*zucht*smoekie schreef:Tuurlijk heb ik niet alles gelezen, en ik kan je zeggen daar ben ik allen maar blij om, dat wat ik gelezen heb is voor mij meer dan genoeg om te weten wie je "wel" en "niet" kan hebben.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo fokking kwaad net.
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
Re: Zo fokking kwaad net.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Ik snap wel wat jij bedoelt renee. En nu komen de dooddoeners weer van actie=reactie. Op het moment dat jij op een normale “toon” naar mij reageert, reageer ik op diezelfde “toon” terug. Niks meer, niks minder. Als iemand een vraag stelt zie ik de bakken popcorn alweer voorbij komen terwijl dat vaak totaal niet nodig zou zijn, maar ja, niks leuker dan mensen onderuit halen ten gunste van eigen genot.renee-uk schreef:en dan vooral het dikgedrukte:Als jij bij iemand geloofwaardig wilt overkomen moet je zorgen dat je dat op een bepaalde manier doet zonder iemand direct tegen de borst te stuiten, of te beledigen.
Op het moment dat je iemand direct met je 1e reactie al tegen de borst stuit kan ik jou wel vertellen dat ze je niet meer serieus nemen. Op het moment dat jij jou mening op een andere manier brengt is men veel eerder geneigd daar iets mee te doen. En daar gaan sommige de fout in.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Dat is gewoon pertinent onjuist. Het is al meerdere malen voorgevallen dat jij meteen onaardig en persoonlijk aanvallend reageert als ik op een zeer normale manier reageer in een topic.smoekie schreef:Op het moment dat jij op een normale “toon” naar mij reageert, reageer ik op diezelfde “toon” terug. Niks meer, niks minder.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat jij die popcorn in verband brengt met onderuit halen geeft al aan hoe slecht je in weet te schatten wat mensen bedoelen.smoekie schreef:Als iemand een vraag stelt zie ik de bakken popcorn alweer voorbij komen terwijl dat vaak totaal niet nodig zou zijn, maar ja, niks leuker dan mensen onderuit halen ten gunste van eigen genot.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Het is gewoon een roedeltje met (momenteel
) veel beklikken, afsnauwen en contactliggen
Leuk, meestal
Leuk, meestal
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Frenk
- Zeer actief
Of als een soort 'belediging' opvatMarjoleine schreef:Dat jij die popcorn in verband brengt met onderuit halen geeft al aan hoe slecht je in weet te schatten wat mensen bedoelen.smoekie schreef:Als iemand een vraag stelt zie ik de bakken popcorn alweer voorbij komen terwijl dat vaak totaal niet nodig zou zijn, maar ja, niks leuker dan mensen onderuit halen ten gunste van eigen genot.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Die actie-reactie geldt natuurlijk ook omgekeerd en dat is wat ik je probeer duidelijk te makensmoekie schreef: Ik snap wel wat jij bedoelt renee. En nu komen de dooddoeners weer van actie=reactie. Op het moment dat jij op een normale “toon” naar mij reageert, reageer ik op diezelfde “toon” terug. Niks meer, niks minder. Als iemand een vraag stelt zie ik de bakken popcorn alweer voorbij komen terwijl dat vaak totaal niet nodig zou zijn, maar ja, niks leuker dan mensen onderuit halen ten gunste van eigen genot.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Welja. 
Ik ben volhardend (ieder zijn vak): geef je nog antwoord op wat ik op de vorige pagina vroeg, Smoekie?
Ik ben volhardend (ieder zijn vak): geef je nog antwoord op wat ik op de vorige pagina vroeg, Smoekie?
- smoekie
- Zeer actief
Ik kijk inderdaad op een heel andere manier tegen bepaalde dingen aan, en dat dat “onhandig” overkomt, ja ach dat ben ik simpelweg. Kan me wel op een andere manier uitdrukken of formuleren, maar dan ben ik ik niet meer, daar steek je doorheen of daar steek je niet doorheen.Paulala schreef:Weet je Smoek, je zal heust best een leuk mens zijn in de dagelijkse omgang.
En de manier hoe je op dit forum reageert op allerlei zaken noem ik daarom maar gewoon 'onhandig'
Dat er geen opzet in het spel is begin ik zo langzamerhand te geloven.
Je begrijpt en ziet het gewoon echt niet, en daar kan je niet echt iets aan doen.
Dit is overigens niet naar bedoeld, dat je dat wel even weet.
Want je kunt mijn berichtje nu op twee zeer verschillende manieren lezen, dat zie ik als ik het zelf nalees.
Dus lees het even met een positieve insteek, zodat je begrijpt wat ik schrijf.
Maarre even voor de goede orde ik begrijp wat je bedoelt hoor.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Jaap* schreef:Het is gewoon een roedeltje met (momenteel) veel beklikken, afsnauwen en contactliggen
![]()
Leuk, meestal
- smoekie
- Zeer actief
Nee die bakken popcorn komen voor niets voorbijFrenk schreef:Of als een soort 'belediging' opvatMarjoleine schreef:Dat jij die popcorn in verband brengt met onderuit halen geeft al aan hoe slecht je in weet te schatten wat mensen bedoelen.smoekie schreef:Als iemand een vraag stelt zie ik de bakken popcorn alweer voorbij komen terwijl dat vaak totaal niet nodig zou zijn, maar ja, niks leuker dan mensen onderuit halen ten gunste van eigen genot.
- Jaap*
- Zeer actief
Jouw "normale" toon kan mij ook werkelijk het bloed onder de nagels vandaan halen om eerlijk te zijnFrenk schreef:Dat is gewoon pertinent onjuist. Het is al meerdere malen voorgevallen dat jij meteen onaardig en persoonlijk aanvallend reageert als ik op een zeer normale manier reageer in een topic.smoekie schreef:Op het moment dat jij op een normale “toon” naar mij reageert, reageer ik op diezelfde “toon” terug. Niks meer, niks minder.
En dat zal gedeeltelijk ook best aan mijzelf liggen, maar als je mij kwaad kunt maken is er toch iets niet helemaal in de haak hoor. Zo goed ken ik mijzelf wel
- Frenk
- Zeer actief
Ze kunnen ook heel goed de angel uit een discussie of verhit moment halen. Is je dat nog niet opgevallen?smoekie schreef:Nee die bakken popcorn komen voor niets voorbijDie komen enkel voorbij als je van te voren al weet wat er staat te gebeuren en hoe een topic gaat verlopen :sst:

- Jaap*
- Zeer actief
Vraag maar aan tamarayamie schreef:Jaap* schreef:Het is gewoon een roedeltje met (momenteel) veel beklikken, afsnauwen en contactliggen
![]()
Leuk, meestaloja? vertel eens?
- smoekie
- Zeer actief
renee-uk schreef:Die actie-reactie geldt natuurlijk ook omgekeerd en dat is wat ik je probeer duidelijk te makensmoekie schreef: Ik snap wel wat jij bedoelt renee. En nu komen de dooddoeners weer van actie=reactie. Op het moment dat jij op een normale “toon” naar mij reageert, reageer ik op diezelfde “toon” terug. Niks meer, niks minder. Als iemand een vraag stelt zie ik de bakken popcorn alweer voorbij komen terwijl dat vaak totaal niet nodig zou zijn, maar ja, niks leuker dan mensen onderuit halen ten gunste van eigen genot.
Heb je ook helemaal gelijk in renee, daar hoef je verder niet duidelijker in te zijn. Feit is alleen op het moment dat ik een normale reactie geef dat 3x uitgelezen wordt of er niet een woord in staat die verkeerd uitgelegd kan worden. Prima, maakt mij verder niet uit. Maar ik ga toch echt niet kijken of jij dusdanig een woord schrijf waarop ik je kan "pakken" dat is het hele verschil.
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
*Is het roerend met Jaap eens... en gaat gezellig met hem contactliggen*Jaap* schreef:Het is gewoon een roedeltje met (momenteel) veel beklikken, afsnauwen en contactliggen
![]()
Leuk, meestal

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
gevaarlijke uitspraak jaap hahahaJaap* schreef:Vraag maar aan tamarayamie schreef:Jaap* schreef:Het is gewoon een roedeltje met (momenteel) veel beklikken, afsnauwen en contactliggen
![]()
Leuk, meestaloja? vertel eens?
![]()
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
En is dat altijd negatief dan?smoekie schreef:Nee die bakken popcorn komen voor niets voorbijDie komen enkel voorbij als je van te voren al weet wat er staat te gebeuren en hoe een topic gaat verlopen :sst:
Dat maak jij ervan, heb ik zo de indruk, maar zo is het dus niet.
Maar goed, ik kom net kijken en Smoekie komt hier al járen!
Krijg ik nog antwoord trouwens?
- smoekie
- Zeer actief
Marjoleine schreef:Welja.
heb ik je antwoord op gegeven marjoleine
- smoekie
- Zeer actief
Marjoleine schreef:En is dat altijd negatief dan?smoekie schreef:Nee die bakken popcorn komen voor niets voorbijDie komen enkel voorbij als je van te voren al weet wat er staat te gebeuren en hoe een topic gaat verlopen :sst:
Dat maak jij ervan, heb ik zo de indruk, maar zo is het dus niet.
Maar goed, ik kom net kijken en Smoekie komt hier al járen!
Krijg ik nog antwoord trouwens?
nou misschien niet altijd
- Jaap*
- Zeer actief
Vreetzaam bedoel je 
- Frenk
- Zeer actief
- smoekie
- Zeer actief
Jaap* schreef:Vreetzaam bedoel je
voor sommige Jaap :sst:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Nee dat klopt ook niet.smoekie schreef: Heb je ook helemaal gelijk in renee, daar hoef je verder niet duidelijker in te zijn. Feit is alleen op het moment dat ik een normale reactie geef dat 3x uitgelezen wordt of er niet een woord in staat die verkeerd uitgelegd kan worden. Prima, maakt mij verder niet uit. Maar ik ga toch echt niet kijken of jij dusdanig een woord schrijf waarop ik je kan "pakken" dat is het hele verschil.
Ik lees best wel eens normale reacties van jou waar niemand vervelend op reageert.
Mij vallen die op omdat ik al een paar keer gedacht heb dat je je wat anders ging opstellen, waarop dan prompt diezelfde dag het zoveelste smoekie topic ontstaat waardoor ik weer van gedachte verander.
Wat mij inmiddels wel duidelijk begint te worden is dat je inderdaad echt niet ziet dat je vaak die reacties zelf uitlokt.
Of dat nou door je manier van schrijven komt, door de inhoud van je posts of door van allebei een beetje daar ben ik nog niet uit.
Voorlopig hou ik het op het laatste.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
hahahaha , ik kan me nog heel goed herinneren dat je zowat het hele forum tot wanhoop dreef met je drang om mensen op hun spellingsfouten te wijzen. :N:Nanna schreef:Onzin. Ik loop dacht ik zo te weten ook niet met de meute mee en ik word ook réuze gewaardeerd.smoekie schreef: Ik zie een Frenk die pas gewaardeerd werd zodra ze met de meute mee ging lopen.
Toch?
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- MonaToetje
- Zeer actief
- Contacteer:
tekkel schreef:Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zetteJaap* schreef:Als je nu eens ophoudt met die kleine lettertjes ben je al een heel eind op weg om eens een keer gelijk te krijgen (knipoog)
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
-
pepim
- Zeer actief
Mijn mening in het kort, ben niet helderziendrenee-uk schreef:Nee dat klopt ook niet.smoekie schreef: Heb je ook helemaal gelijk in renee, daar hoef je verder niet duidelijker in te zijn. Feit is alleen op het moment dat ik een normale reactie geef dat 3x uitgelezen wordt of er niet een woord in staat die verkeerd uitgelegd kan worden. Prima, maakt mij verder niet uit. Maar ik ga toch echt niet kijken of jij dusdanig een woord schrijf waarop ik je kan "pakken" dat is het hele verschil.
Ik lees best wel eens normale reacties van jou waar niemand vervelend op reageert.
Mij vallen die op omdat ik al een paar keer gedacht heb dat je je wat anders ging opstellen, waarop dan prompt diezelfde dag het zoveelste smoekie topic ontstaat waardoor ik weer van gedachte verander.
Wat mij inmiddels wel duidelijk begint te worden is dat je inderdaad echt niet ziet dat je vaak die reacties zelf uitlokt.
Of dat nou door je manier van schrijven komt, door de inhoud van je posts of door van allebei een beetje daar ben ik nog niet uit.
Smoekie ( ik ga geen nicks verbasteren) heeft enigszins een aversie tegen het HF. (of zie ik dat verkeerd?)Ze was er pas op en kreeg een aantal meningen die ze niet leuk vond.
Daarom ageert ze hier links en rechts denk ik, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
- smoekie
- Zeer actief
Dan verschillen wij daarin van mening renee. Laat ik het anders stellen. Zo komt het in ieder geval over. Toen ik dat dacht heb ik eens hetzelfde geplaatst als een "oud" forum lid en ja hoor verdomd. 3x achter elkaar dezelfde quote. Ach, misschien is die andere over het hoofd gezien, kan natuurlijk altijdrenee-uk schreef:Nee dat klopt ook niet.smoekie schreef: Heb je ook helemaal gelijk in renee, daar hoef je verder niet duidelijker in te zijn. Feit is alleen op het moment dat ik een normale reactie geef dat 3x uitgelezen wordt of er niet een woord in staat die verkeerd uitgelegd kan worden. Prima, maakt mij verder niet uit. Maar ik ga toch echt niet kijken of jij dusdanig een woord schrijf waarop ik je kan "pakken" dat is het hele verschil.
- Frenk
- Zeer actief
Smoek heeft ook haar onderschrift veranderd, maar wat er nou zo erg is aan wat zij uitkiest 
Maar even voor ze weer weg zijn zo:
Maar even voor ze weer weg zijn zo:
Frenk schreef: het was niet mijn bedoeling om mensen ervan te weerhouden om op je OP te reageren.
Frenk schreef: Kijk, maar dat is weer een heel ander verhaal.

- MonaToetje
- Zeer actief
- Contacteer:
Zeg Tekkel , breng dat kind nu niet op ideeen jahtekkel schreef:
Ik wou er juist voor pleiten dat ze álles in die kleine lettertjes op het forum zette
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)