Ja, ik kan haar mailen en vaak reageert ze dan binnen een dag. Ook bij consulten heeft ze altijd een half uur tot 3 kwartier tijd voor mij en Sam. Echt ongekend. (Hopmans Roden)ranetje schreef:Er is goed over nagedacht Hilly
Ik denk dat je bij deze DA in goede handen bent met Sam.
Wat ze vertelt over propofol heb ik vaker gehoord.
Geen zorgen voor de tijd, nog geen afsluiting van de gehoorgang en misschien gebeurt dat wel helemaal niet.
Ze legt dingen goed uit of reageert later evt. weer aansluitend op bijv. vragen via de mail.
Ik ga idd niet teveel piekeren voor die tijd. De bobbel laat nu nog wat ruimte en we houden het beide in de gaten.
T.a.v. de urinetest/levertoestanden, daarvan weet ik, dat ik geen nadere diagnostiek dan doe, die bijv. ingrijpend is, zoals een biopt. Dat ga ik niet doen. Hooguit nog een bloedonderzoek.
Maar dat stomme bobbeltje bij het oor, ik wil simpelweg niet, dat die de bottleneck gaat worden.
Voor nu blijf ik gewoon genieten, zoveel als dat kan. Bij teveel zorgen kan ik gelukkig overleggen of ook met Yvonne e.e.a. delen (baasje Morris). Maar een beetje per week 'leven' en genieten en Sam gewoon lekker verwennen.