Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Katrien schreef:Wie wil dit logo voor mij uitsnijden, zodat hij alleen nog maar rond is, zonder het wit erachter?
hey scherm jij? mijn jongste telg ook, heeft net afgelopen dinsdag dr page diploma gehaald
Ik niet hoor, mijn zoons zitten sinds kort op schermen. Toen zag ik dat hun website (hoe zal ik het zeggen....) niet echt gebruiksvriendelijk was, dus ik ben een nieuwe in elkaar aan het knutselen. Vonden ze een goed plan.
@Djazz: ik heb Djazz even 'geleend' om een paar heel verschillende dingen uit te proberen. Je hoeft er niks van te vinden, hoor, ik heb gewoon weer even leuk gefotoshopt.
Hoi,
Ik ben helemaal nieuw hier, maar vind de onderschriften erg mooi.. Is er iemand die er 1 voor ons, van Mila wil maken??? ( Of me kan vertellen hoe ik er zelf 1 kan maken??)
Alvast bedankt...
Super!!!! Bedankt voor de moeite.. Ik denk dat ik het op de eerste hou.. Mochten jullie je vervelen, vind het wel leuk om nog een reserve te hebben :N:
HELLEN schreef:Super!!!! Bedankt voor de moeite.. Ik denk dat ik het op de eerste hou.. Mochten jullie je vervelen, vind het wel leuk om nog een reserve te hebben :N:
Ik zet mijn eerste, tweede, derde, vierde (en laatste) variant hieronder op een rijtje. Andere forummers hebben ook mooie OS-jes gemaakt, dus nu wel ff kiezen en plaatsen, he! Keuze genoeg, denk ik.
Jeeee wat een schitterende creaties allemaal ...... Geweldig !!! ik heb echt genoten
Ik ben ook al eventjes bezig met de crea bea uit te hangen ik dacht misschien vinden jullie het leuk om ze ook te zien.
Wat leuk zeg dat jullie die moeite gedaan hebben!! Vindt ze erg leuk. En Mila is inderdaad een amerikaanse stafford.. Dus goed gegokt
Bedankt allemaal..
Maaaar ik heb gekozen vooor: