Doe maar gewoon nietshine schreef:smoekie schreef:
Mijn reactie word hier nogal uit zijn verband getrokken, maar dat geeft niet, dat houd je overal. Wat dat vetgedrukte betreft. :N: Open maar nooit een topic dat je boos bent dat je kind (of het het lopen nu net ontdekt heeft of niet, of het nu op een driewielertje zit of niet) omver gesprongen is door een hond. :sst:
waarom niet weetje dat is hier namelijk alleens gebeurt waar ik woon en vind dat dat op hetzelfde neer komt tis maar net hoe je erop handelt op die gebeurtenissen dan hè.
tis misschien ook niet helemaal te vergelijken natuurlijk denk ik pfff hihi.
vind zowiezo niet dat een hond ergens tegenop moet springen. of het nu auto's zijn, mensen of kinderen ookal zijn ze doll enthousiast.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo fokking kwaad net.
Moderator: moderatorteam
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Re: Zo fokking kwaad net.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Nou, ik geloof dat iedereen het daar wel mee eens was hoor 
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Ik ook, je hebt het goed omschreven. Ik kan het ook wel vervelend vinden om te lezen hoe iemands woorden soms uit het verband worden getrokken en hoe die persoon daar vervolgens weer op aangevallen wordt, heb dat zelf ook wel zo ervaren toen ik net op dit forum kwam. Aan de andere kant hoort dat ook wel bij dit forum en dat heeft ook zo zijn charmes. Maar je moet wel even doorzetten om nog geaccepteerd te worden denk ik, als je hier in je eerste post hebt geplaatst dat je een pretnestje fokt bijvoorbeeld. :N:Murphy schreef:Dit ben ik met je eens. Je legt het veel duidelijker uit dan ik zou kunnenJaap* schreef:Nouja, soms merk je bij het eerste woord al dat iemand misschien niet al te stevig in z'n schoenen staat of wat minder gewiekst met woorden is. Daar kun je je ook op aanpassen. Je kunt dan bijvoorbeeld bedenken dat het niet zo handig is om zo iemand, nog verder, in een hoek te drukken. Wat wel regelmatig gebeurt.
Over communicatieve- en sociale vaardigheid gesproken.
Wie er om vraagt kan het ongezouten krijgen, maar anders kan er toch ook gewoon een beetje zout op
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat hier alleen plek is voor mensen die "er tegen kunnen"![]()
Misschien zijn er wel genoeg mensen die prijs stellen op de aanwezige kennis maar niet zo weerbaar zijn. Moeten die dan maar naar een ander loket omdat sommige mensen zich slecht kunnen beheersen voor wat betreft hun geldingsdrang?
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Dank je wel Jaap.
dit
dit
en ditJaap* schreef:Nouja, soms merk je bij het eerste woord al dat iemand misschien niet al te stevig in z'n schoenen staat of wat minder gewiekst met woorden is. Daar kun je je ook op aanpassen. Je kunt dan bijvoorbeeld bedenken dat het niet zo handig is om zo iemand, nog verder, in een hoek te drukken. Wat wel regelmatig gebeurt.
Over communicatieve- en sociale vaardigheid gesproken.
Wie er om vraagt kan het ongezouten krijgen, maar anders kan er toch ook gewoon een beetje zout op
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat hier alleen plek is voor mensen die "er tegen kunnen"![]()
Misschien zijn er wel genoeg mensen die prijs stellen op de aanwezige kennis maar niet zo weerbaar zijn. Moeten die dan maar naar een ander loket omdat sommige mensen zich slecht kunnen beheersen voor wat betreft hun geldingsdrang?
is precies wat ik bedoelde.Jaap schreef:Ik denk dat de hond er het meest bij gebaat is als het baasje niet klem wordt gezet in een hoek

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
sjonge sjonge het veranderd weer in een smoekie topic
o verhip het is van smoekie
o verhip het is van smoekie
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
nee dat zei ik niet maar begrijpend lezen is natuurlijk wel een kunst.Martijn schreef:Je zei anders iets heel anders, renee. Maar goed.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
shine
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising bullmastiff / franse bulldog
smoekie brengt heel wat teweeg,hihi wat een mens al wel niet kan doen. 
- smoekie
- Zeer actief
shine schreef:smoekie brengt heel wat teweeg,hihi wat een mens al wel niet kan doen.
nounou echt wel
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- twinkeltje
- moderator
ik vind je wel lief hoorsmoekie schreef:shine schreef:smoekie brengt heel wat teweeg,hihi wat een mens al wel niet kan doen.
nounou echt wel
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik zit je postings vaak met een grijns van oor tot oor te lezensmoekie schreef:shine schreef:smoekie brengt heel wat teweeg,hihi wat een mens al wel niet kan doen.
nounou echt wel
en het feit dat je niet zo gauw onder de indruk bent,
-
shine
- Actief
ach weetje smoekie zo hou je ze wel bezig, hihihihi
ze reageren allemaal op elkaar

ze reageren allemaal op elkaar
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Dat heet nou discussiërenshine schreef:ach weetje smoekie zo hou je ze wel bezig, hihihihi
ze reageren allemaal op elkaar![]()
![]()
![]()

-
shine
- Actief
ohhhh nu weet ik wat ze met discussiëren bedoelen poeh wat een gedoe jah...blij dat ik er niet in zit
oeps

- smoekie
- Zeer actief
twinkeltje schreef:ik vind je wel lief hoorsmoekie schreef:shine schreef:smoekie brengt heel wat teweeg,hihi wat een mens al wel niet kan doen.
nounou echt wel
S@ndr@ schreef:Ik zit je postings vaak met een grijns van oor tot oor te lezensmoekie schreef:shine schreef:smoekie brengt heel wat teweeg,hihi wat een mens al wel niet kan doen.
nounou echt wel![]()
en het feit dat je niet zo gauw onder de indruk bent,![]()
Ach ik mag graag vermaken en vermaakt worden en daar is het HF het ultieme forum voor.shine schreef:ach weetje smoekie zo hou je ze wel bezig, hihihihi
ze reageren allemaal op elkaar![]()
![]()
![]()
En daarbij is het ook nog leerzaam, dus wat wil een mens nog meer
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Is dit een goed moment om over efficient communiceren te beginnen?smoekie schreef:dus wat wil een mens nog meer
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Je zou er een topic over kunnen startten

- smoekie
- Zeer actief
Jaap* schreef:Is dit een goed moment om over efficient communiceren te beginnen?smoekie schreef:dus wat wil een mens nog meer![]()
Ik bekeek het even vanuit my point of vieuw
-
Lemuria
S@ndr@ schreef: Ik zit je postings vaak met een grijns van oor tot oor te lezen![]()
Mee eens. Ik snap niet waarom je steeds zo'n negatieve feedback krijgt.
Doe me een lol en kijk eens naar beneden? Sta je op iemands (lange) tenen? Dan mijn tip: stap d'r eens af. Eens zien of dat helpt
- smoekie
- Zeer actief
Dat heb je overal. Strijk je er op een of andere manier een paar tegen de haren in komen de "vrienden/vriendinnen" op de proppen no matter what. Dat gebeurt in het dagelijkse leven toch ook. De 1 lult de ander na of ze het er nou mee eens zijn of niet, alles om maar niet “buiten” de boot te vallenLemuria schreef:S@ndr@ schreef: Ik zit je postings vaak met een grijns van oor tot oor te lezen![]()
Mee eens. Ik snap niet waarom je steeds zo'n negatieve feedback krijgt.
Doe me een lol en kijk eens naar beneden? Sta je op iemands (lange) tenen? Dan mijn tip: stap d'r eens af. Eens zien of dat helpt.
Gebeurt in real live toch ook. 1 of 2 mensen hebben een “hekel” aan iemand en de vriend/vriendin van diegene dan vaak ook
tja, not mijn kind of ding.
Wil best af en toe eens een treedje lager gaan staan, maar of het helpt? Ik betwijfel het
- twinkeltje
- moderator
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
die heb ik vaker gehoordtwinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me

- smoekie
- Zeer actief
twinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me
Maar idd, ik ben wie ik ben met mijn eigen "mankementen" daar kun je doorheen prikken, of je kunt ze op blijven zoeken
- smoekie
- Zeer actief
Pepie schreef:die heb ik vaker gehoordtwinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me
- twinkeltje
- moderator
klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meePepie schreef:die heb ik vaker gehoordtwinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
ben nu veel vager :lol:twinkeltje schreef:klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meePepie schreef:die heb ik vaker gehoordtwinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me

-
S@ndr@
- Zeer actief
twinkeltje schreef:klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meePepie schreef:die heb ik vaker gehoordtwinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me
- smoekie
- Zeer actief
Die hebben er inmiddels na "al die tijd" doorheen geprikttwinkeltje schreef:klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meePepie schreef:die heb ik vaker gehoordtwinkeltje schreef:jij bent gewoon wie je bent en men kan je negeren als ze willen lijkt me
(ben echt de beroerdste niet
- twinkeltje
- moderator
ben nu veel vager :lol:[/quote]daarom ze hebben de moet op gegeven doen ze bij snoek vast ookPepie schreef:klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meetwinkeltje schreef: die heb ik vaker gehoord
- smoekie
- Zeer actief
Pepie schreef:ben nu veel vager :lol:twinkeltje schreef:klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meePepie schreef:die heb ik vaker gehoord
- smoekie
- Zeer actief
daarom ze hebben de moet op gegeven doen ze bij snoek vast ook[/quote]twinkeltje schreef:ben nu veel vager :lol:Pepie schreef:klopt in begin toen jij hier kwam was je een zeer vaag persoon daar hadden sommige ook moeite meetwinkeltje schreef: die heb ik vaker gehoord
Ach, laat ik het zo zeggen, ik heb best wel "teruggelezen" en hoeveel er wel niet in het begin uitgekotst werden maar er nog steeds zijn
(edit: en nu ook te "pruimen" zijn)