twinkeltje schreef:Ja nu krijg ik een dagban omdat jij op dat teken kliktflamme schreef:]
owww ships, drukte op het uitroepteken. gebeurd er nu iets geks??
Miranda krijgt dan een dagban. Sorry Miranda
Moderator: moderatorteam
twinkeltje schreef:Ja nu krijg ik een dagban omdat jij op dat teken kliktflamme schreef:]
owww ships, drukte op het uitroepteken. gebeurd er nu iets geks??

Geeft niks hoorflamme schreef:Miranda krijgt dan een dagban. Sorry Miranda![]()
Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
massam schreef:het gaat mij erom dat ze wil dat wij de beslissing nemen en dat vind ik niet ok. zoals al meer in het topic staat lijkt het wel alsof iedereen de schuld van alles is maar zij niet. daar gaan we verwijderd van het forum niet bij optellen als het aan mij ligt.

Jawel hoor, die reacties staan er dan ook genoeg tussen volgens mijJion schreef:En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
dagmar88 schreef:Is dat een criterium om het niet te laten?smoekie schreef: Ach alsof dat zo uitzonderlijk is zeg![]()
Ik zie dat neersabelen niet zo. Ja, op het moment dat ze kwaad wordt als er terecht kritische vragen worden gesteld over de situatie en gaat schelden en roepen dat ze van het forum weggaat, dán reageren mensen daarop. De één wat minder charmant dan de ander. Maar dat is toch echt geïnitieerd door TS.Jion schreef:En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
bouvierpoedel schreef:Ik doe niet zielig .massam schreef:bouvierpoedel schreef:Nou heel eerlijk , een ander had er wel een ban voor gehad en die vroegen er geen eens om zoals ts wel doet.massam schreef:ik vind het jammer dat cinny en de rest het rode lap en stier spel met elkaar doen. erg jammer...
cinny. wij als moderators/admins gaan niet de schuld krijgen van jouw vertrek door te bannen. als je weg wil weet je mij of de andere modjes te vinden. wij gaan die beslissing niet voor jou nemen.
niet zielig doen poedeltje. nog nooit heeft iemand een ban voor het woord kut gehad... oh kut, nu zeg ik het ook.![]()
Er staat meer in dan alleen kut ,dus niet doen of je neus bloed..
Maakt mij niet uit hoor van mij mag ze blijven of weggaan of geband worden ..
Ze krijgt genoeg raad, maar wil vooral bevestiging dat het prima kan in zo'n groot roedel. En mensen met ervaring met meerdere teven geven aan dat dat dus niet kan.Jion schreef:And another one bites the dust...
Jammer, ik had graag meer ervaringen van Cinny gelezen en had graag gezien dat ze hier wat meer steun en raad had gekregen (heb zelf geen ervaring met grote roedels).
Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
*trekt wenkbrauw op*Jion schreef:En maar blèren over eigen verantwoordelijkheid.
Inderdaad.Jion schreef:En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
Dan lees jij anders dan ik.Branka schreef: Ze krijgt genoeg raad, maar wil vooral bevestiging dat het prima kan in zo'n groot roedel. En mensen met ervaring met meerdere teven geven aan dat dat dus niet kan.
En ook over de veel te jonge honden die nesten hebben gekregen wordt niet lang doorgegaan. Want inderdaad zijn die nesten er nu al. Terugdraaien kan niet, voorkomen in de toekomst wel. Vandaar dat castratie ook heel nadrukkelijk aan bod is gekomen.
Steun en raad krijgen kan, maar dan moet je er wel voor open staan en het aannemen. En ik krijg niet het gevoel dat Cinny daarvoor hier op het forum kwam.
ut wordt saai en eentoning maar ik ben het helemaal met je eens.Muk schreef:Inderdaad.Jion schreef:En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
Jammer dat dit gebeurt is.
Ik snap best dat Cinny zo uit haar slof is geschoten. Telkens jezelf moeten verdedigen en dan nog te horen krijgen dat je liegt, een trool bent en onverantwoord bezig bent, tsja, erg constructief kan ik dat niet noemen.
Natuurlijk kan de huisvesting enz. beter, maar met het neersabelen bereik je dat niet. Heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan, zonder enig positief resultaat.
En dan zelf zo superieur zeggen dat je kennelhonden die op een industrieterrein uitgelaten worden het beter hebben, tsja, dat is niet slim. Dat kun je niet zo zeggen.
Cinny neemt haar verantwoordelijkheid nadat zij onbedoeld een paar nesten heeft gehad, maar voor een aantal reaguurders hier is dat niet goed genoeg en kan Cinny het nooit goed doen geloof ik.
@Cinny
Je taalgebruik past zo prima bij het forum.Zo ben je een echte aanwinst voor de reltopics.
Kun je mijn rol zo overnemen.
Nanna schreef:En dan te bedenken dat het maar om een honden gaat
Geen wonder dat er zoveel oorlog in de wereld is.

Oh. Dit is de quote waarin ik iemand neersabel? En je moet me daarom uitlachen als ik het over eigen verantwoordelijkheid heb? Ik kan je nog steeds niet volgen, vrees ik.Jion schreef:Miranda schreef:*trekt wenkbrauw op*Jion schreef:En maar blèren over eigen verantwoordelijkheid.
Zou je wellicht even willen quoten waar ik haar neersabel?
Want ik ben bang dat ik absoluut niet begrijp waar je op doelt.Je voelde je zelf blijkbaar aangesproken op mijn (algemeen gestelde) uitspraak.Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
Deed je ook nietMiranda schreef:Oh. Dit is de quote waarin ik iemand neersabel? En je moet me daarom uitlachen als ik het over eigen verantwoordelijkheid heb? Ik kan je nog steeds niet volgen, vrees ik.Jion schreef:Miranda schreef:*trekt wenkbrauw op*Jion schreef:En maar blèren over eigen verantwoordelijkheid.
Zou je wellicht even willen quoten waar ik haar neersabel?
Want ik ben bang dat ik absoluut niet begrijp waar je op doelt.Je voelde je zelf blijkbaar aangesproken op mijn (algemeen gestelde) uitspraak.Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
Jij begint over het saamhorig neersabelen. Ik zei dat ik dat in het begin niet zag. Toen zag ik terechte kritische vragen. Waarop TS flipte en er enkele mensen verminderd charmant reageerden. Wellicht is er hier en daar toen wat gesabeld (ook door TS overigens), maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat deed. Daarom vroeg ik je om mij aan te wijzen waar jij vond dat ik dat wel deed.
Jezus wat een kutopmerking zeg en nog van een vuile viese maaskantje ben je ook .Nanna schreef:Nee, ik bedoel joubouvierpoedel schreef:Nanna schreef:En dan te bedenken dat het maar om een honden gaat
Geen wonder dat er zoveel oorlog in de wereld is.Bedoel je nu de forumers.?

Als ik op dit forum schrijf ga ik er van uit dat ik te maken heb met volwassenen met normale intelectuele vermogens. Je bedoelt vast niet te zeggen dat ik net zou moeten doen dat er aan het andere kant van het scherm kinderen of verstandelijk beperkten zittenmercedes2803 schreef:Jammer idd... als het om een kind van 14 gaat schreeuwt iedereen moord en brand, als het om iemand gaat die wat mindere vermogens heeft idem dito, maar verder?
Verder mag elke nieuwkomer die niet met een onomstotelijk sluitend verhaal komt wat in 1 keer hapklaar op het forum terecht komt gewoon het vuur aan de schenen gelegd worden op allerlei manieren die - wees eerlijk met zijn allen - soms niet anders is dan puur en alleen uit-de-tent-lokkerij waar het cynisme van afdruipt.
Ah. Oké.mercedes2803 schreef:Maar wat jij met kleur gearceerde bedoelde is door Jion verkeerd geinterpreteerd...
Betekend natuurlijk niet dat dat niet kan veranderenGollum schreef:haha ik snap Cinny wel hoor, kom je hier leuk over je hondjes vertellen blaast het topic op![]()
![]()
Tja zo gaat dat hier Cinny. Welkom! Blijf je nog even?

Ja dat klopt hoor, dat gebeurt wel vaker. Ik heb goed leren scrollen daardoor. Veranderen doe je het niet denk ik op zo'n groot forum met zoveel mensen.KKiara schreef:Betekend natuurlijk niet dat dat niet kan veranderenGollum schreef:haha ik snap Cinny wel hoor, kom je hier leuk over je hondjes vertellen blaast het topic op![]()
![]()
Tja zo gaat dat hier Cinny. Welkom! Blijf je nog even?. (Volgende stuk gaat niet meer over de quote, voordat daar onduidelijkheid over bestaat)
Er is een groot verschil tussen constructief kritiek geven of iemand finaal de grond inboren. En ja als je als nieuweling dan dat 1e constructieve bericht moet zoeken tussen 9 berichten die haar de grond in boren, dan zou ik me toch ook minder prettig voelen en op een moment uit mijn slof schieten. Ik krijg van Cinny het idee dat ze toch echt het beste met haar honden voor heeft een open staat voor advies. En ik moet zeggen lees hier al geruime tijd mee, en een rel lezen op zijn tijd is beste leuk, maar dan wel een rel waar de rollen onderling gelijk zijn(weten wat dit forum inhoud en hoe er soms gereageerd kan worden). Hier met een hoop man op 1 persoon gaan lopen inhakken vind ik zonde van een kans om TS juist te voorzien in goede adviezen. En nogmaals er staan inderdaad bruikbare adviezen tussen, maar van de 13 paginas zullen dat wat....totaal 3 paginas zijn?

Haha ik ben er ook ingestonken. Dacht dat Cleva voor vrouw stond..Cinny schreef:Okay ja ik moet medeforummers nog leren kennen
Martijn sorry dat ik je meid noemde....
ik verneem nu dat je een man bent

"WE hadden ook allemaal" is toch gewoon een manier van zeggen/ zegswijze en dat weet jij ook wel te interpreteren dacht ik zo, maar blijkbaar is dat niet het geval.Jion schreef:Haha, nee hoor, ik was juist niet degene die verkeerd interpreteerde.mercedes2803 schreef:Deed je ook nietMiranda schreef: Oh. Dit is de quote waarin ik iemand neersabel? En je moet me daarom uitlachen als ik het over eigen verantwoordelijkheid heb? Ik kan je nog steeds niet volgen, vrees ik.
Jij begint over het saamhorig neersabelen. Ik zei dat ik dat in het begin niet zag. Toen zag ik terechte kritische vragen. Waarop TS flipte en er enkele mensen verminderd charmant reageerden. Wellicht is er hier en daar toen wat gesabeld (ook door TS overigens), maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat deed. Daarom vroeg ik je om mij aan te wijzen waar jij vond dat ik dat wel deed.![]()
Maar wat jij met kleur gearceerde bedoelde is door Jion verkeerd geinterpreteerd...
Al dan niet opzettelijk want Jion is doorgaans niet iemand die niet begrijpend lezen kan dus het ontgaat mij ook hoor![]()
In de eerste quote maakte ik een opmerking in zijn algemeenheid, dus niet persoonlijk naar Miranda toe, over het groepje mensen dat in dit topic tekeer ging tegen TS. Vervolgens reageerde Miranda met:
"Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier."
Ze nam het dus blijkbaar persoonlijk op terwijl ik het niet direct tegen haar had.
Maarja, wie de schoen past...
Ik ga er vanuit dat je mij bedoeld: a: heb ik geen kennelhonde. B: is er weinig verschil tussen mijn industrieterrein en een willekeurig natuurgebied.Muk schreef:Inderdaad.Jion schreef:En tussen meejubelen aan de ene kant en neersabelen aan de andere kant zitten geen andere mogelijke (meer constructieve) manieren van reageren?Miranda schreef:Ja, we hadden natuurlijk allemaal óók kunnen gaan jubelen en roepen hoe leuk en aardig het allemaal is, die situatie. En dan over een jaar met haar meehuilen en 'hoekandatnouws' roepen. Dat is een manier van reageren op dit soort zaken. Het is alleen niet mijn manier.Jion schreef: Voor de leden die hun energie en eigenwaarde halen uit het saamhorig neersabelen van de enkeling: Sterkte met het wachten op de volgende rel.
Jammer dat dit gebeurt is.
Ik snap best dat Cinny zo uit haar slof is geschoten. Telkens jezelf moeten verdedigen en dan nog te horen krijgen dat je liegt, een trool bent en onverantwoord bezig bent, tsja, erg constructief kan ik dat niet noemen.
Natuurlijk kan de huisvesting enz. beter, maar met het neersabelen bereik je dat niet. Heb ik in het verleden ook vaak genoeg gedaan, zonder enig positief resultaat.
En dan zelf zo superieur zeggen dat je kennelhonden die op een industrieterrein uitgelaten worden het beter hebben, tsja, dat is niet slim. Dat kun je niet zo zeggen.
Cinny neemt haar verantwoordelijkheid nadat zij onbedoeld een paar nesten heeft gehad, maar voor een aantal reaguurders hier is dat niet goed genoeg en kan Cinny het nooit goed doen geloof ik.
@Cinny
Je taalgebruik past zo prima bij het forum.Zo ben je een echte aanwinst voor de reltopics.
Kun je mijn rol zo overnemen.