Zelf een goede fokker die zich aan de wet houdt kan glijden zelfs een goede fokker die zich aan de wet houdt kan de wet omzeilen!!Marjoleine schreef:O, je was wakker.
Een goede fokker is dus iemand die zich aan de wet houdt.o jee schreef:Nogmaals ik ben niet iemand die iedereen over 1 kam scheert dat laat ik aan jullie over!!
Een goede fokker die laat mij dingen controleren paspoort een goede fokker levert ook de dingen waar ik om vraag!!
Een goede fokker betaalt de schade die beestje heeft door ziekte (te danke aan de fokker) neemt ten alle tijden de hond terug zonder slag of stoot!!
Een goede fokker doet niet moeilijk 24 uur bereikbaar,heeft geen negatieve zooi ook maar ergens vermeld staan ook geen 1 woordje van kritiek in binnen of buitenland!!
Op die laatste zin na ka ik me erin vinden, want je kan het niet iedereen naar de zin maken en aangezien ik wel eens mensen weiger ben ik dus niet van onbesmet blazoen.
Want dat vinden mensen niet leuk, als je ze weigert.
Maar goed, ik lever dus ook niet alles waar jij om vraagt, alleen als dat redelijk is.
En de rest in gewoon de wet.
Een goede fokker is dus geen crimineel.
Nouja, dat ook weer niet want dan ben ik een goede fokker want geen crimineel.
Maar je scheert natuurlijk wel mensen over een kam hier, he
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Re: Vraagje
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Ow gats hou op zeg hahaha trauma's krijg je d'r van hihi. (misschien wel zijn vriendinnetje?Tara schreef:@ O jee: hou jij van mountainbiken?

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ook, meid met pitAsta schreef:malinois schreef:Asta schreef:Is alex doodmalinois schreef: jaen volgens mij heb ik deze serie al een keer gezien
Maar Mcleods vind ik leuker alleen dat duurt nog ff...
![]()
Oh eh Mas, nee... dit deel niet, heb alleen het stuk gezien ooit dat Alex dood ging... maar dat is 5 jaar verder dan waar we nu zijn in de serie geloof ikdie laatste paar jaar zijn hier niet uitgezonden of wel?
Nu wat ze uitzenden is dat Claire net dood is (en nog even spookt)
Alex gaat over een jaar of 5 dood... Claire was in 2003 en Alex in 2008 als ik me niet vergis...
zonde he zo'n mooie manja heb de laatste jaren niet gezien. Het werd op een gegeven moment niet meer uitgezonden. Nu zenden ze ook uit wat al een paar keer is uitgezonden.
Maar vond het dan wel meer jammer van claire hoor

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Actief
Heb ik gezegt dat het wel een goede fokker is dan?Riboet schreef:Maar het is ook GEEN goede fokker volgens jouw definitie!o jee schreef:Riboet schreef:o jee schreef: Nogmaals ik ben niet iemand die iedereen over 1 kam scheert dat laat ik aan jullie over!!
Een goede fokker die laat mij dingen controleren paspoort een goede fokker levert ook de dingen waar ik om vraag!!
Een goede fokker betaalt de schade die beestje heeft door ziekte (te danke aan de fokker) neemt ten alle tijden de hond terug zonder slag of stoot!!
Een goede fokker doet niet moeilijk 24 uur bereikbaar,heeft geen negatieve zooi ook maar ergens vermeld staan ook geen 1 woordje van kritiek in binnen of buitenland!!
Je hebt zonet jouw goede fokker gedegradeerd tot een slechte, want je hebt in dit topic genoeg negatieve zooi over hem en zijn da geplaatst!
Nogmaals het is geen beroeps of brood fokker conclussies trekken kunnen jullie als de beste maar lezen ho maar!!
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
massam schreef:is nie echt he dames. hij leeft nog steeds
hélloooo!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dus?o jee schreef:Zelf een goede fokker die zich aan de wet houdt kan glijden zelfs een goede fokker die zich aan de wet houdt kan de wet omzeilen!!
Een goede fokker bestaat niet?
Volgens mij klets je hier uit je nek trouwens.
-
- Actief
Ja denk je dat met je grote waffel terwijl het antwoord al lang breed uit geplaats was?Marjoleine schreef:Had je het tegen mij, mop?o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
Jij, die zo weinig manieren heeft dat ze alleen leest wat ze wil, alleen antwoord geeft op wat ze wil, de rest uitkaffert en voor idioot uitmaakt, jij hebt de gore moed zo tegen mij te praten?
Wie denk jij GVD wel dat je bent?
Je hebt mazzel dat je achter je scherm zit en niet hier.
Anders had je een serieus probleem.
Met je illegale dierenarts en je beroerde broodfokpup.
Ik denk dat jij heel snel even een tandje lager moet zingen!!
Laat me niet lachen je bent nog lachwekkender dan de rest met je serieus een probleem!!!
Ik wordt nu echt bang hoor!!Get real
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
waarom haal je dan een pup bij een broodfokker?o jee schreef:Heb ik gezegt dat het wel een goede fokker is dan?Riboet schreef:Maar het is ook GEEN goede fokker volgens jouw definitie!o jee schreef:Riboet schreef:
Je hebt zonet jouw goede fokker gedegradeerd tot een slechte, want je hebt in dit topic genoeg negatieve zooi over hem en zijn da geplaatst!
Nogmaals het is geen beroeps of brood fokker conclussies trekken kunnen jullie als de beste maar lezen ho maar!!

-
- Actief
Again conclussies trekken ik zeg ik trek niet iedere fokker over 1 kam!!Marjoleine schreef:Dus?o jee schreef:Zelf een goede fokker die zich aan de wet houdt kan glijden zelfs een goede fokker die zich aan de wet houdt kan de wet omzeilen!!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
nou niet om het een of ander maar heb je ts al wat anders zien doen dan?Marjoleine schreef:Dus?o jee schreef:Zelf een goede fokker die zich aan de wet houdt kan glijden zelfs een goede fokker die zich aan de wet houdt kan de wet omzeilen!!
booster en cs, dat is nog steeds wat ik denk en de taal- en spelfouten overtuigen me niet van het tegendeel

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Want anders.....???o jee schreef:Ja denk je dat met je grote waffel terwijl het antwoord al lang breed uit geplaats was?Marjoleine schreef:Had je het tegen mij, mop?o jee schreef: Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!
Jij, die zo weinig manieren heeft dat ze alleen leest wat ze wil, alleen antwoord geeft op wat ze wil, de rest uitkaffert en voor idioot uitmaakt, jij hebt de gore moed zo tegen mij te praten?
Wie denk jij GVD wel dat je bent?
Je hebt mazzel dat je achter je scherm zit en niet hier.
Anders had je een serieus probleem.
Met je illegale dierenarts en je beroerde broodfokpup.
Ik denk dat jij heel snel even een tandje lager moet zingen!!
Laat me niet lachen je bent nog lachwekkender dan de rest met je serieus een probleem!!!
Ik wordt nu echt bang hoor!!Get real

-
- Actief
malinois schreef:waarom haal je dan een pup bij een broodfokker?o jee schreef:Heb ik gezegt dat het wel een goede fokker is dan?Riboet schreef:Maar het is ook GEEN goede fokker volgens jouw definitie!o jee schreef:
Again het is geen broodfokker
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
o,jee, wat voor hond heb je. Ik bedoel dan welk ras of kruising en is het een reu of een teef. dat praat wel wat fijner.
Overigens geloof ik dat je zelf ergens zegt dat het een kruizing is. wat voor kruizing dan?
Ben ondertussen wel nieuwsgierig geworden.
Overigens geloof ik dat je zelf ergens zegt dat het een kruizing is. wat voor kruizing dan?
-
- Actief
Ik heb gezegt dat het een kruising is maar niets over fokker met een kruizing !!blacky schreef:o,jee, wat voor hond heb je. Ik bedoel dan welk ras of kruising en is het een reu of een teef. dat praat wel wat fijner.
airedal mx lab en teef
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Natuurlijk wel.o jee schreef: Again conclussies trekken ik zeg ik trek niet iedere fokker over 1 kam!!
Je legt zelf uit wat een goede fokker is toch?
Dan scheer (scheer, het is scheren en niet trekken) je ze dus wel over één kam.
En niet kletsen over dyslectisch zijn, dat heeft niks met uitdrukkingen verdraaien te maken.
Waarom zeg je trouwens aldoor again?
Weet je het Nederlandse woord niet?
@Renee, zou best eens kunnen.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Als het je dwars zit, mag je mijn sletterige kruising uitlaten hoorAsta schreef:Nou het entertainment was uitstekend ojee, en nu ga ik de hond uitlaten. Mijn stamboomhond die niet wil seksen die ja

En verder, jongens, wat zei ik nou?! Ik kan niet twee dingen tegelijk en zo kan ik het niet bijhouden

- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Tweeen half uur geleden was de vraag of je nou 50 euro meer of minder moest betalen voor die pup.
Over het algemeen vindt men hier dat je helemaal niet moet betalen voor die pup.
Wat is er nu nog onduidelijk?
Over het algemeen vindt men hier dat je helemaal niet moet betalen voor die pup.
Wiel
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
O jee is inmiddels gaan schelden tegen iedereen en met name tegen mij.
Wiel, zeg er eens wat van
Wiel, zeg er eens wat van

-
- Actief
Nee,er wordt gevraagt naar een persoonlijke mening hoe ik het graag zie maar dat wil niet zeggen omdat ik het zie ik iedere fokker over 1 kam scheer dat maak jij er vanMarjoleine schreef:Natuurlijk wel.o jee schreef: Again conclussies trekken ik zeg ik trek niet iedere fokker over 1 kam!!
Je legt zelf uit wat een goede fokker is toch?
Dan scheer (scheer, het is scheren en niet trekken) je ze dus wel over één kam.
En niet kletsen over dyslectisch zijn, dat heeft niks met uitdrukkingen verdraaien te maken.
Waarom zeg je trouwens aldoor again?
Weet je het Nederlandse woord niet?
@Renee, zou best eens kunnen.
Wat heeft mijn dyslectie met jullie verdraaiden te maken?
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
again.. dat is ie wel, zelfs uit je eigen uiteenzetting van een goede fokker blijkt dat hij daar totaal niet aan voldoet....o jee schreef:malinois schreef:waarom haal je dan een pup bij een broodfokker?o jee schreef:Heb ik gezegt dat het wel een goede fokker is dan?Riboet schreef: Maar het is ook GEEN goede fokker volgens jouw definitie!
Again het is geen broodfokker

Zo heb even visite en er zijn gelijk ik weet niet hoeveel pagina's er bij.
En Ojee besschrijft haar broodfokker heel goed hahaha.
Denk dat er dan geneen goede fokker is, want ik denk dat er over elke fokker wel wat te vinden of te zeggen is als je heel goed gaat zoeken.
En Ojee besschrijft haar broodfokker heel goed hahaha.
Denk dat er dan geneen goede fokker is, want ik denk dat er over elke fokker wel wat te vinden of te zeggen is als je heel goed gaat zoeken.
-
- Actief
Dat kan ik beter aan jullie vragen aangezien hier een aantal mensen zitten die het nou niet bepaald serieus nemen met mensen die gewoon een simpele feedback vragen!!Biet schreef:Tweeen half uur geleden was de vraag of je nou 50 euro meer of minder moest betalen voor die pup.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zo en nu allemaal echt rustig aan... nu begint het belangrijkste: McLeod's

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Als jij een definitie geeft van een goede fokker is dat al die goede fokkers volgens jouw definitie over een kam scheren.o jee schreef:Nee,er wordt gevraagt naar een persoonlijke mening hoe ik het graag zie maar dat wil niet zeggen omdat ik het zie ik iedere fokker over 1 kam scheer dat maak jij er van
Zo werkt dat nou eenmaal.
Weliswaar jouw mening en jouw actie, maar toch.
Dat ik er anders over kan denken is evident, maar in jouw beeldvorming scheer je de fokkers die jij goed vindt dus over een kam.
Ahh die wordt vast nog wel tig keer herhaaldmalinois schreef:zo en nu allemaal echt rustig aan... nu begint het belangrijkste: McLeod's![]()

- Turrie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Contacteer:
Wat is de vraag nu uiteindelijk?
Over die 50 euro meer?? Geen inentingen?!
Wat deze fokker doet is zijn/haar verantwoordelijkheid...
Geniet nog lekker van de puppytijd, want die is zo over!
Over die 50 euro meer?? Geen inentingen?!
Wat deze fokker doet is zijn/haar verantwoordelijkheid...
Geniet nog lekker van de puppytijd, want die is zo over!

-
- Actief
Tara schreef:Nou, noem het maar simpele feedback!!!o jee schreef:Dat kan ik beter aan jullie vragen aangezien hier een aantal mensen zitten die het nou niet bepaald serieus nemen met mensen die gewoon een simpele feedback vragen!!Biet schreef:Tweeen half uur geleden was de vraag of je nou 50 euro meer of minder moest betalen voor die pup.
Ben jij trouwens partieel dyslectisch?
En voor de derde keer: hou jij van mountainbiken?
Nee hou niet van mountainbiken!!
En vandaar die vraag?
-
- Actief
Ik zeg het is een persoonlijk mening dat wil niet zeggen dat ik de linker die niet dezelde handelswijze hanteerd als de rechter niet goed vind!!Marjoleine schreef:Als jij een definitie geeft van een goede fokker is dat al die goede fokkers volgens jouw definitie over een kam scheren.o jee schreef:Nee,er wordt gevraagt naar een persoonlijke mening hoe ik het graag zie maar dat wil niet zeggen omdat ik het zie ik iedere fokker over 1 kam scheer dat maak jij er van
Zo werkt dat nou eenmaal.
Weliswaar jouw mening en jouw actie, maar toch.
Dat ik er anders over kan denken is evident, maar in jouw beeldvorming scheer je de fokkers die jij goed vindt dus over een kam.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
o jee schreef:Hou es je waffel en lees voordat je begint te mekkeren!!Marjoleine schreef:Hallo!!!!Wat is dan wél een goede fokker???????????????????????Marjoleine schreef:Maar wat is dan wél een goede fokker??o jee schreef:Nogmaals het is naive om te denken dat sommige fokkers allemaal dingen doen voor een pup gelijk dan maar een goede fokker is!!
Ik trek niemand over 1 kam dat laat ik aan jullie over!!

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
ik vind het ook heel vreemd dat de fokker meer geld gaat vragen naarmate de pups ouder worden.
dat is iets wat ik nog nooit eerder heb gehoord.
vind je het zelf niet een beetje vreemd om een pup te kopen bij iemand
waar het zo stinkt naar poep en pies?
ik hoop dat die fokker nooit meer een hond verkoopt eigenlijk.
want bij een goede fokker stinkt het niet.
het zegt iets over de hygiëne waar de honden in leven.
en daar zou ik nooit een hond van willen hebben.
maar goed, zolang er mensen zijn die wel honden blijven kopen bij zulke mensen
zullen ze blijven bestaan en die arme honden ook. en meer en meer zullen er komen.
dit terzijde.
op je vraag of het normaal is dat men méér gaat vragen met 12 weken antwoord ik nee.
en ik denk niet dat je er wat aan kan doen of die andere pups wel ingeënt zullen worden.
tenzij je ze zelf in huis haalt, maar dat is zeker niet aan te raden.
dat is iets wat ik nog nooit eerder heb gehoord.
vind je het zelf niet een beetje vreemd om een pup te kopen bij iemand
waar het zo stinkt naar poep en pies?
ik hoop dat die fokker nooit meer een hond verkoopt eigenlijk.
want bij een goede fokker stinkt het niet.
het zegt iets over de hygiëne waar de honden in leven.
en daar zou ik nooit een hond van willen hebben.
maar goed, zolang er mensen zijn die wel honden blijven kopen bij zulke mensen
zullen ze blijven bestaan en die arme honden ook. en meer en meer zullen er komen.
dit terzijde.
op je vraag of het normaal is dat men méér gaat vragen met 12 weken antwoord ik nee.
en ik denk niet dat je er wat aan kan doen of die andere pups wel ingeënt zullen worden.
tenzij je ze zelf in huis haalt, maar dat is zeker niet aan te raden.