Kan er met mijn kop nog niet bij wat er gebeurd is.
Dus hoe moet het niet voor jullie zijn om op deze manier je lieverd te verliezen... pfff
Moderator: moderatorteam

Dat gevoel heb ik ook nog steeds na 7 jaarMarion. schreef:Die plek blijft enorm beladen, Thom. Heb ik nu nog steeds als we in Scheveningen langs de 2 plekken rijden waar onze eerste honden doodgereden zijn. Maar wij komen daar niet meer vaak, en jullie moeten er dagelijks langs lopen. Heel moeilijk![]()
![]()

Helaas gaat het niet echt goed hier, maar we moeten door.johanna68 schreef:hoe vergaat het jullie nu na twee dagen weer thuis?

thom schreef:Helaas gaat het niet echt goed hier, maar we moeten door.johanna68 schreef:hoe vergaat het jullie nu na twee dagen weer thuis?

Ook weer zo'n moment van "slik"thom schreef:Daarnet belde het crematorium. Zij zaten te wachten op ons telefoontje en wij op hun telefoontje.
Yla word vandaag gecremeerd en deze week uitgestrooid.

thom schreef:Daarnet belde het crematorium. Zij zaten te wachten op ons telefoontje en wij op hun telefoontje.
En dat maakt het nog definitiever.Heel veel sterkte!thom schreef:Daarnet belde het crematorium. Zij zaten te wachten op ons telefoontje en wij op hun telefoontje.