MARC_S schreef:malinois schreef:kennen jullie nu geen van allen de verhalen van Vasco en van Storm? Honden die een keer een fout begaan, door de politie 'even ter observatie' opgehaald worden en alla minuut worden ingeslapen... mensen dit gebeurd helaas nog steeds

Natuurlijk kun je informeren naar t slachtoffer maar niet met adressen strooien en zeker je hond even in veiligheid brengen
Hehe!

Eindelijk!
Ik vind het trouwens allemaal maar gezwets vanaf de zijlijn. Geen van de moraalridders zou zijn eigen hond aangeven om ingeslapen te worden maar als het om een ander gaat wel even dat advies geven omdat dat netter zou zijn

Nee, Rimpel is ook mijn Godje...en tuurlijk zou ik hem nooit zomaar even laten inslapen...
Maar JUIST om gezeik aan je deur te voorkomen over twee dagen, kun je dat voor wezen zoals hierboven beschreven is..
Hond naar huis, meteen uitzoeken wie en wta en meteen gesprek aangaan.
Doe jij helemaal niets dan weten ze jou echt wel te vinden hoor..
ALs dat meisje dit thuis verteld heeft en die vader of moeder is over twee dagen flink boos, dan hebben ze je zo gevonden hoor...en dan heb je na twee dagen dat gezeik dus.
Als mijn neefje in zijn arm gepakt wordt en er is na twee dagen geen baas of hond in geen velden of wegen meer te bekennen en er wordt nog niet eens gevraagd hoe of wat niks...dan zou ik pis giftig worden.
Als diezelfde baas meteen bij je langskomt is dat heel anders.
En ik zou me dus echt niet een inslaap verhaal aan laten praten..
En Rimpel zouden ze idd ook thuis niet vinden als er politie aan te pas komt.
Maar ja...het is allemaal specueleren, want je weet niet eens hoe dat meisje er aan toe is...voor hetzelfde geld heeft ze twee puntjes in de arm, maar aan de andere kant kan ze ook wel een flinke wond hebben,. weet jij veel. En gaat ze morgen langs de politie.
Dan is de politie er echt wel mee bezig om te kijken wie en hoe en wat hoor...