Ja inderdaad, dat zeg ik dus al die tijd alAngel-eyes schreef:Oh dan moet je Norit nemen als je schijtziek wordt.Stang schreef:tjongejongejongeAngel-eyes schreef:Wat ook wel heel leuk is, is dat er nu aan hondeneigenaren wordt gevraagt wat de oplossing kan zijn??Dat is ook zo raar, ik weet oplossingen voor mijn honden als die een probleem zouden vormen, maar katteneigenaren weten totaal niet wat te doen......das best jammer, daarom zal het blijkbaar altijd botsen.![]()
Ten eerste heb IK geen probleem, maar 'jullie' blijkbaar wel, dus vraag ik wat jij als oplossing ziet.
Daarbij zie ik jou hier ook weleens vragen stellen over problemen met je honden toch? waar je ook zo even geen oplossing voor weet?
Zullen we het hele forum maar afschaffen dan als er geen vragen gesteld mogen worden? Want blijkbaar moeten we het allemaal zelf heel goed weten.
Echt, van zulke reacties als die van jou daar word ik nou schijtziek van.
Maar ik vraag me dat gewoon af, ik als hondeneigenaar kan alleen maar wat eraan doen in me eigen tuin, of niet soms?
ne hoorAngel-eyes schreef:Of moet ik ook nog voor een ander in zijn tuin wat gaan doen??
O, gelukkig dat ik een vraag mag stellen zeg!Angel-eyes schreef:Dus het is niet of iemand een vraag wel of niet mag stellen, maar ik als hondeneigenaar kan het maar alleen van mijn kant doen, maar dan moet de katteneigenaar ook wat doen, smaen dan naar het midden lopen en een oplossing, en als jij daar schijtziek van wordt is het heel triest met je hoor, gewoon Norit halen of rijst vreten dan gaat het wel over.
Ja inderdaad, samen naar een oplossing zoeken als er problemen zijn. Dat lijkt me dus heel logisch.
Ik heb nooit gezegd dat ik niet naar een oplossing zou zoeken als iemand problemen heeft met mijn kat. Als jij dan even in je tuin kijkt voordat je je honden naar buiten laat, dan zijn we er toch?
Heb ik ook die Norit niet nodig