Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat allemaal nodig bij nest
Moderator: moderatorteam
-
Muk
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Zoie
- Zeer actief
nou, ze zijn nu weer anders gehusseld, maar de twee die ik min of meer goed kan zien zijn geloof ik geen van beide helemaal zwart, de een heeft ook een witte vlek geloof ikInge O schreef: en, ontwaar ik daar geen tweede blackandtannetje, ik zag precies rechts bij haar achterpoten nog een zwartje met een tikkie bruin aan z'n voetje?
.
p.s. de derde heeft idd ook een bruinige verkleuring aan een pootje. Denk dat ze geen van drie helemaal zwart zijn.

- Zoie
- Zeer actief
-
Gos
- Zeer actief
- wilhelmina
- Actief
- *Linda*
- Zeer actief
- Chione
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
miekmiek
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
-
tineke
niet echt veel nee maar dat geeft niet ik kan best wel goed zonder slaapalm@ schreef:Gefeliciteerd met het 6-tal. Ze zien er allemaal goed uitHeb je nog wel een beetje kunnen slapen?
Nu is het heerlijk rustig Jan heeft Rio meegenomen dus ik ben alleen met Liz en pups en Micron die al lang te verstaan gekregen heeft bij haar grut uit de buurt te blijven
- -Jolanda-
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
tineke
Toevallig heb ik nog een hondenmaatje met een doggynetaccount die ga ik maar eens een belletje gevenAddy schreef: Wat een schattig stel en als iedereen nou straks meehelpt door dit moedertje met pups op hun site te zetten dan moet het toch vast en zeker lukken om voor mams en pupseltjes geweldige huizen te vinden
Jij ook bedankt voor je hulp Addy
-
jelle
- Zeer actief
ik ben blij dat alles goed gegaan is (afgezien van het zevende pupje dan... maar zo te lezen had die ook echt geen kans).
Dat ze maar gezond groot mogen worden!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
-
tineke
-
tineke
Ik vond het een stressvolle en ingrijpende gebeurtenis.wendy71 schreef:En , hoe vond je de bevalling en alles eromheen?
Best wel bijzonder zeker.![]()
De pups zien er goed uit en zijn om op te vreten..
Ik voor mijzelf zou nooit gaan fokken met mijn hond wat ik vond het best wel zwaar en zielig voor haar.
Misschien vermenselijk ik het wel teveel
Wel ben ik van mening dat broodfokkers die nest op nest uit een teef halen met ouderwetse lijfstraffen bestraft dienen te worden .
Mijn voorstel is 25 zweepslagen per pup wanneer een teefje weer zsm bevalt
- -Jolanda-
- Zeer actief
-
tineke
Nee hij was echt veel te klein helemaal kaal en een open buikjejelle schreef:ik ben blij dat alles goed gegaan is (afgezien van het zevende pupje dan... maar zo te lezen had die ook echt geen kans).
Lizzie wilde er ook niets meer mee doen nadat ze hem schoongelikt had ,de andere pakte ze direct met haar mondje beet om bij zich te leggen.
Ik heb hem wel op de warmtemat gelegd maar verder ook niets ondernomen en zou als het diertje niet snel gestorven zou zijn de da hebben ingeschakeld om het uit zijn lijden te hebben verlost.
Hij stierf eigenlijk direct daarna.
-
tineke
Misschien wel voor de kennerJokie schreef:ze zijn trouwens allemaal wel heel schattig![]()
Is er iets te zien qua vacht structuur, of is dat nog veels te vroeg om dat te kunnen zien.
Ohhh tis wel verleidelijk, aangezien ik al langere tijd zo'n kleine "mormeltje"zou willen
ik heb natuurlijk ook geen flauw idee hoe ze zich gaan ontwikkelen maar zal jullie per foto's op de hoogte houden.
Bij echt serieuze belangstelling kan je contact met me opnemen
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
tineke
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik stem voor.tineke schreef:Ik vond het een stressvolle en ingrijpende gebeurtenis.wendy71 schreef:En , hoe vond je de bevalling en alles eromheen?
Ik voor mijzelf zou nooit gaan fokken met mijn hond wat ik vond het best wel zwaar en zielig voor haar.
Misschien vermenselijk ik het wel teveel![]()
Wel ben ik van mening dat broodfokkers die nest op nest uit een teef halen met ouderwetse lijfstraffen bestraft dienen te worden .
Mijn voorstel is 25 zweepslagen per pup wanneer een teefje weer zsm bevalt
Mag ik dan slaan please..
Ja, je moet het wel *kunnen*, dat fokken.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
tineke
Dat fokken wordt nooit wat met mij ben ik bang voor maar diewendy71 schreef:Ik stem voor.tineke schreef:Ik vond het een stressvolle en ingrijpende gebeurtenis.wendy71 schreef:En , hoe vond je de bevalling en alles eromheen?
Misschien vermenselijk ik het wel teveel![]()
Mijn voorstel is 25 zweepslagen per pup wanneer een teefje weer zsm bevalt![]()
Mag ik dan slaan please..![]()
![]()
Ja, je moet het wel *kunnen*, dat fokken.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
daarom heb je het ook heel goed gedaan, hoewel ik echt wel een beetje moest grinniken om de moederkoek, maar dat is geen uitlachentineke schreef:Nou als ik 1 ding weet dan is het wel dat ik nooooooit ga fokken :N: daar ben ik echt totaal ongeschikt voor ,wat een stressyamie schreef:je hebt het top gedaan Tineke, als ik een teef te bevallen heb, breng ik haar bij jou![]()
-
tineke
Oh dat stukje lever bedoel jeyamie schreef:daarom heb je het ook heel goed gedaan, hoewel ik echt wel een beetje moest grinniken om de moederkoek, maar dat is geen uitlachentineke schreef:Nou als ik 1 ding weet dan is het wel dat ik nooooooit ga fokken :N: daar ben ik echt totaal ongeschikt voor ,wat een stressyamie schreef:je hebt het top gedaan Tineke, als ik een teef te bevallen heb, breng ik haar bij jou![]()
Vermenselijken ik zei het toch al
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Misschien als je wat meer routine krijgt?tineke schreef:Nou als ik 1 ding weet dan is het wel dat ik nooooooit ga fokken :N: daar ben ik echt totaal ongeschikt voor ,wat een stressyamie schreef:je hebt het top gedaan Tineke, als ik een teef te bevallen heb, breng ik haar bij jou![]()
Je hoeft niet te fokken hoor
Ik stem ook voor de zwwepslagen

[/quote]