Oogjes zijn open, en ze waggelen door de kist, ze zijn op onderzoek uit.
Beza zag haar moeder en wilde er wel achteraan, duurt niet meer lang of ze kunnen naar de huiskamer verhuizen in een groter verblijf.

Moderator: moderatorteam
Die ligt buiten de kist. Maar het gereedschapskistje daarentegen weer niet. Waarom ligt die in de kist eigenlijk?Kells schreef:Leuke foto's en ze groeien zo te zien lekker! Maarre, heb jij nu een schoonloopmat in de kist liggen of ligt die daarbuiten?
Melanie vergeet nog een detail, het vetbed heeft van die schattige honde pootjes er op staan.Kells schreef:Duidelijk!Melanie 74 schreef:De schoonloopmat ligt net buiten voor de kist zodat Cis niet uitglijdt op het parket.
Het gereedschap was omdat we de houdertjes voor de buizen ( zodat je een hol hebt de eerste dagen) hebben weggehaald omdat het misschien gevaarlijk kan zijn voor de dames. En Beza is erop gaan liggen, en zo in slaap gevallen. That's it!
In de kist heb ik een vetbed op maat, we hebben een hele rol gekocht want hij was niet op maat gesneden te koop.
Dat is Beza, en die blik (dat oog) noemen wij de The Nil eyeLunatic schreef:Nu al uit de hoogte, ik hou ervan![]()
Dat dacht ik ook alMuk schreef:
Hahaha, ik ga NU kattenkwaad uithalen, zo'n uitdrukking heeft ze hier. Heerlijk!