Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Renbaandag HF 2 juni = vol!
Moderator: moderatorteam
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Renbaandag HF 2 juni = vol!
Charley is zoals ik al dacht, niet fit. Dus wij komen definitief niet. Helaas 
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Als je afzegt moet je even een mail sturen..de afmeldingen in dit topic is voor mij niet handig om bij te houden.

-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Contacteer:
-
Boukje
Lees dit topic nu pas. Denk niet dat ik Sara mee laat doen, maar kijken lijkt me erg leuk.
Alleen even kijken hoe laat mijn wandelafspraak die dag is.
Alleen even kijken hoe laat mijn wandelafspraak die dag is.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Mogen mijn baby's ook een babyrondje? Moet ik ze daarvoor apart opgeven? Ze zijn bijna 8 weken dan pas, maar het zijn Ushi's 2.0 

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Is er toevallig iemand die vanuit het oosten van het land komt waar ik mee kan rijden? Er is een wijzigingen in de plannen hier en ik heb geen rijbewijs. Ik kan eventueel ook naar station Lelystad komen waar iemand me oppikt. Heb alleen een (brave) Coda bij me, een tas en een stoeltje 
- frank1985
- Zeer actief
Het is ook makkelijk te lopen hoor van het station naar het honden sport park.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Is het de bedoeling dat we er om tien uur zijn of gaat om tien uur de eerste hond rennen?
- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn bench mee neem, ik heb alleen een stalen bench.
Maar ik heb geen zin in getrek de hele dag, en ik weet dat Mchumba dat heel goed kan
Wat nemen jullie allemaal mee?
Want de auto's konden niet op het veld ernaast toch?
Maar ik heb geen zin in getrek de hele dag, en ik weet dat Mchumba dat heel goed kan
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ik heb een stoffen bench, die neem ik mee. Twee stoeltjes, een koelbox met proviand voor ons, een kleedje, want Yana en Ilan gaan beiden mee en een waterbak voor ze. Het is even een gesleep, helemaal als je alleen bent, maar dan kun je wellicht één of twee keer op en neer lopen om alles rustig klaar te zetten?Char7 schreef:Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn bench mee neem, ik heb alleen een stalen bench.
Maar ik heb geen zin in getrek de hele dag, en ik weet dat Mchumba dat heel goed kan![]()
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Zet je hem aan het hek, paal of boom vast of je neemt een grondpin meeChar7 schreef:Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn bench mee neem, ik heb alleen een stalen bench.
Maar ik heb geen zin in getrek de hele dag, en ik weet dat Mchumba dat heel goed kan![]()
De autos (ligt eraan hoeveel er komen) kunnen achter de kantine staan, zit een klein stukje begroeiing tussen ik denk 20 meter en dan ligt het eraan waar je de auto hebt staan op de parkeerplaats want die wel wel groot en lang

- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
Oke dan neem ik de bench wel gewoon mee, dan loop ik idd maar een keer te sjouwen 
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ik neem gewoon een tent en net mee om een stukje af te zetten. Dat is met 5 honden wel zo makkelijk 
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Aantal honden: 2
Jaa, ik ga ook, als het weer meezit. Zijn er mensen die vanuit regio leiden komen en mij kunnen meenenemen?
Als dat niet kan vanaf station lelystad. Heb twee honden die samen op 1 schoot kunnen
Als dat niet kan vanaf station lelystad. Heb twee honden die samen op 1 schoot kunnen

-
Brigitte
- Zeer actief
Ohh dat is helemaal mooi dan blijven we lekker bij de auto zitten, hoeft Gaby nl niet 4x heen en weer te lopen met alle spullen en 3 hondenBrowny schreef:Zet je hem aan het hek, paal of boom vast of je neemt een grondpin meeChar7 schreef:Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn bench mee neem, ik heb alleen een stalen bench.
Want de auto's konden niet op het veld ernaast toch?![]()
De autos (ligt eraan hoeveel er komen) kunnen achter de kantine staan, zit een klein stukje begroeiing tussen ik denk 20 meter en dan ligt het eraan waar je de auto hebt staan op de parkeerplaats want die wel wel groot en langop de parkeerplaats staan allemaal bomen dus bijna alles is beschut, mochten er mensen hun honden in de auto willen laten en de zon schijnt..
- Char7
- Zeer actief
- Contacteer:
We helpen wel kunnen jullie er gezellig bijBrigitte schreef:Ohh dat is helemaal mooi dan blijven we lekker bij de auto zitten, hoeft Gaby nl niet 4x heen en weer te lopen met alle spullen en 3 hondenBrowny schreef:Zet je hem aan het hek, paal of boom vast of je neemt een grondpin meeChar7 schreef:Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn bench mee neem, ik heb alleen een stalen bench.
De autos (ligt eraan hoeveel er komen) kunnen achter de kantine staan, zit een klein stukje begroeiing tussen ik denk 20 meter en dan ligt het eraan waar je de auto hebt staan op de parkeerplaats want die wel wel groot en langop de parkeerplaats staan allemaal bomen dus bijna alles is beschut, mochten er mensen hun honden in de auto willen laten en de zon schijnt..
- Browny
- Zeer actief
Wordt wel een beetje krap denk ik want ik denk dat de tent het hele pad vult waar je kan staanMachie schreef:Ik neem gewoon een tent en net mee om een stukje af te zetten. Dat is met 5 honden wel zo makkelijk
Tenzij je de tent met de opening naar het pad zet maar dan zit je aan het einde zo een beetje van het heg, of ik heb een gebrek aan inzicht en zijn er wel plekjes voor

- Browny
- Zeer actief
Als je een plekje bij de ingang kan bemachtigen kan dat prima, daar heb je veel meer ruimteBrigitte schreef:Ohh dat is helemaal mooi dan blijven we lekker bij de auto zitten, hoeft Gaby nl niet 4x heen en weer te lopen met alle spullen en 3 hondenBrowny schreef:Zet je hem aan het hek, paal of boom vast of je neemt een grondpin meeChar7 schreef:Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn bench mee neem, ik heb alleen een stalen bench.

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik hoor het al, heel blij dat ik maar één hond en stoeltje mee heb 
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Inge zei volgens mij eerder dat het wel kon? We gaan t zien, anders zet ik alleen t net neer 
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, dus alle honden moeten elkaar voortdurend passeren op een ruimte van drie meter waar alle mensen met hun honden wachten...? Hm, dat vindt Yana niet heel gezellig, ben ik bang...Browny schreef:Wordt wel een beetje krap denk ik want ik denk dat de tent het hele pad vult waar je kan staaner is volgens mij niet echt een veld waar je kan zitten.. langs de renbaan waar je kan staan is misschien 3 meter breed van het heg tot de bosjes, lekker knus dus
![]()
Tenzij je de tent met de opening naar het pad zet maar dan zit je aan het einde zo een beetje van het heg, of ik heb een gebrek aan inzicht en zijn er wel plekjes voor
Groetjes, Karen
- Machie
- Zeer actief
Ben ik niet de enige met honden die dat geen succes vinden...Scooby schreef: Oh, dus alle honden moeten elkaar voortdurend passeren op een ruimte van drie meter waar alle mensen met hun honden wachten...? Hm, dat vindt Yana niet heel gezellig, ben ik bang...
Had ik geweten dat er maar zo weinig ruimte was had ik niet ingeschreven.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat geldt absoluut ook voor mij. Ik had een leuke, ontspannen dag voor mij en mijn honden in gedachten, maar die heb ik niet als er zoveel honden moeten passeren op zo'n korte afstand...Machie schreef:Ben ik niet de enige met honden die dat geen succes vinden...Scooby schreef: Oh, dus alle honden moeten elkaar voortdurend passeren op een ruimte van drie meter waar alle mensen met hun honden wachten...? Hm, dat vindt Yana niet heel gezellig, ben ik bang...
Groetjes, Karen
- Browny
- Zeer actief
Die strook is een halve km ofzo dus plek zatScooby schreef:Oh, dus alle honden moeten elkaar voortdurend passeren op een ruimte van drie meter waar alle mensen met hun honden wachten...? Hm, dat vindt Yana niet heel gezellig, ben ik bang...Browny schreef:Wordt wel een beetje krap denk ik want ik denk dat de tent het hele pad vult waar je kan staaner is volgens mij niet echt een veld waar je kan zitten.. langs de renbaan waar je kan staan is misschien 3 meter breed van het heg tot de bosjes, lekker knus dus
![]()

- Browny
- Zeer actief
geen paniek, er is heus plek genoegScooby schreef:Dat geldt absoluut ook voor mij. Ik had een leuke, ontspannen dag voor mij en mijn honden in gedachten, maar die heb ik niet als er zoveel honden moeten passeren op zo'n korte afstand...Machie schreef:Ben ik niet de enige met honden die dat geen succes vinden...Scooby schreef: Oh, dus alle honden moeten elkaar voortdurend passeren op een ruimte van drie meter waar alle mensen met hun honden wachten...? Hm, dat vindt Yana niet heel gezellig, ben ik bang...
als je op deze link klikt dan kun je een presentatie downloaden en daar staan foto's van en rond de baan..
http://www.wrvmidlandlelystad.nl/presen ... n2013.ppsx

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is wel erg gemakkelijk gesteld. Niet iedere hond houdt er van om andere honden op een afstand van 1-2 meter te moeten passeren. Het gaat er dus niet om of er plek zat is, het gaat er om dat er voortdurend honden op erg korte afstand passeren. En helaas is niet iedereen even alert op zijn hond, weet ik uit ervaring...Browny schreef:Die strook is een halve km ofzo dus plek zatScooby schreef:Oh, dus alle honden moeten elkaar voortdurend passeren op een ruimte van drie meter waar alle mensen met hun honden wachten...? Hm, dat vindt Yana niet heel gezellig, ben ik bang...Browny schreef:Wordt wel een beetje krap denk ik want ik denk dat de tent het hele pad vult waar je kan staaner is volgens mij niet echt een veld waar je kan zitten.. langs de renbaan waar je kan staan is misschien 3 meter breed van het heg tot de bosjes, lekker knus dus
![]()
Tenzij je de tent met de opening naar het pad zet maar dan zit je aan het einde zo een beetje van het heg, of ik heb een gebrek aan inzicht en zijn er wel plekjes vooren bij de ingang is het een stuk breder en op de parkeerplaats kun je ook horen als je omgeroepen wordt.. maar om bij de 2 startplekken te komen moet je inderdaad mensen passeren.. maar als iedereen zijn/ haar hond netjes bij zich houd zie ik geen probleem
ik hou er ook niet van om aangelijnde honden kennis te laten maken, zie het nut daar ook niet van in, ik doe mijn honden daar iig geen plezier mee
Groetjes, Karen
- Machie
- Zeer actief
idd. Ik dacht toch zeker wel dat er een strook van een X aantal meters zou zijn. iig meer dan 3 meter. Dan betekend dat je met een grote hond al een probleem hebt met passerenScooby schreef:
Dat is wel erg gemakkelijk gesteld. Niet iedere hond houdt er van om andere honden op een afstand van 1-2 meter te moeten passeren. Het gaat er dus niet om of er plek zat is, het gaat er om dat er voortdurend honden op erg korte afstand passeren. En helaas is niet iedereen even alert op zijn hond, weet ik uit ervaring...
Nouja, ik zal er eens over nadenken nog...
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Als je naar die presentatie kijkt zie je het bospad die je ook kan nemen om naar de start te lopen..je hoeft dus niet langs de baan te lopen 

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat bedoel ik dus... En laat ik nou net zo'n grote hond bezitten...Machie schreef:idd. Ik dacht toch zeker wel dat er een strook van een X aantal meters zou zijn. iig meer dan 3 meter. Dan betekend dat je met een grote hond al een probleem hebt met passerenScooby schreef:
Dat is wel erg gemakkelijk gesteld. Niet iedere hond houdt er van om andere honden op een afstand van 1-2 meter te moeten passeren. Het gaat er dus niet om of er plek zat is, het gaat er om dat er voortdurend honden op erg korte afstand passeren. En helaas is niet iedereen even alert op zijn hond, weet ik uit ervaring...![]()
Groetjes, Karen
- Browny
- Zeer actief
nouja misschien is het 5 meter..Machie schreef:idd. Ik dacht toch zeker wel dat er een strook van een X aantal meters zou zijn. iig meer dan 3 meter. Dan betekend dat je met een grote hond al een probleem hebt met passerenScooby schreef:
Dat is wel erg gemakkelijk gesteld. Niet iedere hond houdt er van om andere honden op een afstand van 1-2 meter te moeten passeren. Het gaat er dus niet om of er plek zat is, het gaat er om dat er voortdurend honden op erg korte afstand passeren. En helaas is niet iedereen even alert op zijn hond, weet ik uit ervaring...
Nouja, ik zal er eens over nadenken nog...