Lage vuursche is ook een goed idee idd
Moderator: moderatorteam
Zie mij postMarion. schreef:Oké, beetje probleem. Tervueren_milo attendeert me op de Posbankloop en die loopt zo: http://runnermaps.nl/?route=538
Begint zondag om 14 uur.
Moeten we anders uitwijken naar de Ginkelse heide in Ede? Of aan de kant van Dieren de Veluwe in?
Ik zorg dat de hamer present is, al past ze achterin niet tussen je benen...Asta schreef:Jeannette ik prop asta wel tussen mijn benenje hebt je hamer bij je toch
![]()
Nou het zal wel passen...alleen ben ik dan nog heelJeannettebo schreef:Ik zorg dat de hamer present is, al past ze achterin niet tussen je benen...Asta schreef:Jeannette ik prop asta wel tussen mijn benenje hebt je hamer bij je toch
![]()
Prima. Lage Vuursche is heerlijk lopen, alleen ben ik daar niet kind aan huis. En is het voor mij ook verder, maar dat is niet zo erg. Lieke, wat vind jij?Jeannettebo schreef:Alternatief kan ook zijn lage vuursche, maar dan niet waar iedereen loopt, maar bij camping de zeven linden in baarn. Daar staat een loslooproute aangegeven met kleur.
Wie gaat de knoop dan doorhakkenJeannettebo schreef:Dit ookik hoor wel wat het wordt
Nunspeet mag van mij ook, Lage Vuursche vind ik eigenlijk echt te ver op mijn vrije dagJeannettebo schreef:En nunspeet? Daar hebben we ooit een dode dieren dag gehouden. Parkeerplaats daar is wel makkelijk ivm de hapjes denk ik
is mss ook wel leuk.frank1985 schreef:Erkermerder geen idee ??
Of Nunspeet of Nijkerk, afhankelijk van wat het wordt. Is voor ons makkelijker denk ik._Leonie schreef:Nunspeet is voor mij dikke prima (Erkermeder eventueel ook), bij Soest en omgeving wordt mij te ver rijden.![]()
Voor de mensen die met mij meerijden: kan jullie dan uit Zwolle oppikken? Kom namelijk bij Zwolle vandaan dus Apeldoorn wordt lichtelijk omrijden.
Ik lees het adres en de tijd wel.moosje schreef:Of Nunspeet of Nijkerk, afhankelijk van wat het wordt. Is voor ons makkelijker denk ik._Leonie schreef:Nunspeet is voor mij dikke prima (Erkermeder eventueel ook), bij Soest en omgeving wordt mij te ver rijden.![]()
Voor de mensen die met mij meerijden: kan jullie dan uit Zwolle oppikken? Kom namelijk bij Zwolle vandaan dus Apeldoorn wordt lichtelijk omrijden.
KloptJeannettebo schreef:Ik denk dat de opperkaaskop aan het werk is. Ik heb geen idee wie nu wat meebrengt. Ik heb in elk geval vijf kaasjes
Ik neem wel die gruyere, wat dat ook mag zijnMarion. schreef:KloptJeannettebo schreef:Ik denk dat de opperkaaskop aan het werk is. Ik heb geen idee wie nu wat meebrengt. Ik heb in elk geval vijf kaasjes![]()
Maar ok, het wordt dus Nijkerk. Adres: Eperweg, 8072 PL, Nunspeet. De parkeerplaats ligt vanaf de afslag, 200 meter verderop richting Nunspeet links van de weg.
Hier zie je een kaartje, het is het bovenste hondenpootje
En qua meenemen... ik heb geen idee wat iedereen meeneemt. Nu Mit er niet is, is er in elk geval geen Gruyere![]()
Ik heb een tête-de-moine kaasje, kaassalade, en rookkaas hapjes. Ik maak ook kruidenboter, tomatentapenade en een mosterd-dille dressing. Neem ook wel stokbrood mee voor de zekerheid, hoewel Rakker dat ook mee zou nemen. Drinken werd er genoeg meegenomen volgens mij. En de rest heb ik aangeraden om vooral even een Lidl binnen te stappen, want daar liggen momenteel heerlijke Franse kaasjes.
Oja, en Frank heb ik gevraagd om gekruide feta van een toko, maar ik weet niet of hij dat meeneemt![]()
Kijk maar Irmelin, wat teveel is nemen we toch gewoon weer mee terug?
Oké!Jeannettebo schreef:Dames, half negen vertrekt de taxi in rotterdam, kwart voor negen in Delft, kwart voor tien/tien uur in amersfoort, rond half elf arriveren te nunspeet