Lillith schreef:Tja, het is wel een flinke prijs, maar als je zo'n hondje voor onder de gangbare prijs gaat verkopen solliciteer je waarschijnlijk wel naar de echte fukkers in dat wereldje. Het is een teefje, verdwijnt ze dadelijk in een schuurtje en maar fokken...., waarom hou je haar niet zelf TS? Ik hoef geen Chi..die zijn mij te druk en te klein, ik vind ze wel heel grappig bij een ander

. De volgende hond hier wordt wel een geteste, stamboom hond, uit volgbare lijnen....niet dat die testen zaligmakend zijn maar 1 Ollietje, dubbel PL

is genoeg.
ja indd dit is zo n beetje de prijs die voor een stamboomloos chihuahua teefje staat en wat ik zeker niet wil is dat ze bij brood fokkers terecht komt
en haar zelf houden wil ik niet omdat ik patser al hou en slechte ervaringen hebt met 2 pups tegelijkertijd zindelijk maken
en daarbij heb ik dan nu 4 honden 2 grote en 2 kleintjes en mijn vriendin nog regelmatig met een grote hond
en nog een kat met als alles mee zit over 9 weken met kittens waar ik er graag 1 van wil houden
en nog 2 pony,s dus vindt het dan wel genoeg
en ik moet me aandacht al onder zoveel dieren verdelen en 1 pup de aandacht geven en veel mee nemen gaat nog wel maar 2 wordt al weer lastiger
dus ik hoop dat ze een leuk baasje krijgt komt die niet ja dan hou ik r zelf wel maar wil eerst nog proberen om een goed huisje te vinden waar ze genoeg aandacht krijgt dan kan ik dat met patser doen