Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teckels
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- IvysToeter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Re: Teckels
we hebben nu van die kleine grijze pijpjes omheen zitten van plastic.
heeft mijn vader even gemaakt voor ons.
de ruimte tussen die spijlen is nu een stuk kleiner.
heeft mijn vader even gemaakt voor ons.
de ruimte tussen die spijlen is nu een stuk kleiner.

- Lynnepien
- Zeer actief
Ow, wat eng IvysToeter! Het 'ergste' wat we hier al meegemaakt hebben, is een krabbende kat als Pippa te opdringerig is.
Vandaag zijn we voor het eerst naar de puppycursus geweest. Wel spannend, maar het was best leuk. Ze werken positief en beloningsgericht, dus dat is wel fijn. Voor Pippa was het vooral erg vermoeiend, al die indrukken. Een stuk of 6 andere hondjes, braaf meelopen aan de lijn, schrikken van rare geluiden, een klein parcours met 'enge' dingen moeten lopen,... Ze is best wel moe nu nu
Morgen naar de dierenarts voor een prikje
Vandaag zijn we voor het eerst naar de puppycursus geweest. Wel spannend, maar het was best leuk. Ze werken positief en beloningsgericht, dus dat is wel fijn. Voor Pippa was het vooral erg vermoeiend, al die indrukken. Een stuk of 6 andere hondjes, braaf meelopen aan de lijn, schrikken van rare geluiden, een klein parcours met 'enge' dingen moeten lopen,... Ze is best wel moe nu nu

Morgen naar de dierenarts voor een prikje

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
en niet op te voedenalm@ schreef:Teckels. Niks an

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- IvysToeter
- Zeer actief
Wij gaan vandaag ook naar de dierenarts voor de 9 weken inenting.
en zondag voor het eerst op cursus.
vannacht weer doorgeslapen.
van 22.40uur tot 6.00uur.
en toen nog héél even kunnen 'rekken' tot 6.10uur (ze ging me gezellig helpen de vogels eten geven)
buiten een plasje en poepje, braaf!
Gisteren heeft ze binnen 1x op de krant geplast.
ik had het echt totaal niet in de gaten.
ze was alleen aan het spelen en was een beetje in de hoek richting de krant.
toen ik keek was er niks aan de hand, paar tellen later keek ik weer en toen was ze al klaar met plassen.
maar goed in ieder geval op de krant en niet ergens anders in huis.
alleen nou zei mijn vriend van "hij plast de laatste tijd wel vaak in huis" (op de krant bedoelt hij)
maar Dobby is pas 9 weken oud, dan is het toch geen 'schande' of 'erg' als ze nog af en toe wat binnen op de krant doet?
ik bedoel ze is pas een week bij ons (wat gaat de tijd snel) dan kunnen we toch nog niet verwachten dat ze helemaal zindelijk is.
en zondag voor het eerst op cursus.
vannacht weer doorgeslapen.
van 22.40uur tot 6.00uur.
en toen nog héél even kunnen 'rekken' tot 6.10uur (ze ging me gezellig helpen de vogels eten geven)
buiten een plasje en poepje, braaf!
Gisteren heeft ze binnen 1x op de krant geplast.
ik had het echt totaal niet in de gaten.
ze was alleen aan het spelen en was een beetje in de hoek richting de krant.
toen ik keek was er niks aan de hand, paar tellen later keek ik weer en toen was ze al klaar met plassen.
maar goed in ieder geval op de krant en niet ergens anders in huis.
alleen nou zei mijn vriend van "hij plast de laatste tijd wel vaak in huis" (op de krant bedoelt hij)
maar Dobby is pas 9 weken oud, dan is het toch geen 'schande' of 'erg' als ze nog af en toe wat binnen op de krant doet?
ik bedoel ze is pas een week bij ons (wat gaat de tijd snel) dan kunnen we toch nog niet verwachten dat ze helemaal zindelijk is.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
En doodvermoeidend en strontvervelendalm@ schreef:Onbegonnen werktekkel schreef:en niet op te voedenalm@ schreef:Teckels. Niks an

- IvysToeter
- Zeer actief
maar oh zo leuk!P-tt schreef:En doodvermoeidend en strontvervelendalm@ schreef:Onbegonnen werktekkel schreef:en niet op te voedenalm@ schreef:Teckels. Niks an

- IvysToeter
- Zeer actief
Dobby is net voor de eerste keer echt alleen geweest.
mijn vriend moest gaan werken en ik zou even mee lopen naar beneden.
we hebben onze schoenen en jas aan gedaan, Dobby in de bench gedaan met een lekker kauwstaafje wat ze nog nooit gehad heeft.
en gezegd:"vrouwtje en baasje zijn zo terug".
toen zijn we de kamer uit gelopen (de deur naar de hal/voordeur open laten staan zodat ik haar eventueel beter kon horen)
en toen gewoon de deur uit gegaan en naar beneden gelopen.
beneden even de post uit de brievenbus gepakt en hééééél even gekletst en elkaar gedag gezegd.
toen ben ik weer naar boven gegaan en even staan luisteren... ik hoorde niks (voor zover ik het dus kon horen)
even heel voorzichtig de brievenbus open gehouden en geluisterd door de brievenbus, weer niks te horen.
toen ben ik maar weer naar binnen gegaan.
en ook toen hoorde ik haar niet
ik ben gewoon de woonkamer binnen gelopen zonder iets te zeggen, niks tegen dobby gezegd o.i.d.
mijn jas en schoenen uit gedaan en in de hal gezet.
ze was nog met d'r kauwstaafje bezig!
bench open gedaan en nog niks gezegd.
toen proberen weg te lokken van het kauwstaafje, want het zag er niet naar uit dat ze die nog ging opeten.
ze was er alleen aan aan het likken.
kauwstaafje omgewisseld voor haar gewone huidkluif.
ze is nog geen 5 minuten alleen thuis geweest, maar het is een beginnetje toch?
mijn vriend moest gaan werken en ik zou even mee lopen naar beneden.
we hebben onze schoenen en jas aan gedaan, Dobby in de bench gedaan met een lekker kauwstaafje wat ze nog nooit gehad heeft.
en gezegd:"vrouwtje en baasje zijn zo terug".
toen zijn we de kamer uit gelopen (de deur naar de hal/voordeur open laten staan zodat ik haar eventueel beter kon horen)
en toen gewoon de deur uit gegaan en naar beneden gelopen.
beneden even de post uit de brievenbus gepakt en hééééél even gekletst en elkaar gedag gezegd.
toen ben ik weer naar boven gegaan en even staan luisteren... ik hoorde niks (voor zover ik het dus kon horen)
even heel voorzichtig de brievenbus open gehouden en geluisterd door de brievenbus, weer niks te horen.
toen ben ik maar weer naar binnen gegaan.
en ook toen hoorde ik haar niet
ik ben gewoon de woonkamer binnen gelopen zonder iets te zeggen, niks tegen dobby gezegd o.i.d.
ze was nog met d'r kauwstaafje bezig!
bench open gedaan en nog niks gezegd.
toen proberen weg te lokken van het kauwstaafje, want het zag er niet naar uit dat ze die nog ging opeten.
ze was er alleen aan aan het likken.
kauwstaafje omgewisseld voor haar gewone huidkluif.
ze is nog geen 5 minuten alleen thuis geweest, maar het is een beginnetje toch?

- tekkel
- Erelid
ja, heel goedIvysToeter schreef: ik ben gewoon de woonkamer binnen gelopen zonder iets te zeggen, niks tegen dobby gezegd o.i.d.

dat moet je steeds even doen over de dag verspreid. en volgens mij hoeft ze dan niet per se in d'r bench want dan wordt het weer zo'n gedoe. gewoon even weg, en een paar minuten later als ze stil blijft weer terugkomen. zonder iets te zeggen, zonder er de aandacht op te vestigen.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Ariane
- Erelid
- Aantal honden: 0
alm@ schreef:Onbegonnen werktekkel schreef:en niet op te voedenalm@ schreef:Teckels. Niks an

Wel een leuke teckel trouwens in je onderschrift.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- IvysToeter
- Zeer actief
Mijn moeder zal mij vandaag om 12.45uur ophalen om naar de dierenarts te gaan.
ik was rond half 1 al met Dobby buiten geweest om te laten plassen.
ze maakte geen aanstalte om te gaan poepen (ik herken dat een beetje..)
dus weer naar binnen gegaan, toen moest ik zelf naar de wc dus moest ze eventjes alleen in de woonkamer blijven.
op de wc ontdekte ik dat ik ineens knetter ongesteld was, dus ik was even wat langer op de wc om alles te fixen zeg maar.
maar ik moest ook een beetje 'opschieten' want mijn moeder zal al bijna komen.
dobby heeft wel echt hard zitten piepen en beetje janken ondanks dat ik toch een beetje te horen was.
ik had alleen geen tijd om te wachten tot ze helemaal stil zou zijn.
dus heb héél even gewacht tot ze iets stiller was en toen de kamer ingelopen en compleet genegeerd.
niks gezegd, niet aangekeken, niet aangeraakt.
máár..... mevrouw had dus wel op de krant gepoept.....
ik weet niet of ze dit heeft gedaan omdat ze echt moest, of omdat ze alleen was gebleven en zo heeft zitten piepen.
het oefenen van alleen zijn moet ze dus echt de bench in, omdat ze die (tot nu toe) 's nachts altijd droog en schoon laat.
maar ik ga d'r ook niet voor ieder wissewasje (als ik zelf dus moet plassen) in de bench doen (of is dat echt perse nodig?)
ik ben nou alleen bang dat als ik weer ga oefenen met alleen zijn (en ze dus in haar bench moet) dat ze dan weer gaat poepen of plassen en dan dus haar bench gaat bevuilen... en dan ben ik aansluitend weer bang dat ze 's nachts ook niet minder schoon en droog blijft...
dus weer naar binnen gegaan, toen moest ik zelf naar de wc dus moest ze eventjes alleen in de woonkamer blijven.
op de wc ontdekte ik dat ik ineens knetter ongesteld was, dus ik was even wat langer op de wc om alles te fixen zeg maar.
dobby heeft wel echt hard zitten piepen en beetje janken ondanks dat ik toch een beetje te horen was.
dus heb héél even gewacht tot ze iets stiller was en toen de kamer ingelopen en compleet genegeerd.
ik weet niet of ze dit heeft gedaan omdat ze echt moest, of omdat ze alleen was gebleven en zo heeft zitten piepen.
het oefenen van alleen zijn moet ze dus echt de bench in, omdat ze die (tot nu toe) 's nachts altijd droog en schoon laat.
maar ik ga d'r ook niet voor ieder wissewasje (als ik zelf dus moet plassen) in de bench doen (of is dat echt perse nodig?)
ik ben nou alleen bang dat als ik weer ga oefenen met alleen zijn (en ze dus in haar bench moet) dat ze dan weer gaat poepen of plassen en dan dus haar bench gaat bevuilen... en dan ben ik aansluitend weer bang dat ze 's nachts ook niet minder schoon en droog blijft...

- Saskia241
- Zeer actief
Enkelbijters.P-tt schreef:En doodvermoeidend en strontvervelendalm@ schreef:Onbegonnen werktekkel schreef:en niet op te voedenalm@ schreef:Teckels. Niks an

- Saskia241
- Zeer actief
Ik denk dat ze piepte omdat ze moest poepen.IvysToeter schreef:Mijn moeder zal mij vandaag om 12.45uur ophalen om naar de dierenarts te gaan.
Ik vind het knap juist dat ze op de krant poepte en niet ernaast.
- IvysToeter
- Zeer actief
ik was ook heel blijk dat ze op de krant had gepoept hoor.
maar ze begon met piepen toen ik de deur uit ging naar de wc.
misschien voelde ze dat ik wat gehaast was dan normaal omdat mijn moeder ons bijna op kwam halen.
het is in ieder geval weer een leer moment voor mij geweest.
maar ze begon met piepen toen ik de deur uit ging naar de wc.
misschien voelde ze dat ik wat gehaast was dan normaal omdat mijn moeder ons bijna op kwam halen.
het is in ieder geval weer een leer moment voor mij geweest.

- tekkel
- Erelid
er was toch niets a/d hand? ze kon je horen, kennelijk moest ze poepen en deed ze dat braaf op de krant.
ze poepen alleen als ze moeten poepen volgens mij, niet om jou iets duidelijk te maken
ze poepen alleen als ze moeten poepen volgens mij, niet om jou iets duidelijk te maken

- Saskia241
- Zeer actief
Dat dus.tekkel schreef:er was toch niets a/d hand? ze kon je horen, kennelijk moest ze poepen en deed ze dat braaf op de krant.
- Lynnepien
- Zeer actief
Ik geloof ook dat ze gewoon moest poepen hoor! Daarnet bij de dierenarts ging Pippa ook plots heel erg tekeer. Ze jankte steeds al een beetje (doet ze bij nieuwe, spannende dingen) maar ineens was het wel heel dramatisch. Even naar buiten en ja, ze moest nodig 
Dobby en Pippa zitten op hetzelfde schema, geloof ik
Hier gaat ze ook slapen rond 23u en is wakker rond 6u. Vannacht heeft ze voor de eerste keer alleen beneden geslapen en dat is prima gegaan, niks gehoord
Héél af en toe doet ze een plasje binnen (misschien 3 keer sinds zondag?), maar dat is gewoon onze eigen schuld omdat we er niet snel genoeg bij zijn. Verder doet ze gewoon alles flink buiten. Vandaag is ze ook voor de eerste keer alleen geweest in haar bench. Ik hoorde het achteraf van mijn zus (ik zat op school), dat ze haar een kluifje hadden gegeven en dan met z'n allen in de keuken waren gaan staan met de deur dicht, haha! Maar ook weer heel goed, niks van gejank of gepiep. Ze is al eens eerder eventjes alleen beneden geweest, gewoon omdat ik ook wel eens naar boven moet als ik alleen thuis ben, maar meestal ligt ze dan zo druk te spelen dat ze het niet eens opmerkt.
Daarnet dus naar de dierenarts geweest voor een prikje, dat was wel spannend. Beetje vage dierenarts wel, begon al meteen over sterilisatie ("gaan jullie met haar kweken?") en elke maand preventief ontvlooien en we kregen een proefzakje mee van het voer dat zij natuurlijk verkopen
Dan ging ze ook nog eens (totaal ongevraagd) advies geven over zindelijkheid en benches en trekken aan de lijn en nou ja, dat hoefde niet echt. Ze had echt een heel praatje ingestudeerd voor mensen die met een pup komen, leek het wel. Da's leuk en aardig, maar daarvoor gaan we dus naar de hondenschool 
Ondertussen blijven we spelenderwijs oefeningetjes doen, zoals haar naam leren en aandacht vragen (oh, en "nee" leren, die blijkt ook belangrijk te zijn
). Mijn vader heeft foto's gemaakt van haar eerste puppyles, dus die zet ik binnenkort nog wel hier.

Dobby en Pippa zitten op hetzelfde schema, geloof ik

Héél af en toe doet ze een plasje binnen (misschien 3 keer sinds zondag?), maar dat is gewoon onze eigen schuld omdat we er niet snel genoeg bij zijn. Verder doet ze gewoon alles flink buiten. Vandaag is ze ook voor de eerste keer alleen geweest in haar bench. Ik hoorde het achteraf van mijn zus (ik zat op school), dat ze haar een kluifje hadden gegeven en dan met z'n allen in de keuken waren gaan staan met de deur dicht, haha! Maar ook weer heel goed, niks van gejank of gepiep. Ze is al eens eerder eventjes alleen beneden geweest, gewoon omdat ik ook wel eens naar boven moet als ik alleen thuis ben, maar meestal ligt ze dan zo druk te spelen dat ze het niet eens opmerkt.
Daarnet dus naar de dierenarts geweest voor een prikje, dat was wel spannend. Beetje vage dierenarts wel, begon al meteen over sterilisatie ("gaan jullie met haar kweken?") en elke maand preventief ontvlooien en we kregen een proefzakje mee van het voer dat zij natuurlijk verkopen

Ondertussen blijven we spelenderwijs oefeningetjes doen, zoals haar naam leren en aandacht vragen (oh, en "nee" leren, die blijkt ook belangrijk te zijn

- IvysToeter
- Zeer actief
Morgen gaan we bij mijn schoonouders gourmetten.
Dobby mag mee.
mijn schoonouders zijn niet echt hondenmensen, maar vinden ze wel leuk.
Ik heb wel gezegd dat ik niet kan garanderen dat Dobby NIET in huis poept/plast.
dat was geen probleem, als ik het zelf maar opruim (doe ik toch wel, vind ik logisch is onze hond)
zou het een goed idee zijn haar bench mee te nemen? zodat ze toch een eigen plekje heeft? is wel weer een lomp ding wat je mee moet nemen, maar dan is ze misschien wat rustiger.
ze moet er toch aan wennen dat we op bezoek gaan en ze mee gaat.
maar dit is de 1ste keer (buiten de bezoekjes bij mijn ouders om dan)
Dobby mag mee.
mijn schoonouders zijn niet echt hondenmensen, maar vinden ze wel leuk.
Ik heb wel gezegd dat ik niet kan garanderen dat Dobby NIET in huis poept/plast.
dat was geen probleem, als ik het zelf maar opruim (doe ik toch wel, vind ik logisch is onze hond)
zou het een goed idee zijn haar bench mee te nemen? zodat ze toch een eigen plekje heeft? is wel weer een lomp ding wat je mee moet nemen, maar dan is ze misschien wat rustiger.
ze moet er toch aan wennen dat we op bezoek gaan en ze mee gaat.
maar dit is de 1ste keer (buiten de bezoekjes bij mijn ouders om dan)

- IvysToeter
- Zeer actief
even nieuwe foto's spammen
Ons fotomodel

Lekker in het zonnetje liggen

Pootje

9 weken oud en nu al een zonaanbidder

Ons fotomodel

Lekker in het zonnetje liggen

Pootje

9 weken oud en nu al een zonaanbidder

- tekkel
- Erelid
ik zou alleen een dekentje uit haar bench meenemen. of jouw jas ergens op de grond leggen. dat gezeul met een bench zou voor mij veel te veel gedoe zijn. en je kan haar toch op schoot nemen als ze te druk is?IvysToeter schreef: zou het een goed idee zijn haar bench mee te nemen? zodat ze toch een eigen plekje heeft?
- Lynnepien
- Zeer actief

Hoe hou jij haar zo stil? We hebben hier alleen maar wazige foto's waarop ze aan het spelen of rennen is

De foto's van de puppycursus komen nog, mijn pa is ze nog aan het bewerken.

- IvysToeter
- Zeer actief
Ze eet al veel beter.
Als ze een goede bui heeft en stil blyft zitten dan gaat ze er echt voor zitten.
Als ze een goede bui heeft en stil blyft zitten dan gaat ze er echt voor zitten.

- Saskia241
- Zeer actief
Wat is ze al groot!
Wij hebben voor Oscar een kleine reisbench. Mijn schoonvader is ook niet echt een hondenmens.
Wij hebben voor Oscar een kleine reisbench. Mijn schoonvader is ook niet echt een hondenmens.
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
VeterverslindersDanseMacabre schreef:Enkelbijters.P-tt schreef:En doodvermoeidend en strontvervelendalm@ schreef:Onbegonnen werktekkel schreef: en niet op te voeden

- tekkel
- Erelid
die aarzelende borsthaartjes 

- IvysToeter
- Zeer actief
- Lynnepien
- Zeer actief
Lief hé, dat heeft Pippa echt helemaal niet, die is volledig gladharig.
Gisteren was weer een drukke dag voor haar. In de namiddag zijn we naar een grote dierenwinkel geweest op zoek naar een tuigje. Ze loopt nog altijd niet supergoed mee aan de lijn, en op de terugweg trekt ze heel erg, en dan is zo'n dun bandje rond dat nekje niet zo'n fijn idee. De dierenwinkel vond ze ook niet zo leuk, haha. Ze was best wel onder de indruk en ging af en toe in de remmen. Tijdens het tuigje passen zat ze echt met haar staartje tussen haar benen, arm ding. Maar nadien zijn we nog iets gaan drinken daar in het restaurantje (zoals ik al zei, grote dierenwinkel) en toen was ze al veel meer ontspannen. Het tuigje is echt super, ze loopt beter mee en het voelt veel steviger dan zo'n dun bandje.
Na de dierenwinkel brachten we mijn zus nog naar het huis van haar vriend. Zijn moeder is oppasmoeder, dus daar waren echt heel veel kindjes en daar is ze gek op
Alleen hebben ze daar één of andere terror-kat, die kwam binnen (ik had het niet eens gezien) en vloog zo op Pippa af
Iedereen was geschrokken, alle kindjes huilen en Pippa ook weer onder de indruk, natuurlijk. Maar ondertussen was ze zo moe dat ze de rest van de tijd gewoon heeft liggen slapen op de deurmat, met af en toe kindjes die haar kwamen aaien.
Vannacht heeft ze goed geslapen
Gisteren was weer een drukke dag voor haar. In de namiddag zijn we naar een grote dierenwinkel geweest op zoek naar een tuigje. Ze loopt nog altijd niet supergoed mee aan de lijn, en op de terugweg trekt ze heel erg, en dan is zo'n dun bandje rond dat nekje niet zo'n fijn idee. De dierenwinkel vond ze ook niet zo leuk, haha. Ze was best wel onder de indruk en ging af en toe in de remmen. Tijdens het tuigje passen zat ze echt met haar staartje tussen haar benen, arm ding. Maar nadien zijn we nog iets gaan drinken daar in het restaurantje (zoals ik al zei, grote dierenwinkel) en toen was ze al veel meer ontspannen. Het tuigje is echt super, ze loopt beter mee en het voelt veel steviger dan zo'n dun bandje.
Na de dierenwinkel brachten we mijn zus nog naar het huis van haar vriend. Zijn moeder is oppasmoeder, dus daar waren echt heel veel kindjes en daar is ze gek op

Vannacht heeft ze goed geslapen

- IvysToeter
- Zeer actief
- Florabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige kaninchen Teckel
Hoe gaat het met Dobby en
Pippa? Sofie heeft last van de warmte en eet slecht. Net haar vanuit de hand wat brokjes kunnen voeren, beter! Morgen alweer de laatste les van de puppycursus. Snel gegaan! Iemand een idee voor een leuke vervolgcursus? Kan behendigheid met een teckel? Of is dat te belastend voor haar rug?
Mochten jullie Sofie als pupje willen zien: op You Tube, via de zoekwoorden Sofie en Beeldbinding staan filmpjes... Ze was echt inimini: 900 gram. Nu bijna 3kg;-)))
Pippa? Sofie heeft last van de warmte en eet slecht. Net haar vanuit de hand wat brokjes kunnen voeren, beter! Morgen alweer de laatste les van de puppycursus. Snel gegaan! Iemand een idee voor een leuke vervolgcursus? Kan behendigheid met een teckel? Of is dat te belastend voor haar rug?
Mochten jullie Sofie als pupje willen zien: op You Tube, via de zoekwoorden Sofie en Beeldbinding staan filmpjes... Ze was echt inimini: 900 gram. Nu bijna 3kg;-)))
Laatst gewijzigd door Florabel op 26 mei 2012 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Sofie!