mens je begint ook zo weer overnieuw he....Pak-de-bal schreef:advies voor Shelsey:
kom niet aan de Am stafs , want dan kom je hier een heleboel tegen..

Moderator: moderatorteam
mens je begint ook zo weer overnieuw he....Pak-de-bal schreef:advies voor Shelsey:
kom niet aan de Am stafs , want dan kom je hier een heleboel tegen..
precies... als het zo gedaan wordt heb ik er ook geen moeite mee...marian* schreef:Over het algemeen heb ik grote moeite met dieren die cadeau gegeven worden maar met dit geval toch niet zo.
Ik neem tenminste aan dat het een weldoordachte actie is van ouders die gewoon zelf graag een hond willen,hebben gekozen voor dit ras en niet een kind van 3 laten opdraaien voor opvoeding en verzorging.
En of het dan gaat om een Dalmatier,een Amstaff of een Drent maakt wat mij betreft weinig uit.
yep!massam schreef:ok, ik vind een hond aan een kind geven ziek![]()
een hond moet ten alle tijden onder de verantwoordelijkheid van een ouder vallen die op momenten kan bepalen of het kind ermee kan wandelen of iets anders kan doen. volledige verantwoordelijkheid moet mijns inziens altijd bij een volwassene liggen
kinderen mogen niet aan staarten trekken, mogen niet in ogen prikken etc. daar moet jij als ouder op letten en je kind mee opvoeden.Pak-de-bal schreef:het is nog altijd zo, dat een beet van een staff harder kan aankomen dan een beet van een stabij bv.bikkel schreef:''zo'n hond niet"dat is weer lekker sarcastisch bedoeld of niet voor mensen die een staff hebben.je moet met elke hond uitkijken met kinderen en vooral ouders moeten heel goed oplettend zijn
( als het kind weer eens aan de staart trekt, en de honden verliezen hun geduld )
Kleintjes van die leeftijd hebben nog geen benul van "je doet hem pijn"
en dan kan je maar beter dus niet zo'n hond nemen, dat is toch realistisch of niet?
Raar is ook : dat een kind een soort hond kan uitzoeken?
Ga nou gauw ! Lachwekkend gewoon. Deze kleine zal ook wel genieten van een stoffe JR, waar hij de ogen uit kan prikken.
Maak je niet druk om de dommigheid van pak de bal, juist met de opmerking "vooral zo'n hond niet" laat ze nou precies zien wat iedereen al wist, dat ze dus echt de ballen verstand heeft van hondenPaulala schreef:"Pak-de-bal" zegt: en vooral zo'n hond niet.
Van dit soort reacties word ik nou onpasselijk!
Wat voor hond bedoel je dan precies?
Ik heb zelf twee Amstafs en ze zijn liever met kinderen dan de meeste knuffelig uitziende honden in mijn omgeving.
Kinderen mogen zelfs in hun voerbak zitten met de handjes als ze aan het eten zijn, ze mogen hun kluif afpakken enz.
Dus zo'n hond moet je vooral niet in huis nemen met een kind van 3 jaar oud.
idd tis gewoon een triest persoon die pak de bal of weet ik het .Addy schreef:Maak je niet druk om de dommigheid van pak de bal, juist met de opmerking "vooral zo'n hond niet" laat ze nou precies zien wat iedereen al wist, dat ze dus echt de ballen verstand heeft van hondenPaulala schreef:"Pak-de-bal" zegt: en vooral zo'n hond niet.
Van dit soort reacties word ik nou onpasselijk!
Wat voor hond bedoel je dan precies?
Ik heb zelf twee Amstafs en ze zijn liever met kinderen dan de meeste knuffelig uitziende honden in mijn omgeving.
Kinderen mogen zelfs in hun voerbak zitten met de handjes als ze aan het eten zijn, ze mogen hun kluif afpakken enz.
Dus zo'n hond moet je vooral niet in huis nemen met een kind van 3 jaar oud.![]()
Ik weet niet veel van staffies maar wel dat ze uitblinken in kindvriendelijkheid