en we zijn weer vertrokkenInge O schreef:
ik heb dus ook niet het wordt 'zelfstandig' gebruikt maar 'onafhankelijk', dat is iets wezenlijk anders.

Moderator: moderatorteam
en we zijn weer vertrokkenInge O schreef:
ik heb dus ook niet het wordt 'zelfstandig' gebruikt maar 'onafhankelijk', dat is iets wezenlijk anders.
Dat wordt weer heen en weer blaffen.maart schreef:en we zijn weer vertrokkenInge O schreef:
Dat is tevens de uitdaging: gebruik maken van de zelfstandigheid, zonder dat het doorslaat naar onafhankelijkheid.Inge O schreef:maart schreef:en we zijn weer vertrokkenInge O schreef:
ik heb dus ook niet het wordt 'zelfstandig' gebruikt maar 'onafhankelijk', dat is iets wezenlijk anders.![]()
een goed woordenboek doet dan wonderen :
onafhankelijk
[bijvoeglijk naamwoord]• niet meer hoeven doen wat anderen zeggen
zelfstandig
zelfstandig bijv.naamw.Uitspraak: [zɛlfˈstɑndəx] zonder hulp of steun van anderen
Toch geen functioneringsgesprek achter een dikke eik zeker?Marjoleine schreef:Mijn honden zijn zelfstandig maar niet onafhankelijk.
Ze zijn zelfverzekerd maar niet dominant.
En ik geef ze nooit een correctie, wel een uitleg van mijn verwachtingspatroon. :pffff
![]()
![]()
Hooguit een voortgangsgesprek. Zij willen salaris toch zeker?korthaar schreef:Toch geen functioneringsgesprek achter een dikke eik zeker?Marjoleine schreef:Mijn honden zijn zelfstandig maar niet onafhankelijk.
Ze zijn zelfverzekerd maar niet dominant.
En ik geef ze nooit een correctie, wel een uitleg van mijn verwachtingspatroon.
![]()
![]()
Heb je Orpa niet meer?Marjoleine schreef:maar niet dominant
Ja hoor. Orpa is tegenwoordig meer van verdeel en heersMiranda schreef:Heb je Orpa niet meer?Marjoleine schreef:maar niet dominant
Haha, ja! Maar meer vanuit haar luie stoel. Ze doet bij voorkeur aan voetvolk. Chaconne doet dat heel leuk tegenwoordig.Inge O schreef:ahh, dus toch!Marjoleine schreef:Ja hoor. Orpa is tegenwoordig meer van verdeel en heersMiranda schreef:Heb je Orpa niet meer?Marjoleine schreef:maar niet dominant
Heel gek is dat.Inge O schreef:ja, een mens krijgt soms de kramp in zijn hand op onverwachte momenten hè?
Inge O schreef:ja, een mens krijgt soms de kramp in zijn hand op onverwachte momenten hè?