Ik denk dat je vast wel weet van wie kees is... :N:Knoeppie schreef:Ik vond het leuk alle 'bekende' hondjes (en baasjes) nu eens in het echt te zien, al heb ik bij de meesten geen flauw idee bij welke hond ze horen![]()
De volgende keer zal ik, vast met wat minder zenuwen, weer mee gaan.
Knoeppie heeft een cold water tail, geen idee hoe ze daar nu weer aankomt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After Summer wandeling
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Je geloofd het niet... Ze slapen ...LongFields schreef:Hihi, dat voorspelde je al toen we nog daar waren, dat die pups vast niet de hele verdere dag in coma zouden liggen.P!nki schreef: Kees = afgemat. Mowan en Lune zijn buiten nog aan het spelen ...:N:

Kunnen we dit niet elke dag doen ofzo?

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ja dat was ikKnoeppie schreef:Oh was jij dat?alm@ schreef:Ze heeft zo hard gekwispeld om het goed te maken dat ze bijna mijn vingers opvratKnoeppie schreef:Klopt, dat was wat ik dacht maar geen idee hoe het dan heet, overbelaste staartLongFields schreef: Ze heeft gewoon teveel gekwispeld naar al die honden en mensen denk ik.
Want water hebben we niet gezien daar.![]()
Beterschap voor Knoeppie!
Beterschap voor het meisjeDoet ze anders nooit

- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Knoep wist niet dat die van jou is, ze is namelijk behoorlijk bang voor enge hedders en had dan wel wat liever een koekje aangenomenalm@ schreef:Ja dat was ikKnoeppie schreef:Oh was jij dat?alm@ schreef:Ze heeft zo hard gekwispeld om het goed te maken dat ze bijna mijn vingers opvratKnoeppie schreef: Klopt, dat was wat ik dacht maar geen idee hoe het dan heet, overbelaste staart
Beterschap voor het meisjeDoet ze anders nooit
en ik had nog wel een enge hedder bij me

Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
P!nki schreef:Ik denk dat je vast wel weet van wie kees is... :N:Knoeppie schreef:Ik vond het leuk alle 'bekende' hondjes (en baasjes) nu eens in het echt te zien, al heb ik bij de meesten geen flauw idee bij welke hond ze horen![]()
De volgende keer zal ik, vast met wat minder zenuwen, weer mee gaan.
Knoeppie heeft een cold water tail, geen idee hoe ze daar nu weer aankomt![]()
![]()
Ja die wist ik wel
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Jamey slaapt... Had het ook wel druk natuurlijk... Eerst al die enge hedders vertellen dat ze het niet moesten wagen om ook maar 1 seconde te denken dat ze haar lastig zouden gaan vallen... Vervolgens strak naast het vrouwtje blijven lopen... Toen nog een moeilijk spel doen om ten slotte ook nog eens al die onruststokers te moeten vertellen dat ze eens wat rustiger moesten doen :N: 

You'll be in my heart... Always...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- Carma
- Zeer actief
Ik ben fan van Jamey!Jacksel schreef:Jamey slaapt... Had het ook wel druk natuurlijk... Eerst al die enge hedders vertellen dat ze het niet moesten wagen om ook maar 1 seconde te denken dat ze haar lastig zouden gaan vallen... Vervolgens strak naast het vrouwtje blijven lopen... Toen nog een moeilijk spel doen om ten slotte ook nog eens al die onruststokers te moeten vertellen dat ze eens wat rustiger moesten doen :N:

- Jacksel
- Zeer actief
Jamey heeft Luka aan haar roedel toegevoegdCarma schreef:Ik ben fan van Jamey!Jacksel schreef:Jamey slaapt... Had het ook wel druk natuurlijk... Eerst al die enge hedders vertellen dat ze het niet moesten wagen om ook maar 1 seconde te denken dat ze haar lastig zouden gaan vallen... Vervolgens strak naast het vrouwtje blijven lopen... Toen nog een moeilijk spel doen om ten slotte ook nog eens al die onruststokers te moeten vertellen dat ze eens wat rustiger moesten doen :N:

- Carma
- Zeer actief
Luka vraagt of hij in dat geval wel aan Jameys stok mag zitten??Jacksel schreef:Jamey heeft Luka aan haar roedel toegevoegdCarma schreef:Ik ben fan van Jamey!Jacksel schreef:Jamey slaapt... Had het ook wel druk natuurlijk... Eerst al die enge hedders vertellen dat ze het niet moesten wagen om ook maar 1 seconde te denken dat ze haar lastig zouden gaan vallen... Vervolgens strak naast het vrouwtje blijven lopen... Toen nog een moeilijk spel doen om ten slotte ook nog eens al die onruststokers te moeten vertellen dat ze eens wat rustiger moesten doen :N:

- Jacksel
- Zeer actief
Groot gelijkCarma schreef:Luka vraagt of hij in dat geval wel aan Jameys stok mag zitten??Jacksel schreef:Jamey heeft Luka aan haar roedel toegevoegdCarma schreef:Ik ben fan van Jamey!Jacksel schreef:Jamey slaapt... Had het ook wel druk natuurlijk... Eerst al die enge hedders vertellen dat ze het niet moesten wagen om ook maar 1 seconde te denken dat ze haar lastig zouden gaan vallen... Vervolgens strak naast het vrouwtje blijven lopen... Toen nog een moeilijk spel doen om ten slotte ook nog eens al die onruststokers te moeten vertellen dat ze eens wat rustiger moesten doen :N:Overigens geef ik hem geen schijn van kans
![]()

- Carma
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Jacksel
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Jacksel
- Zeer actief
Toch heb ik hier al regelmatig gepost over Jamey's herderprobleemZoek stok! schreef:Jamey heeft mij wel een hartverzakking bezorgd. Ik zat voor de wandeling nog even te plassen en ik hoorde me toch een gekrijs :N: Ik broek omhoog en hopen dat de schade toch nog mee zou vallen met de gegrepen hond.
Nou niks aan de hand dus, Jamey zag een herder

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik wist wel dat ze aanslaat, maar ze gilt echt alsof ze geslacht wordt. Ik schrok me rotJacksel schreef: Toch heb ik hier al regelmatig gepost over Jamey's herderprobleemIk heb niet overdreven
Gelukkig blijft het bij het krijsen (wat ik tegenwoordig dus probeer te negeren op een grinnik na, tot ik het te erg vind, dan roep ik haar terug)

Linda, Izzie en Bram
- alm@
- moderator
En dat voor mijn herdertje, beestje wéét niet eens dat ze een herder isZoek stok! schreef:Ik wist wel dat ze aanslaat, maar ze gilt echt alsof ze geslacht wordt. Ik schrok me rotJacksel schreef: Toch heb ik hier al regelmatig gepost over Jamey's herderprobleemIk heb niet overdreven
Gelukkig blijft het bij het krijsen (wat ik tegenwoordig dus probeer te negeren op een grinnik na, tot ik het te erg vind, dan roep ik haar terug)

- Zoek stok!
- Zeer actief
Reina schrok bijna net zo als ikalm@ schreef:En dat voor mijn herdertje, beestje wéét niet eens dat ze een herder isZoek stok! schreef:Ik wist wel dat ze aanslaat, maar ze gilt echt alsof ze geslacht wordt. Ik schrok me rotJacksel schreef: Toch heb ik hier al regelmatig gepost over Jamey's herderprobleemIk heb niet overdreven

Linda, Izzie en Bram
- alm@
- moderator
Reina schrok meer van Jamey's gegil dan Jamey van Reina, ze wist écht niet wat ze ermee aan moestZoek stok! schreef:Reina schrok bijna net zo als ikalm@ schreef:En dat voor mijn herdertje, beestje wéét niet eens dat ze een herder isZoek stok! schreef:Ik wist wel dat ze aanslaat, maar ze gilt echt alsof ze geslacht wordt. Ik schrok me rotJacksel schreef: Toch heb ik hier al regelmatig gepost over Jamey's herderprobleemIk heb niet overdreven