En een kaartlezer op het stuur

Moderator: moderatorteam
Ojee, bestaat daar ook al een leeftijdslimiet voor? Ik ga heel vaak achterop. En als ik niet achterop ga, dan mag Pieter op de terugweg altijd voorop fietsen (en de honden vast gaan uitlaten). Dikke kans dat ik lopend met de fiets aan de hand volg, trouwens.Pakdebal schreef:op leeftijd ?.. nee, dan neem je een tandemrenee-uk schreef:nee joh, als je verliefd bent ga je achterop
gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
Op de heenweg ergens naar toe, fiets ik een eind voorop, op de terugweg naar huis fietst mijn man voor want dan ruikt hij de stal en fiets ik achter, terwijl ik dan net zo hard fietst als op de heenweg.
En als de weg het toelaat fietsen we zelfs weleens naast elkaar, maar dat komt maar weinig voor.
Maar dat zij de heenweg voorop fietst is niet erg? Haar man pikt het van haar, zij pikt het van haar man. Probleem opgelostPakdebal schreef:gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
Op de heenweg ergens naar toe, fiets ik een eind voorop, op de terugweg naar huis fietst mijn man voor want dan ruikt hij de stal en fiets ik achter, terwijl ik dan net zo hard fietst als op de heenweg.
En als de weg het toelaat fietsen we zelfs weleens naast elkaar, maar dat komt maar weinig voor.
ach, wat had ik een voorgevoel, dat jullie ook zo'n echtpaar zouden zijn,..![]()
ik zou dat niet pikken van mijn man
Iedere kerel zou zijn fiets pakken en hard bij je vandaan fietsen schat .Pakdebal schreef:gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
ach, wat had ik een voorgevoel, dat jullie ook zo'n echtpaar zouden zijn,..![]()
Je bedoeld jij stikgelukkig met de honden en hij met zijn fiets.Nanna schreef:Hij fietst tenminste nogPakdebal schreef: ik zie om mij heen echtparen, die totaal geen rekening met elkaar houden ,![]()
. bv .. hij fietst voorop en zij moet het maar zien. .
![]()
als ik zo'n man zou hebben, zou ik zeggen
" weet je wat ?. Fiets jij maar door, kijk maar niet naar achteren , ik kom wel, want ik ga nu naar rechts , en jij rechtdoor "![]()
Ik heb een man die altijd alleen fietst omdat ik er een broertje dood aan heb, aan dat recreatieve gefiets. Ik ga met de honden wandelen![]()
We zijn volgende maand al 30 jaar stikgelukkig met elkaar.
Wat nu.
Moet ze eerst maar een kerel vinden die hem erin wil fietsen voordat hij een stukkie met haar opfietst.Fafo schreef:Gelukkig heb je geen man. (Voor de mannen dan).Pakdebal schreef:gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
Hé het is een rellatieNanna schreef:Ja. Wat is daar mis meebouvierpoedel schreef: Je bedoeld jij stikgelukkig met de honden en hij met zijn fiets.
Ben zo scherp als de neten met mijn 54 jarige kippenkarkasLizanne schreef:je bent goed op dreef vanochtend BP
Hij gaat dus liever een stukkie fietsen ipv even lekker met jouw cloaca rotzooien.Nanna schreef:Die is wel leuk gevonden trouwensbouvierpoedel schreef: rellatie
Ed heeft een scooterrenee-uk schreef:vriendje heeft niet eens een fiets
renee-uk schreef:ach zo erg zal ze het wel niet vinden, uiteindelijk kon ze toch zeggen dat ze gelijk had
Oh jatekkel schreef:Maar hopelijk hebben ze wel dezelfde hij/zij-fiets en hetzelfe zwart/turkwaze jack![]()
En een kaartlezer op het stuur
Eerst zorgen dat je een man hebt en houd Pak. Dan mag je verder oordelen wat je wel of niet allemaal piktPakdebal schreef: ik zou dat niet pikken van mijn man
Pakdebal schreef:gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
Valt wel weer op dat Pak alleen op Gonnies huwelijk meent te moeten reageren.Lizanne schreef:Maar dat zij de heenweg voorop fietst is niet erg? Haar man pikt het van haar, zij pikt het van haar man. Probleem opgelostPakdebal schreef:gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
Eigen schult, dikke bult. Had je maar een fiets moeten kopenAriane schreef:Nu weet ik waarom mijn huwelijk naar de knoppen is gegaan.
Hij heeft een fiets en ik niet
Pakdebal schreef:Roompie schreef:Wat raar zeggen.. alsof wie voorop fietst een dealbreaker isPakdebal schreef: jij bent hier niet de enige in, soms ben ik blij, dat ik niet getrouwd ben
ik zie om mij heen echtparen, die totaal geen rekening met elkaar houden ,![]()
. bv .. hij fietst voorop en zij moet het maar zien. .
![]()
als ik zo'n man zou hebben, zou ik zeggen
" weet je wat ?. Fiets jij maar door, kijk maar niet naar achteren , ik kom wel, want ik ga nu naar rechts , en jij rechtdoor "
ik zou dat echt niet uithouden bij zo'n man , en nu jij weer met zo'n verhaal
een huwelijk is helemaal niet zaligmakend , zoals ze dat vroeger al zeiden
heb jij dat nooit gezien ?.. Ik fiets veel op fietspaden , recreatie-fietsen
en soms zie je leuke echtparen, die NAAST elkaar fietsen , maar de meesten , ook in het drukke verkeer , fietsen ACHTER elkaar
hij steekt al over , zij kan nog niet , maar denk maar niet dat hij dan wacht ..
nou Marjoleine, dan weet je het he...maandag langs de advocaat en de scheiding starten, dat gefiets kan nooit goed zijn en dan is de relatie al mislukt. Echt jammer voor jullieMarjoleine schreef: Nouja, hoe dan ook, ik fiets ook altijd achter. Mijn vrouw fietst veel te snel voor mij, dat kan ik allemaal niet bijbenen.
En ze wacht pas op de eindbestemming
Dan hadden jullie al helemaal niets met elkaar moeten beginnenpooh schreef:nou Marjoleine, dan weet je het he...maandag langs de advocaat en de scheiding starten, dat gefiets kan nooit goed zijn en dan is de relatie al mislukt. Echt jammer voor jullieMarjoleine schreef: Nouja, hoe dan ook, ik fiets ook altijd achter. Mijn vrouw fietst veel te snel voor mij, dat kan ik allemaal niet bijbenen.
ik weet nog niet wat ik ga doen....wij hebben allebei geen fiets.
Je hebt gelijk, maar nu is het te laatRoompie schreef:Eigen schult, dikke bult. Had je maar een fiets moeten kopenAriane schreef:Nu weet ik waarom mijn huwelijk naar de knoppen is gegaan.
Hij heeft een fiets en ik niet![]()
Hahahahaha.Sanne!! schreef:Zou die beagle al geen poten meer hebben?
Hij is al 15 paginas lang aan het rennen dat in deze hitte met die onweer. Levensgevaarlijk.
En ik denk dat er in die backpacks coldpacks zaten.
Lekker KOEL!!!!
Ga jij ff gauw fietsenRoompie schreef:Goeie leer voor een volgende keer![]()
Alsof die dan naast elkaar fietsen.Pakdebal schreef:renee-uk schreef:nee joh, als je verliefd bent ga je achteropPakdebal schreef:oh, ze kijken best wel achterom , hoor, maar dan niet teruggaan of zo, welnee, gewoon daar wachtenlets have fun schreef:]
Misschien wacht ie wel bij het volgende kruispunt op haar. Weet jij veel.
Of fiets je er de hele tijd achteraan om te kijken of het wel goed komt?
weet je wie wel gezellig blijven keuvelen en naast elkaar fietsen ?
Dat zijn die elkaar net gevonden hebben , en die nog verliefd zijn ..
op leeftijd ?.. nee, dan neem je een tandem
Waarom haal je PAK haar statement over mannen nu weer onderuit met je vrouw .Marjoleine schreef:Valt wel weer op dat Pak alleen op Gonnies huwelijk meent te moeten reageren.Lizanne schreef:Maar dat zij de heenweg voorop fietst is niet erg? Haar man pikt het van haar, zij pikt het van haar man. Probleem opgelostPakdebal schreef:gonnie schreef:Hahahahaha, bij ons is het achter elkaar fietsen om de beurt.
ik zou dat niet pikken van mijn man![]()
Nouja, hoe dan ook, ik fiets ook altijd achter. Mijn vrouw fietst veel te snel voor mij, dat kan ik allemaal niet bijbenen.