Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kruising Pulipuppies

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Re: Kruising Pulipuppies

Ongelezen bericht door Cash »

Afbeelding

In de fotohoek meer foto's van het monster. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Mooie foto, Estelle :ok: Wat een lief koppie toch! En wat lijken ze op elkaar :I:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Vandaag lekker een mooie wandeling in het bos gemaakt. Langs wilde paardjes, die toch wel schrokken van de enthousiaste huppeltjes van Charlie, waarna hij weer schrok van de wegrennende paardjes :mrgreen: Verder doet hij het super goed. Hij leert zich al echt als een geciviliceerde Hollandse huishond gedragen :wink: Heel mooi om te zien: als ik klaarsta met zijn etensbak en "zit" zeg, gaat hij snel zitten en blijft braaf wachten tot ik "toe maar" zeg. Zo'n braaf hondje :love:
Vandaag had Boyke weer helemaal zin om met Charlie te spelen, dus dat was dollen in de tuin en het bos tot ze neervielen :cheer:

Afbeelding
Samen dollen in de kamer.

Afbeelding
Uitrusten na het stoeien.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Leuk Anne en Estelle :ok:
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Naima »

Wat leuk! Wat fijn ook dat ze lekker loskomen nu :D Ik vind Charlie trouwens echt veranderd of ligt dat aan mij? Heel ander koppie/uitdrukking opeens. Ze zijn wel echt om op te vreten allebei hoor :I:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
Flevo Bordertje
Zeer actief

Hij verandert inderdaad wel op het moment, dat heb je goed gezien :wink: Hij lijkt bedachtzamer, misschien de naderende pubertijd? Lief is hij gelukkig nog steeds en een echte knuffelkont :love: Zijn vacht verandert ook. Hij lijkt wel krulliger te zijn dan Charles. Ik kan hem elke dag kammen, maar hij ziet er altijd een beetje plukkerig uit, vind ik wel mooi hoor, niet zo gladjes :mrgreen: Scheelt ook dat hij gek is op rollen in het mos en zand :mann: Het is een echte viesjanus :tongue:
Naima
Zeer actief

Hij wordt alleen maar mooier hoor, als je het mij vraagt :ok:

@Nanna: gaat Charlie ook niet vilten? Omdat zijn vacht krulleriger is?
Flevo Bordertje
Zeer actief

Nanna schreef:
Expecting schreef: @Nanna: gaat Charlie ook niet vilten? Omdat zijn vacht krulleriger is?
Nope, die gaat niet vilten ;-)
Neuh, lijkt mij ook niet, hij is zo zacht! Het is meer poedelig, maar dan minder gekruld, nou ja zoiets dan :mann:
Er zit wel iets spannends in de lucht mensen, er komen waarschijnlijk wannabee baasjes kijken voor Charlie, sssssssst :W:
Het zou zo fijn voor die doerak zijn om een echt eigen gezin te krijgen :cheer:
Naima
Zeer actief

Flevo Bordertje schreef:
Nanna schreef:
Expecting schreef: @Nanna: gaat Charlie ook niet vilten? Omdat zijn vacht krulleriger is?
Nope, die gaat niet vilten ;-)
Neuh, lijkt mij ook niet, hij is zo zacht! Het is meer poedelig, maar dan minder gekruld, nou ja zoiets dan :mann:
Er zit wel iets spannends in de lucht mensen, er komen waarschijnlijk wannabee baasjes kijken voor Charlie, sssssssst :W:
Het zou zo fijn voor die doerak zijn om een echt eigen gezin te krijgen :cheer:

Oh ik ben jaloers! Wat ontzettend spannend zeg :cheer: :cheer: Ik denk niet dat ze hem kunnen weerstaan hoor :I:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Ik denk dat er maar heel weinig mensen hem zullen kunnen weerstaan :lol1: Vanavond krijgen we visite en het weekend ws nog iemand, spannend :cheer: Ik wil gewoon het aller-allerbeste baasje voor Charlie, dus duimen maar :ok:
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Met Kirby gaat het nog steeds prima, het is een erg slimme dame. Je kunt nu heel goed merken dat het een herder is, als ze losloopt rent ze regelmatig rondjes om de hele roedel heen, met af en toe een blaf om te laten weten dat we wel bij elkaar moeten blijven :pffff: Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed ze luistert, je zou toch zeggen dat ze niks geleerd heeft maar toch is ze erg braaf :I: Ze is ook ontzettend knuffelig en ligt elke avond bovenop mij een dutje te doen.
Morgen mag ze mee op visite en ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaat doen! Ik moet ook echt weer even wat foto's maken, dat schiet er steeds bij in :oeps:
Er zou zondag een mevrouw komen kijken maar dat gaat niet door. Hopelijk dient de juiste baas zich binnenkort aan.
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:Met Kirby gaat het nog steeds prima, het is een erg slimme dame. Je kunt nu heel goed merken dat het een herder is, als ze losloopt rent ze regelmatig rondjes om de hele roedel heen, met af en toe een blaf om te laten weten dat we wel bij elkaar moeten blijven :pffff: Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over hoe goed ze luistert, je zou toch zeggen dat ze niks geleerd heeft maar toch is ze erg braaf :I: Ze is ook ontzettend knuffelig en ligt elke avond bovenop mij een dutje te doen.
Morgen mag ze mee op visite en ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaat doen! Ik moet ook echt weer even wat foto's maken, dat schiet er steeds bij in :oeps:
Er zou zondag een mevrouw komen kijken maar dat gaat niet door. Hopelijk dient de juiste baas zich binnenkort aan.
Jammer zeg dat de visite zondag niet door gaat voor Kirby :( Ik hoop ook voor haar dat haar ideale baasje snel om de hoek komt kijken :ok: Fijn dat ze zo braaf is, echt super voor een hondje dat al zoveel mee heeft gemaakt!
Charlie heeft vanavond visite gehad en het waren leuke mensen. De klik met Charlie was er zeker wel. Ik ben blij dat het niet aan mij is om te beslissen of mensen wel of niet in aanmerking komen. Misschien komt er zondag nog iemand kijken, maar dat is nog niet zeker. Het is wel een beetje dubbel hoor... na een paar weken intensief met hem optrekken, ga je toch aan zo'n hondje hechten :love: Maar het belangrijkste is dat hij zijn plekje vindt bij de juiste bazen, zodat hij een heel lang en gelukkig hondenleven kan leiden :cheer:
tineke

Spannend hoor ,jammer dat de mensen bij Kirby zijn afgehaakt maar ook dat komt vast goed.
Juultje heeft nu ook twee belangstellende die beide erg goed klinken ,en beide hier in de buurt en dat vind ik best leuk want ik ben stiekum smoorverliefd op haar .
Het is zo'n grappig, slim, ondeugend hondje dat zou prima bij mij passen uiteraard :pffff: :mrgreen:
tineke

Inge O schreef:
tineke schreef: Het is zo'n grappig, slim, ondeugend hondje dat zou prima bij mij passen uiteraard :pffff: :mrgreen:
zoals in 'tegengestelden trekken elkaar aan' :smile: ?
Ik dacht meer in termen als de hond gaat op zijn baas lijken :pffff: :engel: :wink:
Flevo Bordertje
Zeer actief

tineke schreef:
Inge O schreef:
tineke schreef: Het is zo'n grappig, slim, ondeugend hondje dat zou prima bij mij passen uiteraard :pffff: :mrgreen:
zoals in 'tegengestelden trekken elkaar aan' :smile: ?
Ik dacht meer in termen als de hond gaat op zijn baas lijken :pffff: :engel: :wink:
Ik vind 'r ook nogal een eigenzinnig trekje om het bekkie hebben :mrgreen:
Flevo Bordertje
Zeer actief

Nieuwe fotootjes van Charlie :lol1:

Afbeelding
In het bos met de baas.

Afbeelding
En nu ben ik een hele moeie pup.

Afbeelding
Liefie :I:
tineke

Flevo Bordertje schreef:Ik vind 'r ook nogal een eigenzinnig trekje om het bekkie hebben :mrgreen:
Nou zeker hier vind je haar in volle glorie :mrgreen:

http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 13448.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tineke

Flevo Bordertje schreef:Nieuwe fotootjes van Charlie :lol1:

Afbeelding
In het bos met de baas.

Afbeelding
En nu ben ik een hele moeie pup.

Afbeelding
Liefie :I:

Lief :I:
Flevo Bordertje
Zeer actief

tineke schreef:
Flevo Bordertje schreef:Ik vind 'r ook nogal een eigenzinnig trekje om het bekkie hebben :mrgreen:
Nou zeker hier vind je haar in volle glorie :mrgreen:
http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 13448.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wauw, dat vind ik nou zo'n ongelooflijk leuk hondje :cheer: Wel een lekker pittige tante, maar een uitstraling van hier tot gunter en ook nog heel erg mooi :mann: Jaag die kijkers maar weg, ik kom haar wel halen :idea: :mrgreen:
Supernova
Zeer actief

Nou het kan soms gek lopen, gisteren was ik dus bij de verjaardag van mijn oma en daar woont een meisje die ik al heel lang ken.
We gingen samen even wandelen met de honden en ze was meteen verliefd op Kirby. Even met haar naar huis geweest en daar vielen vaders en moeders ook voor de charmes van Kirby :mrgreen: Ze gaat rond 4 uur daarheen voor een proefnachtje om te kijken of de zoon des huizes een allergische reactie krijgt. Als dat niet gebeurd dan heeft ze definitief leuke baasjes gevonden! Ik juich dus al voorzichtig :cheer:

Hoe ging het trouwens vandaag met het bezoek voor Charlie? Uit 2 bazen kiezen zou wel luxe zijn :ok:
Juultje is echt een ontzettend schattig ding, maar ze heeft wel boevenkop :8):
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:Nou het kan soms gek lopen, gisteren was ik dus bij de verjaardag van mijn oma en daar woont een meisje die ik al heel lang ken.
We gingen samen even wandelen met de honden en ze was meteen verliefd op Kirby. Even met haar naar huis geweest en daar vielen vaders en moeders ook voor de charmes van Kirby :mrgreen: Ze gaat rond 4 uur daarheen voor een proefnachtje om te kijken of de zoon des huizes een allergische reactie krijgt. Als dat niet gebeurd dan heeft ze definitief leuke baasjes gevonden! Ik juich dus al voorzichtig :cheer:

Hoe ging het trouwens vandaag met het bezoek voor Charlie? Uit 2 bazen kiezen zou wel luxe zijn :ok:
Juultje is echt een ontzettend schattig ding, maar ze heeft wel boevenkop :8):
Wat geweldig voor Kirby zou dat zijn :cheer: Spannend van die allergische reactie zeg, afwachten dus nog even.
Het bezoek van vrijdag voor Charlie is goed verlopen, Het was een leuk gezin met ervaring en tuin :mrgreen: en de klik was er zeker. Tineke en Alma hebben nu contact met dit gezin en dan wordt de knoop door gehakt :ok:
tineke

Als alles loopt zoals we hopen en verwachten zoeken alle hondjes volgend weekdend paaseieren bij hun nieuwe baasjes :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Dat ging allemaal rap :80: maar super voor de hondjes :ok: inderdaad een happy end :cheer:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

wat mooi :cheer: :cheer:
Is best snel gegaan nog :ok:
xAmberx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Swiffertje en HH Langhaar

Ongelezen bericht door xAmberx »

Wat fijn! :cheer:
Supernova
Zeer actief

Helaas, Kirby heeft nog geen baasje gevonden :( De zoon van het gezin reageerde niet op Kirby maar de mevrouw wel :ugh: Totaal niet verwacht maar Kirby kan daar dus niet heen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Wat jammer Denise :(
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Flevo Bordertje
Zeer actief

Ach, Denise, wat jammer nou :( :roos: Ik hoop echt dat er snel een leuk gezin komt voor Kirby, het is zo'n leukerd :ok:
Supernova
Zeer actief

Ja ik vind het ook echt heel erg jammer :( Het gezin zelf baalde ook als een stekker, ze vonden Kirby het ideale hondje en waren al heel gek met haar.
Ze is ook gewoon ontzettend leuk. Hopelijk dient zich snel weer een fantastisch baasje aan.
Flevo Bordertje
Zeer actief

Denise. schreef:Ja ik vind het ook echt heel erg jammer :( Het gezin zelf baalde ook als een stekker, ze vonden Kirby het ideale hondje en waren al heel gek met haar.
Ze is ook gewoon ontzettend leuk. Hopelijk dient zich snel weer een fantastisch baasje aan.
Vast wel, met zulke leuke hondjes kan het haast niet missen of die hebben binnen een paar weken een nieuwe baas :cheer: Moed houden hoor :ok:
Ik ben net met Charlie naar het bos geweest. Zonder Boyke en andere honden, want Boyke is om de week bij zijn andere co-ouder :tongue: . Ik heb hem de hele tijd los gehad en hij bleef zo keurig in mijn buurt. Dacht eerst dat hij dat voornamelijk deed omdat Boyke er bij was. Als hij vooruit loopt, blijft hij na een meter of 10 staan en kijkt om naar me en ik maar koeren en belonen :mrgreen: Wat een braaf hondje toch :I: Als er aangelijnde honden naderden, riep ik hem bij me en lijnde hem even aan. Ook dat doet hij nu heel goed. Ik vind het knap voor zo'n jonge hond die toch een lementair stuk opvoeding heeft gemist in het begin :lol1:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”