Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Scooby schreef:En zo lang je het over Scoob of scooby doo hebt, is er niets mis mee, maar Scooby ben ik.
Weet ik
Maar gisteren was ik echt even in verwarring omdat ik dacht dat Scoob al terug was van zijn training. Was jij het gewoon die als laatste in de topic had gemaild :N:
Hoi Marion,
Hmmm..., ik vind het toch wel enigszins een zware belediging dat je mij en dat scoob-je met elkaar verward, hoor.
Scooby schreef:Hmmm..., ik vind het toch wel enigszins een zware belediging dat je mij en dat scoob-je met elkaar verward, hoor.
Ja, dat zou ik ook vinden! Maar ik had de optie "Berichten sinds je laatste bezoek" aangevinkt, en ik zag Scooby staan, en ik dacht dus echt dat Scooby Doo al terug was van zijn training
Scooby schreef:Hmmm..., ik vind het toch wel enigszins een zware belediging dat je mij en dat scoob-je met elkaar verward, hoor.
Ja, dat zou ik ook vinden! Maar ik had de optie "Berichten sinds je laatste bezoek" aangevinkt, en ik zag Scooby staan, en ik dacht dus echt dat Scooby Doo al terug was van zijn training
Sorry, maar het is wel ietwat verwarrend dus
Tip: let op de hoofdletters, of beter gezegd: geen hoofdletters.
Ascha schreef:Ik ben zeker van mening dat je een pup veel bij je moet houden wil je hem fatsoenlijk iets aanleren..
Heb ik ook al wel eerder gezegd niet?
Angel-eyes schreef:Ech wel , ik merk het aan de hele sfeer tussen jullie, de namen zo goed als hetzelfde, en hoe jullie naar elkaar antwoorden....het druipt er gewoon af
Woehahaha; dream on!
Jij smacht naar zijn goddelijke lichaam wat ie net showde!
scooby doo schreef:als ik tegen iemand praat op msn gebruik ik hoofdletter maar waarom moet ik dat hier doen ?
parels voor de zwijnen
Even blijven opletten, hè? We hebben het hier helemaal niet over dat dat zou moeten. Ik leg Marion het verschil in herkenning tussen jouw (niet zo orginele) inlognaam en die van mij uit.
Angel-eyes schreef:Ech wel , ik merk het aan de hele sfeer tussen jullie, de namen zo goed als hetzelfde, en hoe jullie naar elkaar antwoorden....het druipt er gewoon af
Woehahaha; dream on!
scooby doo schreef:als ik tegen iemand praat op msn gebruik ik hoofdletter maar waarom moet ik dat hier doen ?
parels voor de zwijnen
Even blijven opletten, hè? We hebben het hier helemaal niet over dat dat zou moeten. Ik leg Marion het verschil in herkenning tussen jouw (niet zo orginele) inlognaam en die van mij uit.
Ohhhhhhhhhhhhhh ging het daarover
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
parels voor de zwijnen
ach lieverd ik heb al een vriendin
het is niet nodig om jezelf te vernederen tegen andere forumleden
Woehahaha; dream on!
parels voor de zwijnen
ach lieverd ik heb al een vriendin
het is niet nodig om jezelf te vernederen tegen andere forumleden
scooby doo is niet meer vrij
Vind je het erg als ik helemáál niet snap waar deze opmerking over gaat?!?