Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden in de Tropen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Re: Honden in de Tropen

Ongelezen bericht door flamme »

twinkeltje schreef:
flamme schreef:]

owww ships, drukte op het uitroepteken. gebeurd er nu iets geks??
Ja nu krijg ik een dagban omdat jij op dat teken klikt :gvd:

:engel:

Miranda krijgt dan een dagban. Sorry Miranda :roos: :F:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

het gaat mij erom dat ze wil dat wij de beslissing nemen en dat vind ik niet ok. zoals al meer in het topic staat lijkt het wel alsof iedereen de schuld van alles is maar zij niet. daar gaan we verwijderd van het forum niet bij optellen als het aan mij ligt.
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

flamme schreef:Miranda krijgt dan een dagban. Sorry Miranda :roos: :F:
Geeft niks hoor :mrgreen:
Wordt mijn huis misschien eens schoon.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

:mrgreen: vertrek je helemaal vanuit the hague naar suriname
ben je daar aangekomen en neem je heel veel hondjes.
echt heel erg veel, denk je daar over te kunnen opscheppen (haagse bluf?) en dan willen die kut nederlandertjes er niet aan want die denken zo bekrompen.
heb je eindelijk wat om over te pochen, is het weer niks :jank:

en als je dan klaagt dat je weg gaat wordt je niet eens gesmeekt te blijven.
want dat was natuurlijk wel de bedoeling en dan kon je met gepaste arrogantie zo goed zijn om je waardigheid hier te laten schijnen. maar dat lukt nou niet :jank:

en een ban krijg je ook al helemaal niet :jank:

volgens mij ben je gewoon een trol.
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel. :roos:
Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.
And few will ever climb
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

massam schreef:het gaat mij erom dat ze wil dat wij de beslissing nemen en dat vind ik niet ok. zoals al meer in het topic staat lijkt het wel alsof iedereen de schuld van alles is maar zij niet. daar gaan we verwijderd van het forum niet bij optellen als het aan mij ligt.
:idea: dat schept ruimte. :W:
Iedere x als ik de fout in ga zet ik er bij dat ik graag van het forum verwijderd wil worden. :engel:
Ongestraft mijn gang gaan. :cheer:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Jion schreef:
Miranda schreef:
Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel. :roos:
Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.
En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?
Jawel hoor, die reacties staan er dan ook genoeg tussen volgens mij :wink:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

dagmar88 schreef:
smoekie schreef: Ach alsof dat zo uitzonderlijk is zeg :LOL:
Is dat een criterium om het niet te laten?

Nee hoor, tis alleen een beetje een non argument. Meer niet :LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Jion schreef:
Miranda schreef:
En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?
Ik zie dat neersabelen niet zo. Ja, op het moment dat ze kwaad wordt als er terecht kritische vragen worden gesteld over de situatie en gaat schelden en roepen dat ze van het forum weggaat, dán reageren mensen daarop. De één wat minder charmant dan de ander. Maar dat is toch echt geïnitieerd door TS.
Daarvóór werd er constructief maar kritisch gereageerd.
And few will ever climb
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

bouvierpoedel schreef:
massam schreef:
bouvierpoedel schreef:
massam schreef:ik vind het jammer dat cinny en de rest het rode lap en stier spel met elkaar doen. erg jammer...

cinny. wij als moderators/admins gaan niet de schuld krijgen van jouw vertrek door te bannen. als je weg wil weet je mij of de andere modjes te vinden. wij gaan die beslissing niet voor jou nemen.
Nou heel eerlijk , een ander had er wel een ban voor gehad en die vroegen er geen eens om zoals ts wel doet.

niet zielig doen poedeltje. nog nooit heeft iemand een ban voor het woord kut gehad... oh kut, nu zeg ik het ook.
Ik doe niet zielig . :pffff:
Er staat meer in dan alleen kut ,dus niet doen of je neus bloed. :wink: .
Maakt mij niet uit hoor van mij mag ze blijven of weggaan of geband worden . :19: .

"bekijk het lekker, donder op, klote forum, afgerot, zelfingenomen omhoog gevallen nederlandertjes, stik in je crisis, kut nederlanders, geen ene moer waard, schijtziek, nederlandse kutmentaliteit, stik"

Naja, dat was het wel zo'n beetje. Mwoah, moet bekennen dat ik ergere dingen gelezen heb hoor waar geen ban voor is gegeven, dus of dit nu zo banwaardig zou moeten zijn :19:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Jion schreef:And another one bites the dust...

Jammer, ik had graag meer ervaringen van Cinny gelezen en had graag gezien dat ze hier wat meer steun en raad had gekregen (heb zelf geen ervaring met grote roedels).

Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel. :roos:
Ze krijgt genoeg raad, maar wil vooral bevestiging dat het prima kan in zo'n groot roedel. En mensen met ervaring met meerdere teven geven aan dat dat dus niet kan.
En ook over de veel te jonge honden die nesten hebben gekregen wordt niet lang doorgegaan. Want inderdaad zijn die nesten er nu al. Terugdraaien kan niet, voorkomen in de toekomst wel. Vandaar dat castratie ook heel nadrukkelijk aan bod is gekomen.

Steun en raad krijgen kan, maar dan moet je er wel voor open staan en het aannemen. En ik krijg niet het gevoel dat Cinny daarvoor hier op het forum kwam.
Afbeelding
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Jion schreef:En maar blèren over eigen verantwoordelijkheid. :goeie:
*trekt wenkbrauw op*

Zou je wellicht even willen quoten waar ik haar neersabel?
Want ik ben bang dat ik absoluut niet begrijp waar je op doelt.
And few will ever climb
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Jion schreef:
Miranda schreef:
Inderdaad.
Jammer dat dit gebeurt is.

Ik snap best dat Cinny zo uit haar slof is geschoten. Telkens jezelf moeten verdedigen en dan nog te horen krijgen dat je liegt, een trool bent en onverantwoord bezig bent, tsja, erg constructief kan ik dat niet noemen.

Natuurlijk kan de huisvesting enz. beter, maar met het neersabelen bereik je dat niet. Heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan, zonder enig positief resultaat.
En dan zelf zo superieur zeggen dat je kennelhonden die op een industrieterrein uitgelaten worden het beter hebben, tsja, dat is niet slim. Dat kun je niet zo zeggen.

Cinny neemt haar verantwoordelijkheid nadat zij onbedoeld een paar nesten heeft gehad, maar voor een aantal reaguurders hier is dat niet goed genoeg en kan Cinny het nooit goed doen geloof ik.

@Cinny
Je taalgebruik past zo prima bij het forum. :mrgreen: Zo ben je een echte aanwinst voor de reltopics. :cheer: Kun je mijn rol zo overnemen.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Branka schreef: Ze krijgt genoeg raad, maar wil vooral bevestiging dat het prima kan in zo'n groot roedel. En mensen met ervaring met meerdere teven geven aan dat dat dus niet kan.
En ook over de veel te jonge honden die nesten hebben gekregen wordt niet lang doorgegaan. Want inderdaad zijn die nesten er nu al. Terugdraaien kan niet, voorkomen in de toekomst wel. Vandaar dat castratie ook heel nadrukkelijk aan bod is gekomen.

Steun en raad krijgen kan, maar dan moet je er wel voor open staan en het aannemen. En ik krijg niet het gevoel dat Cinny daarvoor hier op het forum kwam.
Dan lees jij anders dan ik.
Cinny heeft wel degelijk hierover nagedacht en zal dit ook gaan doen.

Het is wel hoe je iets brengt. En als je meteen te horen krijgt dat je een troll bent, liegt en weet ik veel wat, dan is het niet verwonderlijk dat iemand op een gegeven moment ook eens minder netjes wordt. Want tot nu toe heeft Cinny in mijn ogen normaal gereageerd, zeker gezien de reacties die zij heeft gekregen.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Muk schreef:
Jion schreef:
Miranda schreef:
Inderdaad.

Ik snap best dat Cinny zo uit haar slof is geschoten. Telkens jezelf moeten verdedigen en dan nog te horen krijgen dat je liegt, een trool bent en onverantwoord bezig bent, tsja, erg constructief kan ik dat niet noemen.

Natuurlijk kan de huisvesting enz. beter, maar met het neersabelen bereik je dat niet. Heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan, zonder enig positief resultaat.
En dan zelf zo superieur zeggen dat je kennelhonden die op een industrieterrein uitgelaten worden het beter hebben, tsja, dat is niet slim. Dat kun je niet zo zeggen.

Cinny neemt haar verantwoordelijkheid nadat zij onbedoeld een paar nesten heeft gehad, maar voor een aantal reaguurders hier is dat niet goed genoeg en kan Cinny het nooit goed doen geloof ik.

@Cinny
Je taalgebruik past zo prima bij het forum. :mrgreen: Zo ben je een echte aanwinst voor de reltopics. :cheer: Kun je mijn rol zo overnemen.
ut wordt saai en eentoning maar ik ben het helemaal met je eens.
met alles wat je in dit topic geschreven hebt overigens.
Dat heb ik pagina's geleden ook al een keer gezegd geloof ik en ik blijf erbij

Jammer idd... als het om een kind van 14 gaat schreeuwt iedereen moord en brand, als het om iemand gaat die wat mindere vermogens heeft idem dito, maar verder?
Verder mag elke nieuwkomer die niet met een onomstotelijk sluitend verhaal komt wat in 1 keer hapklaar op het forum terecht komt gewoon het vuur aan de schenen gelegd worden op allerlei manieren die - wees eerlijk met zijn allen - soms niet anders is dan puur en alleen uit-de-tent-lokkerij waar het cynisme van afdruipt.
Ik leef op cynisme hoor, begrijp me niet verkeerd, maar niet iedereen is daarvan gecharmeerd en het had op vele manier gebracht kunnen worden wat er gezegd is.

En ja, er staan genoeg berichten tussen die prima te pruimen zijn, die constructief zijn etc.
Maar ik begrijp best dat het lastig is om alleen die eruit te pikken.
Ik hoop dat Cinny het gewoon nog eens lekker doorlees allemaal en de berichten die voor haar van waarde kunnen zijn eruit pikt..en daar zitten vast berichten tussen die misschien niet heel aardig klinken, maar wel heel realistisch zijn en een goed advies geven...
De berichten waarin alleen maar genart wordt moet ze maar proberen te negeren...
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:En dan te bedenken dat het maar om een honden gaat ;-)
Geen wonder dat er zoveel oorlog in de wereld is. :mrgreen:
:80: Bedoel je nu de forumers.? :idea:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

Jion schreef:
Miranda schreef:
*trekt wenkbrauw op*

Miranda schreef:
Je voelde je zelf blijkbaar aangesproken op mijn (algemeen gestelde) uitspraak. :U:
Oh. Dit is de quote waarin ik iemand neersabel? En je moet me daarom uitlachen als ik het over eigen verantwoordelijkheid heb? Ik kan je nog steeds niet volgen, vrees ik.

Jij begint over het saamhorig neersabelen. Ik zei dat ik dat in het begin niet zag. Toen zag ik terechte kritische vragen. Waarop TS flipte en er enkele mensen verminderd charmant reageerden. Wellicht is er hier en daar toen wat gesabeld (ook door TS overigens), maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat deed. Daarom vroeg ik je om mij aan te wijzen waar jij vond dat ik dat wel deed.
And few will ever climb
mercedes2803
Zeer actief

Miranda schreef:
Jion schreef:
Miranda schreef:
*trekt wenkbrauw op*

Miranda schreef:
Je voelde je zelf blijkbaar aangesproken op mijn (algemeen gestelde) uitspraak. :U:
Oh. Dit is de quote waarin ik iemand neersabel? En je moet me daarom uitlachen als ik het over eigen verantwoordelijkheid heb? Ik kan je nog steeds niet volgen, vrees ik.

Jij begint over het saamhorig neersabelen. Ik zei dat ik dat in het begin niet zag. Toen zag ik terechte kritische vragen. Waarop TS flipte en er enkele mensen verminderd charmant reageerden. Wellicht is er hier en daar toen wat gesabeld (ook door TS overigens), maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat deed. Daarom vroeg ik je om mij aan te wijzen waar jij vond dat ik dat wel deed.
Deed je ook niet :wink:
Maar wat jij met kleur gearceerde bedoelde is door Jion verkeerd geinterpreteerd...
Al dan niet opzettelijk want Jion is doorgaans niet iemand die niet begrijpend lezen kan dus het ontgaat mij ook hoor
bouvierpoedel
Zeer actief

Nanna schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:En dan te bedenken dat het maar om een honden gaat ;-)
Geen wonder dat er zoveel oorlog in de wereld is. :mrgreen:
:80: Bedoel je nu de forumers.? :idea:
Nee, ik bedoel jou :hmmm:
Jezus wat een kutopmerking zeg en nog van een vuile viese maaskantje ben je ook .
Ben er helemaal klaar mee met dit klote forum stelletje vuile hollandse arrogante kuthonden .Wat een kutopmerkingen zeg .
:engel: moest het even kwijt :I:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

mercedes2803 schreef:Jammer idd... als het om een kind van 14 gaat schreeuwt iedereen moord en brand, als het om iemand gaat die wat mindere vermogens heeft idem dito, maar verder?
Verder mag elke nieuwkomer die niet met een onomstotelijk sluitend verhaal komt wat in 1 keer hapklaar op het forum terecht komt gewoon het vuur aan de schenen gelegd worden op allerlei manieren die - wees eerlijk met zijn allen - soms niet anders is dan puur en alleen uit-de-tent-lokkerij waar het cynisme van afdruipt.
Als ik op dit forum schrijf ga ik er van uit dat ik te maken heb met volwassenen met normale intelectuele vermogens. Je bedoelt vast niet te zeggen dat ik net zou moeten doen dat er aan het andere kant van het scherm kinderen of verstandelijk beperkten zitten :tongue:
(Alhoewel....sóms...... :tongue: )

Kijk, iemand HOEFT niet kwaad te worden als er kritische vragen gesteld worden, hoor. Dan KUN je ook gewoon antwoord geven :U:
Ik vind dat persoonlijk een logischer reactie op kritische vragen dan gaan schelden.

Voor wat betreft het cynisme heb je waarschijnlijk gelijk, ook als het mezelf betreft. Ik ben de afgelopen jaren in dit soort situaties heel wat cynischer geworden. Vooral als mensen zich direct aangevallen voelen en de loopgraven induiken. Ik zie deze situatie namelijk niet goedkomen, en álles wat daarover gezegd wordt bagatelliseerd TS. Daar gaan straks honden onder lijden.
Laatst gewijzigd door Miranda op 19 apr 2013 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
And few will ever climb
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

haha ik snap Cinny wel hoor, kom je hier leuk over je hondjes vertellen blaast het topic op :schrik: :F:
Tja zo gaat dat hier Cinny. Welkom! Blijf je nog even? :mrgreen:
Miranda
Erelid
Tervuerense herder

mercedes2803 schreef:Maar wat jij met kleur gearceerde bedoelde is door Jion verkeerd geinterpreteerd...
Ah. Oké.
And few will ever climb
KKiara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen

Ongelezen bericht door KKiara »

Gollum schreef:haha ik snap Cinny wel hoor, kom je hier leuk over je hondjes vertellen blaast het topic op :schrik: :F:
Betekend natuurlijk niet dat dat niet kan veranderen :wink: . (Volgende stuk gaat niet meer over de quote, voordat daar onduidelijkheid over bestaat)

Er is een groot verschil tussen constructief kritiek geven of iemand finaal de grond inboren. En ja als je als nieuweling dan dat 1e constructieve bericht moet zoeken tussen 9 berichten die haar de grond in boren, dan zou ik me toch ook minder prettig voelen en op een moment uit mijn slof schieten. Ik krijg van Cinny het idee dat ze toch echt het beste met haar honden voor heeft een open staat voor advies. En ik moet zeggen lees hier al geruime tijd mee, en een rel lezen op zijn tijd is beste leuk, maar dan wel een rel waar de rollen onderling gelijk zijn(weten wat dit forum inhoud en hoe er soms gereageerd kan worden). Hier met een hoop man op 1 persoon gaan lopen inhakken vind ik zonde van een kans om TS juist te voorzien in goede adviezen. En nogmaals er staan inderdaad bruikbare adviezen tussen, maar van de 13 paginas zullen dat wat....totaal 3 paginas zijn?

Edit: 15 paginas :roll:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

KKiara schreef:
Gollum schreef:haha ik snap Cinny wel hoor, kom je hier leuk over je hondjes vertellen blaast het topic op :schrik: :F:
Betekend natuurlijk niet dat dat niet kan veranderen :wink: . (Volgende stuk gaat niet meer over de quote, voordat daar onduidelijkheid over bestaat)

Er is een groot verschil tussen constructief kritiek geven of iemand finaal de grond inboren. En ja als je als nieuweling dan dat 1e constructieve bericht moet zoeken tussen 9 berichten die haar de grond in boren, dan zou ik me toch ook minder prettig voelen en op een moment uit mijn slof schieten. Ik krijg van Cinny het idee dat ze toch echt het beste met haar honden voor heeft een open staat voor advies. En ik moet zeggen lees hier al geruime tijd mee, en een rel lezen op zijn tijd is beste leuk, maar dan wel een rel waar de rollen onderling gelijk zijn(weten wat dit forum inhoud en hoe er soms gereageerd kan worden). Hier met een hoop man op 1 persoon gaan lopen inhakken vind ik zonde van een kans om TS juist te voorzien in goede adviezen. En nogmaals er staan inderdaad bruikbare adviezen tussen, maar van de 13 paginas zullen dat wat....totaal 3 paginas zijn?
Ja dat klopt hoor, dat gebeurt wel vaker. Ik heb goed leren scrollen daardoor. Veranderen doe je het niet denk ik op zo'n groot forum met zoveel mensen.
KKiara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen

Ongelezen bericht door KKiara »

Helemaal natuurlijk niet, maar een tandje minder zou best mogen. En volgens mij is Muk het bewijs dat het wel kan :). En er zullen altijd personen tussen zitten die (misschien onbedoeld) hun mening minder constructief kunnen geven dan anderen. Maar ik denk dat als het overgrote deel wel constructief kritisch is een persoon dit eerder aanneemt dan als het grootste deel voornamelijk verwijtend overkomt. Persoonlijk als ik iemand op straat tegen kom en die geeft serieus kritisch advies zal ik er over nadenken. Als deze persoon juist gaat lopen verwijten dan denk ik zak er maar in en doe ik er JUIST niks mee. Maar ik hoop dat Cinny de adviezen er tussenuit gepikt heeft en hier iets mee doet (en dat ze hier toch nog blijft omdat ik eigenlijk best benieuwd ben na hoe dit verhaal gaat aflopen)
Afbeelding
nelleke
Zeer actief
Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater

Ongelezen bericht door nelleke »

Cinny schreef:Okay ja ik moet medeforummers nog leren kennen ;)
Martijn sorry dat ik je meid noemde....
ik verneem nu dat je een man bent
Haha ik ben er ook ingestonken. Dacht dat Cleva voor vrouw stond.. :oohja: Door schade en schande wijs geworden. Dat vergeet je dus nooit meer. :lol1:
Afbeelding
Neeltje
mercedes2803
Zeer actief

Jion schreef:
mercedes2803 schreef:
Miranda schreef: Oh. Dit is de quote waarin ik iemand neersabel? En je moet me daarom uitlachen als ik het over eigen verantwoordelijkheid heb? Ik kan je nog steeds niet volgen, vrees ik.

Deed je ook niet :wink:
Maar wat jij met kleur gearceerde bedoelde is door Jion verkeerd geinterpreteerd...
Al dan niet opzettelijk want Jion is doorgaans niet iemand die niet begrijpend lezen kan dus het ontgaat mij ook hoor
Haha, nee hoor, ik was juist niet degene die verkeerd interpreteerde. :mrgreen:

In de eerste quote maakte ik een opmerking in zijn algemeenheid, dus niet persoonlijk naar Miranda toe, over het groepje mensen dat in dit topic tekeer ging tegen TS. Vervolgens reageerde Miranda met:

"Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier."

Ze nam het dus blijkbaar persoonlijk op terwijl ik het niet direct tegen haar had.

Maarja, wie de schoen past... :wink:
"WE hadden ook allemaal" is toch gewoon een manier van zeggen/ zegswijze en dat weet jij ook wel te interpreteren dacht ik zo, maar blijkbaar is dat niet het geval.
En zeker als je het topic gevolgd hebt kon je nagaan dat Miranda zich niet aangesproken voelde, of zich op een bleeehrderige manier opgesteld heeft en Cinny neergesabeld heeft.
Je berichtje over 'blehren over eigen verantwoording' was dus gewoon misplaatst.

Maar het is goed hoor .. ha ha :zwaai
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Muk schreef:
Jion schreef:
Miranda schreef:
Inderdaad.

@Cinny
Ik ga er vanuit dat je mij bedoeld: a: heb ik geen kennelhonde. B: is er weinig verschil tussen mijn industrieterrein en een willekeurig natuurgebied.
C. Ben ik niet superieur

Ik weet het wel zeker dat mijn honden daar gillend gek zouden worden dag in dag uit op zo'n zielig stukje, dan zijn ze op dat 'vreselijke' industrieterrein toch veel beter af:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*edit: foto's toegevoegd.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Miranda schreef: bagatelliseerd
:O:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Rosannee_
Actief
Mijn ras(sen): Boerenfox X Engelse Springer Spaniël

Ongelezen bericht door Rosannee_ »

De mensen op dit forum moeten eerst maar eens nadenken voor ze iets posten, ik vind de reactie van ts zeker niet raar maar het had wel wat vriendelijker gemogen, ze is hier net nieuw en word van alle kanten aangevlogen.
nou zal dat best goed bedoeld zijn van jullie maar dan zou je t misschien op een andere manier moeten brengen, want zo voelt zij zich aangevallen. ik zou ook geen advies nemen van een of andere gek die denkt alles beter te weten en t op een manier plaatst alsof je hier je dieren zwaar mishandeld of wat dan ook.

als jullie je advies aan het begin op een normale manier hadden gebracht had ze het misschien wel aangenomen. Ook de goed bedoelde reactie's worden hierdoor nu ook negatief opgevat wat logisch is als je jezelf constant loopt te verdedigen tegen mensen die ff lekker de nieuweling de grond in boren.
ik ben zelf ook pas net lid van dit forum maar dit slaat echt nergens op, tuurlijk kunnen er dingen beter bij TS maar doe niet alsof je zelf heilig bent en je hond het beste heeft van het beste.
ik dacht een leuk forum te hebben gevonden maar jezus wat een krengen zitten er hier zeg.
A dog is the only thing on this earth, that loves you more then he loves himself.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”