Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond alleen laten met kauwsnacks
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
Fijn voor jelangehond1 schreef:Tsja...de hersenen van de hond lijken heel erg op die van de mens..ze missen ons megageheugen, echte spraak en ze kunnen totaal niets met technologie. Abstractie zal ze vreemd zijn. Maar ze hebben genoeg hersenen om te kunnen reflecteren over basale dingen zoals niet te grote happen nemen of deuren die naar binnen opengaan.
Intelligentie van de hond is ook een kwestie van smaak en van wat je nodig hebt. Mijn hazewinden zijn anders slim dan bijv de border collie kruising van vrienden. Ze kunnen geen complexe taken aan, ze zijn minder slim en hebben geen werkdrift. Hierdoor zijn ze ook erg lui en hebben ze in mijn ogen weinig overbodig gedrag. Maar ze zijn slim genoeg om me aan te voelen en te weten hoe zaken op hun handigst gaan en wat ze resultaat oplevert waar ze zelf ook wat aan hebben.
Van alle typen honden zijn deze het minst honds (lees wolf-achtig) en dat type vind ik het plezants om mijn leven mee te delen.
L.

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Halleluja...zo denk ik er ook over. Even een vraag die soort van off-topic is; kan iemand mij iets meer over Nylabone en Kong vertellen? Weet wel wat het is, maar niet hoe sloopvast het is, de kwaliteit, etc. Vraag dit met het oog op mijn toekomstige pup, maar ook voor onze winkel. Wil graag wat meer speelgoed voor notoire slopers aanschaffen...Femia schreef:Ik ben ook wel eens bijna gestikt in iets eetbaarsEn wat denk je van kleine kinderen? Die geef je ook geen dingen waar ze in kunnen stikken.
Harrie krijgt nooit iets wat gevaar op kan leveren als we er niet bij zijn.
Een ongelukje zit in een klein hoekje en dat wil ik niet meemaken.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Een kong heeft Harrie vroeger ook gehad. Die kreeg hij niet stuk. Je moet wel een hele goede kopen en niet een goedkopere namaakversie.
Je hebt ze in verschillende soorten, voor verschillende soorten honden met verschillende bijtkracht.
Dus een kleine Malthezer krijgt bv een andere dan een flinke herder of zo.
Als je "kong" intikt bij google kan je vast wel de verschillende zien, plus wat recepten misschien om hem te vullen.
Nylabone ken ik niet persoonlijk.
Je hebt ze in verschillende soorten, voor verschillende soorten honden met verschillende bijtkracht.
Dus een kleine Malthezer krijgt bv een andere dan een flinke herder of zo.
Als je "kong" intikt bij google kan je vast wel de verschillende zien, plus wat recepten misschien om hem te vullen.
Nylabone ken ik niet persoonlijk.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Lemuria schreef:Je hebt een hond maar hij moet zo weinig mogelijk op een hond lijkenlangehond1 schreef:Van alle typen honden zijn deze het minst honds (lees wolf-achtig) en dat type vind ik het plezants om mijn leven mee te delen.? Huh?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
http://www.europetcenter.com/shop/nl/sp ... leversmaakhercujess schreef:Schijnt dat ze ook van die vulling in spuitbus hebben? Wordt die überhaupt wel gekocht of wordt er gewoon vanalles wat ingepropt?
ja hoor die bestaan ( staan dus meerdere smaken) en die worden ook gekocht

- langehond1
- Zeer actief
Dat is lastig uitleggen. Iets wat wel meer windhondenmensen hebben...honden die iets weg hebben van katten.Je hebt een hond maar hij moet zo weinig mogelijk op een hond lijken ? Huh?
Stel je voor...voor jou als husky roedelmens ben je misschien ook gewend aan een "volwassen" respons van je huskies...als ze plotseling vervangen worden door spaniels of collies weet je ook niet wat je meemaakt, qua ander gedrag en attitude.
L.
Klopt, maar een hond is een hond en een kat is een kat. Nou heb ik dan wel beide en ik zou niet anders willen. Maar wat moet ik nou met een hond die zich gedraagt als een katlangehond1 schreef:Dat is lastig uitleggen. Iets wat wel meer windhondenmensen hebben...honden die iets weg hebben van katten.
Stel je voor...voor jou als husky roedelmens ben je misschien ook gewend aan een "volwassen" respons van je huskies...als ze plotseling vervangen worden door spaniels of collies weet je ook niet wat je meemaakt, qua ander gedrag en attitude.
L.

- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
- Aantal honden: 1
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer: