Vond m inderdaad ook niet helemaal zuiver lopen, dacht dat t aan mij lagLongFields schreef:Het leek wel of de Peek ook onzuiver liep, een soort patellla hupje had hij.

Moderator: moderatorteam
Vond m inderdaad ook niet helemaal zuiver lopen, dacht dat t aan mij lagLongFields schreef:Het leek wel of de Peek ook onzuiver liep, een soort patellla hupje had hij.
Dan Whippet 1 en Westie 2Nanna schreef:Er worden er maar twee gekozenFrederique schreef:Whippet 1, Westie 2, Gordon 3, Border 3, Bouvier 4, Dwergkeesje 5, Duitse Spits 6 en Pekinees 7 (laat hem a.u.b. niet hoger komen!).
Al hoop ik op de Boef op 1
Ik vond het ook niet zuiver.Eefsel schreef:Vond m inderdaad ook niet helemaal zuiver lopen, dacht dat t aan mij lagLongFields schreef:Het leek wel of de Peek ook onzuiver liep, een soort patellla hupje had hij.
Dat zie ik er niet in, ik zie een echte showlijn Border.LongFields schreef:De BC heeft een Aussiekop vind ik.
Dan rolde het gangwerk steeds over een steentje denk ik.Machie schreef:Ik vond het ook niet zuiver.Eefsel schreef:Vond m inderdaad ook niet helemaal zuiver lopen, dacht dat t aan mij lagLongFields schreef:Het leek wel of de Peek ook onzuiver liep, een soort patellla hupje had hij.
Al noenden ze het daar een rollend gangwerk
Denk zelfde honden maar andersom.Frederique schreef:Ik blijf erbij, Whippet 1, Westie 2
Ik vind het kapsel niet mooi, de hond welMachie schreef:Ik vind de Boef niet mooi... sorry... Maar die kop? Nee.
Het was ook gewoon mijn mening, net zoals jij de jouwe hebt.Frederique schreef:Dat zie ik er niet in, ik zie een echte showlijn Border.LongFields schreef:De BC heeft een Aussiekop vind ik.
Dat weet ikLongFields schreef:Het was ook gewoon mijn mening, net zoals jij de jouwe hebt.Frederique schreef:Dat zie ik er niet in, ik zie een echte showlijn Border.LongFields schreef:De BC heeft een Aussiekop vind ik.
Frederique schreef:Ik vind het kapsel niet mooi, de hond welMachie schreef:Ik vind de Boef niet mooi... sorry... Maar die kop? Nee.
Het moet niet gekker worden, ben het alwéér met je eens.Nanna schreef:Hij loopt mooi maar is verder een karikatuur van het ras met dat wuivende haar.Machie schreef:Ik vind de Boef niet mooi... sorry... Maar die kop? Nee.
Kan iemand dit filmen?Nanna schreef:Als hij toch die Peek kiest sla ik ruggelings van de bank af