begint t ook met een S;-)Marjoleine schreef:Kom Smoek, anders kun je ook best goed zoeken.smoekie schreef: Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd welk ras zijn vriendin dan foktWaarom zou je je niet waten de naam van het ras te noemen? Zo te lezen is Silvestertje ook niet zo verlegen dusse geen EB maar welke dan wel
Silvester heeft een andere nick tegenwoordig, maar hij is de vriend van....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
meedenken.??
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
meedenken.??
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: meedenken.??
Er is niks moeilijks aan.
Zoek gewoon op vriendvan
Zoek gewoon op vriendvan
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Exact.Valerie schreef:viewtopic.php?f=27&t=167697&hilit=vriendvan
Het is de tweejaarlijkse oprisping blijkbaar.
Overigens vind ik namen noemen een beetje niet netjes eigenlijk, vriendin vraagt er niet om neem ik aan.
Vandaar dat ik dat niet wil doen.
Laatst gewijzigd door Marjoleine op 03 jan 2012 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Panna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Wetterhoun
Och jemig
Lekker dan. Is ze mooi klaar mee. Alweer.
Lekker dan. Is ze mooi klaar mee. Alweer.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, Smoek, dat was snel! 
Je hebt het, neem ik aan
Je hebt het, neem ik aan
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Marjoleine schreef:Haha, Smoek, dat was snel!
Je hebt het, neem ik aan
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Nu weet ik nog niks, ik ben niet bevoegd word er gezegd met deze linkValerie schreef:viewtopic.php?f=27&t=167697&hilit=vriendvan

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
nananananaaa->Chanty<- schreef:Nu weet ik nog niks, ik ben niet bevoegd word er gezegd met deze linkValerie schreef:viewtopic.php?f=27&t=167697&hilit=vriendvan
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
tarutttbouvierpoedel schreef:nananananaaa->Chanty<- schreef:Nu weet ik nog niks, ik ben niet bevoegd word er gezegd met deze linkValerie schreef:viewtopic.php?f=27&t=167697&hilit=vriendvan![]()
![]()
![]()

- Pool
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 3
nouwuhhhhh.......ik mag er ook niet in.........maar heb wel aangevraagd.....had ik kunnen zien of ik gelijk heb....
[img][img] <b>Vóór</b>

In vrijheid verbonden

In vrijheid verbonden
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Hoezo kunnen jullie dat niet zien dan
Oh vethoek
had ik nog niet eens gezien..
Oh vethoek
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
meedenken.??
Denk ff aan de Dld hints;-) & verder groot&wit....
-
silvester
Zooo, de hele harem van dat bouvpoedelding heeft dus de hele nacht en dag op me zitten wachten.
Even ter verduidelijking, om wat stooktrollen wat wind uit de zeilen te nemen. Het is duidelijk dat hier nogal wat pupkopers van dat bouvpoedelding rondlopen, en als ik hun was zou ik ook nooit toegeven dat ik bij een broodfukker een hondje heb gekocht, dus deze mensen neem ik sowieso niet serieus.
Even een kleine op tel som:
Hij heeft vier nestjes "legaal" (voor hoever je dat legaal kan noemen)
Daarnaast is bekend dat hij al minimaal drie kruisinkjes heeft gefokt.
Laten we stellen zes pups per worp, a € 800,- p/s
Maakt........: € 33.600,- per jaar (belastingvrij, want dat netjes aangeven doet ie niet, dat heeft ie al aangegeven) of te wel een maandsalaris van € 2.800,-
En dan blijft hij volhouden dat hij geen broodfokker is
@smoekie:
Mijn vriendin ( en ik, zoiets doe je namelijk samen) fokken en hebben namelijk echte honden die voor hun ontbijt net zulke stoeprandeneukertjes als dat jij bezit krijgen.

Even ter verduidelijking, om wat stooktrollen wat wind uit de zeilen te nemen. Het is duidelijk dat hier nogal wat pupkopers van dat bouvpoedelding rondlopen, en als ik hun was zou ik ook nooit toegeven dat ik bij een broodfukker een hondje heb gekocht, dus deze mensen neem ik sowieso niet serieus.
Tja,werkeloze broodfokkers hoeven idd 's morgens niet naar hun werk, en overijverige extreem domme huisvrouwtjes al helemaal niet.Pool schreef:@Smoekie nee hoor geen EB fokt zijn vriendin. Een ras waarvan ik me niet waag aan de naam. Wel 'grappig', om maar even de woordkeuze van Silvester te gebruiken, dat ie nu niets meer van zich laat horen. Jammer net nu we weten wie je bent. Eerlijkheid siert de mens en dat is nou net wat BP doet, zeggen wat ie denkt en niets verbergt. Nu jij Silvester! Ik wens Kees alvast heel veel succes met het fokken van een eventuele kruising, zodat mensen met een beperking een zo normaal mogelijk leven kunnen leiden, mede dankzij fokkers als BP.
Maakt........: € 33.600,- per jaar (belastingvrij, want dat netjes aangeven doet ie niet, dat heeft ie al aangegeven) of te wel een maandsalaris van € 2.800,-
En dan blijft hij volhouden dat hij geen broodfokker is
@smoekie:
Mijn vriendin ( en ik, zoiets doe je namelijk samen) fokken en hebben namelijk echte honden die voor hun ontbijt net zulke stoeprandeneukertjes als dat jij bezit krijgen.
-
silvester
Dan had je deze post dus wel even achterwege kunnen laten als je mensen niet bekend wil laten worden, stooktrolletje.Marjoleine schreef:Exact.Valerie schreef:viewtopic.php?f=27&t=167697&hilit=vriendvan
Overigens vind ik namen noemen een beetje niet netjes eigenlijk, vriendin vraagt er niet om neem ik aan.
Vandaar dat ik dat niet wil doen.
Dan even dit nog, ik weet niet hoe het in jouw relatie zit, maar ik hoef niet eerst toestemming te vragen aan mijn partner voordat ik iets op een hondenforum schrijf, hoeft zij bij mij ook niet.
En dat ik haar vriend ben mag iedereen weten hoor, ik ben niet zo'n huigelaar die dat geheim wil houden zoals sommige anderen hier.
-
Supernova
- Zeer actief
Vind jouw vriendin dat nou leuk, dat jij dit soort opmerkingen maakt over het ras waarmee zij zo serieus bezig is?silvester schreef: @smoekie:
Mijn vriendin ( en ik, zoiets doe je namelijk samen) fokken en hebben namelijk echte honden die voor hun ontbijt net zulke stoeprandeneukertjes als dat jij bezit krijgen.![]()
Je hebt behoorlijk wat commentaar, zou je sieren als je dan ook eens antwoord gaf op alle vragen die jouw gesteld zijn.
-
Lillith
- Zeer actief
Denise. schreef:Vind jouw vriendin dat nou leuk, dat jij dit soort opmerkingen maakt over het ras waarmee zij zo serieus bezig is?silvester schreef: @smoekie:
Mijn vriendin ( en ik, zoiets doe je namelijk samen) fokken en hebben namelijk echte honden die voor hun ontbijt net zulke stoeprandeneukertjes als dat jij bezit krijgen.![]()
Je hebt behoorlijk wat commentaar, zou je sieren als je dan ook eens antwoord gaf op alle vragen die jouw gesteld zijn.
- dagmar88
- Zeer actief
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=233269silvester schreef:Zooo, de hele harem van dat bouvpoedelding heeft dus de hele nacht en dag op me zitten wachten.![]()
Tja,werkeloze broodfokkers hoeven idd 's morgens niet naar hun werk, en overijverige extreem domme huisvrouwtjes al helemaal niet.Pool schreef:@Smoekie nee hoor geen EB fokt zijn vriendin. Een ras waarvan ik me niet waag aan de naam. Wel 'grappig', om maar even de woordkeuze van Silvester te gebruiken, dat ie nu niets meer van zich laat horen. Jammer net nu we weten wie je bent. Eerlijkheid siert de mens en dat is nou net wat BP doet, zeggen wat ie denkt en niets verbergt. Nu jij Silvester! Ik wens Kees alvast heel veel succes met het fokken van een eventuele kruising, zodat mensen met een beperking een zo normaal mogelijk leven kunnen leiden, mede dankzij fokkers als BP.![]()
en je was vergeten dat er een heel aantal weggegeven is?
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ohh heerlijk dit. Je weet ook echt waar je het over hebt, dat is duidelijk.silvester schreef:Zooo, de hele harem van dat bouvpoedelding heeft dus de hele nacht en dag op me zitten wachten.![]()
Tja,werkeloze broodfokkers hoeven idd 's morgens niet naar hun werk, en overijverige extreem domme huisvrouwtjes al helemaal niet.Pool schreef:@Smoekie nee hoor geen EB fokt zijn vriendin. Een ras waarvan ik me niet waag aan de naam. Wel 'grappig', om maar even de woordkeuze van Silvester te gebruiken, dat ie nu niets meer van zich laat horen. Jammer net nu we weten wie je bent. Eerlijkheid siert de mens en dat is nou net wat BP doet, zeggen wat ie denkt en niets verbergt. Nu jij Silvester! Ik wens Kees alvast heel veel succes met het fokken van een eventuele kruising, zodat mensen met een beperking een zo normaal mogelijk leven kunnen leiden, mede dankzij fokkers als BP.![]()
En dan blijft hij volhouden dat hij geen broodfokker is![]()
@smoekie:
Ik heb trouwens geen flauw idee waar jij vandaan haalt dat hij dit jaar al 3 kruising nesten heeft gedaan
En ik ben er ook heel trots op dat ik mijn hond bij een broodfokker vandaan heb

- Panna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Wetterhoun
Wat gênant dit 
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
@silvester
al heeft kees 20 honden in huis en dus 8 nestjes per jaar heeft, wie ben jij om daarover te oordelen, over trollen te spreken om in jou termen te blijven
en dat jij hier binnen stapt om met belastingen te dreigen
zal wel allemaal grootspraak zijn en als je daar echt werkt je 'fantastische' baan op het spel zetten
en men beschuldigen van broodfokkerij waarvan je duidelijk niet weet wat dit inhoud
dit gaat wel een tikkie te ver, maar goed jij als anonieme, verschuilen achter, zal alles wel heel braaf en binnen de regeltjes doen en een perfect functionerende/luisterende burger zijn
gut ik merk nu op dat ik ook een broodfokker hulpje ben met al mijn opvangers uit het binnen/buitenland
al heeft kees 20 honden in huis en dus 8 nestjes per jaar heeft, wie ben jij om daarover te oordelen, over trollen te spreken om in jou termen te blijven
en dat jij hier binnen stapt om met belastingen te dreigen
en men beschuldigen van broodfokkerij waarvan je duidelijk niet weet wat dit inhoud
dit gaat wel een tikkie te ver, maar goed jij als anonieme, verschuilen achter, zal alles wel heel braaf en binnen de regeltjes doen en een perfect functionerende/luisterende burger zijn
gut ik merk nu op dat ik ook een broodfokker hulpje ben met al mijn opvangers uit het binnen/buitenland

- Miezemuis
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
nou, inderdaadInge O schreef:zoiets vind ik dus al een ban waardsilvester schreef:Graag, ik werk namelijk bij de, belastingdienst, afdeling hondenbelasting.bouvierpoedel schreef:Silvester je hebt helemaal gelijk ,hopelijk slijt ik hier nog 5 nesten .![]()
Discussie kwam net lekker op gang.
Zullen we doorgaan.?![]()
Je zult binnenkort wel post ontvangen, je staat al een tijdje in de schijnwerpers..

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Met mijn relatie is het uitstekend, dank je.silvester schreef:Dan had je deze post dus wel even achterwege kunnen laten als je mensen niet bekend wil laten worden, stooktrolletje.Marjoleine schreef:Exact.Valerie schreef:viewtopic.php?f=27&t=167697&hilit=vriendvan
Vandaar dat ik dat niet wil doen.![]()
Dan even dit nog, ik weet niet hoe het in jouw relatie zit, maar ik hoef niet eerst toestemming te vragen aan mijn partner voordat ik iets op een hondenforum schrijf, hoeft zij bij mij ook niet.
En dat ik haar vriend ben mag iedereen weten hoor, ik ben niet zo'n huigelaar die dat geheim wil houden zoals sommige anderen hier.
Dat ik verder niet uitwijd is overigens omdat ik de naam van je vriendin niet wil noemen.
Die is zonder dat vast al blij genoeg met je.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Marjoleine schreef: Die is zonder dat vast al blij genoeg met je.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ik heb laatst ook de vraag gehad of kiefer niet een leuke kruisingteef mocht dekken. mijn eerste reactie was, natuurlijk niet! maar het heeft me welaan het denken gezet. de bm is, zeker in nl zo ongezond dat ik never nooit meer een bm hiervandaan durf te nemen. de persoon in kwestie had een hele leuke en gezonde kruising. het gaat niet gebeuren maar ik denk dat ik hem nog liever op deze kruising zou zetten dan op een nl bm. er zijn natuurlijk wel kruisingen genoeg maar niet veel pups en sommige mensen willen liever ene pup dan een volwassen hond en als er vraag genoeg is en er zijn op voorhand al veel leuke bazen? ik weet het niet.

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Silvester, schaam je je niet kapot met dit soort posts? Enige idee hoe je de fokkerij van je vriendin hiermee kan schaden? Het is nu voor iedereen die een béétje moeite doet al bekend om welke fokster het draait. Pupkopers lezen dit soort dingen ook...silvester schreef:Zooo, de hele harem van dat bouvpoedelding heeft dus de hele nacht en dag op me zitten wachten.![]()
En dan blijft hij volhouden dat hij geen broodfokker is![]()
@smoekie:

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat een wending krijgt dit topic ineens 
-
silvester
Nee, ik schaam mij niet, en mijn vriendin ook niet, en er zijn er nog veel meer die het eens goed vinden dat iemand gewoon eens de waarheid op tafel legt. Tevens fokken wij op een verantwoorde manier, ons laatste nestje was van 2010 en ons volgende nestje (als alles goed gaat) pas op zijn vroegst 2014.Nakisha schreef: Silvester, schaam je je niet kapot met dit soort posts? Enige idee hoe je de fokkerij van je vriendin hiermee kan schaden? Het is nu voor iedereen die een béétje moeite doet al bekend om welke fokster het draait. Pupkopers lezen dit soort dingen ook...
maar deze meneer bouvierpoedel fokte eerst bouviers wat blijkbaar niet echt meer lekker verkocht en er mee bleef zitten (dan kan je je al gaan afvragen wat er mis mee is), is toen over gestapt op poedels, wat ook al niet lekker meer loopt, en het nu met mixies wil proberen.
Tja, wij hebben alweer aanvragen voor onze pups, wij hoeven ze dus niet weg te geven.
Dat is nou een van de verschillen tussen de broodfokker en een hobby fokker die zich wel inzet voor het behoud van het ras.
- Judith
- Zeer actief
Ik vraag me serieus af wat je doel is van al deze posts?silvester schreef:Nee, ik schaam mij niet, en mijn vriendin ook niet, en er zijn er nog veel meer die het eens goed vinden dat iemand gewoon eens de waarheid op tafel legt. Tevens fokken wij op een verantwoorde manier, ons laatste nestje was van 2010 en ons volgende nestje (als alles goed gaat) pas op zijn vroegst 2014.Nakisha schreef: Silvester, schaam je je niet kapot met dit soort posts? Enige idee hoe je de fokkerij van je vriendin hiermee kan schaden? Het is nu voor iedereen die een béétje moeite doet al bekend om welke fokster het draait. Pupkopers lezen dit soort dingen ook...
maar deze meneer bouvierpoedel fokte eerst bouviers wat blijkbaar niet echt meer lekker verkocht en er mee bleef zitten (dan kan je je al gaan afvragen wat er mis mee is), is toen over gestapt op poedels, wat ook al niet lekker meer loopt, en het nu met mixies wil proberen.
Tja, wij hebben alweer aanvragen voor onze pups, wij hoeven ze dus niet weg te geven.
Dat is nou een van de verschillen tussen de broodfokker en een hobby fokker die zich wel inzet voor het behoud van het ras.
Want je kan mij niet vertellen dat je ons (iedereen die Kees persoonlijk kent) wilt waarschuwen dat hij een broodfokker is
Wil je Kees in een slecht daglicht stellen?
Wat wil je?