Net een drama meegemaakt. Ik stond vanmiddag naast de ren van de werpkist en hoorde ineens een luide bonk en gegil. Ineens allemaal bloed.
Het was Tigra, heel het bekje besmeurd met bloed.
Als een gek heb ik haar opgepakt, Elena opgesloten, en ben naar het dierenziekenhuis gereden. Daar aangekomen was mijn pupje al in shock en haar kaak bleek op ws twee plaatsen gebroken. In overleg met de dierenarts heb ik haar in laten slapen. Ze had geen bijtwonden, de bonk klonk ook alsof ze heel hard op de werpkist klapte.
Maar het was wel Elena die een soort van stoot uitdeelde. Waarom ?
Dag Tijgertje, mijn droompeludo. Ik was zo blij met je, een brindle meisje. Zo ontzettend benieuwd hoe je zou worden.
Hoe kan dit nou ?
Ik was zo ontzettend boos op je moeder, hoe kan ze zoiets nou doen ?
Nu ben ik alleen nog maar intens verdrietig. De tranen stromen hier. Ik hoop dat we ooit begrijpen waarom je moeder zo reageerde.
Tijgertje heb ik voor autopsie op laten sturen naar Utrecht. Ik moet weten of er iets met haar was.
Elena reageerde al anders op haar, dat hebben we wel gezien. Maar dit hadden we niet verwacht. Vanmorgen lagen ze nog te kroelen en ze werd gewoon normaal verzorgd door haar.
Ik ga nu verder geen vragen ofzo beantwoorden hoor, ben helemaal van de kaart. Moest even mijn verhaal kwijt maar wel eenrichting, heb geen zin om met mensen te praten.
Een heel verhaal en toch sprakeloos hier en enorm verdrietig.
Dag allerliefste Tijger, we zullen je nooit vergeten.
Sonja