Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Willem, wat doe je nu...?!?!?!?! - p.19

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: De fillem van (ome) Willem (de sjezende clown) - p.18

Ongelezen bericht door veertje »

Leuk om te zien, wat een lol! :D Hij rent hetzelfde als Finn, ook die staart zo naar beneden getrokken en dan de sprint inzetten.
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

:Q: :jump1:
heerlijk hoor, doet me denken aan Lizzy in haar jonge jaren! Mijn huidige drietal heeft net zoveel ruimte, maar rennen ho maar :hmmm:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Dankjullie voor de leuke reacties :ok: .

Manuma schreef:Hahaha! Dat hij zich ook even verstopt voor Laissah :LOL:
Wat een heerlijk filmpje :I:
Ja dat vind ik het toefje slagroom op de taart :I: . Dat hij (ook in zijn uppie) zo lekker kan sjezen vind ik al genieten, maar in samenspel met Lais doet hij het nóg leuker :cheer: !
Soms stopt hij ook even om even driftig zijn kuil verder uit te graven (dan zie ik het zand meters ver wegschieten) om vervolgens weer verder te sjezen :Q: .

billy schreef:Haha wat een geweldig filmpje :cheer: :cheer: Zoef zoef en kiekeboe :LOL:
kathy schreef:Geweldig, wat een pret! En dat even stilstaan en gluren, wat leuk om naar te kijken.
Leuk hè :love: ?! Sjezen, tikkertje en verstoppertje ineen :cheer: !

Feather__ schreef:Dit doet Yindi ook altijd, alleen dan om ons uit te dagen. En dan gaat ze weer met die blije bek :I:
Ik denk dat die 2 heel de dag rondjes zouden rennen achter elkaar haha!
Zo heerlijk om te zien hè :love: ?

lucie schreef::Q: :jump1:
heerlijk hoor, doet me denken aan Lizzy in haar jonge jaren! Mijn huidige drietal heeft net zoveel ruimte, maar rennen ho maar :hmmm:
Nouja zeg, stelletje ondankbare :hmmm: :tongue: . Misschien een beetje opjagen of zelf het goede voorbeeld geven :Q: .

Inge O schreef:Heerlijk genieten, voor alledrie :D .
Dankjewel Inge :ok: .

Ingrid48 schreef:Geweldig filmpje :E: zo mooi om te zien hoe Willem aan het genieten is en met Laisha aan het keten is, echt top!!
Ik zit hier met een big smile achter mijn computert :D

Mag ik dit filmpje doorsturen naar zijn opvangers op Kreta?
Ja natuurlijk!

gonnie schreef:Zo jij boft echt met je tuin.

Is wat anders dan een balkon negen hoog.
Ja, dat is wel even heel iets anders. Jij hebt vast een héél ver uitzicht, dat heeft ook wel wat maar doe mij toch maar mijn 'platte' uitzicht.

*Wolf* schreef:Wat een heerlijk kinderlijk enthousiasme, en dat keer op keer, elke dag weer :I:

Ik gok zomaar dat jij geen tv (nodig) hebt
:tongue:
Haha nee, alleen in de winter :F: .

sanne86 schreef::I: :I:
Géwéldig!!! Zamunda, Willem heeft het écht getroffen bij jou/jullie.
Als je dit zo ziet.... ik vind het ontroerend, met het hele topic in mijn achterhoofd.
Hij geniet hier!
Ik kan mij voorstellen, wat je eerder schreef, dat het soms wellicht pijnlijk kan voelen dat hij dichterbij jullie nog niet zichzelf volledig geeft/ wat angstig is. Maar kijk hier dan vooral maar naar :love: want ik zie hier een hele happy hond.
Dankjewel sanne :flower: . Dat doe ik ook hoor, ik vind het echt een onwijs leuke hond en ondanks dat hij zich in bepaalde situaties nog niet vrij voelt thuis kan hij het grootste deel van de tijd echt lekker ontspannen en verder héél vaak de knuffelkont uithangen :love: . Soms kruipt hij ook echt helemaal ín me, dan smelt ik compleet en kan ik niet meer weg en moet ik hem maar blijven kroelen (of gewoon bij hem blijven liggen) :tongue: .
Coraline
Zeer actief

Ongelezen bericht door Coraline »

Leuke film, zeg! En dan ook slimme Laissah die telkens wacht als Willem wegrent. Ze lijkt te weten wanneer ze het beste met hem mee kan rennen.
Zamunda
Zeer actief

Willem, wat doe je nu...?!?!?!?! - p.19

Hahaha, gisteren zo heerlijk gelachen om en genoten van die hond :love: . We waren de hele dag buiten aan het klussen en de honden liepen de hele dag in de omheinde tuinen. Darren, luieren, speuren naar eten, uitbuiken, darren, plonzen... Heerlijke afleiding van de zware klussen als we weer eens het spel tussen Willem en Lais konden aanschouwen :love: .

Op een gegeven moment hoorde ik een vreemde hond blaffen, heel dichtbij. Ik had het idee dat het uit de achtertuin kwam, maar dat kon (hopelijk) niet want die is afgezet, dan moest het wel vanuit de bosjes komen die aan onze achtertuin grenzen. Willem stond al die kant op te kijken en Laissah rende woest blaffend die kant op, dus er was echt iets. En ik maar zoeken waar die vreemde hond dan kon zijn :scratch: , duimend dat die echt niet in onze tuin zou komen want ik had geen zin in een gevecht :roll: . Nou kon ik het ook niet heel goed zien omdat ik bij de schuur stond en de stammen van de grote eiken mijn zicht wat blokkeerden (dus dat is mijn excuus :engel: ), maar op een gegeven moment zegt meneer Zamunda: "Zo, die Willem kan echt hard blaffen hè". Ik: :scratch: :o :80: :oeps: :oohja: :Q: :LOL: :I: .....

Whahahahahaha, ik kon niet zien dat hij het was en herkende zijn blaf (natuurlijk) niet. Dat was echt een heel vreemde gewaarwording! Wat er nu was weet ik niet, hij zal wel 'iets' in die bosjes gehoord hebben (maar een paar dagen eerder liep de buuv daar in de bosjes - ja echt - en toen keek hij alleen maar heel argwanend en nam afstand)... Maar goed, hij kan dus echt wel heel hard en vol blaffen haha. Hij heeft het een keer eerder gedaan (heb ik toen ook geschreven hier), maar dat is alweer maanden terug en tot nu was het bij die ene keer gebleven. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik zijn (verschillende) blaf(fen) herken :tongue: .

Hij had er trouwens zin in gisteren, want een uur nadat hij 'iets' uitgekafferd had was hij weer aan het blaffen :80: . Ditmaal was hij luie Lais aan het uitdagen tot spel met uitdaagblafjes :I: . Het is met geen pen te beschrijven hóe genieten het is om die hond stapje voor stapje te zien loskomen en ontwikkelen, gedrag te zien uitvoeren dat hij mogelijk nog nooit eerder heeft uitgevoerd, steeds meer zichzelf te worden...

Om af te sluiten nog twee foto's van het lekker dier.
Hier meneer smeerkees die eerst uitgebreid geplonst heeft en zich vervolgens had gestort op zijn kuil naar China:
Afbeelding

En het mooie genietende ventje:
Afbeelding

Coraline schreef:Leuke film, zeg! En dan ook slimme Laissah die telkens wacht als Willem wegrent. Ze lijkt te weten wanneer ze het beste met hem mee kan rennen.
Hahaha, ja ze laat hem gewoon eerst zichzelf een beetje uitputten en schat vervolgens haar kansen in. Uitgekookt ding :cool2: .
Laatst gewijzigd door Zamunda op 27 sep 2016 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Aantal honden: 2

Re: Willem, wat doe je nu...?!?!?!?! - p.19

Ongelezen bericht door miriam »

Het blijft me ontroeren om te lezen dat hij steeds weer kleine stapjes vooruit zet. Jullie zijn een super combinatie :I:
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mijke »

Wat een vreselijk lief koppie op die laatste foto :I:
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Gekke Willem komt helemaal los :cheer: :cheer:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat heeft hij het getroffen :D :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Zamunda
Zeer actief

Frolic schreef:Wat heerlijk om te weten dat er nog steeds dingen ten positieve veranderen. Pippi is nu ruim anderhalf jaar hier en ook zij laat nog steeds nieuwe dingen zien, mooi vind ik dat.
Steeds meer vertrouwen krijgen en steeds meer ontspannen.
Ja, gaaf hè. In het begin had ik dat idee nog niet zo, dat er zelfs na jaren nog echte ontwikkelingen/veranderingen zouden kunnen optreden (zonder training) maar inmiddels is me dat wel ruimschoots duidelijk.

Frolic schreef:Enne, hij is echt prachtig :I:
Ja hè. Kijk, ze kunnen natuurlijk niet allemaal zo mooi zijn als Laissah ( :tongue: ), maar ik vind hem echt héél erg mooi (vooral zijn kop en blik, maar dat steltenlijf bekoort me ook hoor) :I: .

miriam schreef:Het blijft me ontroeren om te lezen dat hij steeds weer kleine stapjes vooruit zet. Jullie zijn een super combinatie :I:
Wat leuk :flower: .

mijke schreef:Wat een vreselijk lief koppie op die laatste foto :I:
Het klopt ook helemaal bij zijn karakter: heel zacht en lief.

Ingrid48 schreef:Gekke Willem komt helemaal los :cheer: :cheer:
:E:

Tineke schreef:Wat heeft hij het getroffen :D :D
Nou wij minstens net zo hoor! Het is echt een heerlijke knuffel :I: . Heel anders dan die andere twee: Lais is meer een stoeier dan een knuffel en Mister vindt het heerlijk om geaaid te worden maar met Willem kun je écht knuffelen. Zachtjes of wat steviger en hij kruipt ook graag helemaal in je :love: .
Als we aan de keukentafel zitten komt Willem als het even kan op je schoot liggen (bovenlijf op schoot, achterpootjes op de grond) :love: .
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Wat heerlijk om te lezen :cheer:
Willem is natuurlijk ook een knapperd :I: enne mooie foto's :ok:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief