Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik stond niet bij de misschientjes (MJ, je bril was vast heel erg vies ), maar ik ga niet mee. Ben nog steeds ziek, heb geen stem ben stront verkouden maar het meest enge is dat mijn ogen bloeddoorlopen rood zijn en ik steeds minder kan zien. Ik vertrek dus zo naar de huisartsenpost.
Nono schreef:Ik stond niet bij de misschientjes (MJ, je bril was vast heel erg vies ), maar ik ga niet mee. Ben nog steeds ziek, heb geen stem ben stront verkouden maar het meest enge is dat mijn ogen bloeddoorlopen rood zijn en ik steeds minder kan zien. Ik vertrek dus zo naar de huisartsenpost.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet mee...
Er is een Pei wandeling vlakbij Zwolle en zolang ik een Pei heb is dat eigenlijk best leuk. De wandelingen zijn vaak in het Zuiden en ik ga dus zelden mee.
Ik sta nog in dubio...
Nono schreef:Ik stond niet bij de misschientjes (MJ, je bril was vast heel erg vies ), maar ik ga niet mee. Ben nog steeds ziek, heb geen stem ben stront verkouden maar het meest enge is dat mijn ogen bloeddoorlopen rood zijn en ik steeds minder kan zien. Ik vertrek dus zo naar de huisartsenpost.
Zoek stok! schreef:Volgens mij blijven we met z'n tweeen over Marie!
Nee nee...ik heb er een paar (oke ..het zijn er niet veel ) in mijn 'zeker mee wandelen -lijstje ' staan !
Of die moeten ook allemaal af gaan zeggen .
Tamara was al weg met vakantie toch ? Daar nog geen opzegging van gehad ? :N:
Esther, beterschap1
En van mij is het voor 99 % zeker. Moet eerst even mijn dochter en haar vriend naar Daarlerveen brengen en dan doorrijden naar Beerze. Zal nog even in dit topic zoeken of de ontmoetingsplaats dezelfde is als in het voorjaar.
Elmar schreef:Esther, beterschap1
En van mij is het voor 99 % zeker. Moet eerst even mijn dochter en haar vriend naar Daarlerveen brengen en dan doorrijden naar Beerze. Zal nog even in dit topic zoeken of de ontmoetingsplaats dezelfde is als in het voorjaar.
mercedes2803 schreef:Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet mee...
Er is een Pei wandeling vlakbij Zwolle en zolang ik een Pei heb is dat eigenlijk best leuk. De wandelingen zijn vaak in het Zuiden en ik ga dus zelden mee.
Ik sta nog in dubio...
Ik heb net het Giga-konijnen-gebeuren gebeld of ze nog een
ieniemienie terrasje buiten hadden staan voor een paar honden-malloten met honden en dat hadden ze !
Marie-José schreef:En wie heeft er morgen zin in koffie ?????
ieniemienie terrasje buiten hadden staan voor een paar honden-malloten met honden en dat hadden ze !
Marie-José schreef:En wie heeft er morgen zin in koffie ?????
Nu al? Hahaha..ik ga eerst nog eens aan de koffie en eeen broodje eten ! Heerlijk zo'n thuiswedstrijd !
Ik doe er maar een half uurtje over !
Doe voorzichtig onderweg !