vosse schreef:Ik wilde hier mijn mond over houden, maar ga toch reageren.
als je echt je mond hier over had willen houden, hadden er ook geen opmerkingen gemaakt moeten worden over veel spanning e.d.

Niet vervelend bedoeld deze opmerking, maar benoem het beestje gewoon bij de naam dan opmerkingen waar je eigenlijk van alles uit kan halen maar ook weer helemaal niets
Maar honden die zich overgeven en vervolgens er een hond op ligt die gewoon door gaat en niemand ingrijpt. Ja dat gaat mij wel te ver.
zoals ik al zei, benoem het beestje gewoon bij naam. Bedoel je dat moment toen de honden losgingen en dat narda op haar rug lag te trappelen en fien daarboven stond? ook omdat narda ston te fixeren? Heb je mij na een paar seconden niet zien ingrijpen?
Narda zich overgaf en Fien gewoon door ging. Ook daar werd dan vrij laat ingegrepen, misschien ook lastig in zo'n vrij grote groep die zo verspreidt loopt.
Met alle respect en ook dit bedoel ik echt niet naar of vervelend, maar Narda heeft zich echt niet overgegeven hoor

Of bedoel jij met overgeven op je rug liggen trappelen om daarna weer te gaan uitdagen?
Tuurlijk redden ze zich wel en eet Fien Narda ook echt niet op.
Fien reageert wel met een hoop theater, de hovawart reageert sowieso wat vocaler dan wat ik zo om mij heen zie maar er is geen knauw/bijt gevallen.
Maar vind wel dat het dan genoeg moet zijn en er ingegrepen moet worden.
Jammer dat je mij helemaal niet hebt zien ingrijpen

Maar, en daar ben ik heel eerlijk in, als fien echt wordt uitgedaagd, ga ik haar niet meteen corrigeren omdat ze daarop reageert
Maar Tamara ik moet je wel complimenteren (en dat zeg ik niet om wat ik hierboven schrijf) dat je qua jagen zeer goed werk hebt verricht met Fien.
Dank je

deze wandelin was wat dat betreft echt een beproeving maar ze heeft zich keurig gedragen
Ik heb al 'via de wandelgangen' begrepen dat ik wat lachers op de hand had nadat fien de bosjes indook en ik er als de bliksem achteraan schoot om haar er even uit te bonjouren
Ik zag zeker verschil tussen Luna-Narda-Manga en Kiran-Fien-Narda.
Hoe bedoel je precies?
Maar wil ook graag mijn inzicht/mening even uiten.
Wat ieder daar mee doet moet diegene zelf weten.
Ook lees ik zeker aandachtig jullie opmerkingen/meningen.
Moet je ook zeker doen, daar heeft iedereen wat aan

En ik wist van te voren dat ik met mijn reactie, reacties uitlokte maar dat heb ik liever dan dat vage gedoe v.w.b. spanning