Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

verplichte cursus voor vechthonden

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: verplichte cursus voor vechthonden

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

[quote="Marion."
dagmar88 schreef:
petertje schreef:
Ja, wat die eigenaren betreft, zeer herkenbare types. Wandelende schilderijen, breed geschouderd, trouwringen door het vel van hun wenkbrauwen gerijgd. Veelal voorzien van doorboorde en opgerekte oorlellen welke opgeleukt zijn met erin geponste glimmende metalen gordijnringen. Meestal treft men deze schilderijen aan in de lokale sportschool met een door de bijstand verkregen gratis abonnement. Uitzonderingen, hoewel er dat weinig zullen zijn, bevestigen natuurlijk de regel. Elementaire cursussen over honden zullen over het algemeen te moeilijk voor hun zijn. Hogere hondenbelasting heeft geen zin want die betalen ze toch niet. Beboeten heeft ook geen zin want van een kale kip valt niets te plukken.
Ik bedoel dit soort debiele achterlijke reacties wolfsblut.
Foei toch wolfsblut!

:wink: Tja, dat soort commentaar krijg je er helemaal gratis en voor niets bij.
Stukken minder nu moet ik zeggen; Charlie is niet heel lang na de afschaffing van de rad geboren en toen zag je nog vrijwel geen staffords.
Kruisingen zo goed als niet.
Kende welgeteld één kruising van een geïmmigreerd stel dat de hond al had en een stamboomloze die zo lief en vriendelijk was dat de asielmedewerkers haar stiekem door hebben geschoven.
Schouders ophalen en zelf laten zien hoe het hoort.
Dat gemiep over vooroordelen is inmiddels ook oud en ik kan me door het bovenstaande onmogelijk aangesproken voelen :mrgreen:
ik voel me ook niet aangesproken, sarcasme kan ik ook waarderen, ik ben zelf ook vrij sacastisch, maar dit komt echt zo dom over dat het een beetje irriteert, een beetje als een muggebultje waar je net niet bij kan om te krabben :P[/quote]
Net zoals het mij irriteert als iedere keer weer die Golden genoemd wordt als hoogst-staande op de ranglijst van bijters. Fijn dat je nu ook snapt dat dat een beetje irritant is.[/quote]

Is dat zo? Mocht dat zo zijn dan zullen ze toch niet zo'n schade aanbrengen als honden met een typisch killer instinct. Ik zal het woord klapkaak maar even niet gebruiken als dat zo gevoelig ligt. Ik dacht dat Golden over het algemeen alleen maar wat aan de lompe kant zijn die in hun enthousiasme hooguit wat botbreukjes veroorzaken bij kleinere hondjes.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:schrik: :schrik: :schrik: Jemig wolfsblut. Ik ben geen dagmarion.
Doe eens een lesje quoten, of bekijk ten minste wat je doet voor je je bericht plaatst.
Wolfsblut
Zeer actief

Marion. schreef:
renee-uk schreef:
Marion. schreef:
renee-uk schreef:klapkaken is een soort verzamelnaam geworden hier

....
Ja. Want wij hier zijn allemaal hetzelfde, en wij gebruiken dus allemaal dezelfde termen :piew: :piew: :piew:
oh mens, wat kun jij toch verschrikkelijk vermoeiend zijn :roll:
trouwens als je denkt dat ik om jouw hopeloze kuthumeuren mijn woorden op goudschaaltjes ga leggen kom je van een koude kermis thuis.
dag marion :zwaai
Ik heb geen hopeloos kuthumeur, en je mag zeggen wat je denkt. Ik denk er wel het mijne van. Snap werkelijk niet waarom je van die ellende-kliek hier niet wegblijft als het je zo irriteert. Of dacht je werkelijk dat je iedereen hier kunt bekeren naar de Renee-visie?
Laat je niets aanpraten Marion. Hoe graag ze het ook zou willen, ondanks haar charismatische kwaliteiten zal haar dat niet lukken. Ook hier heeft ze slechts een kleine aanhang van ja knikkers. Op het herderforum is haar het bekeren niet gelukt en daarom is ze hier heen gekomen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
mmartinn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door mmartinn »

Dinos schreef:
petertje schreef:
Marion. schreef: Net zoals het mij irriteert als iedere keer weer die Golden genoemd wordt als hoogst-staande op de ranglijst van bijters. Fijn dat je nu ook snapt dat dat een beetje irritant is.
grappig, dat zei je vorige keer ook al, ik heb het bij mij weten 1 keer aangehaald, en puur als voorbeeld, niet om mensen of een ras af te zeiken. Volgens mij had ik het over rassen die na een bijtincident volop media aandacht kregen, en andere rassen niet omdat ze zo lekker knuffelbaar lijken ;)

jullie zijn overigens al ingehaald volgens dit lijstje hoor :P

Afbeelding
Ik wordt hier een beetje verdrietig van wij als tokkies hebben toch graag dat onze hondjes ook op die lijst staan, waar moet het nu heen met ons imago hahaha .
Ik daarentegen ben koploper! :mrgreen:
Afbeelding
lunaquinty
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door lunaquinty »

Wolfsblut schreef: Is dat zo? Mocht dat zo zijn dan zullen ze toch niet zo'n schade aanbrengen als honden met een typisch killer instinct. Ik zal het woord klapkaak maar even niet gebruiken als dat zo gevoelig ligt. Ik dacht dat Golden over het algemeen alleen maar wat aan de lompe kant zijn die in hun enthousiasme hooguit wat botbreukjes veroorzaken bij kleinere hondjes.
nee hoor. omdat iedereen op een gegeven moment een golden wilde, zijn ze flink doorgefokt, ten koste van karakter. ik heb er 1 een labrador dood zien bijten, en dat was geen leuk gezicht.
ken ook een golden die alles pakt wat beweegt, inclusief zijn eigen baas. rotte appels heb je bij elk ras.
petertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): american staffordshire terrier

Ongelezen bericht door petertje »

mmartinn schreef:
Dinos schreef:
petertje schreef:
Marion. schreef: Net zoals het mij irriteert als iedere keer weer die Golden genoemd wordt als hoogst-staande op de ranglijst van bijters. Fijn dat je nu ook snapt dat dat een beetje irritant is.
grappig, dat zei je vorige keer ook al, ik heb het bij mij weten 1 keer aangehaald, en puur als voorbeeld, niet om mensen of een ras af te zeiken. Volgens mij had ik het over rassen die na een bijtincident volop media aandacht kregen, en andere rassen niet omdat ze zo lekker knuffelbaar lijken ;)

Afbeelding
Ik wordt hier een beetje verdrietig van wij als tokkies hebben toch graag dat onze hondjes ook op die lijst staan, waar moet het nu heen met ons imago hahaha .
hup, kop kaalscheren, spuit anabolen in je reet, tattootje zetten en een trainingspakkie kopuh
Afbeelding
mmartinn
Zeer actief

lunaquinty schreef:
Wolfsblut schreef: Is dat zo? Mocht dat zo zijn dan zullen ze toch niet zo'n schade aanbrengen als honden met een typisch killer instinct. Ik zal het woord klapkaak maar even niet gebruiken als dat zo gevoelig ligt. Ik dacht dat Golden over het algemeen alleen maar wat aan de lompe kant zijn die in hun enthousiasme hooguit wat botbreukjes veroorzaken bij kleinere hondjes.
nee hoor. omdat iedereen op een gegeven moment een golden wilde, zijn ze flink doorgefokt, ten koste van karakter. ik heb er 1 een labrador dood zien bijten, en dat was geen leuk gezicht.
ken ook een golden die alles pakt wat beweegt, inclusief zijn eigen baas. rotte appels heb je bij elk ras.
Hier ook slechte ervaringen met goldens. Ook met labradors trouwens.
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

dagmar88 schreef::schrik: :schrik: :schrik: Jemig wolfsblut. Ik ben geen dagmarion.
Doe eens een lesje quoten, of bekijk ten minste wat je doet voor je je bericht plaatst.
Helaas Dagmar, quoten lukt me van geen kant. Ik haal gewoon een willekeurige quote tussen haakjes weg want als er meer dan vier zijn word het niet opgeslagen.
mmartinn
Zeer actief

petertje schreef:
mmartinn schreef:
Dinos schreef:
petertje schreef: grappig, dat zei je vorige keer ook al, ik heb het bij mij weten 1 keer aangehaald, en puur als voorbeeld, niet om mensen of een ras af te zeiken. Volgens mij had ik het over rassen die na een bijtincident volop media aandacht kregen, en andere rassen niet omdat ze zo lekker knuffelbaar lijken ;)

Afbeelding
hup, kop kaalscheren, spuit anabolen in je reet, tattootje zetten en een trainingspakkie kopuh
Trainingsbroekie heb ik net aan, heerlijk en straks ook nog vi kijken hahaha. Denk dat ik mijn hand ook nog maar even in de broek laat glijden.
Afbeelding
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Ik wordt hier een beetje verdrietig van wij als tokkies hebben toch graag dat onze hondjes ook op die lijst staan, waar moet het nu heen met ons imago hahaha .[/quote]

Ik daarentegen ben koploper! :mrgreen:[/quote]

hup, kop kaalscheren, spuit anabolen in je reet, tattootje zetten en een trainingspakkie kopuh[/quote]

Trainingsbroekie heb ik net aan, heerlijk en straks ook nog vi kijken hahaha. Denk dat ik mijn hand ook nog maar even in de broek laat glijden.[/quote]

Goed idee kom ik nog ff lang met kistje bier kunnen we voor op de stoep nog beetje lullen en herrie maken. :lol1:
mmartinn
Zeer actief

haha met onze honden los voor ons liggend dan he. Goed idee.
Afbeelding
petertje
Zeer actief

ja duh, logisch toch
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

mmartinn schreef:
petertje schreef:
mmartinn schreef:
Dinos schreef:[quote="petertje"
Net zoals het mij irriteert als iedere keer weer die Golden genoemd wordt als hoogst-staande op de ranglijst van bijters. Fijn dat je nu ook snapt dat dat een beetje irritant is.

Afbeelding
hup, kop kaalscheâhren, spuìt anabolen in je reit, tattoâtje zettuh en un trainingspakkie kopuh[/quote]

Trainingsbroekie hep ik net aan, heiâhrlèk en strakkies oâk nog vi kèken hahaha. Denk dat ik me hand oâk nog mâh even in duh broek laat glèden.[/quote]
wèftje aan ut bankhangen, kuthond eâh tussen in. Woân je oâk in Duindôhp :E:
Dinos

petertje schreef:ja duh, logisch toch
Neem jij maar een getto blaster mee voor André Hazes.
mmartinn
Zeer actief

Dinos schreef:
petertje schreef:ja duh, logisch toch
Neem jij maar een getto blaster mee voor André Hazes.
Oh zet gewoon mijn achterklep open joh. Scheelt jullie tillen.
Afbeelding
Dinos

I.d.d. Nog een paar kut herduss erbij en we zijn compleet. En een chevy van met 2 wielen op de stoep
mmartinn
Zeer actief

Wie regelt de chics?
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Wolfsblut schreef:
dagmar88 schreef::schrik: :schrik: :schrik: Jemig wolfsblut. Ik ben geen dagmarion.
Helaas Dagmar, quoten lukt me van geen kant. Ik haal gewoon een willekeurige quote tussen haakjes weg want als er meer dan vier zijn word het niet opgeslagen.
:wink: Van iemand die zo veel waarde hecht aan opleidingsniveau en nederlandse cultuur zou je toch verwachten dat diegene zelf een beetje moeite doet, ook wat taal betreft.
Zo moeilijk is het niet; je haalt wanneer je één quote weg wilt de hele quote weg, vanaf het begin [ quote = "iemand" ] tot het eind [/quote]

[ quote= "Wolfsblut" ] [ quote = " dagmar88" ]:schrik: :schrik: :schrik: Jemig wolfsblut. Ik ben geen dagmarion.
Doe eens een lesje quoten, of bekijk ten minste wat je doet voor je je bericht plaatst.[ /quote ]

Helaas Dagmar, quoten lukt me van geen kant. Ik haal gewoon een willekeurige quote tussen haakjes weg want als er meer dan vier zijn word het niet opgeslagen.[ /quote ]

Met een hele lijst aan quotes kun je makkelijker alleen op de laatste reageren; dan haal je alles tussen waar Pietje is begonnen met typen en [ quote = " Pietje" ] bovenin weg.
Dinos

Ik heb alleen 1 probleempje mijn hond werkt hoort hij er dan wel echt bij ??

Afbeelding
Dinos

Ik heb alleen 1 probleempje mijn hond werkt hoort hij er dan wel echt bij ??

Afbeelding
mmartinn
Zeer actief

Dinos schreef:Ik heb alleen 1 probleempje mijn hond werkt hoort hij er dan wel echt bij ??

Afbeelding
Nou goeie vraag. Die van mij werkt sowieso niet, das een surinaamse rotti.
Afbeelding
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

Zwart werkt niet zeggen ze altijd. :pffff: :mrgreen:
mmartinn
Zeer actief

Dinos schreef:Ik heb alleen 1 probleempje mijn hond werkt hoort hij er dan wel echt bij ??

Afbeelding
haha zie hem serieus kijke. haalde hij zijn targets een beetje?
Afbeelding
petertje
Zeer actief

dagmar88 schreef: :wink: Van iemand die zo veel waarde hecht aan opleidingsniveau en nederlandse cultuur zou je toch verwachten dat diegene zelf een beetje moeite doet, ook wat taal betreft.
Als hij daar zoveel waarde aan hecht komt hij in mijn ogen een beetje raar uit de hoek in zijn posts
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Wolfsblut schreef:
:wink: Van iemand die zo veel waarde hecht aan opleidingsniveau en nederlandse cultuur zou je toch verwachten dat diegene zelf een beetje moeite doet, ook wat taal betreft.
Zo moeilijk is het niet; je haalt wanneer je één quote weg wilt de hele quote weg, vanaf het begin [ quote = "iemand" ] tot het eind
[ quote= "Wolfsblut" ] [ quote = " dagmar88" ]:schrik: :schrik: :schrik: Jemig wolfsblut. Ik ben geen dagmarion.
Doe eens een lesje quoten, of bekijk ten minste wat je doet voor je je bericht plaatst.[ /quote ]

Helaas Dagmar, quoten lukt me van geen kant. Ik haal gewoon een willekeurige quote tussen haakjes weg want als er meer dan vier zijn word het niet opgeslagen.[ /quote ]

Met een hele lijst aan quotes kun je makkelijker alleen op de laatste reageren; dan haal je alles tussen waar Pietje is begonnen met typen en [ quote = " Pietje" ] bovenin weg.[/quote]

Lief van je Dagmar. Kijk eens aan, een bloemetje voor jou. :flower:
Ik ga mijn best doen, al zal Tara dat weer niet op prijs stellen.
Een opleidingsniveau alleen zegt beslist niet alles hoor.
Dinos

mmartinn schreef:

Afbeelding
haha zie hem serieus kijke. haalde hij zijn targets een beetje?
Ja als beloning mocht hij een boxer slopen hahaha
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

petertje schreef:
dagmar88 schreef: :wink: Van iemand die zo veel waarde hecht aan opleidingsniveau en nederlandse cultuur zou je toch verwachten dat diegene zelf een beetje moeite doet, ook wat taal betreft.
Als hij daar zoveel waarde aan hecht komt hij in mijn ogen een beetje raar uit de hoek in zijn posts
Petertje, zeur niet zoveel en ga met je klapkaakje spelen. :balon1:
lunaquinty
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog, cane corso, chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door lunaquinty »

mmartinn schreef:
petertje schreef:
Trainingsbroekie heb ik net aan, heerlijk en straks ook nog vi kijken hahaha. Denk dat ik mijn hand ook nog maar even in de broek laat glijden.
al bundy :lekkerpuh:
enne....petertje,............. pas op met die tattoos..........als je er meer dan 15 hebt val je denk ik automatisch onder de aso's (zoals ik) :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

Wolfsblut schreef: Lief van je Dagmar. Kijk eens aan, een bloemetje voor jou. :flower:
Ik ga mijn best doen, al zal Tara dat weer niet op prijs stellen.
Een opleidingsniveau alleen zegt beslist niet alles hoor.
:Q: Zo krijgen we nog eens een andere kant van je te zien.
En dat laatste klopt helemaal; ik ben alsnog aardig opgedroogd :engel:
Ondanks de klapkaak of dankzij de schnauzers, wie weet.
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Lynnepien »

petertje schreef:Afbeelding
Wat zijn dit voor rare cijfers :19: Zet anders twee rassen samen...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”