Zo, ik ben een daggie niet geweest..
Ik wilde eindelijk een wandeling organiseren, waaruit wél een wandeling met een groepje uit voort kwam. Meerdere malen heb ik een topic gepost waarop weinig tot geen reactie kwam. Dit topic liep wel goed, en bewees voor mij meteen dat de vorige topics gewoon niet gelegen kwamen, en dat het niet aan mij lag dat mensen niet wilden.
Gisteren zei ik nog tegen Bianca, die hier op bezoek was en in eerste instantie niet mee zou gaan, dat ik zo blij was dat dit mijn eerste "grote" forumwandeling zou worden, en ook nog eens na aanleiding van een topic van mijzelf.
En nu heb ik dus geen flauw idee wat er zich heeft afgespeelt aangezien alles weg is gehaald. Er heeft zich dus wat voorgedaan in mijn topic waar ik gewoon een gezellige wandeling mee wilde realiseren, en ik weet niet eens waar het over ging.
Ik moet zeggen dat dit me zeer teleurstelt, en ik hoop dat er nog mensen zijn die wél met me willen wandelen, zodat ik mijn eerste "grotere" forumwandeling in elk geval door kan zetten.........
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling Juli Landgoed Groeneveld Baarn
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1