Heel veel geluk samen

Moderator: moderatorteam
Ja, hij heeft zich helemaal genesteld hier, hij liet zich niet meer wegsturensanne86 schreef:Het wordt al gekker met die Willem![]()
Klinkt heel goed en fijn allemaal, wat mooi om voor ons te kunnen meevolgen maar zal voor jullie heerlijk zijn om het in real-life te zien!
En ja..... ik kan mij voorstellen dat je twijfels hebt, als je eigenlijk andere ideeën had over een 'nieuwe' hond/pup erbij, maar Willem zorgt er zo te lezen zelf wel voor dat hij onmisbaar wordt
UhuhIngrid48 schreef:weer een fijne update van WillemLief dat hij steeds meer bij jullie wil zijn, hij voelt zich vast helemaal al thuis op zijn plekje
Haha, nou ik ben best blij dat Willem niet blafs is. Veel te lekker eigenlijk hè, zo'n hond die zo in je kruipt. Maar gelukkig voor Willem vindt hij het ook helemaal prima om op zichzelf te liggen, zolang hij op zijn tijd maar kan contactliggen.Nikkielvis schreef:Fijn weer een update.![]()
Ik herken wel wat in Willem bij Jantje. Erop na houden dan dat Jantje weldegelijk weet hoe hij moet blaffen .En Jantje zeker niet angstig is. Maar het stiekem toch erg duidelijk steeds mee bij je willen zijn en op bed kruipen terwijl de bench toch echt open staat om erin te gaan.
Heavy schreef:ik wist het .
![]()
Dacht nog even bij die foto met Laisa : hoe kan je die nou uit elkaar halen![]()
Heel veel geluk met Willem!
Hahaha. Nee, die kun je niet meer uitelkaar halen hè, deze softie in ieder geval nietJeannet schreef:Ik zat ook al met een dubbel gevoel te lezen. Ik kon mij eigenlijk al niet goed voorstellen dat hij weg zou gaan.
En bij de foto met Laisa dacht ik echt. Dat is zo zonde om dat uit elkaar te halen. Bij iedere tekstregel zat ik te kijken, waar is de hint dat hij mag blijven![]()
En de laatste regel bevestigt gelukkig wat ik al dacht![]()
![]()
![]()
Het stond niet echt weggestopt, maar stiekum toch wel wat onopvallendIzzie_Anneke schreef:Niet meteen gezien, maar fantastisch nieuws!
&nicole schreef:Dat kon ook niet anders natuurlijk. Gefeliciteerd met jullie knappe aanwinst!
Nee, het kon inderdaad echt niet anders. Het was vanaf dag één eigenlijk echt al duidelijk, ik was echt gelijk al weg van hem. Maarja, niet de bedoeling enzo... Maar hij is gewoon echt te leuk om te laten gaanLongFields schreef:Dit kon ook niet anders, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot!
Hahaha, jullie kennen me een klein beetje... Een gebbetjeHabibi schreef:Ik zat de update echt met dubbel gevoel te lezen. Méént ze het, of zit er een addertje onder het gras/de tekst. (die ik dus een tikkie aanvoelde...)
Ben erg blij met die adder...
UhuhPemba schreef:Je kunt het niet laten hè![]()
Gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie Willem
Best wel hè?Kruimel53 schreef:Prachtige foto's van een merendeels zeer rielekste Willem!
Oh, dan maak ik wel een pdf met meerdere foto'sIngrid48 schreef:Die laatste 2 foto's zijn echt prachtig!! Die moet je naar Kreta sturen, ik denk dat ze daar wel een traantje wegpinken![]()
Willem wist het vanaf dag 1 al, jullie moesten nog even nadenkenMaar hij heeft overwonnen!
HillieS schreef:Haha, ik zag de nieuwe topictitel en dacht meteen al dat je dat erg goed omschreven had.
Gefeliciteerd met elkaar!
Haha, heel scherp opgemerktSanne!! schreef:Ik wist het wel. Ook toen ik de tekst las hihihi
Gefeliciteerd!
Hahaha, ik had hem bijna weggedaan om jou spruitjes te doen eten, maar ik heb hem toch maar gehoudenPtje schreef:Jaaaaaaaaaaaahhhhh, ik wist het, ik wist het![]()
![]()
we zeidenhet tòch!!![]()
Ben wel opgelucht dat ik nu geen spruitjes hoef te eten![]()
Gefeliciteerd met elkaar, jullie zijn een match made in heaven
Ja je voorgevoel klopte dussanne86 schreef:Oef ik schrok gewoon een beetje van het bericht, dacht echt dat ie bij jullie zou blijven (voorgevoel)
ennnn gelukkig is dat ook zo!!![]()
![]()
Gefeliciteerd enne Willem fijn dat je zo'n prachtplek gevonden hebt
RedPassion schreef:Verdorie, ik schrok echt.![]()
Gefeliciteerd met nu officieel jullie Willem!
AaaaahCaro. schreef:Nou zeg, ik zat die foto's helemaal met een verdrietige blik te bekijken en te denken 'nou, maar hopen dat je net zo'n fijn thuis krijgt dan'![]()
![]()
en dan die laatste zin, yessss![]()
![]()
Waarom tochFrolic schreef:Wat heerlijk, gefeliciteerd samen![]()
![]()
![]()
En ook ik heb onder het lezen naar het addertje gezocht
Ja hè, ik vind hem ook echt een mooie verschijningmiriam schreef:Jaaaaaa, wat leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is prachtig he, die donkere randjes om zijn ogen, wow
![]()
Heel veel geluk samen.
Ja dusFabiola17 schreef:Eerst dacht ik van oh, dat is wel plotseling, adoptanten voor Willem.
Maar toen bedacht ik me dat dit wel Zamunda was!
Ja zijn blik is mooi hè, veel rustiger. Ik ben er ook echt heel blij mee!kathy schreef:Oeh, gelukkig, ik schrok. Gefeliciteerd! En wat heeft hij een prachtige kop zeg en dan zoals hij kijkt, die heeft een hoop vertrouwen gekregen.
Heb ik even mazzel dat je het vóór je koffie en metal lasMiranda schreef:Net wakker, hèZamunda schreef:Whahahahahahaha. Dat vind ik nou toch wel schitterend, dat jij erin trapte
. Ik heb even hardop zitten schateren
![]()
.
![]()
*heeft duidelijk meer koffie en snoeiharde metal nodig*
noekie schreef:Zat te lezen en te bedenken dat het opeens snel gegaan is dat hij nu een adoptiegezin heeft gevonden en dat het hopelijk goed gaat met hem.
En dan toch hahahaha; van harte met jullie nieuwe huisgenoot![]()
![]()
HahahahaTineke schreef:Hoe verrassend![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel geluk samen![]()
Dus toch! Ik dacht het al, wat heerlijk voor Willem - en voor jullie. Heel veel geluk samen!Zamunda schreef:(...)
Aangezien hij nu geadopteerd is zullen er geen updates meer komen over opvanger Willem, maar gelukkig wel over onze Willem...![]()
.
Haha exact dit. Had er zelfs wat buikpijn van.Caro. schreef:Nou zeg, ik zat die foto's helemaal met een verdrietige blik te bekijken en te denken 'nou, maar hopen dat je net zo'n fijn thuis krijgt dan'![]()
![]()
![]()
Ja, tochjvanringen schreef:Dus toch! Ik dacht het al, wat heerlijk voor Willem - en voor jullie. Heel veel geluk samen!Zamunda schreef:(...)
Aangezien hij nu geadopteerd is zullen er geen updates meer komen over opvanger Willem, maar gelukkig wel over onze Willem...![]()
.
Hahaha, en dat zeg jijManuma schreef:Haha exact dit. Had er zelfs wat buikpijn van.Caro. schreef:Nou zeg, ik zat die foto's helemaal met een verdrietige blik te bekijken en te denken 'nou, maar hopen dat je net zo'n fijn thuis krijgt dan'![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Dat valt me dan wel weer tegen, ik had toch al heel lang geen gebbetje meer gemaaktfenneke schreef:Ik las het in de titel en dacht geen moment eraan dat hij weg zou gaan.
Ik wist gewoon dat hij bleef![]()
Wat fijn voor jullie![]()
fenneke schreef:Wanneer komt de volgende " opvanger "
bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster clubZamunda schreef: Ik ben een flutopvanger! Als Tisbee goed gegaan was met de katten was ze ook gewoon gebleven, dus ik had het eigenlijk al kunnen weten
. Er komt hier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer een opvanger, ik ben d'r helemaal klaar mee
![]()
.
renee-uk schreef:bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster clubZamunda schreef: Ik ben een flutopvanger! Als Tisbee goed gegaan was met de katten was ze ook gewoon gebleven, dus ik had het eigenlijk al kunnen weten
. Er komt hier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer een opvanger, ik ben d'r helemaal klaar mee
![]()
.
Nou, ik dacht ook meteen "ja dag, die blijft"Zamunda schreef:
Dat valt me dan wel weer tegen, ik had toch al heel lang geen gebbetje meer gemaaktfenneke schreef:Ik las het in de titel en dacht geen moment eraan dat hij weg zou gaan.
Ik wist gewoon dat hij bleef![]()
Wat fijn voor jullie![]()
.
renee-uk schreef:bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster club
Whahaharenee-uk schreef:bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster clubZamunda schreef: Ik ben een flutopvanger! Als Tisbee goed gegaan was met de katten was ze ook gewoon gebleven, dus ik had het eigenlijk al kunnen weten
![]()
.
Miranda schreef:renee-uk schreef:bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster clubDaar zou ik ook bij horen. Daarom vang ik niet op
Toch geen ruggengraat dan eigenlijk hèfenneke schreef:![]()
ik zou ook zomaar tot die club kunnen horen dus ik begin er niet aan
![]()
Hamilton schreef:Ja hoor, op z'n Zamunda's 'n mooie update, die mij dus op het verkeerde been zette, maar gelukkig staat Willem steviger op z'n poten en mag hij echt blijven
![]()
sybertje schreef:Haha, het duurde even voordat het kwartje hier viel. Ik dacht ook nog bij de foto samen met Laisah van "nee, die gaan ze toch niet ui elkaar halen". Maar gelukkig doen jullie dat ook niet!
Niet mijn schuld dat je verkeerde conclusies trekt hèThomas schreef:Ik ben er vollédig ingetrapt.Ik zag ook gelijk doemscenario's met terugvallen en dergelijke.
Wat fijn dat hij mag blijven, voor jullie allemaal!
Ik heb het er met mijn man best weleens over gehad, dat ik wel twijfelde maar dat ik niet eens weet of ik nog wel een echte keus had. Mijn vrije wil is me gewoon afgenomen door die hondSuzieC1970 schreef:Die foto's...wat is hij toch mooi! Heel veel geluk samen, super dat hij mag blijven! Al kon dat ook bijna niet anders.....hihi...
Ja, dat was dan waarschijnlijk een heel emotioneel verhaal geworden. Pfff, toen Tis wegging moest ik al janken terwijl daar de opluchting overheerste over de rust die in huis neerdaalde. Ik heb geen idee hoe ik afscheid van Willem had kunnen nemen...kipo schreef:Nou, ik dacht ook meteen "ja dag, die blijft"
Als hij echt weg was gegaan, had je een andere update gedaan, denk ik.
Wie? Ik?Ptje schreef:Haha leuk jullie reacties te lezen, toen ik de topictitel las toen ging er toch even een schok door me heen van NEEEEEEEEEEEEHHHHHH laat het alsjeblieft niet waar zijn, ik wil geen spruitjes eten![]()
.
Maar ergens had ik in de gedachten van jaaah maar ze heeft al eens eerder een geintje geflikt (ik beken eerlijk dat ik het zelf ook deed) en toen ik verder las viel me een pak van mijn hart pfioehhhhh.
Hà, dat wordt niks hoor, het zal je tot het einde der dagen blijven achtervolgenZamunda schreef:Wie? Ik?Ptje schreef:Haha leuk jullie reacties te lezen, toen ik de topictitel las toen ging er toch even een schok door me heen van NEEEEEEEEEEEEHHHHHH laat het alsjeblieft niet waar zijn, ik wil geen spruitjes eten![]()
.
Maar ergens had ik in de gedachten van jaaah maar ze heeft al eens eerder een geintje geflikt (ik beken eerlijk dat ik het zelf ook deed) en toen ik verder las viel me een pak van mijn hart pfioehhhhh.. Hm, tijd om m'n forumnaam te veranderen merk ik
.
Willem wist het al lang, het hondenforum wist het al lang, en eigenlijk wist je het zelf ook al langZamunda schreef:Ik heb het er met mijn man best weleens over gehad, dat ik wel twijfelde maar dat ik niet eens weet of ik nog wel een echte keus had. Mijn vrije wil is me gewoon afgenomen door die hond![]()
.
Haha, dankje. Wij boffen zelf ook vreselijk met Willem hoor, het is echt een heel gezellige kroelhondAchi schreef:Ik stond al een paar keer op het punt om te schrijven dat hij echt geen betere plek kon krijgen dan bij jullie maar ik kan me goed voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als je in alle rust een afweging aan het maken bent. Maar nu jullie tot deze conclusie zijn gekomen kan het dus wel; Willem is een vreselijke bofkont![]()
Nou het komt natuurlijk vooral door de fotograaf (Achi schreef:Die laatste 2 foto's zijn trouwens schitterend, lijkt het zo of wordt hij steeds knapper?
Yep. Ik weet niet meer wie er nou zou scherp was, maar het was iemand opgevallen dat ik Willem gelijk al in mijn profiel had bijgeschreven zonder het woord 'opvanger' (wat ik bij Tisbee wel had staan). Een redelijk subtiel verschil, maar het gaf voor mij wel weer dat ik hem toen (dag één of tweeGoldenGizmo schreef:Willem wist het al lang, het hondenforum wist het al lang, en eigenlijk wist je het zelf ook al langVolgens mij had hij je op dag 1 al om z'n pootjes gewonden
![]()
Welnee joh, dat ben jij heel snel alweer vergeten hoorPtje schreef:Hà, dat wordt niks hoor, het zal je tot het einde der dagen blijven achtervolgenZamunda schreef:Wie? Ik?Ptje schreef:Haha leuk jullie reacties te lezen, toen ik de topictitel las toen ging er toch even een schok door me heen van NEEEEEEEEEEEEHHHHHH laat het alsjeblieft niet waar zijn, ik wil geen spruitjes eten![]()
.
Maar ergens had ik in de gedachten van jaaah maar ze heeft al eens eerder een geintje geflikt (ik beken eerlijk dat ik het zelf ook deed) en toen ik verder las viel me een pak van mijn hart pfioehhhhh.. Hm, tijd om m'n forumnaam te veranderen merk ik
.