Inge schreef: Huh? Ik stel je een vraag?
Jij stelt iets en ik wil graag weten waarom dat zo is?
Bijten ze harder? Rennen ze harder? Kennen ze gemene trucjes?
ze trekken heel hard
Moderator: moderatorteam
Inge schreef: Huh? Ik stel je een vraag?
Jij stelt iets en ik wil graag weten waarom dat zo is?
Bijten ze harder? Rennen ze harder? Kennen ze gemene trucjes?

dat is idd een wetenschappelijk bewezen feitJaap* schreef:Jachtlijnen niet, want die zijn alleen maar bedoeld om gemakkelijk om-en-af te kunnen doen. En jachthonden trekken er toch nooit aan, want het zijn geen husky'sMay Linn schreef:Om even o.t. te blijven, je vindt dus ook dat we halti's, TT, prikhalsbanden en jachtlijnen moeten gaan verbieden?![]()
SiberischeHuskyinfo schreef: is de reden om ze te verkopen dan alleen maar euro's verdienen of gewoon onbenul en geen idee hebben wat voor een schade zo'n ketting aanricht?
Maart kent 'diegene' persoonlijk en ook 'diegene' haar hondenSiberischeHuskyinfo schreef:@Maart het was een reactie op diegene zijn post die meteen begint over bijten etc en dat zie ik vaker ja zelfs mijn buurman praat altijd zo over zijn honden vreselijk

Ik vraag het toch aan jou?SiberischeHuskyinfo schreef: Als je het ras eens bekijkt heb je het antwoordGoogle is je vriend!

Lol je kan wel stoer doen etc maar het heeft helemaal geen zin aangezien ik niet kwaadwillend ben jij schijnbaar wel.malinois schreef:Maart kent 'diegene' persoonlijk en ook 'diegene' haar hondenSiberischeHuskyinfo schreef:@Maart het was een reactie op diegene zijn post die meteen begint over bijten etc en dat zie ik vaker ja zelfs mijn buurman praat altijd zo over zijn honden vreselijk![]()
Ik hoef er niet vreselijk over te praten, het is niet vreselijk namelijk... gewoon afblijven van mijn honden... eentje zal niks doen maar die help ik daar kom jij ook niet aan...
Troost je Jaap. Als jachtlijnen verboden gaan worden dan ga ik voor al mijn hondenvriendjes in Nederland persoonlijk illegaal jachtlijnen knopenJaap* schreef:Jachtlijnen niet, want die zijn alleen maar bedoeld om gemakkelijk om-en-af te kunnen doen. En jachthonden trekken er toch nooit aan, want het zijn geen husky'sMay Linn schreef:Om even o.t. te blijven, je vindt dus ook dat we halti's, TT, prikhalsbanden en jachtlijnen moeten gaan verbieden?![]()
Een Husky is veel sterker als een herder. Kaakkracht, trekkracht, overlevingsdrang enzovoorts zie google. Nu ga ik even verder met mijn werkInge schreef:Ik vraag het toch aan jou?SiberischeHuskyinfo schreef: Als je het ras eens bekijkt heb je het antwoordGoogle is je vriend!
Jij beweert iets, geef dan even aan waarom dat zo is? Heb weinig zin om uren te verdoen op google om te zoeken wat de husky dan zo speciaal maakt.
En alles was een reactie op jouw dwingende mening... daarnaast zou jij wel even een ketting van mijn honden afhalen... ammehoela... daar kom je dus niet aan, punt. En ja mijn honden accepteren geen vreemden die aan ze zitten dus dat heb je dan ook maar te accepteren, afblijven van andersmans eigendommen, maar jij blijft bleren over je bijtende husky's die in de nek van mijn hond gaan hangen, ik heb het notabene niet eens gehad over dat mijn honden honden bijten... dus wie loopt hier nu te blaten...SiberischeHuskyinfo schreef:Ik ben geen zij, ben een hijmalinois schreef:punt duidelijk binnengekomen? Absoluut niet, ik kan niet tegen die mutsen die hun eigen meningen opdringen bij mensen...SiberischeHuskyinfo schreef:Lollol laat ik het zo zeggen dat voordat je herder uberhaupt in mijn buurt is er al 2 huskys van zijn nek zitten te etenAls je zo reageert dat kan ik ook hoor en lijkt me niet de manier om hier te communiceren.
De toon ligt eraan hoe je het leest denk ik mijn punt is in ieder geval duidelijk binnen gekomen bij je en dat is fijn
Maar jij laat je honden maar bijten hoor, als dat het enige stoere is prima, of ze er levend vanaf komen is een tweede. Als daar een baas bijloopt die er niks aan doet, doe ik het namelijk... mijn honden mogen dat niet oplossen al doen ze dat maar al te graag ik doe dat... en als jouw hond daarbij het leven moet laten om mijn honden te redden dat is dan maar zo...
Daarnaast doe ik aangifte tegen jou wegens poging tot diefstal en het ophitsen van je honden, tevens schadevergoeding voor mijn honden dus dierenartskosten worden op jouw verhaald evenals alles wat ik maar kan bedenken... ik kan daar echt heel lullig in zijn als het moet...bij zo'n iemand doe ik dat met liefde.
Maar nogmaals ik zou het maar niet proberen als ik jou was, want jij komt geen seconde met een vinger aan 1 van mijn honden. Gelukkig zullen ze nooit een vreemde toelaten in hun zone dus opflikkeren, afblijven van MIJN honden en MIJN spullen.Ik reageerde op jou post die direct begon met bijten etc Laat ik duidelijk stellen dat een herder het nooit wint van een husky en ik val ook geen honden aan wees niet bang, het was puur een reactie op jou post meer niet.

Malinois is helemaal niet stoer, ze is een heel vriendelijke dame waar je gezellig mee kunt praten.SiberischeHuskyinfo schreef:Lol je kan wel stoer doen etc maar het heeft helemaal geen zin aangezien ik niet kwaadwillend ben jij schijnbaar wel.malinois schreef:Maart kent 'diegene' persoonlijk en ook 'diegene' haar hondenSiberischeHuskyinfo schreef:@Maart het was een reactie op diegene zijn post die meteen begint over bijten etc en dat zie ik vaker ja zelfs mijn buurman praat altijd zo over zijn honden vreselijk![]()
Ik hoef er niet vreselijk over te praten, het is niet vreselijk namelijk... gewoon afblijven van mijn honden... eentje zal niks doen maar die help ik daar kom jij ook niet aan...
Jaja en ik ben god....:maart schreef:dat is idd een wetenschappelijk bewezen feitJaap* schreef:Jachtlijnen niet, want die zijn alleen maar bedoeld om gemakkelijk om-en-af te kunnen doen. En jachthonden trekken er toch nooit aan, want het zijn geen husky'sMay Linn schreef:Om even o.t. te blijven, je vindt dus ook dat we halti's, TT, prikhalsbanden en jachtlijnen moeten gaan verbieden?![]()

Nou...zo'n überhond hoef ik niet hoor. :N:SiberischeHuskyinfo schreef: Een Husky is veel sterker als een herder. Kaakkracht, trekkracht, overlevingsdrang enzovoorts zie google.

voor de laatste keer, wil je normaal gaan quoten?SiberischeHuskyinfo schreef:
Als je het ras eens bekijkt heb je het antwoordGoogle is je vriend!

malinois schreef:
En alles was een reactie op jouw dwingende mening... daarnaast zou jij wel even een ketting van mijn honden afhalen... ammehoela... daar kom je dus niet aan, punt. En ja mijn honden accepteren geen vreemden die aan ze zitten dus dat heb je dan ook maar te accepteren, afblijven van andersmans eigendommen, maar jij blijft bleren over je bijtende husky's die in de nek van mijn hond gaan hangen, ik heb het notabene niet eens gehad over dat mijn honden honden bijten... dus wie loopt hier nu te blaten...

Ik krijg de indruk dat siberischehuskyinfo herstellende is van een schadelijke fascinatie voor kangalsInge schreef:Nou...zo'n überhond hoef ik niet hoor. :N:SiberischeHuskyinfo schreef: Een Husky is veel sterker als een herder. Kaakkracht, trekkracht, overlevingsdrang enzovoorts zie google.
Ik doe niet stoer, jij loopt te blaten over je zogenaamde bijtende husky's en ik doe wel ff de ketting af...SiberischeHuskyinfo schreef:Lol je kan wel stoer doen etc maar het heeft helemaal geen zin aangezien ik niet kwaadwillend ben jij schijnbaar wel.malinois schreef:Maart kent 'diegene' persoonlijk en ook 'diegene' haar hondenSiberischeHuskyinfo schreef:@Maart het was een reactie op diegene zijn post die meteen begint over bijten etc en dat zie ik vaker ja zelfs mijn buurman praat altijd zo over zijn honden vreselijk![]()

En waar blijft het excuus aan mij?SiberischeHuskyinfo schreef:@maart en malinois
Met mij kan je ook prima door een deur zul je next year wel merken op de hondendag als je er zult zijn. Misschien heb ik mijn mening tever doorgedraaft daarvoor hierbij mijn excuses, wel vind ik het jammer dat mijn site zover naar beneden word gehaald op basis van 1 artikel. Ik laat dit topic nu rusten hopelijk jullie ook

Jaap* schreef:Ik krijg de indruk dat siberischehuskyinfo herstellende is van een schadelijke fascinatie voor kangalsInge schreef:Nou...zo'n überhond hoef ik niet hoor. :N:SiberischeHuskyinfo schreef: Een Husky is veel sterker als een herder. Kaakkracht, trekkracht, overlevingsdrang enzovoorts zie google.

Had ik dat nog niet gemaakt? Hierbij danInge schreef:En waar blijft het excuus aan mij?SiberischeHuskyinfo schreef:@maart en malinois
Met mij kan je ook prima door een deur zul je next year wel merken op de hondendag als je er zult zijn. Misschien heb ik mijn mening tever doorgedraaft daarvoor hierbij mijn excuses, wel vind ik het jammer dat mijn site zover naar beneden word gehaald op basis van 1 artikel. Ik laat dit topic nu rusten hopelijk jullie ook
Ach een TT doet wonderen hoor... zo opgelost...SiberischeHuskyinfo schreef:
Een Husky is veel sterker als een herder. Kaakkracht, trekkracht, overlevingsdrang enzovoorts zie google. Nu ga ik even verder met mijn werk

Wéér een theorie naar de klotenMay Linn schreef:Jaja en ik ben god....:maart schreef:dat is idd een wetenschappelijk bewezen feitJaap* schreef:Jachtlijnen niet, want die zijn alleen maar bedoeld om gemakkelijk om-en-af te kunnen doen. En jachthonden trekken er toch nooit aan, want het zijn geen husky's![]()
Waarom? Er is zelfs een modje geweest dat jouw wangedrag heeft bevestigd.Inge schreef:En waar blijft het excuus aan mij?SiberischeHuskyinfo schreef:@maart en malinois
Pssst dat kan dat pak niet aan.malinois schreef:Ach een TT doet wonderen hoor... zo opgelost...SiberischeHuskyinfo schreef:
Een Husky is veel sterker als een herder. Kaakkracht, trekkracht, overlevingsdrang enzovoorts zie google. Nu ga ik even verder met mijn werk
Overigens als ze zulke goede bijters zijn, waarom wordt er dan geen pakwerk mee gedaan????
Huskys worden veel gebruikt voor grote reddingsacties zie World Trade Center toen werden er ruim 100 ingezet geloof ik. Herder heeft een snellere acceleratie dat is een van de redenen waarom die daarvoor worden gebruikt, maar pin me er niet op vast. Een husky is meer een diesel hemalinois schreef:Ach een TT doet wonderen hoor... zo opgelost...SiberischeHuskyinfo schreef:
Overigens als ze zulke goede bijters zijn, waarom wordt er dan geen pakwerk mee gedaan????
Ja duhmalinois schreef:Ach een TT doet wonderen hoor... zo opgelost...SiberischeHuskyinfo schreef:

Voorbeelden? Altijd handig namelijk om naar de structuur van de site te kijkenMickie schreef:Elders beter en duidelijker. Ik geef sowieso de voorkeur aan meer informatieve artikelen en sites, die niet te pas en te onpas proberen om de lezer een mening op te dringen.SiberischeHuskyinfo schreef:@Mickie Dus de artikelen over broodfokkers etc zijn niet handig ? Of over de verschillende verzekeringen?

SiberischeHuskyinfo schreef:@maart en malinois