Kennen jullie elkaar wel dan? Ik zou mijn hond echt niet aan een onbekende geven hoor!Machie schreef:Geef Sam maar aan mij danHilly45 schreef: Maar ik kan niet bij Sam weg, dus kan ook niet EHBO verlenen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HF Doe Dag 2012
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: HF Doe Dag 2012!
- Cos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer mix.
- Aantal honden: 1
Nee joh ! Straks aaien ze hem nogLongFields schreef:Kennen jullie elkaar wel dan? Ik zou mijn hond echt niet aan een onbekende geven hoor!Machie schreef:Geef Sam maar aan mij danHilly45 schreef: Maar ik kan niet bij Sam weg, dus kan ook niet EHBO verlenen.
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
- Hailfall
- Zeer actief
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
billy schreef:Jeetje Suzanne123, als je nu een leuk evenement wilt bezoeken met je hond is het de doedag wel, allemaal hondenmensenik ben er 2 jaar geleden geweest met Baco en iedereen let op zijn eigen hond, geen probleem, misschien dat ik dit jaar ook een tijdje kom kijken, echt je ontneemt jezelf een hele leuke dag door je vooroodelen
Heb ik nog wel een foto van

En de groeten van de mannen 

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als ze maar niet bedorven zijn, heb je dát weer....Hailfall schreef:Of ze geven hem ongewild snoepjes!
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Als het op de Doedag net zo'n zootje ongeregeld is als hier kom ik graag hoor 

Groetjes,
Sandra
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
LongFields schreef:Als ze maar niet bedorven zijn, heb je dát weer....Hailfall schreef:Of ze geven hem ongewild snoepjes!

Wel een uitsluitingscausule of hoe heet dat......... voor de reuen dan, want die vindt Sam lastig, of omgekeerd.
Maar misschien hoef ik geen EHBO te verlenen, want misschien haal ik dat diploma niet he?

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, goedbedoeld maar wel beroepsdeformatie.Suzanne123 schreef:<knip>
t zal wel beroepsdeformatie zijn
Suzanne
Doe jezelf een plezier en ga gewoon eens kijken als het je zo aantrekt, desnoods zonder honden. Blijkbaar lijkt het je hartstikke leuk want in 2009 maakte je je al druk over waar je de honden dan moest laten tussendoor enzo. Je wil wel maar je durft niet.
Geef jezelf een schop onder je kont en ga gewoon eens. Plezier VERZEKERD

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Nee, maar zij weet niet dat ze hem niet meer terug krijgtLongFields schreef: Kennen jullie elkaar wel dan? Ik zou mijn hond echt niet aan een onbekende geven hoor!

-
- Zeer actief
Oh Hilly dat komt helemaal goed. Gaan we samen reanimeren. Hou ik twee minuten Sam vast en dan reanimeer jij en na twee minuten moeten we dan wisselen. Ik reanimeren en houd jij Morris vast. Hoeven we de honden geen tel uit het oog te verliezen 

Nee, reanimeren doen we hier voorlopig niet. We zijn niet bevoegd als zijnde forumreanimatieteam.
Ik zal eerst een nieuw reglement aanvragen bij de organisatoren.
-Bij inschrijving wordt uw verzekering volledig nagekeken, dit ter bescherming van uzelf en de andere leden.
-Uw hond(en) dienen vooraf te slagen voor een karaktertest welke afgenomen wordt volgens de reglementen der huppeldepup.
-Uw verzekering is tevens uw entreekaart.
Uw meegebrachte spullen dient u te tonen op veiligheid. Daarom is vanaf 2012 volstrekt verboden;
-klapstoeltjes
-campingtafeltjes
-benche - massief dan wel inklapbaar
-tenten
De volgende regels zijn vanaf 2012 in gebruik:
-U komt zeer beslist niet met eigen vervoer dit om de eventuele ontstane schade te kunnen verhalen op het o.b.v.
-De lijn welke u voor uw hond(en) gebruikt mag niet langer zijn dan de gebruikelijke korthouder.
-Het is niet toegestaan het veld te betreden met meer dan twee honden, inclusief puppies.
-Hapjes en drankjes mogen alleen genuttigd worden onder toezicht van 'n kantinemedewerker én als de e.h.b.o. stand-by staat.
-Meegebrachte etenswaren zijn verboden, dit geldt ook voor hondenvoer.
-Bij het passeren van een lid -met of zonder hond- houdt u minstens 1 meter tussenruimte.
-U houdt zich ten aller tijden aan de voorwaarde van de reglementen-leider(s)
-Voordat u deelneemt aan een workshop dient u uw medische gegevens, van u persoonlijk en van de deelnemende hond, aan de reglementen-leider te overhandigen.
-Alcoholische dranken zijn ten strengste verboden. Bij het betrappen hiervan wordt u van het veld verwijderd.
-Het is een Honden Doe Dag, dit betekent dat u o.a. niet komt voor sociale gesprekken. Laat dit dus achterwege.
-Het gebruik maken van andermans hond is verboden.
Zodra u hieronder uw handtekening heeft gezet dan is deze bindend te noemen.
De organisatoren en de reglementen-leiders wensen u een heel fijne Honden Doe-Dag
Wie vult aan?
-Bij inschrijving wordt uw verzekering volledig nagekeken, dit ter bescherming van uzelf en de andere leden.
-Uw hond(en) dienen vooraf te slagen voor een karaktertest welke afgenomen wordt volgens de reglementen der huppeldepup.
Uw meegebrachte spullen dient u te tonen op veiligheid. Daarom is vanaf 2012 volstrekt verboden;
-klapstoeltjes
-campingtafeltjes
-tenten
-U komt zeer beslist niet met eigen vervoer dit om de eventuele ontstane schade te kunnen verhalen op het o.b.v.
-De lijn welke u voor uw hond(en) gebruikt mag niet langer zijn dan de gebruikelijke korthouder.
-Het is niet toegestaan het veld te betreden met meer dan twee honden, inclusief puppies.
-Hapjes en drankjes mogen alleen genuttigd worden onder toezicht van 'n kantinemedewerker én als de e.h.b.o. stand-by staat.
-Bij het passeren van een lid -met of zonder hond- houdt u minstens 1 meter tussenruimte.
-Voordat u deelneemt aan een workshop dient u uw medische gegevens, van u persoonlijk en van de deelnemende hond, aan de reglementen-leider te overhandigen.
-Alcoholische dranken zijn ten strengste verboden. Bij het betrappen hiervan wordt u van het veld verwijderd.
-Het is een Honden Doe Dag, dit betekent dat u o.a. niet komt voor sociale gesprekken. Laat dit dus achterwege.
De organisatoren en de reglementen-leiders wensen u een heel fijne Honden Doe-Dag
Wie vult aan?
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Je vergeet dat iedereen zijn WA polis moet kunnen overhandigen + ziektekostenverzekering.
- Hilly45
- Zeer actief
Mmmm, moet niet jij blazen en ik drukken??????????????? En dan elkaar afwisselen?nomo schreef:Oh Hilly dat komt helemaal goed. Gaan we samen reanimeren. Hou ik twee minuten Sam vast en dan reanimeer jij en na twee minuten moeten we dan wisselen. Ik reanimeren en houd jij Morris vast. Hoeven we de honden geen tel uit het oog te verliezen

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Kan ik een handeltje opzetten in vervalste papieren?sirene schreef:Je vergeet dat iedereen zijn WA polis moet kunnen overhandigen + ziektekostenverzekering.

- Reny
- Zeer actief
Wilm@ schreef:Nee, reanimeren doen we hier voorlopig niet. We zijn niet bevoegd als zijnde forumreanimatieteam.
-klapstoeltjes
-campingtafeltjes
-tenten
Wie vult aan?
Of de mannelijke deelnemers even van te voren willen aangeven met welke afstand we rekening moeten houden

- Hilly45
- Zeer actief
Pas maar op dat ik zaterdag a.s. die langharige van jou niet jat..........Machie schreef:Nee, maar zij weet niet dat ze hem niet meer terug krijgtLongFields schreef: Kennen jullie elkaar wel dan? Ik zou mijn hond echt niet aan een onbekende geven hoor!

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat hangt af van de grootte van het lid. Beetje lullig om dat open en bloot op het forum te bespreken hè.Reny schreef:
Of de mannelijke deelnemers even van te voren willen aangeven met welke afstand we rekening moeten houden
- Machie
- Zeer actief
Ohhhhh, die had ik nou net niet van jou verwachtsirene schreef:Dat hangt af van de grootte van het lid. Beetje lullig om dat open en bloot op het forum te bespreken hè.Reny schreef:

- Reny
- Zeer actief
Daarom hield ik het al bedekt en op afstandsirene schreef:Dat hangt af van de grootte van het lid. Beetje lullig om dat open en bloot op het forum te bespreken hè.Reny schreef:

-
- Zeer actief
Nee dat mag niet meer. Nieuwe regels, alleen reanimeren/beademen en dan elke twee minuten mag je wisselen als je met z'n tweeën bent.Hilly45 schreef:Mmmm, moet niet jij blazen en ik drukken??????????????? En dan elkaar afwisselen?nomo schreef:Oh Hilly dat komt helemaal goed. Gaan we samen reanimeren. Hou ik twee minuten Sam vast en dan reanimeer jij en na twee minuten moeten we dan wisselen. Ik reanimeren en houd jij Morris vast. Hoeven we de honden geen tel uit het oog te verliezen
Dus we kunnen Sam en Morris rustig wisselen ondertussen

Aanvullende tandartsverzekering moet ook maar bij de reglementen staan. Voor alle lompe honden die kusjes willen geven
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Nee, toen was ze bang dat iemand een foto van haar zou maken die dan op internet geplaatst zou worden en dat én iedereen haar dan zou herkennen én die foto nog jaaaaaaren op internet zou blijven zwervensirene schreef:Is er al een jaar geweest dat je je nergens druk over gemaakt hebt Suzanne ? Vorig jaar was het de warmte ? Of was dat het een jaar ervoor. Mèns probeer nou eens van het leven te genieten hoe het komt. Doe eens gek! Sjees, het is maar een Doe dag hoor. Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo. Het is gewoon hartstikke leuk en gezellig en ieder let op zijn eigen honden en ook een beetje op elkaars honden.

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Wilm@ schreef:Nee, reanimeren doen we hier voorlopig niet. We zijn niet bevoegd als zijnde forumreanimatieteam.
-Uw verzekering is tevens uw entreekaart.Uw meegebrachte spullen dient u te tonen op veiligheid. Daarom is vanaf 2012 volstrekt verboden;
-klapstoeltjes
-campingtafeltjes
-tenten
-Voordat u deelneemt aan een workshop dient u uw medische gegevens, van u persoonlijk en van de deelnemende hond, aan de reglementen-leider te overhandigen.-Alcoholische dranken zijn ten strengste verboden. Bij het betrappen hiervan wordt u van het veld verwijderd.
Wie vult aan?
Staat er keurig tussen.sirene schreef:Je vergeet dat iedereen zijn WA polis moet kunnen overhandigen + ziektekostenverzekering.

- Saskia241
- Zeer actief
Ik durf niet meer hoor. Oscar gaat zeker weten opgegeten worden door een heddur.
Al die onverantwoordelijke mensen.

- Hilly45
- Zeer actief
Oh, dat leer ik 20 april dan weer, die nieuwste 'weetjes'.......... Maar als we elkaar afwisselen, vrees ik dat Sam jou lieve Morris kortwiekt ofzo........... (reu-reu)nomo schreef:Nee dat mag niet meer. Nieuwe regels, alleen reanimeren/beademen en dan elke twee minuten mag je wisselen als je met z'n tweeën bent.Hilly45 schreef:Mmmm, moet niet jij blazen en ik drukken??????????????? En dan elkaar afwisselen?nomo schreef:Oh Hilly dat komt helemaal goed. Gaan we samen reanimeren. Hou ik twee minuten Sam vast en dan reanimeer jij en na twee minuten moeten we dan wisselen. Ik reanimeren en houd jij Morris vast. Hoeven we de honden geen tel uit het oog te verliezen
Dus we kunnen Sam en Morris rustig wisselen ondertussen. Als we ze dan het commando zoek AED leren kunnen ze zich nog nuttig maken ook
Aanvullende tandartsverzekering moet ook maar bij de reglementen staan. Voor alle lompe honden die kusjes willen geven

Ik vind de foto waarop Lijfje en ik strak in actie zijn, heel leuk!YvetteJ schreef:Nee, toen was ze bang dat iemand een foto van haar zou maken die dan op internet geplaatst zou worden en dat én iedereen haar dan zou herkennen én die foto nog jaaaaaaren op internet zou blijven zwervensirene schreef:Is er al een jaar geweest dat je je nergens druk over gemaakt hebt Suzanne ? Vorig jaar was het de warmte ? Of was dat het een jaar ervoor. Mèns probeer nou eens van het leven te genieten hoe het komt. Doe eens gek! Sjees, het is maar een Doe dag hoor. Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo. Het is gewoon hartstikke leuk en gezellig en ieder let op zijn eigen honden en ook een beetje op elkaars honden.![]()

- Reny
- Zeer actief
Wilm@ schreef:Ik vind de foto waarop Lijfje en ik strak in actie zijn, heel leuk!YvetteJ schreef:Nee, toen was ze bang dat iemand een foto van haar zou maken die dan op internet geplaatst zou worden en dat én iedereen haar dan zou herkennen én die foto nog jaaaaaaren op internet zou blijven zwervensirene schreef:Is er al een jaar geweest dat je je nergens druk over gemaakt hebt Suzanne ? Vorig jaar was het de warmte ? Of was dat het een jaar ervoor. Mèns probeer nou eens van het leven te genieten hoe het komt. Doe eens gek! Sjees, het is maar een Doe dag hoor. Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo. Het is gewoon hartstikke leuk en gezellig en ieder let op zijn eigen honden en ook een beetje op elkaars honden.![]()
Mag jaren blijven staan.
Als je dit wilt voorkomen kun je natuurlijk een Burka aantrekken.
Moeten we die nog eens plaatsen dan??

- Machie
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ja..pas maar op voor DiazDanseMacabre schreef:Ik durf niet meer hoor. Oscar gaat zeker weten opgegeten worden door een heddur.![]()

- Reny
- Zeer actief