Oh die is mooi zeg, daar word ik heel hebberig van.lieke schreef:Nou, ik heb wel eens een collie x poedel gezien en die was toch énig! Ik betwijfel alleen of-ie hypo allergeen is.![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gesplits uit profiel forum ledenwannabee Australian Labradoodle
Moderator: moderatorteam
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: gesplits uit profiel forum ledenwannabee Australian Labr
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Jip was een broodfokhondje en haar broertje was zwartbouvierpoedel schreef:Denk dat je gewoon een wooly coat westy had.?Lysette schreef:Floortje was, vermoed ik, een kruising poedel met westie. Haar vacht was echt heeeeerlijk in vergelijking met Jip. Klitte amper en ze verhaarde alleen heel licht tegen de tijd dat ze getrimd moest worden. Maar ik denk dat met allergiën Jips vacht wel beter is.
Die worden vaker in de fok gebruikt om wat vollere vachten te behouden/krijgen , en trouwens ook geshowd.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Framboise
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradoodle
- Aantal honden: 1
Ik vind het inderdaad ook schandalig...daarom heb ik zo lang gezocht naar een onbeschadigde multigen labradoodle. Ik vind dat een dierenarts in feite een medicus is en dus ook zich aan de eed 'ik zal geen schade doen' moet houden. Helaas wordt dit door sommige dierenartsen geïnterpreteerd als 'ik zal mezelf geen schade doen, maar gewoon gaan voor de poen'.bouvierpoedel schreef:Wat klink je lief naief toch.duitse herder schreef:Dat snap ik, alleen het feit dat dierenartsen eraan mee werken vind ik net zo erg als degene die de opdracht geeftJudith-Diesel schreef:Wat dacht jij dan? Dat ze naar het buitenland gingen?duitse herder schreef:Zijn er dan ook dierenartsen die meewerken om een pup met 6-7 weken al te castreren? Dat het in Amerika gebeurd wisten we allang maar dat er in Nederland ook hieraan meegewerkt wordt is eigenlijk helemaal schandalig!
Hier wordt net zo hard alles gecastreerd, "omdat het een doodle is die raszuiver moet blijven"![]()
Man hier word ook heel wat kilo bal weggesneden en heel wat kilo's baarmoeder en eierstokken..
Castreren is hier ook al helemaal ingeburgert hoor.
Gelukkig is mijn dierenarts niet zo: zij was zelfs van plan om me de oren te wassen over het schandelijke feit dat ik een gecastreerde pup had gekocht, toen ik ter controle/kennismaking kwam. Heldin. Er is nog wel wat hoop