Ik heb veel geshopt en vond het leuk weer wat mensen van het forum te zien en te spreken

Iedereen van harte met de behaalde resultaten

Moderator: moderatorteam
Heeft ze het leuk gehad?Rinne Roos schreef:Rinne Roos was wel degelijk aanwezig, overal!![]()
Op posters om de wereldtentoonstelling in Leeuwarden in 2011 aan te kondigen!
Vrouw is gearriveerd, joepie!
Ja dat was ik inderdaadLéonieHonden schreef: @ Samantha; wist nou niet zeker of jij het was of niet haha, had je een grijze trui aan?
ladybird schreef:Zo vandaag was een goede dag voor ons. Er waren 2 Belgen ingeschreven. Pepita in de openklasse en de fokster van Pepita was er met Britt een kampioensteef. Draak kreeg een Uitmuntend en werd beste teef. Ze werd dus Winster 2010!!En natuurlijk het CAC/IB en BOB.
In de erering was het een ererondje, maar dat was een groot feest voor de Draak. Ze rende de erering in op haar achterpoten, een echte Draeck actie dus![]()
Vita en Mitya waren mee voor de gezelligheid, dus die hebben ook een drukke dag gehad.
Een hoop oude bekenden gezien en een aantal nieuwe gezichten! Jessica (Hutsje) en Hilje en Pongek en haar man. (Jessica ik ben benieuwd naar je foto's van onze mormels) En natuurlijk een tijd gebabbeld met Marjoleine. Het was weer een leuke en vermoeiende dag. 10 uur was de keuring klaar en rasgroep 9 werd natuurlijk pas laat gekeurd.
Gadver...wat een pech zeg allemaal.....bieb4 schreef:Voor mij kon deze dag niet meer stuk. Had 3 hondjes ingeschreven en het volgende resultaat.
Ice Jeugdwinner res.CAC
Inouk Jeugdwinster res.CAC
Djayla Winster CAC en BOB
En de slagroom op het toetje beide cac honden zijn al nederlands kampioen dus de dubbele cac's voor de reu en de teef gaan naar mijn jeugdhondjes!
Gefeliciteerd!bieb4 schreef:Gefeliciteerd allemaal
Voor mij kon deze dag niet meer stuk. Had 3 hondjes ingeschreven en het volgende resultaat.
Ice Jeugdwinner res.CAC
Inouk Jeugdwinster res.CAC
Djayla Winster CAC en BOB
En de slagroom op het toetje beide cac honden zijn al nederlands kampioen dus de dubbele cac's voor de reu en de teef gaan naar mijn jeugdhondjes!
Gefeliciteerd!Pumi schreef:Wij waren gistereen kapot toen we thuis waren, dus nu ons verslag.
Ten eerste iedereen gefeliciteerd met de mooie resulaten. Wij waren super tevreden, Franse keurmeester die we niet kenden maar die duidelijk wist wat een pumi was. Ze keurden heel netjes, het ring personeel had de keurtafel ingepikt voor de linten, maar die moesten er direct af van de keurmeester want ze wilde de kleine rassen op de tafel keuren. Ze ging uitgebreid alles na, verhoudingen en vooral veel lopen en nog een rondje en ach laten we nog een rondje lopen. Jimmy in de jeugdklasse 1U CAC en BOB dus jeugdwinner en winner, Ayla in de tussen klassen 1U en winster. Bij de BOB keuring gaf ze ook keurig aan waarom ze Jimmy liet winnen, waar wij het trouwens ook helemaal mee eens zijnJimmy deed het super goed in de erering voor zijn 12 maanden, bleef netjes en attend staan liet als een trein, maar het mocht helaas niet baten, we mochten weer direct de zaal verlaten
![]()
Ja, die was er wel, maar ik weet niet wat hij heeft gehaald. Geen eerste in zijn klasse in ieder geval.kitty2 schreef:Wat goed! Was Spike er ook?
Nog interesse in de uitslagen van de borders?Magic schreef:kan ik misschien wel iemand van hier zo gek krijgen om een catalogus voor ons te kopen?
Moos schreef:Dat dacht ik ook meteen! Wat een enorme honden zijn dat zeg!PattyB schreef:Oh, oh! En ik heb verschillende Komondors gezien. Voor het eerst in mijn leven. Jeetje, wat een imposante honden!
Leuke vloerkleedjes..
Meave: ik heb je gezien in de erering met de springtoller![]()
Suzan en Fenja heb ik nog gezocht, maar er ik zag heul veel blue merle shelties, maar geen Fenja
Hahahah, ja jij was super liefmoosje schreef:Oh, helemaal vergeten jou te noemen in het lijstje met mensen die ik gesproken heb.KynoFocus schreef:Zo, weer thuis van de Winner.
Het was weer een ontzettend leuke dag. Ook veel mensen gesproken.
Ik was toch best lief tegen Zarah? Ze mocht alleen geen pepernoten van jullie, vond ze niet eerlijk.
En gaat dat nog opdrachten opleveren?KynoFocus schreef:Hahahah, ja jij was super liefmoosje schreef:Oh, helemaal vergeten jou te noemen in het lijstje met mensen die ik gesproken heb.KynoFocus schreef:Zo, weer thuis van de Winner.
Het was weer een ontzettend leuke dag. Ook veel mensen gesproken.
Ik was toch best lief tegen Zarah? Ze mocht alleen geen pepernoten van jullie, vond ze niet eerlijk.
Maar er zaten er ook hier en daar een paar tussen... oef.
Die pepernoten waren trouwens populair. Al die honden vlogen er met hun neus op af. Hahahah.
En zo trokken ze 't baasje mooi mee de stand in.
Nee, Vera en Saar had ik niet mee. Denk dat ik heel lollig over de Winner gelopen had met Vera "heeeey, al die mensen hier voor mij? Dat is leuksuzan25 schreef:
Ik heb je ook niet gezien, had je Vera en Saar nog bij je? Ik heb zelf nog een tijdje bij de Goldens gekeken.
Ha, Zoldmali Ludas weer 3e van de staande hondenPodenji schreef:verrassende uitslagen in sommige rasgroepen![]()
http://www.derashond.nl/tentoonstelling ... 02010.html
Podenji schreef:verrassende uitslagen in sommige rasgroepen![]()
http://www.derashond.nl/tentoonstelling ... 02010.html
Bij mij helaas ook nietWilm@ schreef:Klik hier voor meer de individuele uitslagen van Rasgroep 10, werkt bij mij niet?
Van Rasgroep 1 tot 10 werkt echt niet, ook niet als ik de pop-ups toelaat? Bij wie werkt die 'link' wel?
Dit is ook niet de site van de Winner, maar van een Internet-magazine.Hamilton schreef:bij mij ook niet, maar misschien zijn de individuele uitslagen er nog niet allemaal