Tja, als ik binnen no time verbaal om mijn oren krijg gooi ik ook mijn kont tegen de krib en kunnen ze van mij ook aan het gasfes/lou schreef:Nee, want ze vond dat ze het geweldig deed, en stond niet open voor wat voor advies dan ook. Echt verspilde moeite helaas...
De gegeven informatie zal ik daarentegen toch echt wel opslaan, maar no way, dat ik dat dan nog mijn strot uit zou gooien of daarvoor zou bedanken
Ik vind het in ieder geval jammer dat ze zo snel al de benen heeft genomen want persoonlijk vind ik het best wel interessant om te lezen hoe iemand met zo'n grote roedel in een ander land, met andere "gebruiken" zijn/haar ding doet.
edit:
Nou, dat ben ik dan weer niet met je eens. Er is ook door andere mensen gezegd (waaronder ik) dat ze zich niet moest laten wegjagen en ff door de zure appel heen moest bijten. Als je dat niet kunt, dan is het jammer, maar dan is dit zoals Muk eerder al schreef (hoe jammer ook) niet het juiste forum voor haar.Rosannee_ schreef:ja iedereen is daar vrij in maar als je gelijk zo behandeld word dan zou ik ook weggaan.