ik voel me ook niet aangesproken, sarcasme kan ik ook waarderen, ik ben zelf ook vrij sacastisch, maar dit komt echt zo dom over dat het een beetje irriteert, een beetje als een muggebultje waar je net niet bij kan om te krabbendagmar88 schreef:Foei toch wolfsblut!petertje schreef:Ik bedoel dit soort debiele achterlijke reacties wolfsblut.Ja, wat die eigenaren betreft, zeer herkenbare types. Wandelende schilderijen, breed geschouderd, trouwringen door het vel van hun wenkbrauwen gerijgd. Veelal voorzien van doorboorde en opgerekte oorlellen welke opgeleukt zijn met erin geponste glimmende metalen gordijnringen. Meestal treft men deze schilderijen aan in de lokale sportschool met een door de bijstand verkregen gratis abonnement. Uitzonderingen, hoewel er dat weinig zullen zijn, bevestigen natuurlijk de regel. Elementaire cursussen over honden zullen over het algemeen te moeilijk voor hun zijn. Hogere hondenbelasting heeft geen zin want die betalen ze toch niet. Beboeten heeft ook geen zin want van een kale kip valt niets te plukken.
Tja, dat soort commentaar krijg je er helemaal gratis en voor niets bij.
Stukken minder nu moet ik zeggen; Charlie is niet heel lang na de afschaffing van de rad geboren en toen zag je nog vrijwel geen staffords.
Kruisingen zo goed als niet.
Kende welgeteld één kruising van een geïmmigreerd stel dat de hond al had en een stamboomloze die zo lief en vriendelijk was dat de asielmedewerkers haar stiekem door hebben geschoven.
Schouders ophalen en zelf laten zien hoe het hoort.
Dat gemiep over vooroordelen is inmiddels ook oud en ik kan me door het bovenstaande onmogelijk aangesproken voelen

Net zoals het mij irriteert als iedere keer weer die Golden genoemd wordt als hoogst-staande op de ranglijst van bijters. Fijn dat je nu ook snapt dat dat een beetje irritant is.[/quote]
Is dat zo? Mocht dat zo zijn dan zullen ze toch niet zo'n schade aanbrengen als honden met een typisch killer instinct. Ik zal het woord klapkaak maar even niet gebruiken als dat zo gevoelig ligt. Ik dacht dat Golden over het algemeen alleen maar wat aan de lompe kant zijn die in hun enthousiasme hooguit wat botbreukjes veroorzaken bij kleinere hondjes.