Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden in de Tropen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Honden in de Tropen

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

smoekie schreef:
bouvierpoedel schreef:Morgen zit je samen met Ariane op de bank haar poesje te aaien en laat ze je haar zuignap zien. :engel: .

Gadverdegadverdegadver :kotz: wat ben je ook een vies oud menneke zeg :S: En dan te bedenken dat ik jou eerder (in ver verleden) nog wel lief vond :oohja: :ugh:
:neenee: Vrienden voor het leven ,anders betaal ,ik je niet meer. :J:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

maart schreef:
Rosannee_ schreef: ik denk niet dat jij je zo welkom zou voelen als je TS was geweest.
ja iedereen is daar vrij in maar als je gelijk zo behandeld word dan zou ik ook weggaan.
Het is maar internet hoor :19:
maar de dag van vandaag is dat blijkbaar voor vele mensen het echte leven.

heus, ga naar buiten en voel je daar welkom. DAAR doet het er toe wat iemand van je vindt, en zelfs dan nog.
Internet is maar gewoon op een kruisje duwen en het is weg hoor.

Ts kon een gans leven op bouwen ver weg van Nederland en ze is gelukkig.
Ze zal vast ook wel nog elders een virtueel leven kunnen opbouwen en er gelukkig zijn ook nog, als ze dat wil.

Een lid meer of minder, vele virtuele vriendjes hebben of weinig... Als dat je maatstaven voor een gelukkig en belangrijk leven zijn... amai :ugh:
precies :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

bouvierpoedel schreef: :neenee: Vrienden voor het leven ,anders betaal ,ik je niet meer. :J:
:pffff:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Rosannee_
Actief
Mijn ras(sen): Boerenfox X Engelse Springer Spaniël
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rosannee_ »

maart schreef:
Rosannee_ schreef: ik denk niet dat jij je zo welkom zou voelen als je TS was geweest.
ja iedereen is daar vrij in maar als je gelijk zo behandeld word dan zou ik ook weggaan.

heus, ga naar buiten en voel je daar welkom. DAAR doet het er toe wat iemand van je vindt, en zelfs dan nog.

Ze zal vast ook wel nog elders een virtueel leven kunnen opbouwen en er gelukkig zijn ook nog, als ze dat wil.

Een lid meer of minder, vele virtuele vriendjes hebben of weinig... Als dat je maatstaven voor een gelukkig en belangrijk leven zijn... amai :ugh:
het doet me niks wat iemand van me vind? en daarbij hoef ik geen internet vriendjes daarvoor kom ik hier niet.
ik kom hier om het over honden te hebben waar mensen normaal tegen elkaar praten.
ik weet niet waar jij die maatstaven voor een gelukkig leven vandaan haalt maar ik kom hier niet om vriendjes te maken ? :hmmm:
A dog is the only thing on this earth, that loves you more then he loves himself.
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

malinois schreef:
Rosannee_ schreef:
Valerie schreef:Dat gezeur over nieuwelingen begin ik best zat te worden. Ook al zat je hier 10 jaar de honden de dood in jagen is niet oke :neenee:
Het is een roedel met jonge teven die nu al af en toe vechten. Met een beetje ganging up heb je straks een paar uit elkaar getrokken honden.
Oh jeeeee dat mag ik niet zeggen want mevrouw is nieuw :80: wanneer mag je dan wel voor de hondenlevens opkomen? Heeft iemand een dag datum en tijd?
wie zegt er hier dat je niet voor hondenlevens op mag komen?!
als je echt wilt dat iemand iets gaat veranderen kan je beter niet gelijk er vol op inhakken
maar het op een normale manier zeggen. Nu kan niemand TS meer helpen/advies,tips of kritiek geven omdat ze gelijk weggejaagd is.
Ze heeft zelf de keuze gemaakt. Daarnaast zijn we allemaal ooit nieuw geweest en in de loop der jaren bergen kritiek gehad. Dat hoort erbij. Ik vind t ook een vreemde ontwikkeling de laatste tijd dat waar je vroeger een keer je schouders voor optrok nu zich hele drama's voltrekken... en nog net niet stampvoetend en huilend aan de telefoon hangen.
Ik heb tot hier gelezen en als het mosterd na de maaltijd is, het zij zo maar :ok:
Voor ik me aanmeldde op dit forum had ik al een aantal weken meegelezen, ik wist dus wel een beetje wat hier kon en niet kon en ik heb ervoor gekozen om het wel te doen. En ja, ook de "vaste leden" krijgen hier gewoon kritiek. Dat hoort bij dit forum. Soms niet leuk maar goed, dat weet je van tevoren.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

bouvierpoedel schreef:
smoekie schreef:
bouvierpoedel schreef:Oh god bewaar me :vaag: , U heeft ons een zuignapsetje gegeven. :jank:
Oh, komt die ouwe bakkeboot ook weer aan :schrik: Murf dicht jij ouwe, ik mag geen zuignap meer zeggen (althans, mag wel, maar heb ik aan een lief ex modje belooft niet meer te zeggen) dan mot jij daar niet ineens weer over beginnen he :piew: en al helemaal niet over "setje" :S:
Morgen zit je samen met Ariane op de bank haar poesje te aaien en laat ze je haar zuignap zien. :engel: .
Ik heb er zelfs twee :pffff:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ariane schreef:
bouvierpoedel schreef:
smoekie schreef:
bouvierpoedel schreef:Oh god bewaar me :vaag: , U heeft ons een zuignapsetje gegeven. :jank:
Oh, komt die ouwe bakkeboot ook weer aan :schrik: Murf dicht jij ouwe, ik mag geen zuignap meer zeggen (althans, mag wel, maar heb ik aan een lief ex modje belooft niet meer te zeggen) dan mot jij daar niet ineens weer over beginnen he :piew: en al helemaal niet over "setje" :S:
Morgen zit je samen met Ariane op de bank haar poesje te aaien en laat ze je haar zuignap zien. :engel: .
2 Zuignappen nogwel. :oohja:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Rosannee_ schreef:
maart schreef:

het doet me niks wat iemand van me vind? en daarbij hoef ik geen internet vriendjes daarvoor kom ik hier niet.
ik kom hier om het over honden te hebben waar mensen normaal tegen elkaar praten.
ik weet niet waar jij die maatstaven voor een gelukkig leven vandaan haalt maar ik kom hier niet om vriendjes te maken ? :hmmm:
Nou als je het niet bevalt doe je het ding uit en weg is die nare wereld :U:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

bouvierpoedel schreef:
Ariane schreef:
bouvierpoedel schreef:

2 Zuignappen nogwel. :oohja:
Kijk naar het vet gemaakte, BP :lees: :mrgreen:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Selene schreef: Ik heb tot hier gelezen en als het mosterd na de maaltijd is, het zij zo maar :ok:
Voor ik me aanmeldde op dit forum had ik al een aantal weken meegelezen, ik wist dus wel een beetje wat hier kon en niet kon en ik heb ervoor gekozen om het wel te doen. En ja, ook de "vaste leden" krijgen hier gewoon kritiek. Dat hoort bij dit forum. Soms niet leuk maar goed, dat weet je van tevoren.

Gelukkig maar.
Ik snap nooit zo goed dat mensen kritiek/commentaar op wat ze doen (van iemand die ze vaak niet eens kennen) direct als een persoonlijke aanval zien. En dan natuurlijk op zoek gaan naar vergelding :tongue:
Weet nog steeds of ik dat nu triest of lachwekkend zou moeten vinden.
Gezond is het in ieder geval niet.
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

dagmar88 schreef:
Selene schreef: Ik heb tot hier gelezen en als het mosterd na de maaltijd is, het zij zo maar :ok:

Gelukkig maar.
Ik snap nooit zo goed dat mensen kritiek/commentaar op wat ze doen (van iemand die ze vaak niet eens kennen) direct als een persoonlijke aanval zien. En dan natuurlijk op zoek gaan naar vergelding :tongue:
Weet nog steeds of ik dat nu triest of lachwekkend zou moeten vinden.
Gezond is het in ieder geval niet.
:ok:
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”