We duimen hier dat je nu alleen nog maar gaat genieten.
Moderator: moderatorteam
Elena doet nog niet helemaal gewoon hoor al zou ik dat heel graag willen. Ze reageert nog steeds raar op hem, maar meestal niet meer zo erg.Caro. schreef:Ahhhhhh wat een heerlijke hummeltjes![]()
En wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan(en dat je ook eindelijk een nachtje hebt kunnen slapen
).
Misschien mankeerde Elena toch even wat, was ze niet lekker ofzo of wat in de war en is dat nu hersteld.
Ik hoop het van harte!
Hoe kan je daar nou ook niet verliefd op worden ?! Die foto van Brio is echt ook te schattig, gisteravond lag hij weer even bij haar en heb ik ook nog foto's gemaakt. Het ziet er schattig uitMaryanne schreef:Wat een heerlijke portretjes Sonja en om eerlijk te zijn ben ik al een beetje verliefd op die kleintjes.De foto van Brio die zo lekker en vol vertrouwen ligt te slapen is gewoon te cute.
We duimen hier dat je nu alleen nog maar gaat genieten.
Inge O schreef:aahhh, ik vind hem nu al op puchu lijken![]()
.
Ik hoop ook dat het bij jullie straks wat vlotter en relaxter gaat. Je zorgen maken om je nestje is niets.Linx schreef:Ah gut wat een droppies zijn het allemaal!!!!!Ik hoop dat je het vertrouwen weer kunt krijgen. Wie
weet verandert Elena ook weer zodra de pups een beetje in het rond gaan lopen (daar hebben wij onze hoop
hier een beetje op). Fijn dat je voor nu in elk geval een werkbare oplossing hebt gevonden, waar je je goed bij voelt!
Ik ook hoorcarine schreef:o gut....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briootje
![]()
![]()
![]()
kan er niks aan doen maar ik heb iets met haar
Almost theresirene schreef:
@ yuki : Haha, en ben je om ?
Je vriend weet niet wat ie mist. Meestal zijn het de vrouwen trouwens die er één willen en de man die er helemaal gek mee is en harstikke trots op is. Echt waar. Zelfs met de Chineesjes (zelfs omdat het kleine hondjes zijn bedoel ik). Op nakthundeinnot staan leuke nakers vaakyuki schreef:Almost there![]()
Heb voor het eerst ook eens met pups dat ik denk: hebben!
Voordien, en zeker bij mijn "eigen rasje" nooit eerder gehad, integendeel zelfs.......
De kans is groot dat er ooit eentje komt, pup of herplaatser (zag een leuke in duitsland op een nakerds herplsite staan) Vriend is nog niet zo ver ( ja dag daar ga ik niet mee op straat lopenterwijl zijn eigen broer 2 naakte katten heeft)
Het zijn echt stuk voor stuk prachthondjes dit Sonja
PsiesHillieS schreef:Yuki: Gewoon af en toe schattige foto's van kleine nakerpups laten zien... Langzaam opbouwen
Ja, begrijp ik, kan je niks aan doen.carine schreef:o gut....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briootje
![]()
![]()
![]()
kan er niks aan doen maar ik heb iets met haar
Haha, het is ook echt wel een Caro hondje hoor. Kom je wel nog kijken over een paar weekjes ? Neem je Puch mee gaan we met de dames uit.Caro. schreef:Ik ook hoorcarine schreef:o gut....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briootje
![]()
![]()
![]()
kan er niks aan doen maar ik heb iets met haarIk vind de nakerds ontzettend leuk, maar als ik een pup zou willen (nou ja 'kunnen nemen' haha) dan
wist ik het wel..... Briooooooooo Rocks![]()
Tis een wijsneusje hè ? Dat vond ik ook toen ik de foto's van bij Raya zag van Diaz en Noche.poetin666 schreef:Ohh wat een heerlijk hondje die Brio!!!
Doe niet anders dan fotos laten zien, ook omdat het ze zo aandoenlijk zijn dat ik hem wel moet roepensirene schreef:Haha, Brio is al net een echte hond. Ik licht net mijn gat om iets te pakken, ligt meneer meteen op mijn plek als ik terugkomIs dat erfelijk ofzo ?
![]()
Heb zo nog wat nieuwe foto's van vandaag. Ben nu aan het uploaden.
Je vriend weet niet wat ie mist. Meestal zijn het de vrouwen trouwens die er één willen en de man die er helemaal gek mee is en harstikke trots op is. Echt waar. Zelfs met de Chineesjes (zelfs omdat het kleine hondjes zijn bedoel ik). Op nakthundeinnot staan leuke nakers vaakyuki schreef:Almost there![]()
Heb voor het eerst ook eens met pups dat ik denk: hebben!
Voordien, en zeker bij mijn "eigen rasje" nooit eerder gehad, integendeel zelfs.......
De kans is groot dat er ooit eentje komt, pup of herplaatser (zag een leuke in duitsland op een nakerds herplsite staan) Vriend is nog niet zo ver ( ja dag daar ga ik niet mee op straat lopenterwijl zijn eigen broer 2 naakte katten heeft)
Het zijn echt stuk voor stuk prachthondjes dit Sonjahele leuke kruisingen soms. Misschien vind je wel een kruising met een Sharpei
PsiesHillieS schreef:Yuki: Gewoon af en toe schattige foto's van kleine nakerpups laten zien... Langzaam opbouwen
Neenee.... Af en toe... Niet opdringen, maar echt opbouwenyuki schreef:Doe niet anders dan fotos laten zien, ook omdat het ze zo aandoenlijk zijn dat ik hem wel moet roepensirene schreef:PsiesHillieS schreef:Yuki: Gewoon af en toe schattige foto's van kleine nakerpups laten zien... Langzaam opbouwen![]()
Een kruising met een pei lijkt me eigenlijk heul erg lelijk! Maar neem aan dat dit ras geen huidklachten kent?
Nee ik zie eerder een tweedekanspei en een nakerd in mijn huis
Dan kun je er gelijk bij zeggen dat die toevallig ook bij een hele stoere vent ligt, dat zijn namelijk niet Sonja's benenHillieS schreef:
![]()
![]()
Kijk Yuki, dit soort foto's, af en toe 1tje
óf ze moeten hoognodig geschoren wordenYvetteJ schreef:Foto's zijn weer superleuk! Ik ga nu weer even je dagboek bekijken![]()
Dan kun je er gelijk bij zeggen dat die toevallig ook bij een hele stoere vent ligt, dat zijn namelijk niet Sonja's benenHillieS schreef:
![]()
![]()
YvetteJ schreef:Foto's zijn weer superleuk! Ik ga nu weer even je dagboek bekijken![]()
![]()
![]()
Dankje!mon65 schreef:óf ze moeten hoognodig geschoren worden
Wat een gave foto's in je puppydagboek, Sonja!
Ja zie je, dat wist ik welsirene schreef:mijn benen scheren gaat inderdaad nog net tussen de bedrijven door.