Wat een leuke groep en wat een verschillende honden allemaal zo, leuk!
Moderator: moderatorteam
Op nieuwe plekken met onbekende honden, luistert Jip waarschijnlijk ook maar met één oor*Skye* schreef:Ik heb nog niemand ontmoet. Eerst was ik bang dat ik de enige was met een niet luisterende hond...
Maar we zijn er klaar voor
Jip heeft onlangs nog leuk met een Engelse Bulldog gespeeld, tot grote verbazing van diens eigenaarDees en Maylo schreef:Mochten mensen er bezwaar tegen hebben dat ik met Droef kom ivm zijn ras of honden die er absoluut niet mee overweg kunnen laat het even weten want dan gaan wij gewoon niet mee.
Oh gelukkigLothian schreef:Volgens mij dacht de ene helft van de aanwezige honden "beste dag OOIT" en de andere helft "oh help waar ben ik nu in beland".na het wandelen vond ze het wel heel gezellig!
Kunnen we dit nog even bijwerken, zodat we donderdag weten op wie we eventueel nog moeten wachten?Fotogravinnetje schreef:Op 1 februari, om 11 uur
Skye (Micha) met Nova,
Diana met Taartje en Amoz
Zivanomi (Ajda) met Nomi, Ziva en misschien Dora
Fotogravinnetje (Wilma) met Gait
Niika met Elba & Donna
Kruimel (Olga) met Logi en Brimi de IJslanders
Nikki met Jet
Johnny Jones (Caroline) met Digger
Domor (Anneloes) met Noa en Ninthe
Beterschap!Kruimel53 schreef:Ik laat het afweten, sorry. Die griep is uitermate hardnekkig, ik heb morgen een drukke dag en dan ben ik donderdag geheid total loss.
Ik heb ook geen bezwaar, gezellig natuurlijkAlex schreef:Mag ik donderdag mee? Ik heb geen hond, wel een kind mee, maar jullie lopen zowat in mijn achtertuin en het lijkt me zo gezellig![]()
Het kind zit in een kinderwagen, eventuele bezwaren hoor ik graag, dan blijven we thuis. Ik kan ook iemand ophalen op station Arnhem-zuid of Elst (of ergens anders in de buurt).
Haha, ik laat hem alleen los in de daarvoor aangewezen gebiedenNiika88 schreef:Als het kind in de wagen blijft heb ik er ook geen problemen mee... wel met loslopende kinderen
OK, wel goed dat je het zegt. Als we alsnog voor onrust zorgen, zijn we zo weer wegNiika88 schreef:aha oke dan is het wat mij betreft prima. Elba is wat bang voor kinderen. zolang ze in een buggy/wagen zitten is het prima, maar als ze achter dr aan gaan lopen wordt het wat minder grappigAlex schreef:Haha, ik laat hem alleen los in de daarvoor aangewezen gebiedenNiika88 schreef:Als het kind in de wagen blijft heb ik er ook geen problemen mee... wel met loslopende kinderenNee, hij loopt überhaupt nog niet en is bovendien dol op buurtende (en lebberende) honden. Zelf ben ik ook niet zo moeilijk, het is hier nogal hondrijk, laatst nog een hondje tegengekomen die even de kinderwagen markeerde
Baas schaamde zich dood, maar er zijn wel viezere dingen.
Oh, wat jammer! Beterschap!Johnny Jones schreef:Speciaal vrij genomen voor de wandeling van vandaag, maar nu moet ik ook afzeggen.![]()
Gisteren had ik al keelpijn en verhoging, vannacht er slecht door kunnen slapen, vandaag helaas niks beter. Ik baal ervan.. ik kijk of het op één van de andere data lukt.
Veel beterschap! Hopelijk lukt het op één van de andere data!Johnny Jones schreef:Speciaal vrij genomen voor de wandeling van vandaag, maar nu moet ik ook afzeggen.![]()
Gisteren had ik al keelpijn en verhoging, vannacht er slecht door kunnen slapen, vandaag helaas niks beter. Ik baal ervan.. ik kijk of het op één van de andere data lukt.