Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik lees het hele verhaal nu pas. Wat een verschrikkelijke ervaring met als dramatisch einde dat jullie je lieve Yla zomaar ineens kwijt zijn. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Het zal niet meevallen...
Goed dat jullie afscheid zijn gaan nemen. En neem inderdaad gewoon even die rust samen, de komende dagen. Zowel het afscheid als de rust lijken mij heel erg noodzakelijk om dit uiteindelijk te kunnen gaan verwerken.
Wat er al eerder is vermeld, geld voor mij ook. Ik ken jullie niet eens, maar het verhaal grijpt enorm aan. Ik wil jullie dan ook nogmaals sterkte wensen.
thom schreef:We zijn vandaag echt afscheid wezen nemen van ons mooie meisje.
Verschrikkelijk zo afscheid nemen... ook voor kleinkinderen uiteraard...heb erg aan jullie gedacht toen mijn zoontje uit school kwam.. Wetende dat na schooltijd ook jullie kleinkinderen een bezoek bij jullie zouden brengen.. Een middag vol emotie en verdriet..zo moeilijk...sterkte
Lees het net pas. Wat een verschrikkelijk drama, met een afschuwlijk einde. Thom, Ria en kinderen en kleinkinderen heel erg veel sterkte om dit te verwerken. Verschrikkelijk gewoon.
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is (1x)
Ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant
Een tafel voor twee
Ik heb gebeld, ze weten ervan
En we drinken totdat de zon opkomt
En we vergeten
De oneerlijkheid van het lot
Zeg me dat het niet waar is (2x)
Kom we gaan trek je jas aan
Anders wordt het te laat
Kom eens hier
Ik houd je vast Ik laat je nooit meer gaan
En ik vertel je een grap die je laat huilen van de lach
En we vergeten
De blikken van de mensen in de stad
We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Alsof het niet waar is
We doen net alsof ze gewoon verder leeft
Alsof ze gewoon verder leeft
wat voel je je dan leeg en verloren als je weer buiten staat he
Nou inderdaad Renee. In de namiddag met Taco, Liane en de meisjes gaf best wel wat afleiding.
Zowel taco als Liane namen ons heel erg stevig in de armen. Van Taco kreeg ik zelfs 3 zoenen, die kreeg ik van hem bij mijn huwelijk, zijn huwelijk en vandaag. Ria slaapt nu gelukkig even op de bank, maar het vliegt me ineens weer zo verschrikkelijk aan.
Nou inderdaad Renee. In de namiddag met Taco, Liane en de meisjes gaf best wel wat afleiding.
Zowel taco als Liane namen ons heel erg stevig in de armen. Van Taco kreeg ik zelfs 3 zoenen, die kreeg ik van hem bij mijn huwelijk, zijn huwelijk en vandaag. Ria slaapt nu gelukkig even op de bank, maar het vliegt me ineens weer zo verschrikkelijk aan.
dat zal nog wel een tijdje zo blijven thom, het is ook niet niks wat er gebeurd is
en je lege huis helpt ook niet natuurlijk, daar hoorde yla gewoon te zijn
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
thom schreef:Frank Boeijen - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is
Zeg me dat het niet waar is (1x)
Ga je mee vanavond naar ons lievelingsrestaurant
Een tafel voor twee
Ik heb gebeld, ze weten ervan
En we drinken totdat de zon opkomt
En we vergeten
De oneerlijkheid van het lot
Zeg me dat het niet waar is (2x)
Kom we gaan trek je jas aan
Anders wordt het te laat
Kom eens hier
Ik houd je vast Ik laat je nooit meer gaan
En ik vertel je een grap die je laat huilen van de lach
En we vergeten
De blikken van de mensen in de stad
We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Alsof het niet waar is
We doen net alsof ze gewoon verder leeft
Alsof ze gewoon verder leeft
Zelfs als het niet zo is
Oh Thom echt
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
heb er nog steeds de hele dag over lopen denken... bah.. zomaar uit je leven gerukt...
Ik heb destijds Dusty gelukkig op een haar naar mogen houden, maar ik adviseer je ook om iig melding te maken. Aangifte kon niet destijds in mijn geval, melding wel. Een dag na de aanval op Dusty liep die hond alweer los zonder muilkorf (terwijl hij muilkorfplicht en aanlijngebod had)en na een paar dagen had hij de volgende hond uit elkaar getrokken...
Jeetje Thom...pff zo moeilijk nu uiteraard en zo begrijpelijk. Jullie zijn moe..maar maken overuren ..er zal zoveel in jullie hoofden omgaan...zoveel vragen van waarom hoe is het mogelijk enz en nergens een antwoord op dus afsluiten (is ook te vroeg uiteraard ) kun je niet..alles word nu alleen maar overschaduwt door verdriet en groot gemis ..wanhoop en machteloos voelen.. Momenteel zal dat waarschijnlijk nog het enige gevoel zijn waar besef van is...de rest allemaal zo onwerkelijk en 1 grote roes...Heb echt zo met jullie te doen...lees hier veel en iedere keer als ik bericht zie ..kippenvel...Denk niemand hier op forum kan het bevatten laat staan jullie zelf.... Maar denk aan jezelf.....ik hoop dat het voor jullie morgen gaat werken..ff afleiding in ander omgeving...zal het nog 24 uur door je hoofd gaan uiteraard maar gewoon even iets anders... weg van alles...Hoop dat je beetje meer nachtrust krijgt al afgelopen twee nachten...