Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EstherK schreef:Ik heb mijn meloenen vergeten mee te nemen :N:
Ik dacht al, ik mis iets
Heel leuk om je te zien Esther, al vond Benthor Saar geen ruk aan. Ik neem aan dat jullie je morgen nu ongans vreten aan de meloen
Benthor vond Saar wel leuk maar hij heeft respect voor de koningin.
Ik denk dat Sonja meloen eet morgen
sirene schreef:Wij (de nakers, Iza en ik) vonden het erg leuk!
Heb het super naar mijn zin gehad, heb lang niet iedereen gesproken maar vind het wel leuk om iedereen te zien.
Het vlees moet ik straks nog helemaal gaan invriezen. Pfff, helemaal geen zin meer in. Alles zit onder de drap van de pens (zak was lek) maar het was de moeite waard vandaag. Hoop niet dat er hondjes bedolven zijn onder het naakte geweld. Volgens mij heb ik dat wel goed in de gaten gehouden.
die van mij niet in ieder geval. heb zelfs vanuit mijn ooghoek een vluchtig speelmoment tussen miah en een nakerd gezien! weet alleen niet of het er eentje van jou was. (maar ach, eigenlijk zijn ze allemaal van jou )
MoniqueDM schreef:Zou dat in het ras zitten? Die gleufjes van mij zouden er ook geen ruk aanvinden :N: .
Rossi en Juda vinden het wel prima. Maar Miep vind Rossi dan weer heel eng (omdat die sneller is met stokjes uit het water halen ).
Ik heb gewoon tutjes. Misschien speelt ras en sexe hier samen mee. Plus baasjes.
Miep en Saar motten geen gedonder om hun lijf
Op de parkeerplaats heeft Saar ongeveer ieder baasje afgelebbert volgens mij. Miep heeft alleen maar achter mij aan gesjouwt . Maar ja, ze is ook nog maar een babietje
EstherK schreef:Ik heb mijn meloenen vergeten mee te nemen :N:
Ik dacht al, ik mis iets
Heel leuk om je te zien Esther, al vond Benthor Saar geen ruk aan. Ik neem aan dat jullie je morgen nu ongans vreten aan de meloen
Benthor vond Saar wel leuk maar hij heeft respect voor de koningin.
Ik denk dat Sonja meloen eet morgen
Nee, ik mocht de meloen niet eens aan die arme nakers geven
En ik heb hem ook niet meer
sirene schreef:Het vlees moet ik straks nog helemaal gaan invriezen. Pfff, helemaal geen zin meer in. Alles zit onder de drap van de pens (zak was lek)
Ben ook bang dat uit mijn auto de penslucht nog lang niet verdwenen is. Nah ja, had het maar geen auto moeten worden
Ik vond het super om je nestje nakerds samen bezig te zien
MoniqueDM schreef:Zou dat in het ras zitten? Die gleufjes van mij zouden er ook geen ruk aanvinden :N: .
Rossi en Juda vinden het wel prima. Maar Miep vind Rossi dan weer heel eng (omdat die sneller is met stokjes uit het water halen ).
Ik heb gewoon tutjes. Misschien speelt ras en sexe hier samen mee. Plus baasjes.
Miep en Saar motten geen gedonder om hun lijf
Dat is hier precies hetzelfde Marion.
Donna moet ook niks hebben van honden die sneller iets uit het water apporteren dan zij. Dan gaat ze er echt verveeld bijstaan en geef haar eens ongelijk . Je gaat je toch niet het leplazerus zwemmen als je van te voren als weet dat een ander toch sneller is ?! Nee, wij hebben geen tutjes, wij hebben gewoon slimme meiden .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Assie schreef:En Jagger en Mick vond ik juist erg klein in het echie.
Wat had je dan verwacht
Twee giant-teckels
Eh... de teckels die ik ken zijn of 'kaninchen' en dan echt heel mini, net iets kleiner dan Mick, of 'gewoon' en dan passen Mick en Jagger er samen in.
Vandaar dat ik iets groters verwacht had.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
MoniqueDM schreef:Nee, wij hebben geen tutjes, wij hebben gewoon slimme meiden .
Haha, Miep is wel op en top tut hoor. Die durft niet. "Ohhhh, grote enge honden; die heel hard duiken; ik ben nog maar een babietje hoor, bescherm me!"
Saar durft wel, maar gaat niet achter stokken aan. En vind getut om te picknicken helemaal niets. Er kwam pas aktie in toen ik vertelde dat we gingen lopen
Jes moet maaien, maar Angeniet hoeft niet te maaien. Die heeft geen smoes. Tamara ook niet, dus ik wil verdorie gewoon foto's
Ik hoef niet te maaien nee, maar zal ik je wat vertellen? Ik heb welgeteld 6 foto's Ik had geen zin om foto's te maken, vond het véél te leuk om gewoon hondjes te kijken. Ook omdat er zoveel fototoestellen waren had ik zoiets van ohhh, die van mij hoeven dan niet zo nodig
Dit zijn de 6 foto's die ik wel heb:
Miepie:
Emma, halfzusje van Dirk
Benthor:
En het naakte geweld naast me :N:
Het is niet eens de moeite om ze in een eigen topic te zetten
Marion. schreef:
Op de parkeerplaats heeft Saar ongeveer ieder baasje afgelebbert
Saar is echt een ongelooflijke kroeldoos! Een ontzettende lieverd, die kop die ze er dan ook bij kan trekken. Je zou spontaan medelijden met haar krijgen
Maar wat een ongelooflijk dikke vacht hebben die honden van jou zeg :N:
sirene schreef:Wauw, prachtige scherpe foto's Tamara! (ik heb je geloof ik niet eens een hand gegeven ? Ben jij degene met het korte blonde haar ?)
Als er niet nog meer met kort blond haar waren dan was ik het inderdaad ja
Jij had je handen vol aan al je honden met baasjes, kan me voorstellen dat je dan niet iedereen een handje kan schudden hoor
Maar ik moet zeggen, je hebt een héél leuk stel honden bij elkaar. Ik heb ontzettend vrolijke, blije en beweeglijke hondjes gezien die voor de duvel niet bang waren! Ze zijn in het echt véél leuker dan op de foto.