Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
LongFields schreef:
En waar blijft 'ie dan? (ik kan niet wachten, jouw eerste inhoudelijke bijdrage, en dan nog wel aan een ander topic dan je eigen, applaus!...)
Goh , wat ben jij weer grappig vanavond zeg.......
Begrijpend lezen is en blijft niet jouw ding geloof ik, het was niet eens grappig bedoeld (merk op het gebrek aan smileys bijvoorbeeld)
Niet grappig bedoeld....
Zie je wel, je begrijpt het niet eens.
De enige bijdrages die je tot nu toe aan dit forum levert zijn oneliners en vage bewoordingen over je doen en laten, en nu dus het opeens verschijnen in een reltopic.
Laat me nu dan maar je eerste nuttige bijdrage lezen.
Als je me uit kunt leggen wat hier grappig aan is, zou ik het knap vinden. (maar ik maak me hierover geen illusies, daar een van je weinige kwaliteiten lijkt te liggen in het ontwijken van antwoorden. Wat dat betreft heb je wel wat gemeen met de moeder van de topicstartster)
Nico schreef:
Goh , wat ben jij weer grappig vanavond zeg.......
Begrijpend lezen is en blijft niet jouw ding geloof ik, het was niet eens grappig bedoeld (merk op het gebrek aan smileys bijvoorbeeld)
Niet grappig bedoeld....
De enige bijdrages die je tot nu toe aan dit forum levert zijn oneliners en vage bewoordingen over je doen en laten, en nu dus het opeens verschijnen in een reltopic.
Als je me uit kunt leggen wat hier grappig aan is, zou ik het knap vinden. (maar ik maak me hierover geen illusies, daar een van je weinige kwaliteiten lijkt te liggen in het ontwijken van antwoorden. Wat dat betreft heb je wel wat gemeen met de moeder van de topicstartster)
Dus dat is in jouw ogen ook iemand die jullie niet mogen ?
Nee, jullie zijn de beste ...toch.....stamboom-fokkertjes ppfftttttt
Zo en ban me maar dan hoor zoals is gevraagd, ik lig er niet wakker van, als jullie dat willen ?
Maar ik dacht dat er dan wel een hele goede reden voor moest zijn, om mij te bannen van dit forum.
Mickie schreef:Kan iemand die hele Nico bannen aub?
Over stooktrol gesproken
Tja, zolang mensne op hem blijven reageren
Inderdaad, jij hebt het door.......als enige dan
Snap het prima hoor, jij stopt met irritant doen als men kritiekloos wordt ten aanzien van jouw geklooi. Vrees dat je dat dus kan vergeten.
En bovendien is het wel grappig, zo'n Heintje Davids op het forum. Wanneer ga je trouwens weer weg?
Nico schreef:
Nee hoor, alleen een beetje mensen hier op het forum, verder niemand.
Een 'beetje' mensen? Ik zie hier niemand die het hier met je eens is en de enige die het nog wel enigszins is, die zie je over het hoofd.
Je moet je wel bij het verhaal houden hoor, anders snappen de mensen het niet meer.....
Dacht dat er al was geconcludeerd dat jij onbegrijpelijk bent?
Overigens zit ik nog steeds te wachten op jouw inhoudelijke bijdrage aan dit topic. Want tot dusver lees ik alleen aandachttrekkerig gewouwel van je.
Ow ja, voordat ik gebanned word.....ik mag je wel, je bent eerlijk in je kritiek naar anderen, dat wilde ik nog even kwijt aan je
Nico schreef:Nee, jullie zijn de beste ...toch.....stamboom-fokkertjes ppfftttttt
Zo en ban me maar dan hoor zoals is gevraagd, ik lig er niet wakker van, als jullie dat willen ?
Volgens mij ben je ongeveer 60+ toch? Je gedraagt je als een kind van 10.
Over stooktrol gesproken
Snap het prima hoor, jij stopt met irritant doen als men kritiekloos wordt ten aanzien van jouw geklooi. Vrees dat je dat dus kan vergeten.
En bovendien is het wel grappig, zo'n Heintje Davids op het forum. Wanneer ga je trouwens weer weg?
LongFields schreef:
Niet grappig bedoeld....
Dus dat is in jouw ogen ook iemand die jullie niet mogen ?Nee, jullie zijn de beste ...toch.....stamboom-fokkertjes ppfftttttt
Maar ik dacht dat er dan wel een hele goede reden voor moest zijn, om mij te bannen van dit forum.
Waar komt dit nou weer vandaan? Dat heb ik nergens gezegd.
Het valt mij alleen op, dat jij onder je steen vandaan gekropen komt op het moment dat er een grote topic (van een pagina of 16 toen je je erin mengde meen ik) ontstaat. Verder zien we je nergens.
De rest van je tekst gaat echt helemaal nergens over en slaat totaal niet op je quote erboven.
Dus als je niet gewoon je zinvolle bijdrage hier wil verkondigen, ga dan lekker ergens anders trollen.
Over stooktrol gesproken
Dank je hoor, en ik ga weg als ik gebanned word ¿¿¿
Nee geintje .....ik ga al, trusten hoor !
jidde schreef:
hij wil gebaned worden is zn volgende fase
Gelukkig is er op dit forum veel ruimte en moet je het erg bont maken om een ban te krijgen. Maar als er om wordt gevraagd denk ik dat de modjes erg behulpzaam zijn
Nico schreef:Nee, jullie zijn de beste ...toch.....stamboom-fokkertjes ppfftttttt
Niet doorvertellen hoor, maar als jij het wil weten, ik ben.....?
Nico schreef:
hij wil gebaned worden is zn volgende fase
Gelukkig is er op dit forum veel ruimte en moet je het erg bont maken om een ban te krijgen. Maar als er om wordt gevraagd denk ik dat de modjes erg behulpzaam zijn
Als ik geband wil worden , dan vraag ik het de modjes zelf wel .
Of ik neem eervol afscheid.....
Over stooktrol gesproken
He relnicht, ben jij er ook weer?
Wat moet je van me relhomo.......
O jee, als jij dit tegen mij zegt, mag ik dit toch ook tegen jou zeggen ?Tis bij deze de 1e keer dat ik zowiets zeg........of wil je dit juist zodat IK gebanned wordt..........ja he ?
Heb gewoon het lef eens om wat te vertellen. Schijtluis.
Heb gewoon het lef eens om wat te vertellen. Schijtluis.
Schijtluis, begin JIJ nu ook al brutaal te worden, wat een taal hebben jullie hier zeg !
Wat wil je dan weten trouwens ?
Nico schreef:
Schijtluis, begin JIJ nu ook al brutaal te worden, wat een taal hebben jullie hier zeg !
Als je werkelijk antwoord gaat geven op vragen dan denk ik dat er wel een lijstje op te stellen is voor je. Maar vind je het, gezien jouw eerdere reacties, erg verbazingwekkend dat ik niet de illusie heb dat je ook maar 1 vraag beantwoordt?
Laatst gewijzigd door Branka op 13 mei 2006 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen al die wirwar had ik een vraag, bib krijgt al meer te eten en extra vitC, is er nog iets bijv yoghurt wat goed voor een drachtige teef is, of is dat niet nodig
Branka schreef:Als je werkelijk antwoord gaat geven op vragen dan denk ik dat er wel een lijstje op te stellen is voor je. Maar vind je het, gezien jouw eerdere reacties, erg verbazingwekkend dat ik niet de illusie heb dat je ook maar 1 vraag beantwoordt?
Nico schreef:Schijtluis, begin JIJ nu ook al brutaal te worden, wat een taal hebben jullie hier zeg !
Of IK nu ook al brutaal begin te worden? Neeeee, ik zou niet durven
Wat ik wil weten? Wat je hier in dit topic komt doen. Of je nog iets inhoudelijks bij te dragen hebt. Over de kwestie an sich, niet zozeer over de mentaliteit hier op het forum.
regina schreef:Tussen al die wirwar had ik een vraag, bib krijgt al meer te eten en extra vitC, is er nog iets bijv yoghurt wat goed voor een drachtige teef is, of is dat niet nodig
Nee hoor regina, gewoon extra vitamientjes is al genoeg, ik geef mijn teefjes altijd in plaatst van gewoon voer......pupvoer na de 2e week zwangerschap, omdat daar al heel veel vitamientjes inzitten.........