Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Willem, wat doe je nu...?!?!?!?! - p.19

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Upd: laatste fotospam opvanger Willem; het was 'n mooie

Ongelezen bericht door Tineke »

Hoe verrassend :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
Heel veel geluk samen :D :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Iedereen bedankt voor jullie superleuke reacties en de felicitaties, erg leuk om te lezen :flower: :mrgreen: !
Ik heb mijn reactie even in tweëen gesplitst.... mijn bericht bevatte namelijk teveel smileys :scratch: :roll: :hzz: :engel: . Dus of jullie voortaan niet zoveel smileys meer willen gebruiken :zweep: .

sanne86 schreef:Het wordt al gekker met die Willem :LOL:
Klinkt heel goed en fijn allemaal, wat mooi om voor ons te kunnen meevolgen maar zal voor jullie heerlijk zijn om het in real-life te zien!
En ja..... ik kan mij voorstellen dat je twijfels hebt, als je eigenlijk andere ideeën had over een 'nieuwe' hond/pup erbij, maar Willem zorgt er zo te lezen zelf wel voor dat hij onmisbaar wordt :E:
Ja, hij heeft zich helemaal genesteld hier, hij liet zich niet meer wegsturen :hmmm: .

Ingrid48 schreef:weer een fijne update van Willem :ok: Lief dat hij steeds meer bij jullie wil zijn, hij voelt zich vast helemaal al thuis op zijn plekje :wink:
Uhuh :tongue: . Beetje zitten hinten hier :hmmm: .

Nikkielvis schreef:Fijn weer een update. :engel:

Ik herken wel wat in Willem bij Jantje. Erop na houden dan dat Jantje weldegelijk weet hoe hij moet blaffen . :hmmm: En Jantje zeker niet angstig is. Maar het stiekem toch erg duidelijk steeds mee bij je willen zijn en op bed kruipen terwijl de bench toch echt open staat om erin te gaan.
Haha, nou ik ben best blij dat Willem niet blafs is. Veel te lekker eigenlijk hè, zo'n hond die zo in je kruipt. Maar gelukkig voor Willem vindt hij het ook helemaal prima om op zichzelf te liggen, zolang hij op zijn tijd maar kan contactliggen.

Heavy schreef: :LOL: ik wist het . :cheer:
Dacht nog even bij die foto met Laisa : hoe kan je die nou uit elkaar halen :(
Heel veel geluk met Willem!
Jeannet schreef:Ik zat ook al met een dubbel gevoel te lezen :(: . Ik kon mij eigenlijk al niet goed voorstellen dat hij weg zou gaan.
En bij de foto met Laisa dacht ik echt. Dat is zo zonde om dat uit elkaar te halen. Bij iedere tekstregel zat ik te kijken, waar is de hint dat hij mag blijven :mrgreen:
En de laatste regel bevestigt gelukkig wat ik al dacht :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Hahaha. Nee, die kun je niet meer uitelkaar halen hè, deze softie in ieder geval niet :Q: .

Izzie_Anneke schreef: :engel: Niet meteen gezien, maar fantastisch nieuws!
Het stond niet echt weggestopt, maar stiekum toch wel wat onopvallend :engel: . Ik had het eigenlijk nog een stuk subtieler willen doen, maar ik had eerder in het topic aangegeven dat ik het niet subtiel zou doen, dus ik vond dat ik daar niet op terug kon komen. Beetje spijtig, dat wel :engel: .

&nicole schreef:Dat kon ook niet anders natuurlijk. Gefeliciteerd met jullie knappe aanwinst! :D
LongFields schreef:Dit kon ook niet anders, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot!
Nee, het kon inderdaad echt niet anders. Het was vanaf dag één eigenlijk echt al duidelijk, ik was echt gelijk al weg van hem. Maarja, niet de bedoeling enzo... Maar hij is gewoon echt te leuk om te laten gaan :I: .

Habibi schreef:Ik zat de update echt met dubbel gevoel te lezen. Méént ze het, of zit er een addertje onder het gras/de tekst. (die ik dus een tikkie aanvoelde...)

Ben erg blij met die adder...
Hahaha, jullie kennen me een klein beetje... Een gebbetje :engel: .

Pemba schreef:Je kunt het niet laten hè :LOL:
Gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie Willem :ok:
Uhuh :engel: .

Kruimel53 schreef:Prachtige foto's van een merendeels zeer rielekste Willem!
Best wel hè?

Ingrid48 schreef:Die laatste 2 foto's zijn echt prachtig!! Die moet je naar Kreta sturen, ik denk dat ze daar wel een traantje wegpinken :wink:

Willem wist het vanaf dag 1 al, jullie moesten nog even nadenken :wink: Maar hij heeft overwonnen!
Oh, dan maak ik wel een pdf met meerdere foto's :idea: . Bankhangfoto's zullen ze dan ook wel leuk vinden om te zien denk ik.
En ja, Willem wist het al, ik eigenlijk ook wel, maar nu dus definitief :balon: .
Zamunda
Zeer actief

Re: Update: De nacht doorgebracht met Willem...

HillieS schreef:Haha, ik zag de nieuwe topictitel en dacht meteen al dat je dat erg goed omschreven had.
Gefeliciteerd met elkaar!
Sanne!! schreef:Ik wist het wel. Ook toen ik de tekst las hihihi

Gefeliciteerd!
Haha, heel scherp opgemerkt :ok: !

Ptje schreef:Jaaaaaaaaaaaahhhhh, ik wist het, ik wist het :E: :cheer:
we zeidenhet tòch!! :pffff:
Ben wel opgelucht dat ik nu geen spruitjes hoef te eten :cheer:
Gefeliciteerd met elkaar, jullie zijn een match made in heaven :E:
Hahaha, ik had hem bijna weggedaan om jou spruitjes te doen eten, maar ik heb hem toch maar gehouden :mrgreen: .

sanne86 schreef:Oef ik schrok gewoon een beetje van het bericht, dacht echt dat ie bij jullie zou blijven (voorgevoel :engel: )
ennnn gelukkig is dat ook zo!! :flower: :cheer:
Gefeliciteerd enne Willem fijn dat je zo'n prachtplek gevonden hebt :love:
Ja je voorgevoel klopte dus :tongue: .

RedPassion schreef:Verdorie, ik schrok echt. :mrgreen:
Gefeliciteerd met nu officieel jullie Willem! :cheer:
Caro. schreef:Nou zeg, ik zat die foto's helemaal met een verdrietige blik te bekijken en te denken 'nou, maar hopen dat je net zo'n fijn thuis krijgt dan' :oeps: :(:

en dan die laatste zin, yessss :cheer: :cheer: :cheer:
Aaaaah :knuffel: . Zijn thuis is inderdaad net zo fijn als zijn opvang, dus dat is gelukt :tongue: .

Frolic schreef:Wat heerlijk, gefeliciteerd samen :cheer: :cheer: :cheer:
En ook ik heb onder het lezen naar het addertje gezocht :mrgreen:
Waarom toch :roll: ? Ik vind dat je wel een heel wantrouwend persoon bent :hmmm: .

miriam schreef:Jaaaaaa, wat leuk :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Hij is prachtig he, die donkere randjes om zijn ogen, wow :I: :I: Heel veel geluk samen.
Ja hè, ik vind hem ook echt een mooie verschijning :I: . Vooral als hij zich goed voelt, dan toont hij echt heel mooi vind ik.

Fabiola17 schreef:Eerst dacht ik van oh, dat is wel plotseling, adoptanten voor Willem.
Maar toen bedacht ik me dat dit wel Zamunda was!
Ja dus :hmmm: :engel: .

kathy schreef:Oeh, gelukkig, ik schrok. Gefeliciteerd! En wat heeft hij een prachtige kop zeg en dan zoals hij kijkt, die heeft een hoop vertrouwen gekregen.
Ja zijn blik is mooi hè, veel rustiger. Ik ben er ook echt heel blij mee!

Miranda schreef:
Zamunda schreef:Whahahahahahaha :LOL: . Dat vind ik nou toch wel schitterend, dat jij erin trapte :engel: . Ik heb even hardop zitten schateren :LOL: :engel: .
Net wakker, hè :tongue:
*heeft duidelijk meer koffie en snoeiharde metal nodig*
Heb ik even mazzel dat je het vóór je koffie en metal las :E: .

noekie schreef:Zat te lezen en te bedenken dat het opeens snel gegaan is dat hij nu een adoptiegezin heeft gevonden en dat het hopelijk goed gaat met hem.
En dan toch hahahaha; van harte met jullie nieuwe huisgenoot :cheer: :cheer: :cheer:
:mrgreen:

Tineke schreef:Hoe verrassend :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
Heel veel geluk samen :D :D
Hahahaha :LOL: . Ja echt tegen alle verwachtingen in hebben we besloten hem toch te houden, we houden er wel van om onverwacht uit de hoek te komen :Q: .
63673J

Re: Re:Upd: laatste fotospam opvanger Willem; het was 'n moo

Ongelezen bericht door 63673J »

Zamunda schreef:(...)
Aangezien hij nu geadopteerd is zullen er geen updates meer komen over opvanger Willem, maar gelukkig wel over onze Willem... :I: :engel: .
Dus toch! Ik dacht het al, wat heerlijk voor Willem - en voor jullie. Heel veel geluk samen!
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Caro. schreef:Nou zeg, ik zat die foto's helemaal met een verdrietige blik te bekijken en te denken 'nou, maar hopen dat je net zo'n fijn thuis krijgt dan' :oeps: :(:

Haha exact dit. Had er zelfs wat buikpijn van.

Gefeliciteerd!
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Ik las het in de titel en dacht geen moment eraan dat hij weg zou gaan.
Ik wist gewoon dat hij bleef :mrgreen:

Wat fijn voor jullie :cheer:

Wanneer komt de volgende " opvanger " :Q:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

jvanringen schreef:
Zamunda schreef:(...)
Aangezien hij nu geadopteerd is zullen er geen updates meer komen over opvanger Willem, maar gelukkig wel over onze Willem... :I: :engel: .
Dus toch! Ik dacht het al, wat heerlijk voor Willem - en voor jullie. Heel veel geluk samen!
Ja, toch :F: !

Manuma schreef:

Haha exact dit. Had er zelfs wat buikpijn van.

Gefeliciteerd!
Hahaha, en dat zeg jij :tongue: ?! Cody mag net zo goed niet meer weg :pffff: .

fenneke schreef:Ik las het in de titel en dacht geen moment eraan dat hij weg zou gaan.

Dat valt me dan wel weer tegen, ik had toch al heel lang geen gebbetje meer gemaakt :hmmm: .

fenneke schreef:Wanneer komt de volgende " opvanger " :Q:
:mep:
Ik ben een flutopvanger :jank: ! Als Tisbee goed gegaan was met de katten was ze ook gewoon gebleven, dus ik had het eigenlijk al kunnen weten :roll: . Er komt hier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer een opvanger, ik ben d'r helemaal klaar mee :klaar: :pffff: .
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Zamunda schreef: Ik ben een flutopvanger :jank: ! Als Tisbee goed gegaan was met de katten was ze ook gewoon gebleven, dus ik had het eigenlijk al kunnen weten :roll: . Er komt hier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer een opvanger, ik ben d'r helemaal klaar mee :klaar: :pffff: .
bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster club :mrgreen:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

renee-uk schreef:
Zamunda schreef: Ik ben een flutopvanger :jank: ! Als Tisbee goed gegaan was met de katten was ze ook gewoon gebleven, dus ik had het eigenlijk al kunnen weten :roll: . Er komt hier noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer een opvanger, ik ben d'r helemaal klaar mee :klaar: :pffff: .
bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster club :mrgreen:
:LOL: :LOL: ik zou ook zomaar tot die club kunnen horen dus ik begin er niet aan :mrgreen:

En zeg nooit noooooooooooooooooooooooooooooit want dat beloofd wat :smile2: :cool2:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Ja hoor, op z'n Zamunda's 'n mooie update,die mij dus op het verkeerde been zette :devil: , maar gelukkig staat Willem steviger op z'n poten en mag hij echt blijven :cheer: :cheer:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Aniway

Ongelezen bericht door Aniway »

Gefeliciteerd :D
Super leuk dat Willem bij jullie blijft wonen :D
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Gefeliciteerd. jullie en Willem natuurlijk! :cheer:
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Fijn dat hij blijft!
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

heerlijk dat hij zijn THUIS gevonden heeft, de foto's zijn :I: :I: :I:
Afbeelding
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Die foto's...wat is hij toch mooi! Heel veel geluk samen, super dat hij mag blijven! Al kon dat ook bijna niet anders.....hihi...
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

:cheer: :cheer:

gefeliciteerd Willem met je gouden mandje
sybertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Terriermix

Ongelezen bericht door sybertje »

Haha, het duurde even voordat het kwartje hier viel. Ik dacht ook nog bij de foto samen met Laisah van "nee, die gaan ze toch niet ui elkaar halen". Maar gelukkig doen jullie dat ook niet! :cheer:
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door Thomas »

Ik ben er vollédig ingetrapt. :LOL: Ik zag ook gelijk doemscenario's met terugvallen en dergelijke.

Wat fijn dat hij mag blijven, voor jullie allemaal!
Afbeelding
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Zamunda schreef:
fenneke schreef:Ik las het in de titel en dacht geen moment eraan dat hij weg zou gaan.

Dat valt me dan wel weer tegen, ik had toch al heel lang geen gebbetje meer gemaakt :hmmm: .

Nou, ik dacht ook meteen "ja dag, die blijft"
Als hij echt weg was gegaan, had je een andere update gedaan, denk ik.
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Haha leuk jullie reacties te lezen, toen ik de topictitel las toen ging er toch even een schok door me heen van NEEEEEEEEEEEEHHHHHH laat het alsjeblieft niet waar zijn, ik wil geen spruitjes eten :O: :jank: .
Maar ergens had ik in de gedachten van jaaah maar ze heeft al eens eerder een geintje geflikt (ik beken eerlijk dat ik het zelf ook deed) en toen ik verder las viel me een pak van mijn hart pfioehhhhh.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Wat super!! Gefeliciteerd met jullie Willem :cheer:
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

renee-uk schreef:bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster club :mrgreen:
:LOL: Daar zou ik ook bij horen. Daarom vang ik niet op :Q:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Zamunda
Zeer actief

Haha, leuke reacties weer; bedankt voor de felicitaties en de sportieve en lollige reacties :E: .

renee-uk schreef:
Whahaha :LOL: :mep: . Nou ja, ik heb nu 50% van de opvangers daadwerkelijk alleen opgevangen, dus ik weet niet of ik al bij de FFC hoor hoor :engel: .

Miranda schreef:
renee-uk schreef:bij de dh rescue hebben ze een clubje voor opvangers zoals jij: the failed foster club :mrgreen:
:LOL: Daar zou ik ook bij horen. Daarom vang ik niet op :Q:
fenneke schreef: :LOL: :LOL: ik zou ook zomaar tot die club kunnen horen dus ik begin er niet aan :mrgreen:
Toch geen ruggengraat dan eigenlijk hè :jank: .

Hamilton schreef:Ja hoor, op z'n Zamunda's 'n mooie update, die mij dus op het verkeerde been zette :devil: , maar gelukkig staat Willem steviger op z'n poten en mag hij echt blijven :cheer: :cheer:
sybertje schreef:Haha, het duurde even voordat het kwartje hier viel. Ik dacht ook nog bij de foto samen met Laisah van "nee, die gaan ze toch niet ui elkaar halen". Maar gelukkig doen jullie dat ook niet! :cheer:
:engel: :J:

Thomas schreef:Ik ben er vollédig ingetrapt. :LOL: Ik zag ook gelijk doemscenario's met terugvallen en dergelijke.
Wat fijn dat hij mag blijven, voor jullie allemaal!
Niet mijn schuld dat je verkeerde conclusies trekt hè :engel: .

SuzieC1970 schreef:Die foto's...wat is hij toch mooi! Heel veel geluk samen, super dat hij mag blijven! Al kon dat ook bijna niet anders.....hihi...
Ik heb het er met mijn man best weleens over gehad, dat ik wel twijfelde maar dat ik niet eens weet of ik nog wel een echte keus had. Mijn vrije wil is me gewoon afgenomen door die hond :80: :tongue: .

kipo schreef:Nou, ik dacht ook meteen "ja dag, die blijft"
Als hij echt weg was gegaan, had je een andere update gedaan, denk ik.
Ja, dat was dan waarschijnlijk een heel emotioneel verhaal geworden. Pfff, toen Tis wegging moest ik al janken terwijl daar de opluchting overheerste over de rust die in huis neerdaalde. Ik heb geen idee hoe ik afscheid van Willem had kunnen nemen...

Ptje schreef:Haha leuk jullie reacties te lezen, toen ik de topictitel las toen ging er toch even een schok door me heen van NEEEEEEEEEEEEHHHHHH laat het alsjeblieft niet waar zijn, ik wil geen spruitjes eten :O: :jank: .
Maar ergens had ik in de gedachten van jaaah maar ze heeft al eens eerder een geintje geflikt (ik beken eerlijk dat ik het zelf ook deed) en toen ik verder las viel me een pak van mijn hart pfioehhhhh.
Wie? Ik? :engel: . Hm, tijd om m'n forumnaam te veranderen merk ik :cool2: .
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Zamunda schreef:
Ptje schreef:Haha leuk jullie reacties te lezen, toen ik de topictitel las toen ging er toch even een schok door me heen van NEEEEEEEEEEEEHHHHHH laat het alsjeblieft niet waar zijn, ik wil geen spruitjes eten :O: :jank: .
Hà, dat wordt niks hoor, het zal je tot het einde der dagen blijven achtervolgen :LOL:
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

:cheer: :I: :cheer:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Jaaaa! Willem mag blijven, gefeliciteerd!
Zamunda schreef:Ik heb het er met mijn man best weleens over gehad, dat ik wel twijfelde maar dat ik niet eens weet of ik nog wel een echte keus had. Mijn vrije wil is me gewoon afgenomen door die hond :80: :tongue: .
Willem wist het al lang, het hondenforum wist het al lang, en eigenlijk wist je het zelf ook al lang :lol1: Volgens mij had hij je op dag 1 al om z'n pootjes gewonden :hmmm: :mann:
Nikkielvis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie

Ongelezen bericht door Nikkielvis »

Oh wat onwijs leuk :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ik ben onwijs blij voor Willem en ook voor jullie.
Achi
Actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Achi »

Wat een super nieuws :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ik ben zooo blij voor Willem :gjump:
Ik stond al een paar keer op het punt om te schrijven dat hij echt geen betere plek kon krijgen dan bij jullie maar ik kan me goed voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als je in alle rust een afweging aan het maken bent. Maar nu jullie tot deze conclusie zijn gekomen kan het dus wel; Willem is een vreselijke bofkont :E:

Die laatste 2 foto's zijn trouwens schitterend, lijkt het zo of wordt hij steeds knapper?
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Bedankt weer voor de (feestelijke) felicitaties haha. Het voelt toch wel héél erg lekker dat dat rooie ventje nu echt van ons is hoor, hij hoort er nu écht bij :love: :cheer: !

Achi schreef:Ik stond al een paar keer op het punt om te schrijven dat hij echt geen betere plek kon krijgen dan bij jullie maar ik kan me goed voorstellen dat je daar helemaal niet op zit te wachten als je in alle rust een afweging aan het maken bent. Maar nu jullie tot deze conclusie zijn gekomen kan het dus wel; Willem is een vreselijke bofkont :E:
Haha, dankje. Wij boffen zelf ook vreselijk met Willem hoor, het is echt een heel gezellige kroelhond :I: .

Achi schreef:Die laatste 2 foto's zijn trouwens schitterend, lijkt het zo of wordt hij steeds knapper?
Nou het komt natuurlijk vooral door de fotograaf ( :engel: ) en de camera, maar daarnaast is hij op die foto's ook behoorlijk ontspannen (wel alert) en daar wordt hij wel echt mooier van vind ik. Zijn algehele uitstraling wordt bij ontspanning en vooral bij enthousiasme heel mooi, hij heeft dan heel sprekende ogen :I: . Verder heeft hij al meer bespiering gekregen wat hem ook mooier maakt, maar dat zul je op die twee foto's niet zo duidelijk zien.

GoldenGizmo schreef:Willem wist het al lang, het hondenforum wist het al lang, en eigenlijk wist je het zelf ook al lang :lol1: Volgens mij had hij je op dag 1 al om z'n pootjes gewonden :hmmm: :mann:
Yep. Ik weet niet meer wie er nou zou scherp was, maar het was iemand opgevallen dat ik Willem gelijk al in mijn profiel had bijgeschreven zonder het woord 'opvanger' (wat ik bij Tisbee wel had staan). Een redelijk subtiel verschil, maar het gaf voor mij wel weer dat ik hem toen (dag één of twee :mann: ) al niet meer echt als opvanger zag. Ik was al verkocht, hopeloos verliefd :hmmm: .

Ptje schreef:
Zamunda schreef:
Hà, dat wordt niks hoor, het zal je tot het einde der dagen blijven achtervolgen :LOL:
Welnee joh, dat ben jij heel snel alweer vergeten hoor :pffff: . Ik neem gewoon een nieuwe gebruikersnaam, verander mijn profielfoto en OS en niemand die me dan nog herkent :cool2: .
Natasja 2005
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje)

Ongelezen bericht door Natasja 2005 »

Ik wist het wel (als zovelen hier). Gefeliciteerd met Willem.
Hij heeft zijn gouden mandje gevonden
Groetjes,

Sandra

Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop

R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”