Liam raakt er zo te zien gelukkig niet van in paniek of zo.
Sterkte en succes met je mannetje hoor en een knuffel voor Liam.
Moderator: moderatorteam

Ik hoop het ook MJ, mocht het al zo zijn dat het een vorm van epilepsie is, zou het misschien met medicatie goed onder controle gehouden kunnen worden.MJ schreef:Ik vind het zelf , wat al eerder getikt is , ook epilepsie-achtig lijken .
Hoop dat er wat uitkomt en er iets voor is want dit is niet fijn voor het mannetje.

Hé Syl !Robian schreef:Heb even dit topic opgezocht om te kijken wanneer je ook al weer met Liam naar Utrecht moest.
Ik hoop echt dat ze wat kunnen vinden en dat je er wat aan kunt doen.
Liam is echt zo'n enorme scheet van een hond.
Heb je trouwens de site van de tuigen nog kunnen vinden?
Gelukkig maar. elke keer zo'n aanval lijkt me ook geen pretje voor Liam.MJ schreef: Hé Syl !![]()
Ja, het is een liefie hè ?! Zo'n enorm zacht hondje .
Ben ook heel benieuwd of Utrecht wat vindt....Liam doet het iig erg goed.
Is blij , vrolijk én heeft woensdagavond zijn laatste aanvalletje gehad ! Zo heeft ie ze dagelijks en zo gaan we hopelijk de 5e aanvalvrije dag in ! Het is net als bij de tandarts . Als je de afspraak gemaakt hebt is de kiespijn plotsklaps over.![]()
![]()
ohhh nou ik ben benieuwd wat je in elkaar heb gefreubeld. Leuk hè zo'n tuig samenstellen.![]()
en heb ook al besteld !

De zorgen worden gelukkig wat minder....ook vandaag geen aanvalletje.Ariane schreef:Ook ik duim dat ze iets vinden dat goed behandelbaar is![]()
Wat een zorgen nog steeds.
Zo'n Norweger geschirr die jij ook hebt iddRobian schreef: ohhh nou ik ben benieuwd wat je in elkaar heb gefreubeld. Leuk hè zo'n tuig samenstellen.
Heb je een Norweger geschirr genomen? Zoéén die ik heb?

Woensdagavond was zijn laatste.Zoek stok! schreef:Nog steeds geen aanval?! Dat gaat de goede kant op
Goed zo LiamMJ schreef:Woensdagavond was zijn laatste.Zoek stok! schreef:Nog steeds geen aanval?! Dat gaat de goede kant op![]()
Tenminste ....die aanvalletjes duren maar kort en zijn natuurlijk te missen maar ik kan me niet voorstellen dat ik ze nu 5 dagen achter elkaar mis als Liam ze toch heeft gehad. 1 dag missen kan maar 5 ? neh.

Dat ziet er gunstig uitMJ schreef:Woensdagavond was zijn laatste.Zoek stok! schreef:Nog steeds geen aanval?! Dat gaat de goede kant op![]()
Tenminste ....die aanvalletjes duren maar kort en zijn natuurlijk te missen maar ik kan me niet voorstellen dat ik ze nu 5 dagen achter elkaar mis als Liam ze toch heeft gehad. 1 dag missen kan maar 5 ? neh.