NeeeeeeeeeeeeeAngel-eyes schreef:qyan schreef:Toch maar een TT danLiesbeth schreef:Oeps, nou ga je de fout in :N: .qyan schreef: **proest**![]()
![]()
Zo zie je, negeren is een prima correctiemiddel:N:
TT?????.......U riep TT???

Moderator: moderatorteam
Wat een antwoord.. pfff..starfleet schreef:Zou wel idealer zijn denk ik. De meeste honden zullen dat leuker vinden, maar als ze moeten kiezen tussen een andere hond en een mensbaas zullen ze die mensbaas kiezen. Die is machtiger en kan de koelkast openmaken.malinois schreef:
dan moet iedereen die 1 hond heeft er ook maar 1 bijnemen of niet?
Want een mens kun je niet vergelijken met een hond-hond relatie.
Anne
Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef:Wat een antwoord.. pfff..starfleet schreef:Zou wel idealer zijn denk ik. De meeste honden zullen dat leuker vinden, maar als ze moeten kiezen tussen een andere hond en een mensbaas zullen ze die mensbaas kiezen. Die is machtiger en kan de koelkast openmaken.malinois schreef:
Anne
en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef:Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef:Wat een antwoord.. pfff..starfleet schreef:Zou wel idealer zijn denk ik. De meeste honden zullen dat leuker vinden, maar als ze moeten kiezen tussen een andere hond en een mensbaas zullen ze die mensbaas kiezen. Die is machtiger en kan de koelkast openmaken.malinois schreef:
Anne
Klopt helemaal..
Dat mensen al 30 jaar in de hondensport zitten wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat die kennis van 30 jaar geleden nog toereikend is voor het heden.
Onze hoofdtrainer zit ookal 40 jaar in de hondensport, heeft veel honden en geleiders naar de kampioenschappen weten te brengen die ook kampioen zijn geworden, maar er is 1 ding waar ik nog veel meer respect voor heb!!!!!!
Hij heeft zich verdiept in het wezen de hond, opvoeden en trainen van honden, hoe honden leren en groeit mee in zijn tijd en hekelt sommige methoden van 30 jaar terug.
Tuurlijk worden er bij ons correcties gebruikt, maar als iemand zijn hond met de clicker wil trainen en als dat ook past bij die bepaalde hond is hij de laatste die dat tegenspreekt.
Dat noem ik trainers en voor dat soort trainers uit het jaar 0 heb ik respect
Toch vreemd he eigenlijk![]()
Dat iemand lang in het "vak" zit wil niet zeggen dat de manier goed is.
scooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef:Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef:Wat een antwoord.. pfff..starfleet schreef: Zou wel idealer zijn denk ik. De meeste honden zullen dat leuker vinden, maar als ze moeten kiezen tussen een andere hond en een mensbaas zullen ze die mensbaas kiezen. Die is machtiger en kan de koelkast openmaken.
Anne![]()
sinds wanneer heb je me niet meer graag een tijd terug was je heel anders
Mwah.....heeft de discussie weer ff een ander onderwerp dat ter discussie staatAscha schreef:Klopt helemaal..
Dat mensen al 30 jaar in de hondensport zitten wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat die kennis van 30 jaar geleden nog toereikend is voor het heden.
Onze hoofdtrainer zit ookal 40 jaar in de hondensport, heeft veel honden en geleiders naar de kampioenschappen weten te brengen die ook kampioen zijn geworden, maar er is 1 ding waar ik nog veel meer respect voor heb!!!!!!
Hij heeft zich verdiept in het wezen de hond, opvoeden en trainen van honden, hoe honden leren en groeit mee in zijn tijd en hekelt sommige methoden van 30 jaar terug.
Tuurlijk worden er bij ons correcties gebruikt, maar als iemand zijn hond met de clicker wil trainen en als dat ook past bij die bepaalde hond is hij de laatste die dat tegenspreekt.
Dat noem ik trainers en voor dat soort trainers uit het jaar 0 heb ik respect
Toch vreemd he eigenlijk![]()
Dat iemand lang in het "vak" zit wil niet zeggen dat de manier goed is.
Ik zeg ook.. ik pik de dingen eruit die voor mij wel belangrijk zijn..
En ik denk best dat veel mensen uit het jaar 0 zoals het hier genoemd word zich aanpassen aan het heden..
Dus dit hoeft zeker geen discussiepunt te worden?
Of wel?
je ziet er erg lekker uit met je middelvinger omhoogAngel-eyes schreef:scooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef:Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef: Wat een antwoord.. pfff..![]()
Omdat ze nu tenminste een echte vent kent
Mijn honden zijn zeker niet gevaarlijk.. en toch voel ik me veiliger en heb ik veel aan hun gezeldschap.. wist niet dat dat verkeerd was..chaos schreef:Ik denk dat we onderhand nu op dit forum wel weten wie honden heeft omdat men gewoonweg gek op honden is en ze graag bezig wil houden en zo lieverlee in de sport gerold is..
En wie 's nachts met het lampje aan moet slapen omdat ze bang voor inbrekers zijn en daarom kiezen voor een "gevaarlijke"hond.....
Nee, ook niet echt veelscooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef:Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef:Wat een antwoord.. pfff..starfleet schreef: Zou wel idealer zijn denk ik. De meeste honden zullen dat leuker vinden, maar als ze moeten kiezen tussen een andere hond en een mensbaas zullen ze die mensbaas kiezen. Die is machtiger en kan de koelkast openmaken.
Anne![]()
scooby doo schreef:je ziet er erg lekker uit met je middelvinger omhoogAngel-eyes schreef:scooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef: Nee, jouw antwoord draagt veel bij![]()
ja moet zeker kunnenqyan schreef:Nee, ook niet echt veelscooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef:Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef: Wat een antwoord.. pfff..![]()
sinds wanneer heb je me niet meer graag een tijd terug was je heel anders![]()
Ach.....we zijn het gewoon over bepaalde dingen totaal niet eens.
Dat moet kunnen toch
jij wil niet eens met me samenwonen, dus ook jij bent geen echte ventAngel-eyes schreef:scooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef:Nee, jouw antwoord draagt veel bijAscha schreef: Wat een antwoord.. pfff..![]()
qyan schreef:jij wil niet eens met me samenwonen, dus ook jij bent geen echte ventAngel-eyes schreef:scooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef: Nee, jouw antwoord draagt veel bij![]()
Ja, van die ieniemini dingen heb jij wel verstand heAngel-eyes schreef:qyan schreef:Aan rob moet je die dingen niet vragen, het natwoord dat je dan krijgtstarfleet schreef:Weet jij misschien of ik die beter in de nek of op de keel kan plaatsen?Angel-eyes schreef:
TT?????.......U riep TT???
Anne:sst:
Ligt eraan......ik weet dat ze ook ieni mini TT-tjes hebben?
Ik denk dat dit heel erg tegenvalt. Helemaal, als ik sommige reacties in deze hoek lees...Ascha schreef:En ik denk best dat veel mensen uit het jaar 0 zoals het hier genoemd word zich aanpassen aan het heden..
qyan schreef:jij wil niet eens met me samenwonen, dus ook jij bent geen echte ventAngel-eyes schreef:scooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef: Nee, jouw antwoord draagt veel bij![]()
scooby doo schreef:ja moet zeker kunnenqyan schreef:Nee, ook niet echt veelscooby doo schreef:en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bijqyan schreef: Nee, jouw antwoord draagt veel bij![]()
sinds wanneer heb je me niet meer graag een tijd terug was je heel anders![]()
Ach.....we zijn het gewoon over bepaalde dingen totaal niet eens.
Dat moet kunnen tochkusje aan qyan pootje aan wendy
Scooby schreef:Nee, ik denk niet dat dat ras-afhankelijk is. Als een hond mag kiezen tussen een mens als maatje of een hond, denk ik dat iedere hond, ongeacht het ras, kiest voor een hond erbij. Honden spreken elkaars taal en begrijpen elkaar. Honden en mensen heel vaak niet.starfleet schreef:Zal dat niet ook rasafhankelijk zijn. Ik denk dat het voor een Beagle lastiger is om zonder honds gezelschap te moeten leven dan voor een Bordercollie bijvoorbeeld.Scooby schreef:
Hoi Anne,
Ik denk dat je je hierin nog wel eens lelijk kunt vergissen.
Ik zou voor Buffy wel graag een leuk maatje erbij hebben hoor, daar niet van.
Anne
Je verstikken, we wonen samen, maar je ziet me nooit, of ik werk, of ik ben de hort op met qyan of ik sta op het trainingsveldAngel-eyes schreef:qyan schreef:jij wil niet eens met me samenwonen, dus ook jij bent geen echte ventAngel-eyes schreef:scooby doo schreef: en jou andwoordt nu dan wat draagt dat nu bij![]()
Jij wil me gelijk verstikken en dat kan ik niet aan lieverd