Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
in beslag genomen
Moderator: moderatorteam
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Re: in beslag genomen
Ik zou nog niet te fatalistisch gaan doen. Laat hem eerst die test maar eens doen.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Dat vind ik wel een beetje vreemd. Waarop baseert hij dat? Was hij erbij? Jij hebt Shadow toch van die vrouw af moeten trekken?Lief schreef: Dat is wat dubbel. Hij is meer en meer overtuigd dat mevrouw haar hond haar moet hebben gebeten en is op dat punt erg strijdbaar.
Daarbij hebben setters van nature een zachte bek, en al zullen ze heus wel kunnen bijten, dat een oude setter zijn eigen baas het ziekenhuis in bijt vind ik zelf eerlijk gezegd moeilijker te geloven.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik lees nu ook dat het een volle reu is met de aandachtspunten die bij een volle reu horen, nou ben ik wel benieuwd of de andere hond ook een reu is?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
Mieke2
- Actief
Nou het was misschien een oude setter, en misschien ook wel ziek.
Het zou zomaar kunnen dat mevrouw juist door het over haar eigen hond heen gaan hangen/liggen, haar eigen hond pijn heeft gedaan.
Dat honden juist kunnen bijten door pijn is bekend, ook al zijn ze normaal "zacht in de bek".
Dus het zou nog zomaar kunnen dat mevrouw haar eigen hond gebeten heeft.
En dat Shadow alleen maar op het tumult reageerde. Honden hebben doorgaans moeite met ongewoon tumult/onrust en willen de normale situatie herstellen.
Het lijkt me veel te voorbarig om Shadow nu al af te schrijven, zolang we niet weten wat er nu precies gebeurd is.
Dat verdient Shadow niet! Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Het zou zomaar kunnen dat mevrouw juist door het over haar eigen hond heen gaan hangen/liggen, haar eigen hond pijn heeft gedaan.
Dat honden juist kunnen bijten door pijn is bekend, ook al zijn ze normaal "zacht in de bek".
Dus het zou nog zomaar kunnen dat mevrouw haar eigen hond gebeten heeft.
En dat Shadow alleen maar op het tumult reageerde. Honden hebben doorgaans moeite met ongewoon tumult/onrust en willen de normale situatie herstellen.
Het lijkt me veel te voorbarig om Shadow nu al af te schrijven, zolang we niet weten wat er nu precies gebeurd is.
Dat verdient Shadow niet! Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
-
Mieke2
- Actief
Haha ik lees nu ook wat ik heb geschreven, beetje kromme zinsbouw.
Ik bedoel natuurlijk dat de oude setter zijn/haar eigenaresse kan hebben gebeten, omdat hij/zij klem zat en misschien pijn had.
Ik bedoel natuurlijk dat de oude setter zijn/haar eigenaresse kan hebben gebeten, omdat hij/zij klem zat en misschien pijn had.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Cleva schreef:Nou, en dan nu maar op zoek naar mensen die staan te popelen om een samojeed met een strafblad in huis te halen.laeken schreef:Ik denk dat je Shadow het beste kan herplaatsen. Dat zou ik zelf ook doen. Puur en alleen omdat dit gebeurd is en je nu anders naar je hond gaat kijken.En dan selecteren op geschiktheid want je geeft je hond niet aan iedereen mee.
Ik had mijn probleemhond nooit aan een ander meegegeven. Nooit.
En jij ook niet.
Ik denk dat je realistisch moet blijven. Als je zo'n hond niet meer wil hebben dan heb je het over inslapen, niet over herplaatsen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Mieke2 schreef:Haha ik lees nu ook wat ik heb geschreven, beetje kromme zinsbouw.
Dat kan, maar is speculeren
-
Mieke2
- Actief
Dat is speculeren, ben ik met je eens.
Als we naar de feiten kijken zijn er maar enkele harde feiten.
Mevrouw is gebeten en had bijtwonden.
En er waren 2 honden bij betrokken: de oude setter van mevrouw zelf en Shadow.
Al het andere berust op veronderstellingen.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Mieke2 schreef:Dat is speculeren, ben ik met je eens.
Heb je wel gelezen dat Shadow door TS van mevrouw afgetrokken moest worden? Dat lijkt me niet dat Shadow geheel onschuldig hierin is. En ik vind het nogal wat om een bejaarde hond de schuld van de verwondingen van de eigenaresse te geven.
Eerlijk gezegd vind ik dat hufterig.
Alles om de dader maar vrij te pleiten (sorry Lief, ik wil geen sneer naar jou geven!), iets wat op het HF ook in het verleden al vaak genoeg is gedaan. En dat ergert mij bovenmatig.
Een hond is een hond is een hond. En die kan bijten. Omdat het een hond is. Allemaal prima.
Maar ga dan niet allerhande idiote smoezen ophangen want die kénnen we zo langzamerhand wel:
'ja maar de andere hond kan wel hebben gebeten'
'ja maar die andere hond kéék raar'
ja maar die andere hond blafte zo vervelend'
'ja maar die andere hond viel uit'
'ja maar dat kind gilde zo raar'
'ja maar mijn hond houdt niet van kinderen/zwarte honden/herders/whatever'
'ja maar mijn hond is vroeger mishandeld/zwerfhond/whatever geweest'
etc., etc., etc.
Bottom line: ja, honden kunnen bijten. Ja, sommige honden kunnen heel erg bijten. En als dat gebeurt in een maatschappij van 17 miljoen mensen en 2 miljoen ándere honden, dan loop je als eigenaar van de bijtende hond dat deze in beslag wordt genomen. En in het ergste geval afgemaakt. Heel erg voor de verantwoordelijke eigenaar en voor de hond-die-zulks-anders-nooit-doet maar er zijn de afgelopen jaren teveel ernstige incidenten geweest.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Mieke2 schreef:Dat is speculeren, ben ik met je eens.
Je vergeet een ander belangrijk feit, Shadow een intakte malamute reu werd van mevrouw afgetrokken. Dat maakt het toch aannemelijker dat Shadow daar iig niet gezellig kwam buurten.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Wat loop je nu te pingpongen , Mieke schrijft niet veel anders dan dat jij doet.lieke schreef:Mieke2 schreef:Dat is speculeren, ben ik met je eens.
Heb je wel gelezen dat Shadow door TS van mevrouw afgetrokken moest worden? Dat lijkt me niet dat Shadow geheel onschuldig hierin is. En ik vind het nogal wat om een bejaarde hond de schuld van de verwondingen van de eigenaresse te geven.
Eerlijk gezegd vind ik dat hufterig.
Alles om de dader maar vrij te pleiten (sorry Lief, ik wil geen sneer naar jou geven!), iets wat op het HF ook in het verleden al vaak genoeg is gedaan. En dat ergert mij bovenmatig.
Een hond is een hond is een hond. En die kan bijten. Omdat het een hond is. Allemaal prima.
Maar ga dan niet allerhande idiote smoezen ophangen want die kénnen we zo langzamerhand wel:
'ja maar de andere hond kan wel hebben gebeten'
'ja maar die andere hond kéék raar'
ja maar die andere hond blafte zo vervelend'
'ja maar die andere hond viel uit'
'ja maar dat kind gilde zo raar'
'ja maar mijn hond houdt niet van kinderen/zwarte honden/herders/whatever'
'ja maar mijn hond is vroeger mishandeld/zwerfhond/whatever geweest'
etc., etc., etc.
Bottom line: ja, honden kunnen bijten. Ja, sommige honden kunnen heel erg bijten. En als dat gebeurt in een maatschappij van 17 miljoen mensen en 2 miljoen ándere honden, dan loop je als eigenaar van de bijtende hond dat deze in beslag wordt genomen. En in het ergste geval afgemaakt. Heel erg voor de verantwoordelijke eigenaar en voor de hond-die-zulks-anders-nooit-doet maar er zijn de afgelopen jaren teveel ernstige incidenten geweest.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ik moet Elco ook weleens van een hond aftrekken. Echt niet dat hij dan bijt of gebeten heeft, hij is gewoon te opdringerig. Dus concluderen dat Shadow gebeten moet hebben omdat Lief hem van die mevrouw af moest trekken vind ik veel te voorbarig. Ja, Shadow bemoeide zich met het tumult. Op zich geen raar hondengedrag. Maar dat zegt niets over of hij daar z'n tanden bij gebruikt heeft of niet
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Fotogravinnetje schreef:Ik moet Elco ook weleens van een hond aftrekken. Echt niet dat hij dan bijt of gebeten heeft, hij is gewoon te opdringerig. Dus concluderen dat Shadow gebeten moet hebben omdat Lief hem van die mevrouw af moest trekken vind ik veel te voorbarig. Ja, Shadow bemoeide zich met het tumult. Op zich geen raar hondengedrag. Maar dat zegt niets over of hij daar z'n tanden bij gebruikt heeft of niet
Dat vind ik ook
Net zo goed als dat concluderen dat de setter van de vrouw haar gebeten heeft.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Mijn honden willen er nog wel eens opduiken en dunnetjes over doen als ik er 1 op zijn flikker geef.
Als die Setter in paniek begint te bléren omdat vrouwtje in paniek raakt met geschreeuw dan kan het ook maar zo zijn dat haar Setter haar in de poten gegrepen heeft en dat jouw reu 1 van beide probeerde stil te krijgen of af te straffen.
Zijn zoveel mogelijkheden.
Maar daar heb je nu weinig aan omdat de jouwe in beslag genomen is en je het heel moeilijk terug kunt draaien.
Hij komt daar alleen weg wegens goed gedrag en dat gat wel lukken begrijp ik.
Zou niet zo bang zijn dat hij onbetrouwbaar is voor je kind nu, die verhoudingen liggen anders . Met die vrouw en die Setter heeft hij geen band/verhouding en met jullie en je zoon wel.
Als die Setter in paniek begint te bléren omdat vrouwtje in paniek raakt met geschreeuw dan kan het ook maar zo zijn dat haar Setter haar in de poten gegrepen heeft en dat jouw reu 1 van beide probeerde stil te krijgen of af te straffen.
Zijn zoveel mogelijkheden.
Maar daar heb je nu weinig aan omdat de jouwe in beslag genomen is en je het heel moeilijk terug kunt draaien.
Hij komt daar alleen weg wegens goed gedrag en dat gat wel lukken begrijp ik.
Zou niet zo bang zijn dat hij onbetrouwbaar is voor je kind nu, die verhoudingen liggen anders . Met die vrouw en die Setter heeft hij geen band/verhouding en met jullie en je zoon wel.

-
Neeltje
De tegenpartij. Net zo goed als er bij sollicitaties het internet wordt afgestruind of er geen gekke dingen van de sollicitant erop staan, lijkt me zo dat dat bij dit soort dingen ook wordt gedaan.Cleva schreef:Door wie?Neeltje schreef:Ik hoop tenminste dat ze een advocaat of op z'n minst rechtshulp heeft gezocht en het klinkt afgezaagd, maar alles wat ze hier schrijft kan tegen haar gebruikt worden.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Toch meen ik het in dit geval wel. Shadow is een hele lieve hond verder. Hij heeft in 6 jaar niks gedaan. Alleen in deze uitzonderlijke situatie heeft hij misschien iets gedaan. Ik zou hem met een totaal gerust hart herplaatsen omdat als hij wel dit incident veroorzaakt heeft dat hem geen gevaarlijke hond maakt. Hij zou van mij alleen niet bij mijn opgroeiende kindje mogen blijven. Hij moet gewoon bij iemand die evt een teef heeft, lekker met ze door het bos gaat en ze niet los laat op hondenveldjes etc.Cleva schreef:Nou, en dan nu maar op zoek naar mensen die staan te popelen om een samojeed met een strafblad in huis te halen.laeken schreef:Ik denk dat je Shadow het beste kan herplaatsen. Dat zou ik zelf ook doen. Puur en alleen omdat dit gebeurd is en je nu anders naar je hond gaat kijken.En dan selecteren op geschiktheid want je geeft je hond niet aan iedereen mee.
En jij ook niet.
Ik denk dat je realistisch moet blijven. Als je zo'n hond niet meer wil hebben dan heb je het over inslapen, niet over herplaatsen.
De reactie van hem vind ik niet ongewoon voor een malamute. Zelfs niet als hij verwond heeft. Dus ik zie hem niet als probleemhond. Echt niet.
Wuilus was ook geen probleemhond. En die had dit ook kunnen doen. Alleen zou ik Wuilus niet bij kleine kinderen gehouden hebben omdat ik wist dat ze dit niet 100% safe had gekund. Als twee kinderen elkaar de koppen in gingen slaan (soortgelijke situatie als met de setter) zou ze kunnen ingrijpen. En fiks als het helemaal escaleert. En dat is nu wat bij de setter is gebeurd. Totale chaos waarin de ene hond a doet en de andere hond b....
Voor mij is een malamute die dit doet niet heel erg ongewoon. Beter gezegd, ik zou shadow zo nemen als ik een malamute wilde hebben. Omdat ik weet dat ik dan gewoon moet zorgen dat de hond niet zonder begeleiding in chaos mag komen. En dat is met heel veel malamute reuen zo.
Maar ik denk dat ze dit soort beslissingen helemaal zelf moeten maken. Soms is zeggen wat je zelf zou doen helemaal geen toegevoegde waarde.
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
Ik heb volgens mij nog geen rare dingen gezegd. Bovendien kan men op dit forum ook vinden hoe mijn hond zich normaliter gedraagt, dus hoeft dat allicht al geen nadeel te zijn.
-
laeken
- Zeer actief
Maak je geen zorgen. Justitie kijkt niet op een hondenforum.Lief schreef:Ik heb volgens mij nog geen rare dingen gezegd. Bovendien kan men op dit forum ook vinden hoe mijn hond zich normaliter gedraagt, dus hoeft dat allicht al geen nadeel te zijn.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
er is met Shadow en het zoontje al geen contact zonder toezicht, dat gaat ook niet gemakkelijk omdat Shadow buiten woont en zoontje binnen (mag ik aannemenlaeken schreef:Toch meen ik het in dit geval wel. Shadow is een hele lieve hond verder. Hij heeft in 6 jaar niks gedaan. Alleen in deze uitzonderlijke situatie heeft hij misschien iets gedaan. Ik zou hem met een totaal gerust hart herplaatsen omdat als hij wel dit incident veroorzaakt heeft dat hem geen gevaarlijke hond maakt. Hij zou van mij alleen niet bij mijn opgroeiende kindje mogen blijven. Hij moet gewoon bij iemand die evt een teef heeft, lekker met ze door het bos gaat en ze niet los laat op hondenveldjes etc.Cleva schreef:Nou, en dan nu maar op zoek naar mensen die staan te popelen om een samojeed met een strafblad in huis te halen.laeken schreef:Ik denk dat je Shadow het beste kan herplaatsen. Dat zou ik zelf ook doen. Puur en alleen omdat dit gebeurd is en je nu anders naar je hond gaat kijken.En dan selecteren op geschiktheid want je geeft je hond niet aan iedereen mee.
En jij ook niet.
De reactie van hem vind ik niet ongewoon voor een malamute. Zelfs niet als hij verwond heeft. Dus ik zie hem niet als probleemhond. Echt niet.![]()
Wuilus was ook geen probleemhond. En die had dit ook kunnen doen. Alleen zou ik Wuilus niet bij kleine kinderen gehouden hebben omdat ik wist dat ze dit niet 100% safe had gekund. Als twee kinderen elkaar de koppen in gingen slaan (soortgelijke situatie als met de setter) zou ze kunnen ingrijpen. En fiks als het helemaal escaleert. En dat is nu wat bij de setter is gebeurd. Totale chaos waarin de ene hond a doet en de andere hond b....
Voor mij is een malamute die dit doet niet heel erg ongewoon. Beter gezegd, ik zou shadow zo nemen als ik een malamute wilde hebben. Omdat ik weet dat ik dan gewoon moet zorgen dat de hond niet zonder begeleiding in chaos mag komen. En dat is met heel veel malamute reuen zo.![]()
Maar ik denk dat ze dit soort beslissingen helemaal zelf moeten maken. Soms is zeggen wat je zelf zou doen helemaal geen toegevoegde waarde.
-
laeken
- Zeer actief
Als dat zo is dan zou ik zelf de hond gewoon houden mits dat gevoelsmatig werkt.crutz schreef:er is met Shadow en het zoontje al geen contact zonder toezicht, dat gaat ook niet gemakkelijk omdat Shadow buiten woont en zoontje binnen (mag ik aannemenlaeken schreef:Toch meen ik het in dit geval wel. Shadow is een hele lieve hond verder. Hij heeft in 6 jaar niks gedaan. Alleen in deze uitzonderlijke situatie heeft hij misschien iets gedaan. Ik zou hem met een totaal gerust hart herplaatsen omdat als hij wel dit incident veroorzaakt heeft dat hem geen gevaarlijke hond maakt. Hij zou van mij alleen niet bij mijn opgroeiende kindje mogen blijven. Hij moet gewoon bij iemand die evt een teef heeft, lekker met ze door het bos gaat en ze niet los laat op hondenveldjes etc.Cleva schreef:Nou, en dan nu maar op zoek naar mensen die staan te popelen om een samojeed met een strafblad in huis te halen.laeken schreef:Ik denk dat je Shadow het beste kan herplaatsen. Dat zou ik zelf ook doen. Puur en alleen omdat dit gebeurd is en je nu anders naar je hond gaat kijken.En dan selecteren op geschiktheid want je geeft je hond niet aan iedereen mee.
En jij ook niet.
De reactie van hem vind ik niet ongewoon voor een malamute. Zelfs niet als hij verwond heeft. Dus ik zie hem niet als probleemhond. Echt niet.![]()
Voor mij is een malamute die dit doet niet heel erg ongewoon. Beter gezegd, ik zou shadow zo nemen als ik een malamute wilde hebben. Omdat ik weet dat ik dan gewoon moet zorgen dat de hond niet zonder begeleiding in chaos mag komen. En dat is met heel veel malamute reuen zo.![]()
Maar ik denk dat ze dit soort beslissingen helemaal zelf moeten maken. Soms is zeggen wat je zelf zou doen helemaal geen toegevoegde waarde.) dus herplaatsen of andere stappen dat hij er niet meer is is echt niet het eerste waar ik aan zou denken.
-
blondie
- Zeer actief
Ik hoop nog steeds dat Shadow snel de test krijgt, dat de uitslag goed is en dat Lief te horen krijgt waar ze aan toe is.
Ook met de afhandeling van de schade van de mevrouw en hoe het loopt met de aanklacht die is gedaan.
Honden zitten vaak vrij lang in de opslag, en dat lijkt me als eigenaar gewoon moeilijk te verkroppen.
Ook met de afhandeling van de schade van de mevrouw en hoe het loopt met de aanklacht die is gedaan.
Honden zitten vaak vrij lang in de opslag, en dat lijkt me als eigenaar gewoon moeilijk te verkroppen.
- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
Shadow is inderdaad nooit zonder toezicht met mijn zoontje geweest. Shadow is een echte buitenhond en ik ben sowieso van mening dat je contact tussen hond en kind moet begeleiden.
Voor het kind en voor de hond is dat het prettigst.
Voor het kind en voor de hond is dat het prettigst.
- Marie-Josée
- Erelid
Even voor de duidelijkheid; ik hou niet van speculeren en dat was dus ook helemaal mijn bedoeling niet, ik snapte alleen dit zinnetje niet.
Verder vind ik het hele gebeuren vooral een naar ongeval wat ons allemaal kan overkomen. Net zoals we misschien wel ooit iemand aanrijden of wat dan ook.
Ik zou alleen nog voorzichtiger worden. Onze lieve allemansvriend van een West Siberische laika heeft ooit volkomen onverwacht een vriendje van de jongens achter de bank gejaagd. De jongens waren aan het stoeien zoals tieners dat soms kunnen en de laika vloog zo snel uit zijn mand dat die door de kamer schoot en vloog op het vriendje af. Het bleef gelukkig bij luid aanblaffen maar het had ook anders gekund.
En daarom reageerde ik toch wat het lijkt me nog steeds waarschijnlijker dat een volwassen intacte Malamute reu in het vuur van de opwinding een vreemde heeft gebeten dan een oude setter zijn eigen baas.Bovendien was meneer er zelf ook niet bij en we weten allemaal hoe genuanceerd zo'n situatie kan zijn.Lief schreef: Hij is meer en meer overtuigd dat mevrouw haar hond haar moet hebben gebeten en is op dat punt erg strijdbaar.
Verder vind ik het hele gebeuren vooral een naar ongeval wat ons allemaal kan overkomen. Net zoals we misschien wel ooit iemand aanrijden of wat dan ook.
Ik zou alleen nog voorzichtiger worden. Onze lieve allemansvriend van een West Siberische laika heeft ooit volkomen onverwacht een vriendje van de jongens achter de bank gejaagd. De jongens waren aan het stoeien zoals tieners dat soms kunnen en de laika vloog zo snel uit zijn mand dat die door de kamer schoot en vloog op het vriendje af. Het bleef gelukkig bij luid aanblaffen maar het had ook anders gekund.
- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
@Marie-Josee
Dat hij dat denkt komt door de plaats van de verwondingen en de manier waarop honden en mens gepositioneerd waren zoals ik het naar hem beschreven heb.
En we hebben het over Shadow die als pup al een giga bijtrem had als het op mensen aankwam.
Dat hij dat denkt komt door de plaats van de verwondingen en de manier waarop honden en mens gepositioneerd waren zoals ik het naar hem beschreven heb.
En we hebben het over Shadow die als pup al een giga bijtrem had als het op mensen aankwam.
- Marie-Josée
- Erelid
OkéLief schreef:@Marie-Josee
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hoe is het met je Lief?
Ben je intussen al verhoord en hebben ze je al iets laten weten over de datum van de test van Shadow?
Ben je intussen al verhoord en hebben ze je al iets laten weten over de datum van de test van Shadow?
- Lief
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee niets gehoord, zelf weer nagebeld, agente heeft pas morgen dienst.
Is gewoon zo klote dat je er geen invloed op hebt.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Vreselijk machteloos lijkt me ja
Hopelijk krijg je morgen meer duidleijkheid.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat zenuwslopend voor je, pfffff.....Lief schreef:Nee niets gehoord, zelf weer nagebeld, agente heeft pas morgen dienst.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
echt nachtmerrie....LongFields schreef:Wat zenuwslopend voor je, pfffff.....Lief schreef:Nee niets gehoord, zelf weer nagebeld, agente heeft pas morgen dienst.