Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden in de Tropen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Aantal honden: 2

Re: Honden in de Tropen

Ongelezen bericht door Anja »

:LOL: Lucht het op?
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Skittles
Zeer actief
Mijn ras(sen): Monstertjes.

Ongelezen bericht door Skittles »

Het is nog maar de 15de keer dat ze zegt dat ze nu echt vertrekt. Zal mij benieuwen.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

:piew:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Hele logische en normale reactie op wat hier heel vaak gebeurd. Ik hoop dat men er iets van leert maar helaas weet ik wel beter. Toch zijn er hier ook een heleboel aardige, leuke mensen en daarom blijf ik toch terugkomen altijd. Wie weet jij ook wel, Cinny, ik hoop het!

Ik vind namelijk dat dit een OPENBAAR forum is. Als mensen die nieuw komen, meteen zo worden benaderd, dat ze eigenlijk meteen zin hebben om weer weg te gaan, gaat er iets goed mis. Dan is het dus een gesloten forum geworden namelijk. En dan kun je wel zeggen dat mensen daar maar tegen moeten kunnen, maar ik vind dat er wel eens een stokje voor gestoken mag worden als het weer eens zo gaat. Iemand zou niet zo onder kruisverhoor gezet moeten worden, vind ik, en continue zichzelf moeten verdedigen. Zeker niet als het absoluut niet om dierenmishandeling gaat, maar gewoon een verschil van mening. Leer iemand eerst maar gewoon kennen en laat iemand zijn weg vinden hier. Als iedereen meteen zo tekeer gaat, is het toch logisch dat iemand dat niet prettig vindt. En nee, het is geen verdiende, goed bedoelde, opbouwende kritiek, het is gewoon makkelijk om een nieuweling af te branden. Die voelt meteen dat er een saamhorigheidsgevoel is in het wegjagen van mensen, en dat ze een 'sitting duck' zijn. Zo komen mensen niet aan informatie en leren ze niet alle dingen die forumleden hier kunnen leren. Dat vind ik echt niet kunnen.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Tja, en ik vind het niet kunnen dat als je ergens binnenkomt vallen, of dat nou IRL is of op het internet, dat je je dan zo superieur opstelt.
Ze spreekt zichzelf regelmatig tegen, wat mensen opvalt. Daardoor gaat ze zich (terecht) verdedigen, maar niet op een normale manier. Als ze zelf normaal zou reageren dan durf ik te wedden dat anderen dat ook doen.

De kritiek waar je het over hebt Fizgig is echt wel opbouwend, maar jij wil dat niet zien waarschijnlijk.
Cinny gelooft niet dat de problemen w.b. rangorde over een jaar ongeveer pas gaan komen. Is haar goed recht, maar dan niet over een jaar hier komen uithuilen omdat haar honden elkaar afmaken.
Er zijn hier een aantal mensen (waaronder ikzelf) die mee hebben gemaakt hoe het is als honden knokken, en dan ook écht. Op leven en dood dus. Daar word je niet bepaald vrolijk van kan ik je zeggen.

De mensen proberen Cinny alleen maar te waarschuwen voor hetgeen er kan gebeuren in de nabije toekomst. Dat is geen afbranden maar proberen te helpen.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ja hoe lullig soms ook ,dat is wel het leuke van het forum.
Als je wilt dat de 1 zich mag uitspreken of zichzelf mag zijn kun je niet tegelijk de ander de bek laten snoeren.
Zolang je dat voor ogen houd dan behoud ieder het recht om er wat van te zeggen en tegengas te geven.
Ga je mensen wegsturen of laat je ze door een select groepje wegsturen dan geef je je eigen beschikking ook uit handen net als dat je nu de schuld geeft aan een paar mensen van een heel groot aantal dat die jou hebben weggepest.
Nee schat je bent zelf vrijwillig gegaan.
Vind het wel gek hoor om 2 mensen de schuld te geven van hoe het hier op het forum toegaat ,wat hebben al die anderen forumleden dan voor waarden.?

Kom op niet zeiken , je gaat zelf weg omdat er niets te halen valt en niet omdat een paar van al die mensen niet lief en leuk tegen je zijn.
Als je dan geen eens het vermogen hebt om die anderen op te zoeken dan schort er iets aan jou en niet aan die "oh jullie zijnn niet lieffffffff".
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door luna2906 »

Fizgig schreef:Hele logische en normale reactie op wat hier heel vaak gebeurd. Ik hoop dat men er iets van leert maar helaas weet ik wel beter.
Kom nou toch Fizgig. Los van een paar kritische opmerkingen heb ik maar 1persoon uit z'n plaat zien gaan (meerdere keren) en dat is TS. Kritiek is meestal niet leuk, zeker niet als het van meerdere personen tegelijk en niet altijd even subtiel komt. Hoe je het ook wendt of keert, TS heeft een bijzondere situatie met haar honden en dan kun je verwachten dat mensen op een forum daar iets van gaan vinden. Zolang dat op een relatief normale manier gaat, zoals grotendeels in dit topic, zie ik het probleem niet. Je kunt dit topic imo in ieder geval niet wegzetten als nieuwkomers bashen, want er wordt vooral inhoudelijk een discussie gevoerd.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Cinny schreef:Tot de vriendelijke memvbers bedankt voor jullie advies en dat jullie NORMAAL konden doen tegen iemand die nieuw op het forum is,

tot de overige, JOH BEKIJK HET LEKKER
donder op met je advies en ga je eigen huishondje lekker verzorgen....
die meer opgesloten zit dan vrijheid kan genieten, ga weg joh met je zogenaamde goed bedoelde adviezen
welke op een negatieve manier worden gebracht.

Ik heb dit forum nu wel gezien en iedereen veel plezier van je diertjes beestjes hoe je ze noemen wilt

en rot maar op met dit klote forum...

soh ik denk dat ik er nu wel afgerot word en BLIJ TOE

stelletje zelfingenomen omhoog gevallen Nederlandertjes...

ben ik blij dan dat ik er niet meer woon
stik lekker in jullie crisis !

Jullie kut Nederlanders denken altijd alles zo goed te weten pfffffffffffffffffffffffff
jullie zijn geen ene moer waard bleek ook weer hierzo.

zo admin ik denk dat je me nu echt een eeuwig ban moet geven want WAT ik nu doe kan natuurlijk echt niet.

Ik ben een beetje schijt ziek van de Nederlandse KUT mentaliteit... zelfs over HONDEN valt niet te praten hier
alleen maar de les voorlezen alleen maar onder schatten enz enz stik toch gewoon... stik...

Jullie nemen alles van mij meteen slecht op zo herkenbaar bij jullie soort echt waar !!!
Klaar met stampvoeten?
Als je je account wil opheffen moet je dit aan t modteam melden.
Je kunt beter wat aannemen van mensen die er ervaring meehebben ipv de kont i de krib gooien.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Zo spuitje 11 heeft weer eens wat gemist zie ik :F: Naja, beter te laat dan nooit :engel:
fes/lou schreef:Zolang ts alle verantwoordelijkheid bij een ander legt en niet naar zichzelf kijkt, ben ik bang dat advies ook niet aankomt. Het is immers niet haar schuld, maar van de buurman, de dierenarts etc...
Niet zo selectief lezen hoor!
Cinny schreef: pas eind oktober toen het al te laat was waren mijn reutjes eindelijk eens aan de beurt... ik ben aan het lijntje gehouden , en ja ik had dat niet moeten toelaten MIJN fout idd... maar zo is het gegaan... En voor mij was alles ook nog nieuw hier ... nu weet ik welke wegen ik allemaal kan bewandelen maar toen dus niet... Kijk op dit moment vind ik het niet meer erg... maar het was arelax hoe het allemaal is gegaan... de arts heeft me echt laten zitten... en zonder de hulp van de arts kan ik de honden niet aan...qua verzorging.
Ik heb ook een andere arts nu die er geen gras over heen laat groeien en mij wel serieus neemt.
:lees:

Inge O schreef:en je hebt er echt nog nooit bij stilgestaan dat 24/24, alle dagen van hun leven op hetzelfde kleine plekje wel eens héél erg saai en afstompend voor ze zou kunnen zijn?
Als ik alles zo lees van TS denk ik dat het vwb het "saaie en afgestompte" wel meevalt allemaal :ok: Honden weten niet beter. Die "denken" echt niet, oh de buurthond in Nederland heeft het zo leuk, die mag 4x per dag 5 min mee aan de lijn :cheer:
Neeltje schreef:Maar waarom zoveel honden?? Wat is de toegevoegde waarde?
Ehm, of het zoveel toegevoegde waarde heeft weet ik niet, maar weet wel dat TS er nu niet bewust voor heeft gekozen om zoveel honden te fokken en/of te houden, maar dat zij wel bewust de keuze heeft gemaakt de verantwoordelijkheid over deze honden te nemen door ze zelf te houden ipv ze elders (asiel oid) te dumpen :ok:

malinois schreef:Ik kan me nu niet echt voorstellen dat je gezellig met 16 honden in je auto stapt om ff lekker te gaan zwemmen, rennen, uitlaten of simpelweg een uur of 2 gaat lopen... en daarnaast ook nog hun individuele aandacht kan geven.. :wink: Dat zal vast mijn makke zijn maar als ik zie hoeveel tijd ik al kwijt ben met 3 dan zou ik er met 16 toch echt wat meer uurtjes in een dag moeten hebben.
Alsof rondlopen op een industrieterrein zoveel beter is :LOL: Dus tja ach, zo heeft iedereen wel ergens een mening over. Alsof het voor honden wel zo "gezellig" is dagelijks meerdere uren per dag in een klote kennel te zitten, of op "werkdagen" uren in de auto(kennel) te verblijven vooraleer ze aan de bak mogen :19:

Wat een gewijs naar een ander toch weer zeg :roll: Die van jou vinden het toch ook allemaal best? Die weten toch ook niet beter? Nou, die van haar idem dito dus :ok:

malinois schreef:Waarom wandel ik? Om ze hun hond te kunnen laten zijn. Luchtjes snuffelen andere dingen zien, zwemmen etc. Ik denk dat ze hier blij zijn als ze eens rustig thuis de broodnodige rust krijgen. Want behalve wandelen minimaal 4 x per dag altijd los, fiets ik ook nog elke dag met elke hond apart 10 km, train ik minimaal 3 x per week en speur ik zomers om de dag. Ik weet heel zeker dat die dus nooit genoeg zouden hebben aan 24/7 op een binnenplaatsje zitten. Die werden gillend gek. Zelfs die oude meid van 11,5.
Daarnaast moeten ze t ophouden idd. Geen.probleem ze waren na een paar dagen al nacht zindelijk. En zouden ze toch moeten om wat voor reden dan ook dan hebben ze daar ruim voldoende ruimte voor. Niks geforceerd gedoe ... gewoonte.
Alsof het hond eigen is opgesloten te zijn in een kennel? En jij denkt, jij denkt? Jij moet niet zoveel denken. Die van jou zijn die van haar niet en vice versa :ok:

Muk schreef:
malinois schreef: Als ik mijn honden in huis wil hebben dan doe ik dat. Knappe mensen die me dat gaan verbieden waar dan ook ter wereld.
Jij reageert wel zo fel op de leefomstandigheden van de honden van Cinny, maar jouw honden zitten ook in kennels die vele malen kleiner zijn en gaan er alleen uit voor het wandelen, trainen en wedstrijden. Daar kun je ook je bedenkingen bij plaatsen.

Jij wijst wel naar een ander, maar ook op jouw manier van honden houden kun je wel wat aanmerken. Netzoals dat je dat ook van mij kan zeggen en van weet ik veel wie.
Dit dus :ok:

bouvierpoedel schreef:
crutz schreef:Maar 400m2, is dat niet gewoon een typfout? Lijkt me zo weinig voor die omgeving, idd meer een ruime stadstuin
Tuin is groter Crutz , 400m2 meter is het hondengedeelte voor zo 12 honden .
Waar ze zo nog een stuk bij krijgen.
Of je 12 honden nu in een kennel liggen overdags van 2x 2.5 per hond of gezamelijk op een stuk van 400 m2 :19: .
Tja, ach :hmmm:

kipo schreef:Als het Cinny gelukt is om maar 3 pups van de 9 te verliezen aan parvo, doet ze iets heel goed, want ook in Nederland gingen daar hele nesten aan ten onder en medicatie tegen parvo is er nog steeds niet. Ik lees ook echt wel liefde en zorg voor haar honden en je moet idd roeien met de riemen die je hebt.
Ik vind 400m2 ook niet bijzonder groot voor zoveel honden en ik moet er niet aan denken dat ik niet met mijn hond(en) kan wandelen, dat is voor hen en mij een heerlijke bezigheid, maar ik ben nog nooit in Suriname geweest, dus ik weet niet of je daar wel of niet meer activiteiten buitenshuis met je hond kunt doen.
Top dat je toch overweegt om alle teefjes te castreren :ok:
En dit :ok:
dagmar88 schreef:
dewiii schreef:Zo slecht zullen ze het inderdaad niet hebben daar los op een stuk grond.
In vergelijking dan met mensen die hun hond de hele dag in een kennel hebben zitten.

Beetje overbodig, niet?
Want? Tis toch zo? Hebben die honden het dan zoveel "beter" ?

malinois schreef:
dewiii schreef:Zo slecht zullen ze het inderdaad niet hebben daar los op een stuk grond.
In vergelijking dan met mensen die hun hond de hele dag in een kennel hebben zitten.
Want?
Want? Wat want? Dat jij daar je eigen (andere) mening over hebt is duidelijk. Persoonlijk denk ik dat een hond die de hele dag de "vrijheid" heeft te doen en laten wat het wil het "beter" heeft dan een hond die voor het grootste gedeelte van de dag (want werken) opgesloten zit in een kennel of auto(trainingsdagen e.d.) te wachten vooraleer er mee gerend,gewerkt wordt.

Maar daarin verschillen we simpelweg van mening. Zeg ik dat jouw honden het slecht hebben? Nee zeker niet. Zeg jij dat haar honden het slecht hebben? Ja indirect naar mijn idee wel, zowel haar honden alswel die van jou gewoon niet beter weten, anders gewen zijn :ok:
malinois schreef:
Cinny schreef:ook in Ned wordt maar door gefokt BEWUST terwijl de dierenasiels daar ook overvol zitten ik bedoel maar.
Ik hoef toch niet de afdankertjes van een ander te nemen? En die overvolle asiels, waar zijn die dan? Zo overvol zijn ze niet hoor... ff gekeken hoeveel er in mijn oude woonplaats zitten (daar ken ik nl. de grootte van het asiel) wel 10 hele honden :80:
Niet? Waarom wordt er dan altijd met dergelijke opmerkingen (asiels zitten al bomvol) veelvuldig gestrooid als er zich een "vreemde" met een hobby-oepsnest aanmeld? Dat valt dus in de praktijk ook reuze mee als ik jou mag geloven :19:

Cinny schreef:Tot de vriendelijke memvbers bedankt voor jullie advies en dat jullie NORMAAL konden doen tegen iemand die nieuw op het forum is,

die meer opgesloten zit dan vrijheid kan genieten, ga weg joh met je zogenaamde goed bedoelde adviezen

Ik heb dit forum nu wel gezien en iedereen veel plezier van je diertjes beestjes hoe je ze noemen wilt

Jullie kut Nederlanders denken altijd alles zo goed te weten pfffffffffffffffffffffffff

zo admin ik denk dat je me nu echt een eeuwig ban moet geven want WAT ik nu doe kan natuurlijk echt niet.

Ik ben een beetje schijt ziek van de Nederlandse KUT mentaliteit... zelfs over HONDEN valt niet te praten hier
alleen maar de les voorlezen alleen maar onder schatten enz enz stik toch gewoon... stik...

Jullie nemen alles van mij meteen slecht op zo herkenbaar bij jullie soort echt waar !!!

Joh, doe rustig, pak een bak koffie en maak je niet zo druk. Je moet gewoon ff door die "beginperiode" heen :F:

Je had als je heel realistisch bent natuurlijk ook wel kunnen verwachten dat er kritiek zou worden geuit op hetgeen jij hier geschreven hebt :wink:

Bedoel, ze hebben natuurlijk een punt dat jijzelf als eigenaar van had moeten voorkomen dat de pups, pups kregen. Zo simpel is het nu eenmaal. Maar gedane zaken nemen geen keer en naar mijn idee neem je je verantwoordelijkheid door de pups zelf te houden ipv een ander ermee op te zadelen.

Dat de honden geen half bos tot hun beschikking hebben, tja, ach, je moet roeien met de riemen die je hebt. Er zitten er hier ontzettend veel met 2-3 of meer honden in een klein appartementje (met balkon) of woning met klein tuintje. Er zitten er hier genoeg die de hele dag werken waarbij de honden in de kennels verblijven en wachten tot ze "uitgelaten" worden. Er zitten er hier genoeg waarbij de hond vanwege de lichamelijke handicap van de eigenaar ook niet alle ruimte krijgen om te rennen en te ravotten. Er zitten er hier genoeg waarbij de hond er voornamelijk uitkomt voor alleen een poep en plasrondje.

Hebben al deze honden het dan zo slecht? Ach natuurlijk niet. Die honden weten gewoon niet beter en krijgen(net als bij jou) daarbij (dat is een vaststaand feit) liefde te over :ok:

luna2906 schreef: Los van een paar kritische opmerkingen.
:goeie: :LOL: Hoezo understatement :LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Zo jij bent snel ingeforemt je past je al aan met je taalgebruik is mij al die jaren nog niet gelukt
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik vind het jammer dat cinny en de rest het rode lap en stier spel met elkaar doen. erg jammer...

cinny. wij als moderators/admins gaan niet de schuld krijgen van jouw vertrek door te bannen. als je weg wil weet je mij of de andere modjes te vinden. wij gaan die beslissing niet voor jou nemen.
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

:LOL: Ging met haar in de verf zittende ff kijken hoeveel reacties er van al die paginas die het topic nu al ver is van de TS zijn en de stand op dit moment:
van de 387 (laatste is Massam) zijn er zegge en schrijven 90 van de TS :LOL:

Van de 13 bladzijdes heeft TS er dus zelf maar 3 en een beetje geschreven :E:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

malinois schreef:
Cinny schreef:Flamme ik heb je stukje gelezen en ik hou er rekening mee hoor !
De 1e roedel is dik 1 jaar oud en daar heb ik al het nodige bij meegemaakt.
Ik weet prcs wat jullie bedoelen, maar daarin had ik ook geen advies nodig.
Voor alles is een oplossing, komt helemaal goed !
Heb jij ooit weleens een echt hondengevecht meegemaakt... en dan heb ik het over leven en dood, een stuk of 40 hechtingen per hond etc.? En met een beetje pech zelf ook nog in het ziekenhuis zitten met echte beten?
Ik wel met als resultaat een hek in huis en 10 jaar angstvallig 2 teven gescheiden houden. Daarna heb ik dat altijd /willen kunnen voorkomen. Wil ik nooit meer meemaken. Het eerste gevecht was toen de jongste teef 1.5 jaar was en de oudste 3.5. Gewoon van het een op het andere moment, (als je het hoort ben je te laat) en is nooit meer overgegaan. wens ik niemand toe.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
twinkeltje
moderator

Ik denk dat het vechten in zo ruime roedel best wel mee zal gaan vallen eerlijk gezegd,denk dat je dat eersder in kleinere groepjes hebt van 2 tot 4 of zo
Afbeelding
JYBD
Zeer actief

Nu komt de ware aard van het beestje naar boven!
Ik begrijp nu ook waarom je uit Nederland vertrokken bent en nu in je paradijs woont. Ik denk niet dat veel Nederlander daar rauwig om zijn. Je zit daar volkomen op je plaats.

Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik heb weer eens wat gemist... het begint een patroon te worden dat ik weer eens als laatste aan kom kakken. :boos:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
JYBD
Zeer actief

Fizgig schreef:Hele logische en normale reactie op wat hier heel vaak gebeurd. Ik hoop dat men er iets van leert maar helaas weet ik wel beter. Toch zijn er hier ook een heleboel aardige, leuke mensen en daarom blijf ik toch terugkomen altijd. Wie weet jij ook wel, Cinny, ik hoop het!

Ik vind namelijk dat dit een OPENBAAR forum is. Als mensen die nieuw komen, meteen zo worden benaderd, dat ze eigenlijk meteen zin hebben om weer weg te gaan, gaat er iets goed mis. Dan is het dus een gesloten forum geworden namelijk. En dan kun je wel zeggen dat mensen daar maar tegen moeten kunnen, maar ik vind dat er wel eens een stokje voor gestoken mag worden als het weer eens zo gaat. Iemand zou niet zo onder kruisverhoor gezet moeten worden, vind ik, en continue zichzelf moeten verdedigen. Zeker niet als het absoluut niet om dierenmishandeling gaat, maar gewoon een verschil van mening. Leer iemand eerst maar gewoon kennen en laat iemand zijn weg vinden hier. Als iedereen meteen zo tekeer gaat, is het toch logisch dat iemand dat niet prettig vindt. En nee, het is geen verdiende, goed bedoelde, opbouwende kritiek, het is gewoon makkelijk om een nieuweling af te branden. Die voelt meteen dat er een saamhorigheidsgevoel is in het wegjagen van mensen, en dat ze een 'sitting duck' zijn. Zo komen mensen niet aan informatie en leren ze niet alle dingen die forumleden hier kunnen leren. Dat vind ik echt niet kunnen.
Nou nou, een normale reactie? Als jij dat normaal noemt wil ik wel eens weten wat jij abnormaal vindt.
Ik vind het een vrij asociale reactie, en dan zeg ik het nog netjes.

Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Inge schreef:Ik heb weer eens wat gemist... het begint een patroon te worden dat ik weer eens als laatste aan kom kakken. :boos:

wakker zijn inge.. bij blijven :tongue:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

massam schreef:ik vind het jammer dat cinny en de rest het rode lap en stier spel met elkaar doen. erg jammer...

cinny. wij als moderators/admins gaan niet de schuld krijgen van jouw vertrek door te bannen. als je weg wil weet je mij of de andere modjes te vinden. wij gaan die beslissing niet voor jou nemen.
Nou heel eerlijk , een ander had er wel een ban voor gehad en die vroegen er geen eens om zoals ts wel doet.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

smoekie schreef::LOL: Ging met haar in de verf zittende ff kijken hoeveel reacties er van al die paginas die het topic nu al ver is van de TS zijn en de stand op dit moment:
van de 387 (laatste is Massam) zijn er zegge en schrijven 90 van de TS :LOL:

Van de 13 bladzijdes heeft TS er dus zelf maar 3 en een beetje geschreven :E:
Tja, is dat niet met de meeste reltopics zo :wink:

Ben het deels wel met je eens hoor. Maar aan de andere kant vind ik het vingerwijzen van TS naar met name 2 personen niet netjes.
Dat ze nu uit haar slof schiet? nou ja, kan gebeuren, maar ze scheert nu vele mensen over 1 kam en dat is niet eerlijk.
Ik zeg bv. niet dat ze alles slecht doet. Wel dat ik denk dat ze bepaalde zaken onderschat. Vlak erna komt haar uitbarsting.
Ze kon verwachten dat er (forse) kritiek zou komen op de situatie waarop ze de honden heeft gekregen en nu houdt. Natuurlijk kunnen wij er alleen maar over oordelen vanachter een beeldscherm. Maar ik probeer toch echt alleen te kijken naar wat TS zelf schrijft en daar reageer ik op. Als ik dan lees dat er 12 honden op een beperkte ruimte gehouden worden dan maak ik me zorgen om de honden ja.
Het verwijt van TS dat onze honden het veel slechter hebben leg ik naast me neer. Dat is in mijn geval niet zo. Niet qua ruimte en niet qua beweging.
Ik denk dat TS oprecht van haar honden houdt en oprecht per ongeluk enkele zaken niet handig heeft aangepakt. Maar ik denk ook dat TS slecht tegen kritiek kan en dat is jammer want er valt hier veel te halen voor haar als ze zou willen.

Ik wil haar in ieder geval veel succes wensen en wens haar en de honden het beste :ok:

verder wil ik Fizgig vragen nog een antwoord te geven op mijn vraag. Kritiek geven is makkelijk, maar vragen beantwoorden is dan ook wel prettig vind ik.
twinkeltje
moderator

bouvierpoedel schreef:
massam schreef:ik vind het jammer dat cinny en de rest het rode lap en stier spel met elkaar doen. erg jammer...

Nou heel eerlijk , een ander had er wel een ban voor gehad en die vroegen er geen eens om zoals ts wel doet.
Kindjes die vragen worden overgeslagen heb jij dat nooit geleerd
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

twinkeltje schreef:Ik denk dat het vechten in zo ruime roedel best wel mee zal gaan vallen eerlijk gezegd,denk dat je dat eersder in kleinere groepjes hebt van 2 tot 4 of zo
De vechtpartij die ik meemaakte was juist ook in een grote roedel. Van honden met allemaal dezelfde leeftijd. Dus ik denk niet dat je dat zo kunt stellen, Twink.
Mensen met ervaring met juist dit soort situaties waarschuwen haar, en ze gooit dan mokkend de kont tegen de kribbe (se sijn nie lieff tege me). En dan kan ze blijkbaar niet anders dan gaan schelden. Tsja.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

smoekie schreef:
dagmar88 schreef:

Beetje overbodig, niet?
Inderdaad spuit 11; op dat moment ging het netjes en on topic en is het niet nodig nog even het vuurtje op te poken.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Miranda schreef:
twinkeltje schreef:Ik denk dat het vechten in zo ruime roedel best wel mee zal gaan vallen eerlijk gezegd,denk dat je dat eersder in kleinere groepjes hebt van 2 tot 4 of zo
De vechtpartij die ik meemaakte was juist ook in een grote roedel. Van honden met allemaal dezelfde leeftijd. Dus ik denk niet dat je dat zo kunt stellen, Twink.
Mensen met ervaring met juist dit soort situaties waarschuwen haar, en ze gooit dan mokkend de kont tegen de kribbe (se sijn nie lieff tege me). En dan kan ze blijkbaar niet anders dan gaan schelden. Tsja.

owww ships, drukte op het uitroepteken. gebeurd er nu iets geks??

maar, wilde dus schrijven dat er dan ook niet bepaald lief gereageerd wordt natuurlijk :wink:
Inderdaad spreek ook ik uit ervaring. Niet mijn eigen honden, wel van zeer nabij. Vandaar mijn reactie.
smoekie
Zeer actief

dagmar88 schreef:
smoekie schreef:
dagmar88 schreef:

Beetje overbodig, niet?
Inderdaad spuit 11; op dat moment ging het netjes en on topic en is het niet nodig nog even het vuurtje op te poken.
Ach alsof dat zo uitzonderlijk is zeg :LOL:

Als het om "overbodig" gaat zijn er tal van reacties hier overbodig :ok:
twinkeltje
moderator

Miranda schreef:
Ja dat is wel zo die leeftijd nekt het weer
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

smoekie schreef: Ach alsof dat zo uitzonderlijk is zeg :LOL:
Is dat een criterium om het niet te laten?
M@scha
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:

niet zielig doen poedeltje. nog nooit heeft iemand een ban voor het woord kut gehad... oh kut, nu zeg ik het ook.
Afbeelding
twinkeltje
moderator

flamme schreef:]

owww ships, drukte op het uitroepteken. gebeurd er nu iets geks??
Ja nu krijg ik een dagban omdat jij op dat teken klikt :gvd:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

massam schreef:
bouvierpoedel schreef:

niet zielig doen poedeltje. nog nooit heeft iemand een ban voor het woord kut gehad... oh kut, nu zeg ik het ook.
Ik doe niet zielig . :pffff:
Er staat meer in dan alleen kut ,dus niet doen of je neus bloed. :wink: .
Maakt mij niet uit hoor van mij mag ze blijven of weggaan of geband worden . :19: .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”