Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
19 Mei PuppenPicknickParty Roggenbot (ook voor grote honden)
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik wil eigenlijk ook wel heel graag komen. Dan neem ik als ik een hond meeneem waarschijnlijk alleen Sjefke mee, die is heel vriendelijk tegen pups en vindt ze ook geweldig. Nozem is mij wat te lomp in een kluit pups van alle groottes en leeftijden.
Of ik kom alleen met de camera, dat kan natuurlijk ook. Dan heb ik meer tijd ook om alle pups te knuffelen!
De 12e mei kan ik in ieder geval niet, voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit welke datum.
Of ik kom alleen met de camera, dat kan natuurlijk ook. Dan heb ik meer tijd ook om alle pups te knuffelen!
De 12e mei kan ik in ieder geval niet, voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit welke datum.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik ga Miah donderdag kennis laten maken met laekense, dus die krullebollen kent ze dan alLongFields schreef:Ik wil eigenlijk ook wel heel graag komen. Dan neem ik als ik een hond meeneem waarschijnlijk alleen Sjefke mee, die is heel vriendelijk tegen pups en vindt ze ook geweldig. Nozem is mij wat te lomp in een kluit pups van alle groottes en leeftijden.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
O leuk, ben benieuwd wat Miah ervan gaat vinden. Is dat bij die mensen waar je het al eens eerder over gehad hebt?yamie schreef:ik ga Miah donderdag kennis laten maken met laekense, dus die krullebollen kent ze dan alLongFields schreef:Ik wil eigenlijk ook wel heel graag komen. Dan neem ik als ik een hond meeneem waarschijnlijk alleen Sjefke mee, die is heel vriendelijk tegen pups en vindt ze ook geweldig. Nozem is mij wat te lomp in een kluit pups van alle groottes en leeftijden.
De 12e mei kan ik in ieder geval niet, voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit welke datum.![]()
Wel foto's maken hoor!
-
Leane
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ja, daar woont ook de papsLongFields schreef:O leuk, ben benieuwd wat Miah ervan gaat vinden. Is dat bij die mensen waar je het al eens eerder over gehad hebt?yamie schreef:ik ga Miah donderdag kennis laten maken met laekense, dus die krullebollen kent ze dan alLongFields schreef:Ik wil eigenlijk ook wel heel graag komen. Dan neem ik als ik een hond meeneem waarschijnlijk alleen Sjefke mee, die is heel vriendelijk tegen pups en vindt ze ook geweldig. Nozem is mij wat te lomp in een kluit pups van alle groottes en leeftijden.
De 12e mei kan ik in ieder geval niet, voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit welke datum.![]()
Wel foto's maken hoor!
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
-
Ari@ne
- Milou85
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
In principe heb ik vanaf volgende week, iedere zaterdag puppencursus.
Ik wacht gewoon wat jullie afspreken, want ivm de medicijn toestand hier en alles, is het toch niet zeker of ik kan komen (auto kan rijden). Dan kijk ik gewoon hoe het tegen die tijd gaat en evt. zeg ik dan een keer puppencursus af.
Ik wacht gewoon wat jullie afspreken, want ivm de medicijn toestand hier en alles, is het toch niet zeker of ik kan komen (auto kan rijden). Dan kijk ik gewoon hoe het tegen die tijd gaat en evt. zeg ik dan een keer puppencursus af.
-
Ari@ne
Mocht het eind mei worden dan hoop ik toch echt dat je je beter voelt!Stang schreef:In principe heb ik vanaf volgende week, iedere zaterdag puppencursus.
- Margot/Falco
- Vaste gebruiker
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Hutsje
- Zeer actief
-
Ari@ne
Zou hetHutsje schreef:Ik denk dat je dan precies hetzelfde krijgtTeckelgek schreef:Misschien is het toch handiger om even een polletje te starten?
Ik denk dat het dan toch wat overzichtelijker wordt
Ik dacht aan een aantal data hier neer pleuren, met een bepaalde tijd. Dan kan iedereen invullen wat hem/haar het beste uitkomt en dan...... meeste stemmen gelden
- Hutsje
- Zeer actief
Wat mij betreft zijn er nu nog maar 2 data over, 5 mei en 19 mei.Teckelgek schreef:Zou hetHutsje schreef:Ik denk dat je dan precies hetzelfde krijgtTeckelgek schreef:Misschien is het toch handiger om even een polletje te starten?
Ik denk dat het dan toch wat overzichtelijker wordt![]()
Ik dacht aan een aantal data hier neer pleuren, met een bepaalde tijd. Dan kan iedereen invullen wat hem/haar het beste uitkomt en dan...... meeste stemmen gelden

- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
Ari@ne
Ik dacht dat de 26e ook nog een optie was?Hutsje schreef:Wat mij betreft zijn er nu nog maar 2 data over, 5 mei en 19 mei.Teckelgek schreef:Zou hetHutsje schreef:Ik denk dat je dan precies hetzelfde krijgtTeckelgek schreef:Misschien is het toch handiger om even een polletje te starten?
Ik denk dat het dan toch wat overzichtelijker wordt![]()
5 mei kan ik niet, dan heb ik al een andere wandeling, maar de 19e wel
Was er al over een tijd gesproken, misschien heb ik dat gemist
-
Ari@ne
- Hutsje
- Zeer actief
Behalve voor XaviertjeTeckelgek schreef:Ik heb het hele topic nog een keer doorgelezen.
Als jij, Jes, die afspraak kunt verzetten, denk ik dat de 19e voor de meeste het beste uitkomt.

-
Ari@ne
Dat laatste ken ik maar al te goedHutsje schreef:Behalve voor XaviertjeTeckelgek schreef:Ik heb het hele topic nog een keer doorgelezen.
Als jij, Jes, die afspraak kunt verzetten, denk ik dat de 19e voor de meeste het beste uitkomt.. Maar ik zal even kijken, ik heb die datum afgestreept maar er niets bij gezet
![]()
. Maw ik heb wat dan maar ik weet niet wat.
En nu las ik idd dat Xaviertje die dag niet kan. Pfffff, moeilijk
-
Leane
- Milou85
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
Mocht het 19 mei worden, willen Nina en ik ook wel komen!
Lijkt me toch wel erg leuk, ondanks ik nog nooit iemand in het echt gezien heb, maar eens moet de eerste keer zijn toch?!
Zou leuk weekendje worden dan, de 20e gaan we ook wandelen, dan met een wandeling van de teckelclub.
Lijkt me toch wel erg leuk, ondanks ik nog nooit iemand in het echt gezien heb, maar eens moet de eerste keer zijn toch?!
Zou leuk weekendje worden dan, de 20e gaan we ook wandelen, dan met een wandeling van de teckelclub.
Het huiveringwekkende Nina monster