heel veel succes, voor zowel vandaag als morgen en de dagen die volgen
snel foto's plaatsen hoor als de pupsels er zijn, ben (net als de anderen waarschijnlijk) dood nieuwsgierig
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Werpkist voor niets opgehaaldnathalie schreef:Nog rustig hoor. Ze is een nest aan het maken in de bench en wil donker liggen. Heeft weer veel gepoept en hijgt dus al de hele tijd. Tussendoor wel wat hazenslaapjes.
Ben er bang voor ja! Ach, dan gooit ze de eerste maar in de bench eruit en verhuizen we daarna naar de kist.crutz schreef:Werpkist voor niets opgehaaldnathalie schreef:Nog rustig hoor. Ze is een nest aan het maken in de bench en wil donker liggen. Heeft weer veel gepoept en hijgt dus al de hele tijd. Tussendoor wel wat hazenslaapjes.

Marjoleine schreef:Ik maak me nooit druk als ze niet ruim onder die 37 komen
Hoewel ik al jaren niet meer temperatuur, hoor.
Is er al wat?

Jij ontaarde fokkernathalie schreef:Je moet het ook maar net meten natuurlijkKan natuurlijk zomaar zijn dat ze vannacht eronder heeft gezeten, en ik kom daar dus niet mijn bed voor uit.

Marjoleine schreef:Jij ontaarde fokkernathalie schreef:Je moet het ook maar net meten natuurlijkKan natuurlijk zomaar zijn dat ze vannacht eronder heeft gezeten, en ik kom daar dus niet mijn bed voor uit.
![]()
![]()
![]()
Die valse daling is heel gebruikelijk. Dat je denkt: Ja! En dan stijgen ze en gebeurt er niks, en een halve dag later keldert de boel zo snel dat je het alsnog mist, uiteraard
Nouja, dinsdag op woensdag dus, zoals we al wisten![]()
@Carina, ik heb ooit een teef gehad die tussen de persweeën nog steeds gewoon doorvrat

Dat wordt het sowiesoLaura-V schreef:Ik gok op morgenochtend 10.00u!![]()
Dat zou dan misschien wel een slapeloze nacht worden....

Dat dacht ik de eerste keer dat hier pups geboren gingen worden ook, toen Sjefke begon te graven en hijgen, dat het niet lang zou duren. Die fase duurde uiteindelijk nog 2 dagen.Maeve schreef: Ik ga er vanuit dat ze er morgenochtend wel zijn, in ieder geval een gedeelte