suus kan een uurtje of 5 a 6 overdags alleen zijn,snachts ook gewoon zonder probleem is ze los in huis hoor..,langer maakt dat ze zich wel zelf kan gaan vermaken ja,maar is dat echt zo'n uitzonderlijk iets bij een jonge hond?
en brr na al deze angstaanjagende verhalen over honden die mij snachts gaan opeten...
wordt er echt bijna bang van
en nee ik leef nu zo'n kleine 25 jaar in 4 tot 8 honden grote roedels met dit soort type honden,hondje of 26 zijn er nu wel geweest, waarvan 16 herplaatsters die in de roedels gezet werden......nee ben niet bang om mijn roedel zoals deze nu is...... zelfs niet nu ik toch echt alle dagen helemaal alleen met ze ben...
en suus moeilijk uit te laten?? waar komt dat nou weer vandaan???
suus is de eerste keer herplaatst vanwege ander werk van de eigenaar, eigenaar zelf had geen problemen met suus,had haar ook gehouden als hij dat werk niet had gekregen,wat kan suus daar aan doen?? ze is voor geen enkele andere eigenschap van haar weggedaan...
en deze laatste keer,die man heeft écht problemen,we zijn inmiddels veel wijzer,en nee het was geen leugen ,als het aan hem lag komt hij haar vandaag nog ophalen,maar de omstandigheden waarin hij nu zit laat dat niet toe,hij is gek op suus...raar eigenlijk als ik hier lees wat voor asbak het wel niet zou moeten zijn...