Ja hee, met een Spaans toetsenbord, dan kan ik het ookWil de hond schreef:¿jelle schreef:[rotate=180]?[/rotate]Que?linlin schreef: skype

Moderator: moderatorteam
Ja hee, met een Spaans toetsenbord, dan kan ik het ookWil de hond schreef:¿jelle schreef:[rotate=180]?[/rotate]Que?linlin schreef: skype
Ik kom een heel end..alleen die heupbroeken..linlin schreef:aan het hebben van een boerboel zitten heel wat moeizame kanten, waar je niet zo snel achterkomt. hetzelfde gaat op voor skype. eveneens voor heupbroeken, nu we toch bezig zijn.
Soms is het helemaal niet zo erg om op bepaalde punten wat achter te lopen, geloof ikEline* schreef:Achter een heleboel mensen met een Boerboel en een belprog. op de pc dat Skype heet!jelle schreef:Eline* schreef:Je loopt achter als er geen belletje gaat rinkelen!jelle schreef: [rotate=180]?[/rotate]Que?.... ik hoor niks! ....
Waarachter, trouwens?
Nou, ik vind ze best moeizaam, en ik ben er dan ook vanaf gestapt. Misschien dat het prettig zit als je een dikke kont hebt, maar ik blijf de neiging hebben om ze op te hijsen. En je kan ook geen ouwe onderbroeken meer aan, want die zie je als je bukt, dus je moet meteen aan de trendy bijpassende slips. Moeizaam.Eline* schreef:Ik kom een heel end..alleen die heupbroeken..linlin schreef:aan het hebben van een boerboel zitten heel wat moeizame kanten, waar je niet zo snel achterkomt. hetzelfde gaat op voor skype. eveneens voor heupbroeken, nu we toch bezig zijn.
Welles!Martijn schreef:Grmpffff...ik zeg niets! Helemaal NIETS!Hanneke2 schreef:Nou, ik vind ze best moeizaam, en ik ben er dan ook vanaf gestapt. Misschien dat het prettig zit als je een dikke kont hebt, maar ik blijf de neiging hebben om ze op te hijsen. En je kan ook geen ouwe onderbroeken meer aan, want die zie je als je bukt, dus je moet meteen aan de trendy bijpassende slips. Moeizaam.Eline* schreef:Ik kom een heel end..alleen die heupbroeken..linlin schreef:aan het hebben van een boerboel zitten heel wat moeizame kanten, waar je niet zo snel achterkomt. hetzelfde gaat op voor skype. eveneens voor heupbroeken, nu we toch bezig zijn.
Ja, je moet wel heel sterk in je schoenen staan als je omwille van principes effe een paar duizend euro aan je neus voorbij laat gaan. En ach, dan zullen die pups niet optimaal zijn, de kopers gaan er toch niet mee fokken, en elke fokker heeft wel eens een minder nestje, dat valt best te beargumenteren, gewoon een keertje met deze teef zodat de helft van de nieuwe badkamer betaald is, moet kunnen.Martijn schreef:Als iemand twee nesten boerboelpups per jaar fokt dan geeft dat een dusdanige plus dat je wel heel heilig moet zijn als je het zoveelste nestje niet toch door laat gaan hoewel de teef in kwestie eigenlijk een twijfelgeval is. Geld en principes staan elkaar altijd in de weg. Ook bij hondenfokkers.
Jij hebt net een paar nieuwe heupbroeken gekocht met bijpassende slips?Martijn schreef:Grmpffff...ik zeg niets! Helemaal NIETS!Hanneke2 schreef:Nou, ik vind ze best moeizaam, en ik ben er dan ook vanaf gestapt. Misschien dat het prettig zit als je een dikke kont hebt, maar ik blijf de neiging hebben om ze op te hijsen. En je kan ook geen ouwe onderbroeken meer aan, want die zie je als je bukt, dus je moet meteen aan de trendy bijpassende slips. Moeizaam.Eline* schreef:Ik kom een heel end..alleen die heupbroeken..linlin schreef:aan het hebben van een boerboel zitten heel wat moeizame kanten, waar je niet zo snel achterkomt. hetzelfde gaat op voor skype. eveneens voor heupbroeken, nu we toch bezig zijn.
Exact!Hanneke2 schreef:Ja, je moet wel heel sterk in je schoenen staan als je omwille van principes effe een paar duizend euro aan je neus voorbij laat gaan. En ach, dan zullen die pups niet optimaal zijn, de kopers gaan er toch niet mee fokken, en elke fokker heeft wel eens een minder nestje, dat valt best te beargumenteren, gewoon een keertje met deze teef zodat de helft van de nieuwe badkamer betaald is, moet kunnen.Martijn schreef:Als iemand twee nesten boerboelpups per jaar fokt dan geeft dat een dusdanige plus dat je wel heel heilig moet zijn als je het zoveelste nestje niet toch door laat gaan hoewel de teef in kwestie eigenlijk een twijfelgeval is. Geld en principes staan elkaar altijd in de weg. Ook bij hondenfokkers.
Nee Wil, je mist het punt. Het zijn geen onmensen die teven in donkere schuren hebben liggen die zo denken, het zijn gewoon mensen die met de beste bedoelingen begonnen zijn met fokken. Het is gewoon ontzettend moeilijk om die verleiding te weerstaan. Daarom ben ik ook van mening dat buitenlandse hondjes gecastreerd en wel afgeleverd zouden moeten worden bij hun nieuwe eigenaars. Als Jack niet gecastreerd was zou ik misschien ook wel overwogen hebben om er een mooie ongecastreerde teef bij te halen. Een gezonde podencoteef gooit er moeiteloos tien pups uit, a 1000 euro per stuk... nou, dan hoef ik me niet meer druk te maken of mijn salaris wel voldoende is als mijn WAO-uitkering minder zou worden.Wil de hond schreef:En al gaan ze er wel mee fokken, dat zal jou als rasechte broodfokker toch niet uit je slaap houden?En ach, dan zullen die pups niet optimaal zijn, de kopers gaan er toch niet mee fokken,
Jee Wil ik wist niet dat je een trien was.sotho schreef:wat een ongelovelijke trien ben jijWil de hond schreef:Dus jullie hebben de Boerboel uitgekozen om je boterham lekker dik van te kunnen beleggen.sotho schreef:16Wil de hond schreef: Ooohhh got,
Daar hebben we onze fokker van lieve Boerboels.![]()
Hoeveel pups hebben jullie al verkocht de afgelopen jaren?
Ik mag toch hopen dat jullie voorbeeld niet door al te veel van jullie klanten gevolgd gaat worden.![]()
![]()
![]()
denk je nou werkelijk dat je daar mee een flinke boterham mee kan beleggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het goed doet moet er geld bij
Ik heb zo gekeken naar al jou berichten VERSCHRIKKELIJK,dat er nog mensen zijn die jouw serieus nemen
Nou je bent een arme stakker hoor, als ik meer tijd had zou ik je beklagen, ik zou als ik jou was meteen stoppen met dat gefok, een hoop werk, je werk heb je opgezegt, en je moet dadelijk je handje op gaan houden bij de soos, omdat je niet meer te vreten hebt door dat boerboel gefok. :N:sotho schreef:NOU INDERDAADchrico schreef:Nu ga ik me even niet geliefd maken![]()
Ik heb net de website bekeken en 1 nest in 4-2004 en een nest nu is toch geen drama. Zit ruim een jaar tussen. Dat de prijs van de honden zo hoog ligt vind ik niet verbazend als ik hoor wat verschillende rassen kosten.
Het toeleg verhaal is soms wat overtrokken maar ga eens uitrekenen de uren die er in zitten om de pups groot te brengen, gewoon buiten de normale kosten aan voer DA enz enz.
DOE HET MET VEEL LIEFDE MAAR HEB FF REKENSOM GEMAAKT
KAN ZE FF KIJKEN WAT IK OVERHOU
Ik vind dat ook moeilijk. Er zijn nu, op dit moment, zeker mensen die een boerboel hebben en zich er helemaal geen raad meer mee weten.Wil de hond schreef:En wat vreselijk, een doorsnee-gezinnetje in een doorsnee-woning in een doorsnee-wijk in Almere, zich opwerpend als fokker van een ras als dit, rondbazuinend dat het gewoon lieve honden zijn. Echt een ramp in wording zo, de toekomst van het ras.
Heeee ik heb een Golden en loop wel zo lekker rustig over straat, met mijn heel lief uitziende Golden. Dus jij wil zeggen dat Goldenbaasjes Kakkers zijn, kijk maar uit want er zitten hier dan heel veel kakkers hoor.monica schreef:hahaha wil je niet weten .. en ik ook niet Carmen...Carmen schreef:Is daar iets mis mee dan? Moet ik mij aangesproken voelen met mijn staffje en kruising dog? Vorige hond een ambull....ben ik een bepaald mens, en ik ben benieuwd wat de niet minder nette bewoordingen zijn voor mensen zoals ik.linlin schreef:eehh... ja, in vergelijking wel.monica schreef:wooowwwww wat ben jij slim zeg...
het valt mij iedere keer weer op dat bepaalde mensen (ik laat mij netjes uit) zich tot bepaalde honden aangetrokken voelen, uitzonderingen daargelaten. staffords. ambulls. cane corso's. rottweilers in mindere mate. en nu dan boerboels.
waarom is dat zo?
CarmenIedereen denkt dat we associaal volk zijn , omdat we zulke honden hebben ...!!!
ze moesten eens beter weten !!
Kan ik ook zeggen ... de meeste mensen die mij gaan staan uitschelden dan zijn het van die kakmensen die een golden retriever hebben ofzoiets
is dat te vergelijken met het geen wat hier gezegt is? dacht dat er ver het caraktet en de eigenshappen van het ras niks gezegt is .michel schreef:Zo....De AB's zijn geweest (misbaksels, bwlehhhh!!!!),!
tis inderdaad erg over trokken, maar tis geen hond voor beginers zeker niet je moet met dit ras donders goed weten waar je aan begint en waar je me bezig bent.de Boerboels (totaaaaal ongeschikt voor Nederland, veel te bloeddorstig namelijk!),
welk ras is nu aan de beurt? TIP!!! Ik heb al een aantal Presa's gezien..... Oh oh, ook een paar Cane Corso's...Verdorie! Weer een paar van die gevaarlijke honden,
straks raken OOK zij in de mode... Moet je voorstellen, schieten straks als paddestoelen uit de grond en komen die baasjes straks ook al op dit forum!
je moet maar zo denken in een schrifftelijke discussie worden schrijf fouten eerder opgemerkt dan denk fouten.Ik probeer nu geen spel of typ fouten te maken hoor, daar word je nu ook op aangesproken...
dit lijkt een beetje op je gram halenuit een ander topic je persoonlijk zeer, maar als nieuwe leden gewoon reageren en mee praten en zich niet zoals in dat beruchte topic groter voor doen dan dat ze zijn is er geen enkel probleem, het probleem creer je zelf door te denken dat je meer weet dan dat je daadwerkelijk doet ook geen probleem maar je moet je ongelijk dan ook durven toe geven.Nieuwe forumleden moeten maar niet te hoog van de toren blazen omdat ze net komen kijken, de mensen zijn weer naief, dom, op geld belust, gaan als er een antwoord gegeven wordt die niet naar tevredenheid is maar weer eens niet in op het inhoudelijke gedeelte, kunnen niet rekenen of zijn te dom om normaal op te reageren....
je bent dat aan gaat echt de geslagen hond he en je heb wel verschrikkelijk zelf medelijde, maar goed elk ras heeft wel wat ja zeker de 1 word gefokt tot quasimoto en de ander i gewoon een leuk klein dapper teriertje die je goed moet leren luisteren, als die de fout in gaat is het hek alleen niet van de dam, vergeleken met een boerboel.Oh ja, de volgende rassen waar collectief op gezeken en gescheten kan worden. Ik had de Presa en de CC al genoemd he?
Wat dachten jullie van de Jack Russels? Zijn nog steeds in de mode hoor!
Levensgevaarlijk die beesten! Als ze geen honden aanvallen dan keffen ze je trommelvliezen wel verrot! Oh nee shit, die kan je gewoon op de schoen nemen dus dat maakt dus verders niet uit.
Euhhh, wat hebben we nog meer? De Labs! Oh nee, die zien er lief uit en zijn toch voor de kakkers, ik heb een AB dus ben een aso, heb trouwens ook nog een tattoo....kan ik het al helemaal schudden met mijn misbaksel van een "mode" AB....
Even verder kijken, de Staffords! Nee laat maar, liggen al genoeg onder vuur...
Nou sorry hoor? Hoezo geen BBQ of logeerpartijtjes???? Waar haal je dat fabeltje vandaan? Ooit gehoord van een kennel?MARC_S schreef:Ik vind dat ook moeilijk. Er zijn nu, op dit moment, zeker mensen die een boerboel hebben en zich er helemaal geen raad meer mee weten.Wil de hond schreef:En wat vreselijk, een doorsnee-gezinnetje in een doorsnee-woning in een doorsnee-wijk in Almere, zich opwerpend als fokker van een ras als dit, rondbazuinend dat het gewoon lieve honden zijn. Echt een ramp in wording zo, de toekomst van het ras.
Het valt toch tegen dat er niemand meer kan komen slapen of BBQ-en in de tuin. Op vakantie gaan was ook best leuk geweest.
Maar wat te doen met de hond?
Die keuze kan je goed en bewust maken, daar heb ik geen enkel probleem mee. Echter iedereen weet dat de meeste honden nou niet echt bewust aangeschaft worden, aangezien 70% van de honden minimaal 2 eigenaars heeft gehad.![]()
Dat kan je niet maken met honden die gefokt zijn om levenslang trouw voor hun familie te staan en te vechten.
Tja, als je je hond wegspert kan het inderdaad. Maargoed, dat moet je maar willen. Als mijn zus een weekje langskomt om hier zomerfeesten te vieren met haar vriend wordt het wat mij betreft wat lang in de kennel.Janou schreef: Nou sorry hoor? Hoezo geen BBQ of logeerpartijtjes???? Waar haal je dat fabeltje vandaan? Ooit gehoord van een kennel?![]()
Als je om je heen kijkt kan je dat ook wel zien. Ik heb geen bron van alles wat ik weet omdat ik niet overal een bronvermelding van in een archief heb zitten.En hoe kom je aan die interessante percentages en aantal eigenaren ???
Moet je mij die bron waar je dat vandaan hebt ook eens doorgeven. Klinkt behoorlijk interessant![]()
![]()
Nou wij hebben geen kinderen! Gaan gewoon op vakantie en als familie of vrienden een weekje willen blijven, en dan hoeft hij niet de hele week het kennel inMARC_S schreef:Tja, als je je hond wegspert kan het inderdaad. Maargoed, dat moet je maar willen. Als mijn zus een weekje langskomt om hier zomerfeesten te vieren met haar vriend wordt het wat mij betreft wat lang in de kennel.Janou schreef: Nou sorry hoor? Hoezo geen BBQ of logeerpartijtjes???? Waar haal je dat fabeltje vandaan? Ooit gehoord van een kennel?![]()
Je weet precies wat ik bedoel maar klept er omheen.
Hoe wil je op vakantie gaan dan? Heb je kinderen? Lijkt me leuk voor ze dat ze de komende 12 jaar nergens meer heen kunnen. Twee weekjes Spanje en dan moet de buurman zeker eten onder de kennel doorschuiven of hoe zie je dat voor je?![]()
Als je om je heen kijkt kan je dat ook wel zien. Ik heb geen bron van alles wat ik weet omdat ik niet overal een bronvermelding van in een archief heb zitten.En hoe kom je aan die interessante percentages en aantal eigenaren ???
Moet je mij die bron waar je dat vandaan hebt ook eens doorgeven. Klinkt behoorlijk interessant![]()
![]()
Ik meen dat het in Dier stond, het blad van de dierenbescherming. Welk percentage honden denk jij dan dat nu bij de 2e of 3e eigenaar zit, puur en alleen op dit forum al.
Weet je wat, kijk maar gewoon op marktplaats, daar staan ze allemaal elke dag en elke week weer. Ook boerboels, honden die je helemaal niet kan herplaatsen omdat dat totaal onrechtvaardig is naar het wezen van zo'n ras.
Redenen te over, varierend van tijd gebrek tot kan niet met de andere 2 reuen die we al hadden
Je wil ook nooit kinderen? Hoe oud is je hond nu? Wat doe je dan als je op vakantie gaat? Beetje makkelijk om te blaten zonder er op in te gaan vind ik.Janou schreef:Nou wij hebben geen kinderen! Gaan gewoon op vakantie en als familie of vrienden een weekje willen blijven, en dan hoeft hij niet de hele week het kennel in, maar is hij gewoon de hele tijd los!!!!!! Kwestie van lezen, alleen tijdens het eten gaat ie het kennel in.
Als je denkt dat ik het daar over heb dan zit je er erg ver naast en lees je helemaal niet wat ik zeg. En dat lage niveau haal je er ook maar bij om niet inhoudelijk op zaken in te hoeven gaan zeg! Mijn niveau van antwoorden ligt in de tussenstand in ieder geval hoger dan dat van jou. Wat een makkelijke manier om je er vanaf te makenJij meent gewoon dat je overal verstand van hebt.......
Dat jouw hond aangerand is door een boerboel wil niet zeggen dat je weet wat de boerboel voor een hond is!
Maar goed nu ga ik me verlagen tot hetzelfde niveau als jij, en daar sta ik boven.
De groeten
Wat een kruisverhoor..........MARC_S schreef:Je wil ook nooit kinderen? Hoe oud is je hond nu? Wat doe je dan als je op vakantie gaat? Beetje makkelijk om te blaten zonder er op in te gaan vind ik.Janou schreef:Nou wij hebben geen kinderen! Gaan gewoon op vakantie en als familie of vrienden een weekje willen blijven, en dan hoeft hij niet de hele week het kennel in, maar is hij gewoon de hele tijd los!!!!!! Kwestie van lezen, alleen tijdens het eten gaat ie het kennel in.
![]()
Als je denkt dat ik het daar over heb dan zit je er erg ver naast en lees je helemaal niet wat ik zeg. En dat lage niveau haal je er ook maar bij om niet inhoudelijk op zaken in te hoeven gaan zeg! Mijn niveau van antwoorden ligt in de tussenstand in ieder geval hoger dan dat van jou. Wat een makkelijke manier om je er vanaf te makenJij meent gewoon dat je overal verstand van hebt.......
Dat jouw hond aangerand is door een boerboel wil niet zeggen dat je weet wat de boerboel voor een hond is!
Maar goed nu ga ik me verlagen tot hetzelfde niveau als jij, en daar sta ik boven.
De groeten
michel schreef:Zo....De AB's zijn geweest (misbaksels, bwlehhhh!!!!), de Boerboels (totaaaaal ongeschikt voor Nederland, veel te bloeddorstig namelijk!), welk ras is nu aan de beurt? TIP!!! Ik heb al een aantal Presa's gezien..... Oh oh, ook een paar Cane Corso's...Verdorie! Weer een paar van die gevaarlijke honden, straks raken OOK zij in de mode... Moet je voorstellen, schieten straks als paddestoelen uit de grond en komen die baasjes straks ook al op dit forum! Ik probeer nu geen spel of typ fouten te maken hoor, daar word je nu ook op aangesproken...
Nieuwe forumleden moeten maar niet te hoog van de toren blazen omdat ze net komen kijken, de mensen zijn weer naief, dom, op geld belust, gaan als er een antwoord gegeven wordt die niet naar tevredenheid is maar weer eens niet in op het inhoudelijke gedeelte, kunnen niet rekenen of zijn te dom om normaal op te reageren....
Oh ja, de volgende rassen waar collectief op gezeken en gescheten kan worden. Ik had de Presa en de CC al genoemd he?
Levensgevaarlijk die beesten! Als ze geen honden aanvallen dan keffen ze je trommelvliezen wel verrot! Oh nee shit, die kan je gewoon op de schoen nemen dus dat maakt dus verders niet uit.
Euhhh, wat hebben we nog meer? De Labs! Oh nee, die zien er lief uit en zijn toch voor de kakkers, ik heb een AB dus ben een aso, heb trouwens ook nog een tattoo....kan ik het al helemaal schudden met mijn misbaksel van een "mode" AB....
Vinkjes onderschrift, wat is die op dit forum van toepassing!
hahahaha doosvinkje schreef:michel schreef:Zo....De AB's zijn geweest (misbaksels, bwlehhhh!!!!), de Boerboels (totaaaaal ongeschikt voor Nederland, veel te bloeddorstig namelijk!), welk ras is nu aan de beurt? TIP!!! Ik heb al een aantal Presa's gezien..... Oh oh, ook een paar Cane Corso's...Verdorie! Weer een paar van die gevaarlijke honden, straks raken OOK zij in de mode... Moet je voorstellen, schieten straks als paddestoelen uit de grond en komen die baasjes straks ook al op dit forum! Ik probeer nu geen spel of typ fouten te maken hoor, daar word je nu ook op aangesproken...
Nieuwe forumleden moeten maar niet te hoog van de toren blazen omdat ze net komen kijken, de mensen zijn weer naief, dom, op geld belust, gaan als er een antwoord gegeven wordt die niet naar tevredenheid is maar weer eens niet in op het inhoudelijke gedeelte, kunnen niet rekenen of zijn te dom om normaal op te reageren....
Oh ja, de volgende rassen waar collectief op gezeken en gescheten kan worden. Ik had de Presa en de CC al genoemd he?
Vinkjes onderschrift, wat is die op dit forum van toepassing!
Dat ik veel meer op heb met dieren en dan speciaal honden, dan met mensen. Dat bedoel ik ermee.